Biuletyn Informacji Publicznej
STAROSTWA POWIATOWEGO W TORUNIU

Wyszukiwarka

Odnośniki

Kalendarium

« poprzedni miesiącmarzec 2024» następny miesiąc
PnWtŚrCzwPtSobNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Najbliższe wydarzenia

Brak wydarzeń w wybranym okresie

Przejdź do: www.powiattorunski.pl

Treść strony

Zamówienia publiczne

OR.342-17/10 OR.342-14/10 - przetarg nieograniczony

Status postępowania: zakończony unieważniony
Przebieg postępowania
Termoizolacja poszycia dachowego i obiektu Domu Pomocy Społecznej w Wlk. Nieszawce
data opublikowania zdarzenia: 2010-08-17 11:20
Typ zdarzenia: ogłoszenie
Data wszczęcia postępowania: wtorek 2010-08-17
Data końca składania ofert: poniedziałek 2010-09-06 godz. 09:00
Oznaczenie: OR.342-17/10
Szczegółowa informacja:

Toruń: TERMOIZOLACJA POSZYCIA DACHOWEGO I OBIEKTU DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W WIELKIEJ NIESZAWCE
Numer ogłoszenia: 222053 - 2010; data zamieszczenia: 17.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Toruńskiego , ul. Towarowa 4-6, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 662 88 88, faks 0-56 662 88 89.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiattorunski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: TERMOIZOLACJA POSZYCIA DACHOWEGO I OBIEKTU DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W WIELKIEJ NIESZAWCE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia - termoizolacja poszycia dachowego i obiektu segmentu A poprzez przełożenie pokrycia, wymianę obróbek blacharskich i podbitki drewnianej, docieplenie facjatek, wymiana okna i drzwi wejściowych oraz robót towarzyszących na podstawie kosztorysu ofertowego w Domu Pomocy Społecznej w Wielkiej Nieszawie, ul. Toruńska 18 Przedmiot zamówienia obejmuje: przełożenie dachówki ceramicznej na fragmencie dachu mansardowego wraz z niezbędnymi obróbkami dekarskimi, naprawą i dociepleniem facjatek, wymianą podbitki drewnianej. Opis szczegółowy przedmiotu zamówienia: - Rozebranie pokrycia dachowego z dachówki ceramicznej w sposób umożliwiający ponowne jej wbudowanie. Zakłada się wykorzystanie istniejącej dachówki w 80%. - Wymianę łacenia dachu, desek czołowych i drewnianych elementów facjatek wraz impregnacją przeciwwgrzybiczną i ogniochronną. - Malowanie elementów drewnianych elewacji na kolor brązowy. - Wymianę obróbek dekarskich na kominach, okapie, murze ogniowym, facjatkach itp. - Naprawa rynien i rur spustowych. - Docieplenie facjatek wełną mineralna. - Wymiana przewodów instalacji uziemiającej i odgromowej. - Przemurowanie kominów wraz z tynkowaniem i malowaniem. - Wykonanie pomostów drewnianych na nieużytkowym poddaszu. - Wymiana drzwi drewnianych na drzwi zewnętrzne aluminiowe: a. wymiary wys. 2330 mm, szer. 1150 mm b. drzwi jednoskrzydłowe, częściowo oszklone (pow. przeszklenia ok. 0,38m2), szyby zespolone dwukomorowe, szkło bezpieczne; c. profil ciepły, kolor brązowy; d. otwierane na zewnątrz, pochwyt obustronny, elektrozaczep, samozamykacz, dwa zamki patentowe, komplet okuć, próg aluminiowy; e. uzupełnienie tyków na ościeżach po wymianie drzwi. - Wymiana okna drewnianego na okno aluminiowe: a. wymiary wys. 1700 mm, szer. 1150 mm; b. profil ciepły, kolor brązowy, szyby zespolone dwukomorowe, szkło bezpieczne; c. komplet okuć; d. uzupełnienie tyków na ościeżach po wymianie okna. - Zamontowanie wkładu kominowego ze stali kwasoodpornej w istniejącym kominie spalinowym wraz z nie-zbędnymi kształtkami i podłączeniem do kotła na olej opałowy. - Uporządkowanie stanowiska pracy wraz z wywiezieniem wszystkich elementów rozbiórkowych z placu budowy. Każdego dnia po zakończeniu prac budowlanych i montażowych Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania stanowiska pracy. Wszystkie prace należy wykonać zgodnie z normami, instrukcjami producentów, kolejnością technologiczną i wiedzą techniczną. Należy przedstawić Zamawiającemu niezbędne atesty, aprobaty techniczne, deklaracje zgodności wbudowanych materiałów, protokół z badania instalacji odgromowej. Przed złożeniem oferty zaleca się dokonanie wizji lokalnej, celem sprawdzenia miejsca robót, wykonania niezbędnych pomiarów, warunków związanych z wykonaniem robót będących przedmiotem zamówienia oraz uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych do wyceny prac..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 1.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykonawca zrealizował zgodnie z zasadami sztuki budowlanej w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 roboty budowlane dotyczące termomodernizacji dachów o wartości 100 tys. zł brutto każda

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- wypełniony formularz OFERTA (zał. nr 1 do niniejszej specyfikacji); - oświadczenie o spełnianiu warunków złożone na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (zał. nr 2 do siwz); - pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, jeżeli okres wykonywania zamówienia lub zdolności finansowej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Jeżeli wykonawca wykazując spełnienia warunków, o których mowa w pkt 4, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentu wymienionego w pkt 5 c); - oświadczenie wykonawcy jaką część zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców); - kosztorys ofertowy opracowany na podstawie załączonych przedmiarów, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót i dokonanej wizji lokalnej. Kosztorys ofertowy należy sporządzić w oparciu o standardy Katalogów Nakładów Rzeczowych.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.powiattorunski.pl/redir:przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację można otrzymywać w siedzibie Starostwa Powiatowego w Toruniu, ul. Towarowa 4-6, pok. nr 109, nieodpłatnie.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.09.2010 godzina 09:00, miejsce: Oferty należy składać w kancelarii Starostwa Powiatowego, ul. Towarowa 4-6, pok. 100.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Anna Stanula-Lewandowska
    data wytworzenia informacji: 2010-08-17
  • zdarzenie opublikował: Anna Stanula
    data dodania: 2010-08-17 11:13
Załączniki:
DOSTAWA SPRZĘTU I OPROGRAMOWANIA KOMPUTEROWEGO
data opublikowania zdarzenia: 2010-08-31 12:00
Typ zdarzenia: ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Oznaczenie: OR.342-14/10
Szczegółowa informacja:

Numer ogłoszenia: 235609 - 2010; data zamieszczenia: 31.08.2010
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
 

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 235329 - 2010 data 31.08.2010 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Zarząd Powiatu Toruńskiego, ul. Towarowa 4-6, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 662 88 88, fax. 0-56 662 88 89.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: II.1.3).
  • W ogłoszeniu jest: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania i urządzeń (parametry określone w specyfikacji technicznej - załącznik nr 6 do SIWZ). Opis części: CZĘŚĆ I obejmuje dostawę: I. 1 - 9. zestawów komputerowych składających się z stacji roboczej, monitora oraz zasilacza awaryjnego zgodnie z parametrami określonymi w p. I, IV, V specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik do SIWZ, I. 2 - 1. zestawu komputerowego składających się z stacji roboczej, monitora oraz zasilacza awaryjnego zgodnie z parametrami określonymi w p. II, IV, V specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik do SIWZ, I. 3 - 5. stacji roboczych zgodnie z parametrami określonymi w p. III specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik do SIWZ, I. 4 - 1. drukarki laserowej zgodnie z parametrami określonymi w p. VI specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik do SIWZ, I. 5- 3. drukarek laserowych zgodnie z parametrami określonymi w p. VII specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik do SIWZ, I. 6 - 1. urządzenia wielofunkcyjnego zgodnie z parametrami określonymi w p. VIII specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik do SIWZ, I. 7 - 1. notebook zgodnie z parametrami określonymi w p. IX specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik do SIWZ. dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Toruniu.
  • W ogłoszeniu powinno być: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania i urządzeń (parametry określone w specyfikacji technicznej - załącznik nr 6 do SIWZ). Opis części: CZĘŚĆ I obejmuje dostawę: I. 1 - 9. zestawów komputerowych składających się z stacji roboczej oraz monitora zgodnie z parametrami określonymi w p. I, IV specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik do SIWZ, I. 2 - 1. zestawu komputerowego składających się z stacji roboczej oraz monitora zgodnie z parametrami określonymi w p. II, IV specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik do SIWZ, I. 3 - 5. stacji roboczych zgodnie z parametrami określonymi w p. III specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik do SIWZ, I. 4 - 10. zasilaczy awaryjnych zgodnie z parametrami określonymi w p. V specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik do SIWZ I. 5 - 1. drukarki laserowej zgodnie z parametrami określonymi w p. VI specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik do SIWZ, I. 5- 3. drukarek laserowych zgodnie z parametrami określonymi w p. VII specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik do SIWZ, I. 7 - 1. urządzenia wielofunkcyjnego zgodnie z parametrami określonymi w p. VIII specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik do SIWZ, I. 8 - 1. notebook zgodnie z parametrami określonymi w p. IX specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik do SIWZ. dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Toruniu.

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Anna Stanula-Lewandowska
  • zdarzenie opublikował: Anna Stanula
    data dodania: 2010-08-31 11:16
Załączniki:
  • modyfikacja siwz (PDF)125.78kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Anna Stanula-Lewandowska
    • załącznik opublikował: Anna Stanula
      data dodania: 2010-08-31 11:21
Wyjaśnienie
data opublikowania zdarzenia: 2010-09-02 12:00
Typ zdarzenia: wyjaśnienie treści SIWZ
Szczegółowa informacja:

Infomacja dot. dostawy sprzętu i oprgramowania komputerowego ozn. OR.342-14/10 - ogłoszenie o zmianie ogłoszenia, została błędnie podpięta pod ogłoszenie o "Termoizolacji poszycia dachowego i obiektu Domu Pomocy Społecznej w Wlk. Nieszawce"

Metryka

  • zdarzenie opublikował: Anna Stanula
    data dodania: 2010-09-02 11:47
  • zmodyfikował: Anna Stanula
    ostatnia modyfikacja: 2010-09-02 11:48
Termoizolacja poszycia dachowego i obiektu Domu Pomocy Społecznej w Wlk. Nieszawce
data opublikowania zdarzenia: 2010-09-07 12:00
Typ zdarzenia: unieważnienie
Oznaczenie: OR.342-17/10
Szczegółowa informacja:

Dotyczy: unieważnienia przetargu nieograniczonego na zadanie pn.: „Termoizolacja poszycia dachowego i obiektu Domu Pomocy Społecznej w Wielkiej Nieszawce”

             Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający informuje o unieważnieniu postępowania zmierzającego do udzielenia w trybie przetargu nieograniczonego zamówienia na zadanie pn.: „Termoizolacja poszycia dachowego i obiektu Domu Pomocy Społecznej w Wielkiej Nieszawce”

           W przedmiotowym postępowaniu nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu

Metryka

  • zdarzenie opublikował: Anna Stanula
    data dodania: 2010-09-07 11:40
[drukuj]