Biuletyn Informacji Publicznej
STAROSTWA POWIATOWEGO W TORUNIU

Wyszukiwarka

Odnośniki

Kalendarium

« poprzedni miesiąckwiecień 2024» następny miesiąc
PnWtŚrCzwPtSobNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930

Najbliższe wydarzenia

Brak wydarzeń w wybranym okresie

Przejdź do: www.powiattorunski.pl

Treść strony

Zamówienia publiczne

OR.272.19.2014 - przetarg nieograniczony

Status postępowania: zakończony rozstrzygnięty
Przebieg postępowania
Wyposażenie pracowni eksploatacji pojazdów rolniczych, pracowni diagnostyki,obsługi i kontroli maszyn rolniczych oraz sali wykładowej w budynku warsztatów szkolnych Zespołu Szkół, Centrum Kształcenia Ustawicznego w Gronowie.Dostawa sprzętu dydaktycznego
data opublikowania zdarzenia: 2014-09-17 14:15
Typ zdarzenia: ogłoszenie
Data wszczęcia postępowania: środa 2014-09-17
Data końca składania ofert: czwartek 2014-09-25 godz. 08:00
Oznaczenie: OR.272.19.2014
Szczegółowa informacja:

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
 


Toruń: Wyposażenie pracowni eksploatacji pojazdów rolniczych, pracowni diagnostyki, obsługi i kontroli maszyn rolniczych oraz sali wykładowej w budynku warsztatów szkolnych Zespołu Szkół, Centrum Kształcenia Ustawicznego w Gronowie. Dostawa sprzętu dydaktycznego
Numer ogłoszenia: 198283 - 2014; data zamieszczenia: 17.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Toruńskiego , ul. Towarowa 4-6, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 662 88 88, faks 0-56 662 88 89.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiattorunski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wyposażenie pracowni eksploatacji pojazdów rolniczych, pracowni diagnostyki, obsługi i kontroli maszyn rolniczych oraz sali wykładowej w budynku warsztatów szkolnych Zespołu Szkół, Centrum Kształcenia Ustawicznego w Gronowie. Dostawa sprzętu dydaktycznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu dydaktycznego, który stanowić będzie wyposażenie pracowni multimedialnej, pracowni diagnostyki, obsługi i kontroli maszyn rolniczych oraz pracowni eksploatacji pojazdów rolniczych w budynku warsztatów szkolnych Zespołu Szkół, Centrum Kształcenia Ustawicznego w Gronowie w ramach projektu pn.: Przygotowanie infrastruktury pod szkolnictwo zawodowe - rolnicze. Adaptacja i dostosowanie oraz wyposażenie istniejących pomieszczeń na pracownię eksploatacji pojazdów rolniczych, pracownię diagnostyki, obsługi i kontroli maszyn rolniczych oraz sale wykładową w budynku warsztatów szkolnych Zespołu Szkół - Centrum Kształcenia Ustawicznego w Gronowie. nr RPKP.03.01.00-04-004/13 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2007-2013, dla Działania 3.1. Rozwój infrastruktury edukacyjnej w ramach osi priorytetowej 3. Rozwój infrastruktury społecznej. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę następujących sprzętów dydaktycznych: zestaw modeli brył, multimetry cyfrowe, tester diagnostyczny do pojazdów rolniczych, urządzenie rozruchowe do akumulatorów, testery płynu chłodzącego, wakuometry podciśnienia, stacja lutownicza, piaskarka do naczep, lampy stroboskopowe z regulacją, wiertarka stołowa, klucz udarowy, próbnik ciśnienia oleju, miernik akumulatorów, myjki warsztatowe, trójramienny ściągacz do łożysk, dwuramienny ściągacz do łożysk, smarownica pneumatyczna, prasa hydrauliczno-pneumatyczna do wyciskania łożysk, myjka ciśnieniowa, wysysarka do oleju, klucz dynamometryczny, próbnik do sprawdzania wtryskiwaczy, wózek narzędziowy z narzędziami, opryskiwacz polowy, modele silników, stanowiska dydaktyczne (hydrauliczne, pneumatyczne, elektryczne). Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Przedmiot zamówienia podzielony został na 4 części: Część 1 zamówienia: Dostawa narzędzi. Część 2 zamówienia: Dostawa opryskiwacza polowego. Część 3 zamówienia: Dostawa modeli silników. Część 4 zamówienia: Dostawa i montaż stanowisk dydaktycznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z podziałem na części zawiera załącznik nr 1 do SIWZ - formularz cenowy. Miejscem dostawy i montażu przedmiotu zamówienia będą wskazane przez Zamawiającego pomieszczenia mieszczące się w budynku warsztatów szkolnych Zespołu Szkół, Centrum Kształcenia Ustawicznego w Gronowie, Gronowo 128, 87-162 Lubicz. Zamawiający wymaga, aby dostarczony sprzęt dydaktyczny stanowiący przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy, nieużywany, posiadał parametry techniczne określone w załączniku nr 1 do SIWZ, znajdował się w stanie nieuszkodzonym, technicznie sprawnym, kompletny i gotowy do użytkowania oraz spełniał wymagane polskim prawem normy i był wolny od wad prawnych. Zamawiający wyklucza dostawę sprzętu powystawowego. Zaoferowany przez Wykonawcę sprzęt dydaktyczny powinien spełniać minimalne wymagania Zamawiającego lub posiadać parametry lepsze od określonych w załączniku nr 1 do SIWZ. Wskazanie przez Zamawiającego w SIWZ (opisem) marki lub nazwy handlowej określa klasę sprzętu będącego przedmiotem zamówienia i służy ustaleniu standardu, a nie wskazuje na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. Oryginalne nazewnictwo lub symbolika podana została w celu określenia przedmiotu zamówienia. Wraz z dostawą sprzętu Wykonawca musi dostarczyć instrukcje obsługi, atesty lub certyfikaty oraz wszystkie niezbędne dokumenty wymagane przepisami prawa. Wszystkie wymagane dokumenty, w tym instrukcje obsługi muszą być sporządzone w języku polskim w formie drukowanej. Wykonawca na dostarczony przedmiot zamówienia udzieli gwarancji oraz zapewni serwis gwarancyjny zgodnie z opisami zawartymi w formularzu cenowym (załącznik nr 1 do SIWZ) oraz w istotnych dla stron postanowieniach, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego (załącznik nr 6 do SIWZ).

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.51.00.00-8, 44.51.20.00-2, 39.16.21.10-9, 39.16.21.00-6, 16.00.00.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Na ofertę składają się następujące dokumenty: a) wypełniony formularz cenowy - zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ, b) wypełniony formularz ofertowy - zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Do oferty należy załączyć oświadczenia i dokumenty, jakich Zamawiający żąda w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu - zgodnie z wymaganiami opisanymi w pkt 6 SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy w przypadkach, gdy: a) w razie wystąpienia okoliczności niezależnych od Stron umowy, które spowodują konieczność zmiany terminu realizacji umowy, b) zaistnieje siła wyższa, rozumiana jako zdarzenie, którego wystąpienie jest niezależne od Stron umowy oraz którego Strony nie mogły przewidzieć w chwili zawarcia umowy i któremu nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, c) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, d) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmiany wprowadzonych pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawcą stroną, w szczególności Instytucją Pośredniczącą i Instytucją Zarządzającą, e) wystąpi uzasadniona potrzeba dokonania zmiany w sposobie wykonania przedmiotu umowy, jeżeli ta zmiana jest korzystna dla Zamawiającego

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.powiattorunski.pl/redir:przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację można otrzymać w Starostwie Powiatowym w Toruniu, ul. Towarowa 4-6, 87-100 Toruń, nieodpłatnie.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.09.2014 godzina 08:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Toruniu, ul. Towarowa 4-6, 87-100 Toruń, kancelaria , pokój nr 100, I piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: projekt pn.: Przygotowanie infrastruktury pod szkolnictwo zawodowe - rolnicze. Adaptacja i dostosowanie oraz wyposażenie istniejących pomieszczeń na pracownię eksploatacji pojazdów rolniczych, pracownię diagnostyki, obsługi i kontroli maszyn rolniczych oraz sale wykładową w budynku warsztatów szkolnych Zespołu Szkół - Centrum Kształcenia Ustawicznego w Gronowie nr RPKP.03.01.00-04-004/13 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2007-2013, dla Działania 3.1. Rozwój infrastruktury edukacyjnej w ramach osi priorytetowej 3. Rozwój infrastruktury społecznej.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa narzędzi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę następujących sprzętów dydaktycznych: zestaw modeli brył, multimetry cyfrowe, tester diagnostyczny do pojazdów rolniczych, urządzenie rozruchowe do akumulatorów, testery płynu chłodzącego, wakuometry podciśnienia, stacja lutownicza, piaskarka do naczep, lampy stroboskopowe z regulacją, wiertarka stołowa, klucz udarowy, próbnik ciśnienia oleju, miernik akumulatorów, myjki warsztatowe, trójramienny ściągacz do łożysk, dwuramienny ściągacz do łożysk, smarownica pneumatyczna, prasa hydrauliczno-pneumatyczna do wyciskania łożysk, myjka ciśnieniowa, wysysarka do oleju, klucz dynamometryczny, próbnik do sprawdzania wtryskiwaczy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.51.00.00-8, 44.51.20.00-2, 39.16.21.10-9, 39.16.21.00-6, 16.00.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa opryskiwacza polowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę opryskiwacza przyczepianego polowego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.51.00.00-8, 44.51.20.00-2, 39.16.21.00-6, 39.16.21.10-9, 16.00.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 50.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa modeli silników.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę modeli silników: model silnika ZI z wtryskiem paliwa, model silnika ZS Common rail, model silnika ZS pompa rotacyjna.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.51.00.00-8, 44.51.20.00-2, 39.16.21.10-9, 39.16.21.00-6, 16.00.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 50.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa i montaż stanowisk dydaktycznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę stanowisk dydaktycznych: pneumatycznego,hydraulicznego, elektrycznego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.51.00.00-8, 44.51.20.00-2, 39.16.21.10-9, 39.16.21.00-6, 16.00.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 50.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Metryka

  • zdarzenie opublikował: brak informacji
    data dodania: 2014-09-17 14:16
Załączniki:
  • SIWZ (PDF)1.8MB

    Metryka

    • załącznik opublikował: brak informacji
      data dodania: 2014-09-17 14:17
  • Załączniki do SIWZ (PDF)4MB

    Metryka

    • załącznik opublikował: brak informacji
      data dodania: 2014-09-17 14:18
Odpowiedź na złożone zapytanie
data opublikowania zdarzenia: 2014-09-19 11:45
Typ zdarzenia: informacja
Oznaczenie: OR.272.19.2014
Szczegółowa informacja:

W dniu 18 września 2014r Wykonawca zwrócił się do Zamawiajacego z zapytaniem dot. kwoty przeznaczonej na sfinasowanie zamówienia dot. części II zamówienia.

Treśc zapytania wraz z odpowiedzią zamieszczono w załączniku.

Metryka

  • zdarzenie opublikował: brak informacji
    data dodania: 2014-09-19 11:45
Załączniki:
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty
data opublikowania zdarzenia: 2014-10-13 11:25
Typ zdarzenia: wybór najkorzystniejszej oferty
Oznaczenie: OR.272.19.2014
Szczegółowa informacja:

                                                                            Toruń, dnia 9 października 2014r.

                                                                                                                                           

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty

 

Zarząd Powiatu Toruńskiego, siedziba: ul. Towarowa 4-6, 87-100 Toruń, jako Zamawiający w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego pn.: „Wyposażenie pracowni eksploatacji pojazdów rolniczych, pracowni diagnostyki, obsługi i kontroli maszyn rolniczych oraz sali wykładowej w budynku warsztatów szkolnych Zespołu Szkół, Centrum Kształcenia Ustawicznego w Gronowie. Dostawa sprzętu dydaktycznego”, realizowanym w ramach projektu pn.: „Przygotowanie infrastruktury pod szkolnictwo zawodowe - rolnicze. Adaptacja i dostosowanie oraz wyposażenie istniejących pomieszczeń na pracownię eksploatacji pojazdów rolniczych, pracownię diagnostyki obsługi i kontroli maszyn rolniczych  oraz sale wykładową w budynku warsztatów szkolnych Zespołu Szkół - Centrum Kształcenia Ustawicznego w Gronowie.” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2007-2013, działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. jedn. Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.) zwanej dalej ustawą Pzp,

informuje,

że w poszczególnych częściach zamówienia wybrano następujące oferty:

  • w części I zamówienia – dostawa narzędzi - ofertę nr 4 złożoną przez:

Magopoll Robert Gogacz, ul. Witosa 67, 26-600 Radom, za cenę brutto 73 502,84 zł,

 

  • w części II zamówienia - dostawa opryskiwacza polowego - ofertę nr 6 złożoną przez:

MP Farm Michał Piotrowski, Zębówiec 17A, 87-126 Obrowo, za cenę brutto 60 639,00 zł,

 

  • w części III zamówienia - dostawa modeli silników - ofertę nr 3 złożoną przez:

OTORIA Sp. z o.o, ul. Guznera 55, 47-175 Spórok, za cenę brutto 73 796,31 zł,

  • w części IV zamówienia - dostawa i montaż stanowisk dydaktycznych - ofertę nr 1
    złożoną przez: ARCHIMEDES Sp. z o.o., 87-100 Toruń, ul. Polna 133 , za cenę brutto 133 519,21 zł,

Uzasadnienie wyboru: wybrani w poszczególnych częściach zamówienia Wykonawcy spełnili warunki udziału w postępowaniu i nie podlegają wykluczeniu, a ich oferty nie podlegają odrzuceniu. Oferty wybranych Wykonawców uzyskały najwyższą ilość punktów w zakresie kryteriów oceny ofert w poszczególnych częściach zamówienia.

 

Punktacja przyznana ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączna punktacja:

  1. w części  I zamówienia: dostawa narzędzi

Nr oferty

Nazwa (firma) i adres Wykonawcy

Cena ofertowa brutto (zł)

Ilość punktów
w kryterium cena -  waga kryterium 100 %

Razem ilość punktów

3

OTORIA Sp. z o.o

ul. Guznera 55, 47-175 Spórok

99 648,39

73,76

73,76

4

Magopoll Robert Gogacz

ul. Witosa 67, 26-600 Radom

73 502,84

100

100,00

  1. w części  II zamówienia: dostawa opryskiwacza polowego

Nr oferty

Nazwa (firma) i adres Wykonawcy

Cena ofertowa brutto (zł)

Ilość punktów
w kryterium cena -  waga kryterium 100 %

Razem ilość punktów

5

Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe

„PERKOZ” Sp. z o.o

ul. Gen. Sikorskiego 19a, 87-300 Brodnica

76 875,00

78,88

78,88

6

MP Farm Michał Piotrowski

Zębówiec 17A, 87-126 Obrowo

60 639,00

100

100,00

  1. w części  III zamówienia: dostawa modeli silników

Nr oferty

Nazwa (firma) i adres Wykonawcy

Cena ofertowa brutto (zł)

Ilość punktów
w kryterium cena -  waga kryterium 100 %

Razem ilość punktów

2

Centrum Szkolenia Motoryzacji

„Autoelektronika Kędzia”

ul. Ustrzycka 1, 61-324 Poznań

122 754,00

60,12

60,12

3

OTORIA Sp. z o.o

ul. Guznera 55, 47-175 Spórok

73 796,31

100

100,00

  1. w części  IV zamówienia: dostawa i montaż stanowisk dydaktycznych

Nr oferty

Nazwa (firma) i adres Wykonawcy

Cena ofertowa brutto (zł)

Ilość punktów
w kryterium cena -  waga kryterium 100 %

Razem ilość punktów

1

ARCHIMEDES Sp. z o.o

87-100 Toruń, ul. Polna 133

133 519,21

100

100,00

Dziękujemy za złożenie ofert.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Metryka

  • zdarzenie opublikował: brak informacji
    data dodania: 2014-10-13 11:24
Załączniki:
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty - dla części III zamówienia
data opublikowania zdarzenia: 2014-11-14 14:35
Typ zdarzenia: wybór najkorzystniejszej oferty
Oznaczenie: OR.272.19.2014
Szczegółowa informacja:

Toruń, dnia 12 listopada 2014r.

                                                                                                                                              

 

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty

Zarząd Powiatu Toruńskiego, siedziba: ul. Towarowa 4-6, 87-100 Toruń, jako Zamawiający w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego pn.: „Wyposażenie pracowni eksploatacji pojazdów rolniczych, pracowni diagnostyki, obsługi i kontroli maszyn rolniczych oraz sali wykładowej w budynku warsztatów szkolnych Zespołu Szkół, Centrum Kształcenia Ustawicznego w Gronowie. Dostawa sprzętu dydaktycznego”, realizowanym w ramach projektu pn.: „Przygotowanie infrastruktury pod szkolnictwo zawodowe - rolnicze. Adaptacja i dostosowanie oraz wyposażenie istniejących pomieszczeń na pracownię eksploatacji pojazdów rolniczych, pracownię diagnostyki obsługi i kontroli maszyn rolniczych  oraz sale wykładową w budynku warsztatów szkolnych Zespołu Szkół - Centrum Kształcenia Ustawicznego w Gronowie.” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2007-2013, działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. jedn. Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.) zwanej dalej ustawą Pzp,

informuje,

że Wykonawca oferty nr 3 OTORIA Sp. z o.o., ul. Guznera 55, 47-175 Spórok, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza dla części III zamówienia  - dostawa modeli silników, uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Zamawiający działając zgodnie z art. 93 ust.1 lit.4 ustawy Pzp  zwiększył kwotę, jaką zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty oraz na podstawie art. 94 ust. 3 ustawy Pzp wybiera ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny ofert.

           W związku z powyższym Zamawiający informuje, iż:

dla części III zamówienia – dostawa modeli silników – wybrano ofertę nr 2 Wykonawcy: 

Centrum Szkolenia Motoryzacji „Autoelektronika Kędzia”

ul. Ustrzycka 1, 61-324 Poznań,

cena oferty brutto wynosi 122 754,00 zł.

 

 

Metryka

  • zdarzenie opublikował: brak informacji
    data dodania: 2014-11-14 14:29
Załączniki:
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
data opublikowania zdarzenia: 2014-12-02 14:00
Typ zdarzenia: udzielenie zamówienia (zawarcie umowy)
Oznaczenie: OR.272.19.2014
Szczegółowa informacja:

Toruń: Wyposażenie pracowni eksploatacji pojazdów rolniczych, pracowni diagnostyki, obsługi i kontroli maszyn rolniczych oraz sali wykładowej w budynku warsztatów szkolnych Zespołu Szkół, Centrum Kształcenia Ustawicznego w Gronowie. Dostawa sprzętu dydaktycznego
Numer ogłoszenia: 366718 - 2014; data zamieszczenia: 05.11.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 198283 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Toruńskiego, ul. Towarowa 4-6, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 662 88 88, faks 0-56 662 88 89.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wyposażenie pracowni eksploatacji pojazdów rolniczych, pracowni diagnostyki, obsługi i kontroli maszyn rolniczych oraz sali wykładowej w budynku warsztatów szkolnych Zespołu Szkół, Centrum Kształcenia Ustawicznego w Gronowie. Dostawa sprzętu dydaktycznego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu dydaktycznego, który stanowić będzie wyposażenie pracowni multimedialnej, pracowni diagnostyki, obsługi i kontroli maszyn rolniczych oraz pracowni eksploatacji pojazdów rolniczych w budynku warsztatów szkolnych Zespołu Szkół, Centrum Kształcenia Ustawicznego w Gronowie w ramach projektu pn.: Przygotowanie infrastruktury pod szkolnictwo zawodowe - rolnicze. Adaptacja i dostosowanie oraz wyposażenie istniejących pomieszczeń na pracownię eksploatacji pojazdów rolniczych, pracownię diagnostyki, obsługi i kontroli maszyn rolniczych oraz sale wykładową w budynku warsztatów szkolnych Zespołu Szkół - Centrum Kształcenia Ustawicznego w Gronowie. nr RPKP.03.01.00-04-004/13 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2007-2013, dla Działania 3.1. Rozwój infrastruktury edukacyjnej w ramach osi priorytetowej 3. Rozwój infrastruktury społecznej. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę następujących sprzętów dydaktycznych: zestaw modeli brył, multimetry cyfrowe, tester diagnostyczny do pojazdów rolniczych, urządzenie rozruchowe do akumulatorów, testery płynu chłodzącego, wakuometry podciśnienia, stacja lutownicza, piaskarka do naczep, lampy stroboskopowe z regulacją, wiertarka stołowa, klucz udarowy, próbnik ciśnienia oleju, miernik akumulatorów, myjki warsztatowe, trójramienny ściągacz do łożysk, dwuramienny ściągacz do łożysk, smarownica pneumatyczna, prasa hydrauliczno-pneumatyczna do wyciskania łożysk, myjka ciśnieniowa, wysysarka do oleju, klucz dynamometryczny, próbnik do sprawdzania wtryskiwaczy, wózek narzędziowy z narzędziami, opryskiwacz polowy, modele silników, stanowiska dydaktyczne (hydrauliczne, pneumatyczne, elektryczne). Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Przedmiot zamówienia podzielony został na 4 części: Część 1 zamówienia: Dostawa narzędzi. Część 2 zamówienia: Dostawa opryskiwacza polowego. Część 3 zamówienia: Dostawa modeli silników. Część 4 zamówienia: Dostawa i montaż stanowisk dydaktycznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z podziałem na części zawiera załącznik nr 1 do SIWZ - formularz cenowy. Miejscem dostawy i montażu przedmiotu zamówienia będą wskazane przez Zamawiającego pomieszczenia mieszczące się w budynku warsztatów szkolnych Zespołu Szkół, Centrum Kształcenia Ustawicznego w Gronowie, Gronowo 128, 87-162 Lubicz. Zamawiający wymaga, aby dostarczony sprzęt dydaktyczny stanowiący przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy, nieużywany, posiadał parametry techniczne określone w załączniku nr 1 do SIWZ, znajdował się w stanie nieuszkodzonym, technicznie sprawnym, kompletny i gotowy do użytkowania oraz spełniał wymagane polskim prawem normy i był wolny od wad prawnych. Zamawiający wyklucza dostawę sprzętu powystawowego. Zaoferowany przez Wykonawcę sprzęt dydaktyczny powinien spełniać minimalne wymagania Zamawiającego lub posiadać parametry lepsze od określonych w załączniku nr 1 do SIWZ. Wskazanie przez Zamawiającego w SIWZ (opisem) marki lub nazwy handlowej określa klasę sprzętu będącego przedmiotem zamówienia i służy ustaleniu standardu, a nie wskazuje na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. Oryginalne nazewnictwo lub symbolika podana została w celu określenia przedmiotu zamówienia. Wraz z dostawą sprzętu Wykonawca musi dostarczyć instrukcje obsługi, atesty lub certyfikaty oraz wszystkie niezbędne dokumenty wymagane przepisami prawa. Wszystkie wymagane dokumenty, w tym instrukcje obsługi muszą być sporządzone w języku polskim w formie drukowanej. Wykonawca na dostarczony przedmiot zamówienia udzieli gwarancji oraz zapewni serwis gwarancyjny zgodnie z opisami zawartymi w formularzu cenowym (załącznik nr 1 do SIWZ) oraz w istotnych dla stron postanowieniach, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego (załącznik nr 6 do SIWZ).

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.51.00.00-8, 44.51.20.00-2, 39.16.21.10-9, 39.16.21.00-6, 16.00.00.00-5.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Przygotowanie infrastruktury pod szkolnictwo zawodowe-rolnicze.Adaptacja i dostosowanie oraz wyposażenie istniejących pomieszczeń na pracownię eksploatacji pojazdów rolniczych, pracownię diagnostyki, obsługi i kontroli maszyn rolniczych oraz sale wykładową w budynku warsztatów szkolnych Zespołu Szkół-Centrum Kształcenia Ustawicznego w Gronowie.nr RPKP.03.01.00-04-004/13 współ.z Europ.Fund.Rozw.Region.w ramach Region.Progr.Operac.Woj.Kuj.-Pom.na lata 2007-2013 dla Działania 3.1..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Dostawa narzędzi

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.10.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MAGOPOLL Robert Gogacz adres działalności: 26-670 Pionki, ul. Dębowa 51, adres korespond.:26-600 Radom,ul.W.Witosa 67, 26-670 Pionki, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 61589,36 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 73502,84

  • Oferta z najniższą ceną: 73502,84 / Oferta z najwyższą ceną: 99648,39

  • Waluta: PLN.


Toruń: Wyposażenie pracowni eksploatacji pojazdów rolniczych, pracowni diagnostyki, obsługi i kontroli maszyn rolniczych oraz sali wykładowej w budynku warsztatów szkolnych Zespołu Szkół, Centrum Kształcenia Ustawicznego w Gronowie. Dostawa sprzętu dydaktycznego
Numer ogłoszenia: 366246 - 2014; data zamieszczenia: 05.11.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Część NR: 2   

Nazwa: Dostawa opryskiwacza polowego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.10.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MP FARM Michał Piotrowski, Zębówiec 17A, 87-126 Obrowo, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 60000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 60639,00

  • Oferta z najniższą ceną: 60639,00 / Oferta z najwyższą ceną: 76875,00

  • Waluta: PLN.


Toruń: Wyposażenie pracowni eksploatacji pojazdów rolniczych, pracowni diagnostyki, obsługi i kontroli maszyn rolniczych oraz sali wykładowej w budynku warsztatów szkolnych Zespołu Szkół, Centrum Kształcenia Ustawicznego w Gronowie. Dostawa sprzętu dydaktycznego
Numer ogłoszenia: 366494 - 2014; data zamieszczenia: 05.11.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Część NR: 4   

Nazwa: Dostawa i montaż stanowisk dydaktycznych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.10.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ARCHIMEDES Sp. z o.o., ul. Polna 133, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 102690,20 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 133519,21

  • Oferta z najniższą ceną: 133519,21 / Oferta z najwyższą ceną: 133519,21

  • Waluta: PLN


Toruń: Wyposażenie pracowni eksploatacji pojazdów rolniczych, pracowni diagnostyki, obsługi i kontroli maszyn rolniczych oraz sali wykładowej w budynku warsztatów szkolnych Zespołu Szkół, Centrum Kształcenia Ustawicznego w Gronowie. Dostawa sprzętu dydaktycznego
Numer ogłoszenia: 394904 - 2014; data zamieszczenia: 02.12.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Część NR: 3   

Nazwa: Dostawa modeli silników

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.11.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Centrum Szkolenia Motoryzacji Autoelektronika Kędzia, ul. Ustrzycka 1, 61-324 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 62500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 122754,00

  • Oferta z najniższą ceną: 73796,31 / Oferta z najwyższą ceną: 122754,00

  • Waluta: PLN.

 

 
 


 


 

 


 

Metryka

  • zdarzenie opublikował: brak informacji
    data dodania: 2014-12-02 13:32
[drukuj]