przetarg nieograniczony
Ogłoszenie nr 636524-N-2019 z dnia 2019-12-17 r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Nazwa projektu lub programu
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Informacje dodatkowe:
Adres strony internetowej (URL): http://www.powiattorunski.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne https://www.bip.powiattorunski.pl/redir:przetargi
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
https://www.bip.powiattorunski.pl/redir:przetargi
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
https://www.bip.powiattorunski.pl/redir:przetargi
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
adres
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie, na poniższy adres
Adres:
ul. Towarowa 4-6, 87-100 Toruń, pokój nr 100, I piętro
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla pojazdów
Numer referencyjny: OR.272.1.16.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest dostawa tablic rejestracyjnych dla pojazdów wykonanych zgodnie ze wzorami i warunkami technicznymi określonymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 11 grudnia 2017 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych (Dz. U. 2017, poz. 2355 z późn. zm.). Zakres rzeczowy obejmuje a) wykonanie i dostawę tablic rejestracyjnych w następujących ilościach: Tablice samochodowe jednorzędowe i mieszane 18700 kpl., Tablice – pojazd elektryczny lub napędzany wodorem 50 kpl.,Tablice jednorzędowe do przyczep 1500 szt., Tablice dwurzędowe do przyczep 250 szt., Tablice motocyklowe (ciągnikowe) 1650 szt., Tablice motorowerowe 500 szt., Tablice indywidualne 50 szt., Wtórniki tablic 650 szt., Tablice „bagażnikowe” 150 szt., Tablice pomniejszone 100 kpl., Tablice profesjonalne 10 kpl., Tablice zabytkowe 50 szt., Tablice tymczasowe 100 kpl. b) odbiór od zamawiającego i złomowanie wycofanych z ruchu tablic rejestracyjnych, nie rzadziej niż jeden raz w miesiącu na koszt wykonawcy. UWAGA: Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany zakresu przedmiotu zamówienia w poszczególnych asortymentach, w przypadku zmiany zapotrzebowania zgłoszonej przez zamawiającego. W takim przypadku wykonawcy nie będą przysługiwać z tego tytułu żadne roszczenia, a należność wykonawcy, zostanie ustalona jako iloczyn określonej w umowie ceny jednostkowej oraz liczby dostarczonych tablic.
II.5) Główny kod CPV: 31523200-0
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
44423400-5 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 392000,00
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: 24 lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia:
II.9) Informacje dodatkowe:
Określenie warunków: warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż posiada aktualne zezwolenie na produkcję tablic rejestracyjnych wydane przez właściwego miejscowo marszałka województwa, o którym mowa w art. 75 a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2018 r. poz. 1990 z późn. zm.).
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: zamawiający uzna warunek za spełniony o ile wykonawca udokumentuje wykonanie 1 dostawy zgodnie z przedmiotem zamówienia objętym przetargiem o wartości nie mniejszej niż 150 tys. zł;
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
aktualne zezwolenie na produkcję tablic rejestracyjnych wydane przez właściwego miejscowo marszałka województwa
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena oferty | 60,00 |
termin dostawy | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-01-02, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Metryka
- Autor lub odpowiedzialny za treśćNatalia Żochowska
- Data wytworzenia2019-12-17
- OpublikowałNatalia Żochowska
- Data dodania2019-12-17 12:32
- Specyfikacja istotnych warunków zamówienia (PDF)660.52kB
Metryka
- Autor lub odpowiedzialny za treśćNatalia Żochowska
- Data wytworzenia2019-12-17
- OpublikowałNatalia Żochowska
- Data dodania2019-12-17 12:38
- Specyfikacja istotnych warunków zamówienia PO SPROSTOWANIU DATY (PDF)660.49kB
Metryka
- Autor lub odpowiedzialny za treśćNatalia Żochowska
- Data wytworzenia2019-12-19
- OpublikowałNatalia Żochowska
- Data dodania2019-12-19 09:27
- Ostatnio zmodyfikowałNatalia Żochowska
- Ostatnia modyfikacja2019-12-19 09:29
Toruń, dnia 02 01 2020 r.
Numer sprawy OR.272.1.16.2019
INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT
Działając na podstawie art. 86 ust. 5 ustawy - Prawo zamówień publicznych (t. j.: Dz. U. 2019, poz. 1843) informuje się, że w dniu 02.01.2020 r., o godz. 10:15 w: siedzibie zamawiającego - pokój 107, I piętro, ul. Towarowa 4-6, Toruń, miało miejsce otwarcie ofert dot. postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pn.: Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla pojazdów.
1. Bezpośrednio przed otwarciem ofert zamawiający podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia: 482 160 zł brutto;
2. W postępowaniu wpłynęły dwie oferty:
Lp. |
Wykonawca (nazwa, siedziba) |
Cena oferty | Termin dostawy |
1. |
Wytwórnia Tablic ZNAK Spółka z o.o. Warszawa ul. Gąbińska 5 01-703 Warszawa |
474 324,90 zł | 6 dni |
2. |
TABLA Sp. z o.o. Lublin ul. Diamentowa 7b 20-447 Lublin |
561 482,70 zł | 10 dni |
Przedstawione po otwarciu ofert informacje zostaną odnotowane w protokole postępowania.
Metryka
- Autor lub odpowiedzialny za treśćNatalia Żochowska
- Data wytworzenia2020-01-02
- OpublikowałNatalia Żochowska
- Data dodania2020-01-02 11:09
- Informacja z otwarcia ofert (PDF)176.29kB
Metryka
- Autor lub odpowiedzialny za treśćNatalia Żochowska
- Data wytworzenia2020-01-02
- OpublikowałNatalia Żochowska
- Data dodania2020-01-02 11:11
Toruń, dnia 7.01.2020 r.
Zarząd Powiatu Toruńskiego
ul. Towarowa 4-6, Toruń
znak sprawy: OR.272.1.16.2019
Informacja o wyborze oferty
Na podstawie art. 92 ust. 1 ustawy z 29.01.2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. 2019 r. poz. 1843), zwanej dalej w skrócie „p. z. p.”, zamawiający zawiadamia, iż w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla pojazdów za najkorzystniejszą została uznana oferta wykonawcy:
Wytwórnia Tablic ZNAK Spółka z o.o.
Zestawienie ofert, punktacja:
Lp. |
Nazwa (firma) |
Siedziba, adres lub miejsce zamieszkania |
Punkty w kryterium cena |
Punkty w kryterium Termin dostawy |
Punkty razem |
1. |
Wytwórnia Tablic ZNAK Spółka z o.o. |
Warszawa ul. Gąbińska 5 01-703 Warszawa |
60 | 40 | 100 |
2. |
TABLA Sp. z o.o. |
Lublin ul. Diamentowa 7b 20-447 Lublin |
50,69 |
20 |
70,69 |
Uzasadnienie wyboru najkorzystniejszej oferty:
Wykonawca Wytwórnia Tablic ZNAK Spółka z o.o., który złożył ofertę, nie podlega wykluczeniu, jego oferta nie podlega odrzuceniu. Wykonawca ten złożył ofertę, która została oceniona jako najkorzystniejsza, zgodnie z art. 2 pkt 5 lit. a lub b oraz zgodnie z art. 91 ust. 1 p. z. p.
Nie ustanowiono dynamicznego systemu zakupów.
Dziękujemy za złożenie oferty i udział w postępowaniu.
Metryka
- Autor lub odpowiedzialny za treśćNatalia Żochowska
- Data wytworzenia2020-01-07
- OpublikowałNatalia Żochowska
- Data dodania2020-01-07 10:17
- Ostatnio zmodyfikowałNatalia Żochowska
- Ostatnia modyfikacja2020-01-07 10:51
- Informacja o wyborze najkorzystniejszej ofery (PDF)253.58kB
Metryka
- Autor lub odpowiedzialny za treśćNatalia Żochowska
- Data wytworzenia2020-01-07
- OpublikowałNatalia Żochowska
- Data dodania2020-01-07 10:19
- Ostatnio zmodyfikowałNatalia Żochowska
- Ostatnia modyfikacja2020-01-07 10:54
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 636524-N-2019
Adres strony internetowej (url): https://www.bip.powiattorunski.pl/redir:przetargi
Zamówienie było podzielone na części:
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/01/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT 392000
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Waluta PLN Liczba otrzymanych ofert: 2
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
w tym: liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
nie
Nazwa wykonawcy: Wytwórnia Tablic ZNAK Spółka z o.o.
Email wykonawcy: znak@post.pl Adres pocztowy: Gąbińska 5 Kod pocztowy: 01-703 Miejscowość: Warszawa Kraj/woj.: mazowieckie Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Cena wybranej oferty/wartość umowy 474324.90
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Oferta z najniższą ceną/kosztem 474324.90 Oferta z najwyższą ceną/kosztem 561482.70 Waluta: PLN Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
IV.8) Informacje dodatkowe:
nie
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: |
Metryka
- Autor lub odpowiedzialny za treśćNatalia Żochowska
- Data wytworzenia2020-01-28
- OpublikowałNatalia Żochowska
- Data dodania2020-01-28 13:55