OR.272.17.2014 - przetarg nieograniczony
Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
Toruń: Wyposażenie pracowni eksploatacji pojazdów rolniczych, pracowni diagnostyki, obsługi i kontroli maszyn rolniczych oraz sali wykładowej w budynku warsztatów szkolnych Zespołu Szkół, Centrum Kształcenia Ustawicznego w Gronowie. Dostawa mebli
Numer ogłoszenia: 198225 - 2014; data zamieszczenia: 17.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Toruńskiego , ul. Towarowa 4-6, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 662 88 88, faks 0-56 662 88 89.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiattorunski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wyposażenie pracowni eksploatacji pojazdów rolniczych, pracowni diagnostyki, obsługi i kontroli maszyn rolniczych oraz sali wykładowej w budynku warsztatów szkolnych Zespołu Szkół, Centrum Kształcenia Ustawicznego w Gronowie. Dostawa mebli.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli, która stanowić będzie wyposażenie pracowni multimedialnej, pracowni diagnostyki, obsługi i kontroli maszyn rolniczych oraz pracowni eksploatacji pojazdów rolniczych w budynku warsztatów szkolnych Zespołu Szkół, Centrum Kształcenia Ustawicznego w Gronowie w ramach projektu pn.: Przygotowanie infrastruktury pod szkolnictwo zawodowe - rolnicze. Adaptacja i dostosowanie oraz wyposażenie istniejących pomieszczeń na pracownię eksploatacji pojazdów rolniczych, pracownię diagnostyki, obsługi i kontroli maszyn rolniczych oraz sale wykładową w budynku warsztatów szkolnych Zespołu Szkół - Centrum Kształcenia Ustawicznego w Gronowie. nr RPKP.03.01.00-04-004/13 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2007-2013, dla Działania 3.1. Rozwój infrastruktury edukacyjnej w ramach osi priorytetowej 3. Rozwój infrastruktury społecznej Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę następujących mebli: krzesła tapicerowane, krzesła szkolne, biurka nauczycielskie, stoliki uczniowskie, biurka komputerowe, tablice białe magnetyczne suchościeralne, tablicę flipchart, deski kreślarskie, szafki ubraniowe, szafki narzędziowe, stoły warsztatowe, regały narzędziowe i regały magazynowe. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Przedmiot zamówienia podzielony został na 2 części: Część 1 zamówienia: Dostawa mebli szkolnych. Część 2 zamówienia: Dostawa mebli warsztatowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z podziałem na części zawiera załącznik nr 1 do SIWZ - formularz cenowy. Miejscem dostawy przedmiotu zamówienia będą wskazane przez Zamawiającego pomieszczenia mieszczące się w budynku warsztatów szkolnych Zespołu Szkół, Centrum Kształcenia Ustawicznego w Gronowie, Gronowo 128, 87-162 Lubicz. Zamawiający wymaga, aby dostarczone meble stanowiące przedmiot zamówienia były fabrycznie nowe, nieużywane, posiadały parametry techniczne określone w załączniku nr 1 do SIWZ, znajdowały się w stanie nieuszkodzonym, technicznie sprawnym, kompletne i gotowe do użytkowania oraz spełniały wymagane polskim prawem normy i były wolny od wad prawnych. Zamawiający wyklucza dostawę mebli powystawowych. Zaoferowane przez Wykonawcę meble powinny spełniać minimalne wymagania Zamawiającego lub posiadać parametry lepsze od określonych w załączniku nr 1 do SIWZ. Wskazanie przez Zamawiającego w SIWZ (opisem) marki lub nazwy handlowej określa klasę mebli będących przedmiotem zamówienia i służy ustaleniu standardu, a nie wskazuje na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. Oryginalne nazewnictwo lub symbolika podana została w celu określenia przedmiotu zamówienia. Wraz z dostawą mebli Wykonawca musi dostarczyć instrukcje obsługi, atesty lub certyfikaty oraz wszystkie niezbędne dokumenty wymagane przepisami prawa. Wszystkie wymagane dokumenty, w tym instrukcje obsługi muszą być sporządzone w języku polskim w formie drukowanej. Wykonawca na dostarczony przedmiot zamówienia udzieli gwarancji na okres co najmniej 12 m-cy, licząc od dnia odebrania przedmiotu umowy potwierdzonego protokołem odbioru bez zastrzeżeń.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3, 39.13.40.00-0, 39.16.00.00-1, 30.19.59.00-1.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Na ofertę składają się następujące dokumenty: a) wypełniony formularz cenowy - zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. b) wypełniony formularz ofertowy - zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ, Do oferty należy załączyć oświadczenia i dokumenty, jakich Zamawiający żąda w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu - zgodnie z wymaganiami opisanymi w pkt 6 SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy w przypadkach, gdy: a) w razie wystąpienia okoliczności niezależnych od Stron umowy, które spowodują konieczność zmiany terminu realizacji umowy, b) zaistnieje siła wyższa, rozumiana jako zdarzenie, którego wystąpienie jest niezależne od Stron umowy oraz którego Strony nie mogły przewidzieć w chwili zawarcia umowy i któremu nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, c) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, d) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmiany wprowadzonych pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawcą stroną, w szczególności Instytucją Pośredniczącą i Instytucją Zarządzającą, e) wystąpi uzasadniona potrzeba dokonania zmiany w sposobie wykonania przedmiotu umowy, jeżeli ta zmiana jest korzystna dla Zamawiającego
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.powiattorunski.pl/redir:przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację można otrzymać w Starostwie Powiatowym w Toruniu, ul. Towarowa 4-6, 87-100 Toruń, nieodpłatnie.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.09.2014 godzina 08:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Toruniu, ul. Towarowa 4-6, 87-100 Toruń, kancelaria , pokój nr 100, I piętro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: projekt pn.: Przygotowanie infrastruktury pod szkolnictwo zawodowe - rolnicze. Adaptacja i dostosowanie oraz wyposażenie istniejących pomieszczeń na pracownię eksploatacji pojazdów rolniczych, pracownię diagnostyki, obsługi i kontroli maszyn rolniczych oraz sale wykładową w budynku warsztatów szkolnych Zespołu Szkół - Centrum Kształcenia Ustawicznego w Gronowie. nr RPKP.03.01.00-04-004/13 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2007-2013, dla Działania 3.1. Rozwój infrastruktury edukacyjnej w ramach osi priorytetowej 3. Rozwój infrastruktury społecznej.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
Metryka
- zdarzenie opublikował: brak informacjidata dodania: 2014-09-17 14:04
- SIWZ (PDF)1.6MB
Metryka
- załącznik opublikował: brak informacjidata dodania: 2014-09-17 14:06
- Załączniki do SIWZ (PDF)1.9MB
Metryka
- załącznik opublikował: brak informacjidata dodania: 2014-09-17 14:06
Toruń, dnia 9 października 2014r.
Wg rozdzielnika
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty
Zarząd Powiatu Toruńskiego, siedziba: ul. Towarowa 4-6, 87-100 Toruń, jako Zamawiający w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego pn.: „Wyposażenie pracowni eksploatacji pojazdów rolniczych, pracowni diagnostyki, obsługi i kontroli maszyn rolniczych oraz sali wykładowej w budynku warsztatów szkolnych Zespołu Szkół, Centrum Kształcenia Ustawicznego w Gronowie. Dostawa mebli”, realizowanym w ramach projektu pn.: „Przygotowanie infrastruktury pod szkolnictwo zawodowe - rolnicze. Adaptacja i dostosowanie oraz wyposażenie istniejących pomieszczeń na pracownię eksploatacji pojazdów rolniczych, pracownię diagnostyki obsługi i kontroli maszyn rolniczych oraz sale wykładową w budynku warsztatów szkolnych Zespołu Szkół - Centrum Kształcenia Ustawicznego w Gronowie.” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2007-2013, działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. jedn. Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.) zwanej dalej ustawą Pzp,
informuje,
że w poszczególnych częściach zamówienia wybrano następujące oferty:
- w części I zamówienia – dostawa mebli szkolnych - ofertę nr 1 złożoną przez:P.W.D. „APEX”, Strzałków, ul. Kopernika 12, 97-500 Radomsko, za cenę brutto 17 392,19 zł,
- w części II zamówienia - dostawa mebli warsztatowych - ofertę nr 2 złożoną przez: NIKODEMUS Sebastian Czuryński, ul. Grudzińskiego 18A/18, 62-020 Swarzędz,
za cenę brutto 20 598,94 zł,
Uzasadnienie wyboru: wybrani w poszczególnych częściach zamówienia Wykonawcy spełnili warunki udziału w postępowaniu i nie podlegają wykluczeniu, a ich oferty nie podlegają odrzuceniu. Oferty wybranych Wykonawców uzyskały najwyższą ilość punktów w zakresie kryteriów oceny ofert w poszczególnych częściach zamówienia.
Punktacja przyznana ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączna punktacja:
- w części I zamówienia:
Nr oferty |
Nazwa (firma) i adres Wykonawcy |
Cena ofertowa brutto (zł) |
Ilość punktów |
Razem ilość punktów |
1 |
P.W.D. „APEX” Strzałków, ul. Kopernika 12 97-500 Radomsko |
17 392,19 |
100,00 |
100,00 |
- w części II zamówienia:
Nr oferty |
Nazwa (firma) i adres Wykonawcy |
Cena ofertowa brutto (zł) |
Ilość punktów |
Razem ilość punktów |
2 |
NIKODEMUS Sebastian Czuryński ul. Grudzińskiego 18A/18 62-020 Swarzędz |
20 598,94 |
100 |
100,00 |
Dziękujemy za złożenie ofert.
Metryka
- zdarzenie opublikował: brak informacjidata dodania: 2014-10-13 11:08
- Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty (PDF)277.11kB
Metryka
- załącznik opublikował: brak informacjidata dodania: 2014-10-13 11:09
Ogłoszenie powiązane:
Ogłoszenie nr 198225-2014 z dnia 2014-09-17 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Toruń
Termin składania ofert: 2014-09-25
Toruń: Wyposażenie pracowni eksploatacji pojazdów rolniczych, pracowni diagnostyki, obsługi i kontroli maszyn rolniczych oraz sali wykładowej w budynku warsztatów szkolnych Zespołu Szkół, Centrum Kształcenia Ustawicznego w Gronowie. Dostawa mebli
Numer ogłoszenia: 366094 - 2014; data zamieszczenia: 05.11.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 198225 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Toruńskiego, ul. Towarowa 4-6, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 662 88 88, faks 0-56 662 88 89.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wyposażenie pracowni eksploatacji pojazdów rolniczych, pracowni diagnostyki, obsługi i kontroli maszyn rolniczych oraz sali wykładowej w budynku warsztatów szkolnych Zespołu Szkół, Centrum Kształcenia Ustawicznego w Gronowie. Dostawa mebli.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli, która stanowić będzie wyposażenie pracowni multimedialnej, pracowni diagnostyki, obsługi i kontroli maszyn rolniczych oraz pracowni eksploatacji pojazdów rolniczych w budynku warsztatów szkolnych Zespołu Szkół, Centrum Kształcenia Ustawicznego w Gronowie w ramach projektu pn.: Przygotowanie infrastruktury pod szkolnictwo zawodowe - rolnicze. Adaptacja i dostosowanie oraz wyposażenie istniejących pomieszczeń na pracownię eksploatacji pojazdów rolniczych, pracownię diagnostyki, obsługi i kontroli maszyn rolniczych oraz sale wykładową w budynku warsztatów szkolnych Zespołu Szkół - Centrum Kształcenia Ustawicznego w Gronowie. nr RPKP.03.01.00-04-004/13 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2007-2013, dla Działania 3.1. Rozwój infrastruktury edukacyjnej w ramach osi priorytetowej 3. Rozwój infrastruktury społecznej Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę następujących mebli: krzesła tapicerowane, krzesła szkolne, biurka nauczycielskie, stoliki uczniowskie, biurka komputerowe, tablice białe magnetyczne suchościeralne, tablicę flipchart, deski kreślarskie, szafki ubraniowe, szafki narzędziowe, stoły warsztatowe, regały narzędziowe i regały magazynowe. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Przedmiot zamówienia podzielony został na 2 części: Część 1 zamówienia: Dostawa mebli szkolnych. Część 2 zamówienia: Dostawa mebli warsztatowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z podziałem na części zawiera załącznik nr 1 do SIWZ - formularz cenowy. Miejscem dostawy przedmiotu zamówienia będą wskazane przez Zamawiającego pomieszczenia mieszczące się w budynku warsztatów szkolnych Zespołu Szkół, Centrum Kształcenia Ustawicznego w Gronowie, Gronowo 128, 87-162 Lubicz. Zamawiający wymaga, aby dostarczone meble stanowiące przedmiot zamówienia były fabrycznie nowe, nieużywane, posiadały parametry techniczne określone w załączniku nr 1 do SIWZ, znajdowały się w stanie nieuszkodzonym, technicznie sprawnym, kompletne i gotowe do użytkowania oraz spełniały wymagane polskim prawem normy i były wolny od wad prawnych. Zamawiający wyklucza dostawę mebli powystawowych. Zaoferowane przez Wykonawcę meble powinny spełniać minimalne wymagania Zamawiającego lub posiadać parametry lepsze od określonych w załączniku nr 1 do SIWZ. Wskazanie przez Zamawiającego w SIWZ (opisem) marki lub nazwy handlowej określa klasę mebli będących przedmiotem zamówienia i służy ustaleniu standardu, a nie wskazuje na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. Oryginalne nazewnictwo lub symbolika podana została w celu określenia przedmiotu zamówienia. Wraz z dostawą mebli Wykonawca musi dostarczyć instrukcje obsługi, atesty lub certyfikaty oraz wszystkie niezbędne dokumenty wymagane przepisami prawa. Wszystkie wymagane dokumenty, w tym instrukcje obsługi muszą być sporządzone w języku polskim w formie drukowanej. Wykonawca na dostarczony przedmiot zamówienia udzieli gwarancji na okres co najmniej 12 m-cy, licząc od dnia odebrania przedmiotu umowy potwierdzonego protokołem odbioru bez zastrzeżeń.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3, 39.13.40.00-0, 39.16.00.00-1, 30.19.59.00-1.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Przygotowanie infrastruktury pod szkolnictwo zawodowe - rolnicze. Adaptacja i dostosowanie oraz wyposażenie istniejących pomieszczeń na pracownię eksploatacji pojazdów rolniczych, pracownię diagnostyki, obsługi i kontroli maszyn rolniczych oraz sale wykładową w budynku warsztatów szkolnych Zespołu Szkół-Centrum Kształcenia Ustawicznego w Gronowie.nr RPKP.03.01.00-04-004/13 w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Woj.Kuj.-Pom. na lata 2007-2013 dla Działania 3.1..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa mebli szkolnych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.10.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- P.W.D.APEX Jolanta Falana-Kozłowska, Strzałków, Kopernika 12, 97-500 Radomsko, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13611,28 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
-
Cena wybranej oferty: 17392,19
-
Oferta z najniższą ceną: 17392,19 / Oferta z najwyższą ceną: 17392,19
-
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Dostawa mebli warsztatowych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.10.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- NIKODEMUS Sebastian Czuryński, ul.Z.Grudzińskiego 18A/18, 62-020 Swarzędz, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18480,20 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
-
Cena wybranej oferty: 20598,94
-
Oferta z najniższą ceną: 20598,94 / Oferta z najwyższą ceną: 20598,94
-
Waluta: PLN.
Metryka
- zdarzenie opublikował: brak informacjidata dodania: 2014-11-07 09:51