logoBIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ STAROSTWA POWIATOWEGO W TORUNIU

OR.272.4.6.2018 - przetarg nieograniczony

Aktualny okres składania ofert: od czwartek 2018-06-07 godz. 10:00 do wtorek 2018-07-31 godz. 10:00 poniedziałek 2018-08-13 godz. 10:00
Status postępowania: zakończony rozstrzygnięty
Chronologiczny przebieg postępowania (wskazane zdarzenie)
Digitalizacja dokumentów PZGiK, utworzenie baz danych BDOT500 i GESUT oraz przeprowadzenie działań harmonizujących zbiory danych powiatu toruńskiego w ramach projektu: „Infostrada Kujaw i Pomorza 2.0” dofinansowanego z Unii Europejskiej w ramach środków
data opublikowania zdarzenia: 2018-07-31 11:00
Typ zdarzenia: wyjaśnienie treści SIWZ
Oznaczenie: OR.272.4.6.2018
Szczegółowa informacja:

Toruń, dnia 31 lipca 2018 r.

Zamawiający

Powiat  Toruński  reprezentowany przez Zarząd Powiatu Toruńskiego

siedziba: ul. Towarowa 4-6, 87 - 100 Toruń

Tel. fax. 56/ 662 88 88

email: starostwo@powiattorunski.pl

Adres strony internetowej: https://www.powiattorunski.pl/

 

Zmiana treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia

  1. Zamawiający informuje, iż wystąpiła konieczność dokonania zmian w specyfikacji istotnych warunków zamówienia na zadanie pn.

Digitalizacja dokumentów PZGiK, utworzenie baz danych BDOT500 i GESUT

oraz przeprowadzenie działań harmonizujących zbiory danych powiatu toruńskiego w ramach projektu: „Infostrada Kujaw i Pomorza 2.0”

dofinansowanego z Unii Europejskiej w ramach środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020

 

  1. Ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej nr 2018/S 107-245015 z dnia 07 06 2018 r. i Biuletynie Zamówień Publicznych Nr 569099-N-2018 z dnia 07 06 2018 r.
  2. Na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy z 29.01.2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2017, poz. 1579 z późn. zm.), zwanej dalej w skrócie „p.z.p.”, zamawiający wprowadza w specyfikacji istotnych warunków zamówienia następujące zmiany - w załączniku nr 1 do SIWZ – formularz oferty dopisany zostaje punkt:

„Oświadczam, że minimalny okres obszar zablokowania baz BDOT500 i GESUT zajmie – zaznaczyć właściwe:

  • obszar mniejszy niż obręb,
  • obszar równy powierzchni jednego obrębu,
  • obszar równy powierzchni dwóch obrębów,
  • obszar równy powierzchni pięciu lub więcej obrębów.”

Treść załącznika nr 1 do SIWZ – formularz oferty z uwzględnieniem modyfikacji w załączeniu.

  1. Na podstawie art. 38 ust. 6 p.z.p. przedłuża się termin składania ofert w celu umożliwienia wykonawcom uwzględnienia w przygotowanych ofertach otrzymanych uzupełnień dotyczących specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Nowym terminem składania ofert jest 13 sierpnia 2018 r. godz. 10:00, nowym terminem otwarcia ofert jest ten sam dzień co dzień składania ofert: 13 sierpnia 2018 r. godz. 10:30), natomiast miejsce składania i otwarcia ofert nie ulega zmianie.
  2. Zamawiający przedłuża termin składania ofert, tak jak zostało to określone w ogłoszeniu o zmianie ogłoszenia.
  3. Zamawiający zamieszcza informację o zmianie specyfikacji istotnych warunków zamówienia na stronie internetowej, na której jest zamieszczona specyfikacja, zgodnie z art. 38 ust. 2 p.z.p.
  4. Zamawiający dołączy zmodyfikowaną treść załącznika nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia i będzie ona stanowić integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

Zgodnie z art. 180 p.z.p. mają Państwo prawo wnieść odwołanie.

Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej w formie pisemnej lub w postaci elektronicznej, podpisane bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu lub równoważnego środka spełniającego wymagania dla tego rodzaju podpisu zgodnie z art. 180 ust. 4 i 5 p.z.p.

Odwołujący jest obowiązany przesłać kopię odwołania zamawiającemu zgodnie z art. 180 ust. 5 p.z.p.

 

Metryka

  • OpublikowałAnna Stanula
  • Data dodania2018-07-31 10:38
  • Ostatnio zmodyfikowałAnna Stanula
  • Ostatnia modyfikacja2018-07-31 10:38
Załączniki:
  • UWAGA Zmiana treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, załącznik nr 1 (DOCX)165.55kB

    Metryka

    • OpublikowałAnna Stanula
    • Data dodania2018-07-31 10:40
Bezpośredni adres postępowania: https://www.bip.powiattorunski.pl/redir,przetargi?zamowienie_publiczneID=194
Stronę wygenerowano: 2025-06-04 11:52:51
Strona wygenerowana z systemu bip.net