Ogłoszenie o zamówieniu nr 1
ZAPYTANIE OFERTOWE
W TRYBIE ROZEZNANIA RYNKU
Nr PZD 11.252.2.1.2018
Powiatowy Zarząd Dróg w Toruniu
zaprasza
do złożenia oferty na wykonanie zamówienia
Utrzymanie drogi rowerowej Toruń – Złotoria - Osiek
Informacje o zamówieniu:
- Informacja o współfinansowaniu zamówienia (należy wskazać, czy zamówienie jest finansowane ze środków zagranicznych) – Nie dotyczy
- Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie prac związanych z utrzymaniem drogi rowerowej. Droga rowerowa, o łącznej długości 12,63 km, wybudowana została przy współfinansowaniu ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2007 – 2013 w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Ze względu na zastosowane technologie (masa bitumiczna oraz na odcinkach leśnych nawierzchnia naturalna), do czynności utrzymaniowych należeć będzie: koszenie poboczy, usuwanie chwastów, karczowanie krzaków/gałęzi, uprzątanie z drogi rowerowej oraz punktów odpoczynkowych śmieci, liści oraz kamieni, odśnieżanie, posypywanie mieszanką piaskowo-solną, uzupełnienia wymytych ubytków nawierzchni naturalnej. Częstotliwość wykonywanych prac będzie uzależniona od warunków atmosferycznych oraz decyzji Powiatowego Zarządu Dróg w Toruniu.
- Warunki udziału w postępowaniu:
Posiadanie doświadczenia, oraz sprzętu do wykonania usług związanych z utrzymaniem drogi rowerowej – czas reakcji do podjęcia działań od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego zapotrzebowania na wykonanie usługi: 12 godzin (w przypadku utrzymania zimowego 4 godziny).
- Sposób oceny spełnienie warunków udziału w postępowaniu:
Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
- Kryteria oceny ofert: najniższa cena
- Sposób obliczania stopnia spełnienia kryteriów oceny oferty:
Najniższa suma cen jednostkowych – maksymalna ilość możliwa do uzyskania 100 pkt.
- Opis sposobu mierzenia stopnia spełnienia każdego kryterium oceny oferty:
(Cena minimalna/cena badanej oferty) x 100% = ilość uzyskanych punków
- Termin składania ofert: 22.01.2018r.
- Termin realizacji zamówienia: 31.01.2019r.
- Termin dokonywania odbiorów częściowych (jeśli takowe są przewidywane): każdorazowo po wykonanym zleceniu
- Dokumenty, których dostarczenia wymaga zamawiający: protokół wykonania zamówienia zgodnego z zakresem zlecenia
- Osoba odpowiedzialna za udzielanie informacji (imię nazwisko telefon e-mail):
Dariusz Wypych (56) 66-44-775 pzdtorun@wp.pl
- Możliwość i przyczyny unieważnienia zapytania: Przewiduje się unieważnienie postępowania w przypadku nie spełniania przez potencjalnych wykonawców warunków udziału w postępowaniu, jak również w przypadku braku zabezpieczenia przez Zamawiającego wystarczających środków finansowych ten cel.
- Klauzula weryfikacji danych oferenta: -
Zamawiający zastrzega sobie prawo zakończenia postępowania bez wybrania którejkolwiek z ofert.
Ofertę należy złożyć w jednej zamkniętej kopercie, opisanej jako „Oferta wykonania zamówienia nr PZD 11.252.2.1.2018 w siedzibie zamawiającego.
Niezwłocznie po wyborze oferty zamawiający wyśle do wykonawcy umowę w sprawie zamówienia publicznego.
autor lub odpowiedzialny za treść: Sebastian Kannenberg
data wytworzenia: 2018-01-12
opublikował: Marzena Pietruszyńska
data publikacji: 2018-01-15 11:36
zmodyfikował: Marzena Pietruszyńska
ostatnia modyfikacja: 2018-01-15 11:39
Rejestr zmian
- zmieniono 2018-01-15 11:39 przez Marzena Pietruszyńska: Formatowanie tekstu
- zmieniono 2018-01-15 11:39 przez Marzena Pietruszyńska
autor lub odpowiedzialny za treść: Sebastian Kannenberg
data wytworzenia: 2018-01-12
opublikował: Marzena Pietruszyńska
data publikacji: 2018-01-15 11:36
Protokół z postępowania o zamówienie nr 1
autor lub odpowiedzialny za treść: Marcin Wantowski
data wytworzenia: 2018-01-29
opublikował: Marzena Pietruszyńska
data publikacji: 2018-01-30 08:45