OR.342-18/10 - przetarg nieograniczony
Toruń: SPORZĄDZENIE OPERATÓW SZACUNKOWYCH VI
Numer ogłoszenia: 225139 - 2010; data zamieszczenia: 19.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Toruńskiego , ul. Towarowa 4-6, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 662 88 88, faks 0-56 662 88 89.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiattorunski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SPORZĄDZENIE OPERATÓW SZACUNKOWYCH VI.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia usługa polegająca na sporządzeniu na piśmie opinii o wartości nieruchomości w formie operatów szacunkowych. Operaty szacunkowe muszą być wykonane zgodnie z: a) ustawą z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (t. j. Dz. U. z 2004 r. Nr 261, poz. 2603 ze zm.); b) rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 21 września 2004 r. w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego (Dz. U. z 2004 r. Nr 207, poz. 2109); c) obowiązującymi standardami zawodowymi rzeczoznawców majątkowych; d) innymi przepisami obowiązującymi w tym zakresie. Przedmiot zamówienia obejmuje: CZĘŚĆ I 1. Kijaszkowo, dz. nr 82/1, 0,600 ha, zapisana w księdze wieczystej nr KW 5962, sąd rejonowy w Lipnie 2. Liciszewy, dz. nr 91/4, 0,1740 ha, zapisana w księdze wieczystej nr KW 22276, sąd rejonowy w Lipnie Cel: sprzedaż prawa własności użytkownikowi wieczystemu na podstawie art. 32 ustawy o gospodarce nieruchomościami 3. Cierpice, dz. nr 146/3, 0,1505 ha, zapisana w księdze wieczystej nr KW nr TO1T/101558/4 Cel: sprzedaż działki wraz z budynkiem dotychczasowemu najemcy (wraz z inwentaryzacją budynku) 4. Cierpice, dz. nr 146/4, 0,0984 ha, zapisana w księdze wieczystej nr KW nr TO1T/101558/4 Cel: sprzedaż w drodze przetargu CZĘŚĆ II działka nr 39 o pow. 0,6084 ha, położona w Chełmży, gmina Chełmża, zapisana w księdze wieczystej nr KW TO1T/00055790/4. Na nieruchomości posadowione są budynki. Zabudowania wykorzystywane są na działalność Zespołu Szkół w Chełmży. Cel: ustalenie opłaty rocznej z tytułu trwałego zarządu CZĘŚĆ III działka nr 18/5 o pow. 0,3010 ha, położona w Chełmży, gmina Chełmża, zapisana w księdze wieczystej nr KW TO1T/00025859/7, stanowiąca własność Gminy Miasto Chełmża, a będąca w użytkowaniu wieczystym Powiatu Toruńskiego. Na nieruchomości posadowione są budynki. Zabudowania wykorzystywane są na działalność Szkoły Specjalnej w Chełmży. Cel: ustalenie opłaty rocznej z tytułu trwałego zarządu CZĘŚĆ IV działki nr 89/17, 89/20, 89/22 pow. łącznie 0,2546 ha, położone w Chełmży, gmina Chełmża, zapisane w księdze wieczystej nr KW TO1T/00043222/5, stanowiące własność Gminy Miasto Chełmża, a będące w użytkowaniu wieczystym Powiatu Toruńskiego. Na nieruchomości posadowione są budynki. Zabudowania wykorzystywane są na działalność Szkoły Specjalnej w Chełmży. Cel: ustalenie opłaty rocznej z tytułu trwałego zarządu Część II - IV obejmuje: Umieszczenie stosownej klauzuli w przypadku konieczności potwierdzenia aktualności operatu w okresie 12 miesięcy od daty jego wykonania. Potwierdzenie aktualności operatu szacunkowego będzie dokonane w ciągu 14 dni od daty otrzymania zlecenia.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
posiadają uprawnienia zawodowe w zakresie szacowania nieruchomości (nadane zgodnie z art. 192 ustawy o gospodarce nieruchomościami)
-
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, wystawionej/ego na podstawie Rozporządzenia Ministra Finansów w sprawie obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej rzeczoznawcy majątkowego z dnia 21 września 2004 r. (Dz. U. Nr 207, poz. 2112)
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
-
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- wypełniony formularz OFERTA (zał. nr 1 do specyfikacji); - oświadczenie o spełnianiu warunków złożone na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (zał. nr 2 do SIWZ);
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.powiattorunski.pl/redir:przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację można otrzymywać w siedzibie Starostwa Powiatowego w Toruniu, ul. Towarowa 4-6, pok. nr 109, nieodpłatnie.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.08.2010 godzina 09:00, miejsce: Oferty należy składać w kancelarii Starostwa Powiatowego, ul. Towarowa 4-6, pok. 100.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: część 1.
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Kijaszkowo, dz. nr 82/1, 0,600 ha, zapisana w księdze wieczystej nr KW 5962, sąd rejonowy w Lipnie 2. Liciszewy, dz. nr 91/4, 0,1740 ha, zapisana w księdze wieczystej nr KW 22276, sąd rejonowy w Lipnie Cel: sprzedaż prawa własności użytkownikowi wieczystemu na podstawie art. 32 ustawy o gospodarce nierucho-mościami 3. Cierpice, dz. nr 146/3, 0,1505 ha, zapisana w księdze wieczystej nr KW nr TO1T/101558/4 Cel: sprzedaż działki wraz z budynkiem dotychczasowemu najemcy (wraz z inwentaryzacją budynku) 4. Cierpice, dz. nr 146/4, 0,0984 ha, zapisana w księdze wieczystej nr KW nr TO1T/101558/4 Cel: sprzedaż w drodze przetargu.
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.
-
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2010.
-
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: część 2.
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: działka nr 39 o pow. 0,6084 ha, położona w Chełmży, gmina Chełmża, zapisana w księdze wieczystej nr KW TO1T/00055790/4. Na nieruchomości posadowione są budynki. Zabudowania wykorzystywane są na działalność Zespołu Szkół w Chełmży. Cel: ustalenie opłaty rocznej z tytułu trwałego zarządu.
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.
-
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 08.10.2010.
-
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: część 3.
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: działka nr 18/5 o pow. 0,3010 ha, położona w Chełmży, gmina Chełmża, zapisana w księdze wieczystej nr KW TO1T/00025859/7, stanowiąca własność Gminy Miasto Chełmża, a będąca w użytkowaniu wieczystym Powiatu Toruńskiego. Na nieruchomości posadowione są budynki. Zabudowania wykorzystywane są na działalność Szkoły Specjalnej w Chełmży. Cel: ustalenie opłaty rocznej z tytułu trwałego zarządu.
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.
-
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 08.10.2010.
-
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: część 4.
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: działki nr 89/17, 89/20, 89/22 pow. łącznie 0,2546 ha, położone w Chełmży, gmina Chełmża, zapisane w księdze wieczystej nr KW TO1T/00043222/5, stanowiące własność Gminy Miasto Chełmża, a będące w użytkowaniu wieczystym Powiatu Toruńskiego. Na nieruchomości posadowione są budynki. Zabudowania wykorzystywane są na działalność Szkoły Specjalnej w Chełmży. Cel: ustalenie opłaty rocznej z tytułu trwałego zarządu.
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.
-
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 08.10.2010.
-
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Anna Stanula-Lewandowskadata wytworzenia informacji: 2010-08-19
- zdarzenie opublikował: Anna Stanuladata dodania: 2010-08-19 13:25
- siwz_operaty VI (PDF)148.88kB
Metryka
- załącznik opublikował: Anna Stanuladata dodania: 2010-08-19 13:26
Zarząd Powiatu Toruńskiego– zamawiający
ul. Towarowa 4-6, Toruń
OR.342–18/10
Zawiadomienie o wyborze ofertypostępowanie pn.: „Sporządzenie operatów szacunkowych VI”
Wykaz Wykonawców, którzy złożyli oferty w postępowaniu
Nr oferty |
Nazwa (firma) i adres wykonawcy |
Cena *zł |
1 |
Przedsiębiorstwo Geodezyjno – Projektowe GEOPREX S. C. Stefan Ciesielski, Stanisław Górnikiewicz Lucyna i Waldemar Karwowscy ul. Kościuszki 27, 85 – 079 Bydgoszcz |
część I – 6 100 |
2 |
Lidia Czerwińska Firma „CZERLI” ul. Platynowa 1, 85 – 445 Bydgoszcz |
część I – 4 514 część II – 4 270 część III – 3 416 część IV – 3 416 |
3 |
Biuro Wycen Nieruchomości Kosztorysowania i Nadzoru Inż. Halina Bogdan – Kaptur Ul. Al. Niepodległości 42/48, 88 – 100 Inowrocław |
część I – 2 135 część II – 854 część III – 854 część IV – 854 |
OFERTA NAJKORZYSTNIEJSZA
Na podstawie art. 92 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający zawiadamia, iż wybrano ofertę
nr 3 Wykonawcy na realizację części I, II, III i IV:
Biuro Wycen Nieruchomości Kosztorysowania i Nadzoru
Inż. Halina Bogdan – Kaptur
Ul. Al. Niepodległości 42/48, 88 – 100 Inowrocław
Uzasadnienie:Zamawiający wybrał najkorzystniejszą ofertę nr 3 Wykonawcy- Biuro Wycen Nieruchomości Kosztorysowania i Nadzoru Inż. Halina Bogdan – Kaptur zgodnie z art. 91 ust. 1 uPzp, - którego oferta spełnia
w całości wymogi SIWZ, nie została odrzucona.
Wybrany Wykonawca przedstawił ofertę z najniższą ceną i uzyskał największą ilość punktów, tj. 100 pkt dla każdej części przedmiotu zamówienia.
Streszczenie oceny i porównanie złożonych ofert:
Nr oferty |
Liczba pkt w kryterium NAJNIŻSZA CENA |
Razem |
1 |
cześć I - 35 pkt |
cześć I - 35 pkt |
2 |
cześć I – 47,30 pkt cześć II - 20 pkt cześć III - 25 pkt cześć IV - 25 pkt |
cześć I – 47,30 pkt cześć II - 20 pkt cześć III - 25 pkt cześć IV - 25 pkt |
3 |
cześć I - 100 pkt cześć II - 100 pkt cześć III - 100 pkt cześć IV- 100 pkt |
cześć I - 100 pkt cześć II - 100 pkt cześć III - 100 pkt cześć IV- 100 pkt |
Umowa w sprawie zamówienia publicznego zostanie zawarta w terminie określonym w art. 94 ust. 2 pkt 3) lit. a) w związku z art. 94 ust. 1 pkt 2) ustawy Prawo zamówień publicznych, czyli po dniu 02 września 2010 r.
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Anna Stanula-Lewandowskadata wytworzenia informacji: 2010-08-30
- zdarzenie opublikował: Anna Stanuladata dodania: 2010-08-30 09:47
Toruń: SPORZĄDZENIE OPERATÓW SZACUNKOWYCH VI
Numer ogłoszenia: 245043 - 2010; data zamieszczenia: 08.09.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 225139 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Toruńskiego, ul. Towarowa 4-6, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 662 88 88, faks 0-56 662 88 89.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SPORZĄDZENIE OPERATÓW SZACUNKOWYCH VI.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia usługa polegająca na sporządzeniu na piśmie opinii o wartości nieruchomości w formie operatów szacunkowych. Operaty szacunkowe muszą być wykonane zgodnie z: a) ustawą z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (t. j. Dz. U. z 2004 r. Nr 261, poz. 2603 ze zm.); b) rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 21 września 2004 r. w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego (Dz. U. z 2004 r. Nr 207, poz. 2109); c) obowiązującymi standardami zawodowymi rzeczoznawców majątkowych; d) innymi przepisami obowiązującymi w tym zakresie. Przedmiot zamówienia obejmuje: CZĘŚĆ I 1. Kijaszkowo, dz. nr 82/1, 0,600 ha, zapisana w księdze wieczystej nr KW 5962, sąd rejonowy w Lipnie 2. Liciszewy, dz. nr 91/4, 0,1740 ha, zapisana w księdze wieczystej nr KW 22276, sąd rejonowy w Lipnie Cel: sprzedaż prawa własności użytkownikowi wieczystemu na podstawie art. 32 ustawy o gospodarce nieruchomościami, 3. Cierpice, dz. nr 146/3, 0,1505 ha, zapisana w księdze wieczystej nr KW nr TO1T/101558/4 Cel: sprzedaż działki wraz z budynkiem dotychczasowemu najemcy (wraz z inwentaryzacją budynku) 4. Cierpice, dz. nr 146/4, 0,0984 ha, zapisana w księdze wieczystej nr KW nr TO1T/101558/4 Cel: sprzedaż w drodze przetargu CZĘŚĆ II działka nr 39 o pow. 0,6084 ha, położona w Chełmży, gmina Chełmża, zapisana w księdze wieczystej nr KW TO1T/00055790/4. Na nieruchomości posadowione są budynki. Zabudowania wykorzystywane są na działalność Zespołu Szkół w Chełmży. Cel: ustalenie opłaty rocznej z tytułu trwałego zarządu CZĘŚĆ III działka nr 18/5 o pow. 0,3010 ha, położona w Chełmży, gmina Chełmża, zapisana w księdze wieczystej nr KW TO1T/00025859/7, stanowiąca własność Gminy Miasto Chełmża, a będąca w użytkowaniu wieczystym Powiatu Toruńskiego. Na nieruchomości posadowione są budynki. Zabudowania wykorzystywane są na działalność Szkoły Specjalnej w Chełmży. Cel: ustalenie opłaty rocznej z tytułu trwałego zarządu CZĘŚĆ IV działki nr 89/17, 89/20, 89/22 pow. łącznie 0,2546 ha, położone w Chełmży, gmina Chełmża, zapisane w księdze wieczystej nr KW TO1T/00043222/5, stanowiące własność Gminy Miasto Chełmża, a będące w użytkowaniu wieczystym Powiatu Toruńskiego. Na nieruchomości posadowione są budynki. Zabudowania wykorzystywane są na działalność Szkoły Specjalnej w Chełmży. Cel: ustalenie opłaty rocznej z tytułu trwałego zarządu Część II - IV obejmuje: Umieszczenie stosownej klauzuli w przypadku konieczności potwierdzenia aktualności operatu w okresie 12 miesięcy od daty jego wykonania. Potwierdzenie aktualności operatu szacunkowego będzie dokonane w ciągu 14 dni od daty otrzymania zlecenia.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: część 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.09.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- p. Halina Bogdan - Kaptur Biuro Wycen Nieruchomości Kosztorysowania i Nadzoru, ul. Roosevelta 29, 88-100 Inowrocław, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16601,81 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
-
Cena wybranej oferty: 2135,00
-
Oferta z najniższą ceną: 2135,00 / Oferta z najwyższą ceną: 6100,00
-
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: CZ ESC 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.09.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- p. Halina Bogdan - Kaptur Biuro Wycen Nieruchomości Kosztorysowania i Nadzoru, ul. Roosevelta 29, 88-100 Inowrocław, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2294,43 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
-
Cena wybranej oferty: 854,00
-
Oferta z najniższą ceną: 854,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4270,00
-
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: część 3
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.09.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- p. Halina Bogdan - Kaptur Biuro Wycen Nieruchomości Kosztorysowania i Nadzoru, ul. Roosevelta 29, 88-100 Inowrocław, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2294,43 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
-
Cena wybranej oferty: 854,00
-
Oferta z najniższą ceną: 854,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3416,00
-
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: część 4
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.09.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- p. Halina Bogdan - Kaptur Biuro Wycen Nieruchomości Kosztorysowania i Nadzoru, ul. Roosevelta 29, 88-100 Inowrocław, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2294,43 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
-
Cena wybranej oferty: 854,00
-
Oferta z najniższą ceną: 854,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3416,00
-
Waluta: PLN.
Metryka
- zdarzenie opublikował: Anna Stanuladata dodania: 2010-09-08 12:05