BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ<br>STAROSTWA POWIATOWEGO W TORUNIU

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ STAROSTWA POWIATOWEGO W TORUNIU

  • STAROSTWO POWIATOWE »
  • Jak załatwić sprawę w Urzędzie »
  • Wykreślenie z rejestru jachtu lub innej jednostki pływającej o długości do 24 m »
Redaguje: Marzena Pietruszyńska, Wydział Organizacyjny i Spraw Obywatelskich, tel. 56 662 88 10, fax 662 88 89, 87-100 Toruń, ul. Towarowa 4-6, p.109

Karta informacyjna SP-145

  1. Nazwa procedury:
    Wykreślenie z rejestru jachtu lub innej jednostki pływającej o długości do 24 m
  2. Nazwa Wydziału:
    Wydział Środowiska
  3. Podstawa prawna:
    • Ustawa z dnia 12 kwietnia 2018 r. o rejestracji jachtów i innych jednostek pływających o długości do 24 m
  4. Wymagane dokumenty:
    • wniosek podpisany przez właściciela,
    • jeżeli jednostka pływająca jest przedmiotem współwłasności, wniosek może złożyć każdy z współwłaścicieli, przedkładając pełnomocnictwo do działania w imieniu pozostałych współwłaścicieli.
    • dokument rejestracyjny.
  5. Opłaty:
    Nie dotyczy
  6. Termin załatwienia sprawy:
    14 dni
    (w przypadku kompletnego wniosku).
  7. Jednostka prowadząca sprawę:
    Wydział Środowiska
    I piętro, pokój 158, tel. 56 662 88 56
  8. Tryb odwoławczy:
    • Minister właściwy do gospodarki morskiej - w przypadku jednostki pływającej, co do której we wniosku o rejestrację zawarto informację o zamiarze jej eksploatowania na wodach morskich albo na wodach morskich i śródlądowych
    • Minister właściwy do spraw żeglugi śródlądowej - w przypadku jednostki pływającej, co do której we wniosku o rejestrację zawarto informację o zamiarze jej eksploatowania na wodach śródlądowych.
  9. Dodatkowe informacje:
    • Wnioski mogą być składane bezpośrednio przez konto interesanta w Systemie REJA 24.
    • Rejestr prowadzony jest w systemie teleinformatycznym.
    • Do internetowego złożenia wniosku niezbędne jest posiadanie elektronicznego podpisu kwalifikowanego lub profilu zaufanego.
  10. Formularze do pobrania:
    Druk wniosku do pobrania poniżej

Metryka

  • Autor lub odpowiedzialny za treśćMagdalena Nitka
  • Data wytworzenia2020-08-21
  • OpublikowałMarzena Pietruszyńska
  • Data publikacji2020-08-24 13:19
  • Ostatnio zmodyfikowałMarzena Pietruszyńska
  • Ostatnia modyfikacja2021-09-08 12:55

Rejestr zmian

  • zmieniono 2021-09-08 12:55 przez Marzena Pietruszyńska: Zmiana formularza wniosku
  • Wniosek o wykreślenie z rejestru (PDF)
    (dodano: 2021-09-08 12:54)
fotokod
Stronę wygenerowano: 2025-06-27 21:31:04
Przejdź do strony źródłowej »
Strona wygenerowana z systemu bip.net