Biuletyn Informacji Publicznej
STAROSTWA POWIATOWEGO W TORUNIU

Wyszukiwarka

Odnośniki

Kalendarium

« poprzedni miesiącmarzec 2024» następny miesiąc
PnWtŚrCzwPtSobNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Najbliższe wydarzenia

Brak wydarzeń w wybranym okresie

Przejdź do: www.powiattorunski.pl

Treść strony

Zamówienia publiczne

OR.272.18.2014 - przetarg nieograniczony

Status postępowania: zakończony rozstrzygnięty unieważniony
Przebieg postępowania
Wyposażenie pracowni eksploatacji pojazdów rolniczych, pracowni diagnostyki,obsługi i kontroli maszyn rolniczych oraz sali wykładowej w budynku warsztatów szkolnych Zespołu Szkół,Centrum Kształcenia Ustawicznego w Gronowie.Dostawa sprzętu komputerowego
data opublikowania zdarzenia: 2014-09-17 14:25
Typ zdarzenia: ogłoszenie
Data wszczęcia postępowania: środa 2014-09-17
Data końca składania ofert: czwartek 2014-09-25 godz. 08:00
Oznaczenie: OR.272.18.2014
Szczegółowa informacja:

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:


Toruń: Wyposażenie pracowni eksploatacji pojazdów rolniczych, pracowni diagnostyki, obsługi i kontroli maszyn rolniczych oraz sali wykładowej w budynku warsztatów szkolnych Zespołu Szkół, Centrum Kształcenia Ustawicznego w Gronowie. Dostawa sprzętu komputerowego
Numer ogłoszenia: 198315 - 2014; data zamieszczenia: 17.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Toruńskiego , ul. Towarowa 4-6, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 662 88 88, faks 0-56 662 88 89.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiattorunski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wyposażenie pracowni eksploatacji pojazdów rolniczych, pracowni diagnostyki, obsługi i kontroli maszyn rolniczych oraz sali wykładowej w budynku warsztatów szkolnych Zespołu Szkół, Centrum Kształcenia Ustawicznego w Gronowie. Dostawa sprzętu komputerowego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego, który stanowić będzie wyposażenie pracowni multimedialnej oraz pracowni eksploatacji pojazdów rolniczych w budynku warsztatów szkolnych Zespołu Szkół, Centrum Kształcenia Ustawicznego w Gronowie w ramach projektu pn.: Przygotowanie infrastruktury pod szkolnictwo zawodowe - rolnicze. Adaptacja i dostosowanie oraz wyposażenie istniejących pomieszczeń na pracownię eksploatacji pojazdów rolniczych, pracownię diagnostyki, obsługi i kontroli maszyn rolniczych oraz sale wykładową w budynku warsztatów szkolnych Zespołu Szkół - Centrum Kształcenia Ustawicznego w Gronowie. nr RPKP.03.01.00-04-004/13 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2007-2013, dla Działania 3.1. Rozwój infrastruktury edukacyjnej w ramach osi priorytetowej 3. Rozwój infrastruktury społecznej. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę następującego sprzętu: komputery stacjonarne, komputery przenośne, monitory i zestaw interaktywny. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Przedmiot zamówienia podzielony został na 2 części: Część 1 zamówienia: Dostawa sprzętu komputerowego. Część 2 zamówienia: Dostawa zestawu interaktywnego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z podziałem na części zawiera załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz cenowy. Miejscem dostawy przedmiotu zamówienia będzie wskazane przez Zamawiającego pomieszczenia mieszczące się w budynku warsztatów szkolnych Zespołu Szkół, Centrum Kształcenia Ustawicznego w Gronowie, Gronowo 128, 87-162 Lubicz. Zamawiający wymaga, aby dostarczony sprzęt komputerowy stanowiący przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy, nieużywany, posiadał parametry techniczne, określone w załączniku nr 1 do SIWZ, znajdował się w stanie nieuszkodzonym, technicznie sprawnym, kompletny i gotowy do użytkowania oraz spełniał wymagane polskim prawem normy i był wolny od wad prawnych. Zamawiający wyklucza dostawę sprzętu powystawowego. Zaoferowany przez Wykonawcę sprzęt powinien spełniać minimalne wymagania Zamawiającego lub posiadać parametry lepsze od określonych w załączniku nr 1 do SIWZ. Dostarczony sprzęt powinien być wyposażony we wszystkie niezbędne elementy, (np. przewody zasilające, wtyczki, baterie itp.) niezbędne do zainstalowania/zamontowania, uruchomienia i prawidłowej pracy sprzętu, bez konieczności zakupu dodatkowych elementów przez Zamawiającego. Wraz z dostawą sprzętu Wykonawca musi dostarczyć instrukcje i materiały dotyczące użytkowania sprzętu w języku polskim, deklaracje zgodności CE, karty gwarancyjne, licencje oraz nośniki z oprogramowaniem niezbędne do użytkowania sprzętu zgodnie z przeznaczeniem. Wykonawca na dostarczony przedmiot zamówienia udzieli gwarancji oraz zapewni serwis gwarancyjny wg zapisów zawartych w załączniku nr 1 do SIWZ oraz w załączniku nr 6 do SIWZ - Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 30.21.33.00-8, 30.23.13.00-0, 38.65.21.00-1, 32.32.20.00-6, 48.62.00.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Na ofertę składają się następujące dokumenty: a) wypełniony formularz ofertowy - zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ, b) wypełniony formularz cenowy - zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Do oferty należy załączyć oświadczenia i dokumenty, jakich Zamawiający żąda w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu - zgodnie z wymaganiami opisanymi w pkt 6 SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy w przypadkach, gdy: a) w razie wystąpienia okoliczności niezależnych od Stron umowy, które spowodują konieczność zmiany terminu realizacji umowy, b) zaistnieje siła wyższa, rozumiana jako zdarzenie, którego wystąpienie jest niezależne od Stron umowy oraz którego Strony nie mogły przewidzieć w chwili zawarcia umowy i któremu nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, c) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, d) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmiany wprowadzonych pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawcą stroną, w szczególności Instytucją Pośredniczącą i Instytucją Zarządzającą, e) wystąpi uzasadniona potrzeba dokonania zmiany w sposobie wykonania przedmiotu umowy, jeżeli ta zmiana jest korzystna dla Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.powiattorunski.pl/redir:przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację można otrzymać w siedzibie Starostwa Powiatowego w Toruniu, ul. Towarowa 4-6, 87-100 Toruń,nieodpłatnie.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.09.2014 godzina 08:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Toruniu, ul. Towarowa 4-6, 87-100 Toruń, kancelaria, pokój nr 100 , I piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: projekt pn.: Przygotowanie infrastruktury pod szkolnictwo zawodowe - rolnicze. Adaptacja i dostosowanie oraz wyposażenie istniejących pomieszczeń na pracownię eksploatacji pojazdów rolniczych, pracownię diagnostyki, obsługi i kontroli maszyn rolniczych oraz sale wykładową w budynku warsztatów szkolnych Zespołu Szkół - Centrum Kształcenia Ustawicznego w Gronowie. nr RPKP.03.01.00-04-004/13 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2007-2013, dla Działania 3.1. Rozwój infrastruktury edukacyjnej w ramach osi priorytetowej 3. Rozwój infrastruktury społecznej.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Metryka

  • zdarzenie opublikował: brak informacji
    data dodania: 2014-09-17 14:25
Załączniki:
  • SIWZ (PDF)1.6MB

    Metryka

    • załącznik opublikował: brak informacji
      data dodania: 2014-09-17 14:26
  • Załączniki do SIWZ (PDF)2MB

    Metryka

    • załącznik opublikował: brak informacji
      data dodania: 2014-09-17 14:27
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty
data opublikowania zdarzenia: 2014-10-17 11:45
Typ zdarzenia: wybór najkorzystniejszej oferty
Oznaczenie: OR.272.18.2014
Szczegółowa informacja:

Toruń, dnia 15 października  2014r.

                                                                                                                                                 

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty

 

Zarząd Powiatu Toruńskiego, siedziba: ul. Towarowa 4-6, 87-100 Toruń, jako Zamawiający
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego pn.: „Wyposażenie pracowni eksploatacji pojazdów rolniczych, pracowni diagnostyki, obsługi i kontroli maszyn rolniczych oraz sali wykładowej w budynku warsztatów szkolnych Zespołu Szkół, Centrum Kształcenia Ustawicznego w Gronowie. Dostawa sprzętu komputerowego”, realizowanym w ramach projektu pn.: „Przygotowanie infrastruktury pod szkolnictwo zawodowe - rolnicze. Adaptacja i dostosowanie oraz wyposażenie istniejących pomieszczeń na pracownię eksploatacji pojazdów rolniczych, pracownię diagnostyki obsługi i kontroli maszyn rolniczych  oraz sale wykładową w budynku warsztatów szkolnych Zespołu Szkół - Centrum Kształcenia Ustawicznego w Gronowie.” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2007-2013, działając na podstawie art. 92 ust. 2  ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. jedn. Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.) zwanej dalej ustawą Pzp, działając na podstawie art. 92 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. jedn. Dz. U.z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.) zwanej dalej ustawą Pzp,

informuje,

że dla części I zamówienia – dostawa sprzętu komputerowego - wybrano najkorzystniejszą ofertę  
nr 4 złożoną przez Wykonawcę: YAMO Sp. z o.o., Al. Armii Krajowej 4A lok.7, 50-541 Wrocław, Oddział Piaseczno, ul. Okulickiego 26, 05-500 Piaseczno,  za cenę brutto 61 388,07 zł,

Uzasadnienie wyboru: wybrany w części I zamówienia Wykonawca spełnił warunki udziału
w postępowaniu i nie podlega wykluczeniu, a jego oferta nie podlega odrzuceniu. Oferta wybranego Wykonawcy uzyskała najwyższą ilość punktów w zakresie kryteriów oceny ofert.

Ponadto Zamawiający zawiadamia, że w części II zamówienia – dostawa zestawu interaktywnego - postępowanie zostało unieważnione.

Uzasadnienie prawne unieważnienia: art. 93 ust.1 pkt 1 ustawy Pzp – w części II zamówienia nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

Uzasadnienie faktyczne unieważnienia:

Na część II zamówienia wpłynęły 3 oferty:

  1. E-DEAL Wodnicki Spółka jawna, ul. Maltańska 12, 92-730 Łódż, - oferta nr 2
  2. ART-MAG Jarosław Kisielewski, ul. Śniadeckich 17, 85-011 Bydgoszcz – oferta nr 5
  3. PHPU ZUBER, Andrzej Zuber, ul. Krakowska 29c, 50-424 Wrocław – oferta nr 6

Oferty na część II zamówienia złożone przez w/w Wykonawców zostały odrzucone na podstawie art. 89 ust.1 pkt 2 ustawy Pzp, tj. ich treści nie odpowiadają  treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ).

Punktacja przyznana ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączna punktacja:

  1. w części  I zamówienia: dostawa sprzętu komputerowego

Nr oferty

Nazwa (firma) i adres Wykonawcy

 Cena ofertowa brutto

(zł)

Ilość punktów
w kryterium cena -  waga kryterium 100 %

Razem ilość punktów

1

SAMAXON Sp. z o.o

ul. Stolarska 10/7, 43-190 Mikołów

55 842,00

Oferta odrzucona

2

E-DEAL Wodnicki Spółka jawna

ul. Maltańska 12, 92-730 Łódż

63 258,47

Oferta odrzucona

3

Komputronik S.A.

ul. Wołczyńska 37, 60-003 Poznań

Filia Trójmiasto: Departament Sprzedaży B2B

Al. Grunwaldzka 295, 80-314 Gdańsk

61 758,30

99,40

99,40

4

YAMO Sp. z o.o

Al. Armii Krajowej 4A lok.7, 50-541 Wrocław

Oddział Piaseczno, ul. Okulickiego 26,

05-500 Piaseczno

61 388,07

100

100,00

5

ART-MAG Jarosław Kisielewski

ul. Śniadeckich 17, 85-011 Bydgoszcz

59 488,95

Oferta odrzucona

6

PHPU ZUBER, Andrzej Zuber

ul. Krakowska 29c, 50-424 Wrocław

63 960,00

Oferta odrzucona

7

ARFIS Arleta Hrybko

87-100 Toruń, ul. Olsztyńska 20

60 827,80

Oferta odrzucona

 

  1. w części  II zamówienia: dostawa zestawu interaktywnego

Nr oferty

Nazwa (firma) i adres Wykonawcy

Cena ofertowa brutto (zł)

Ilość punktów
w kryterium cena -  waga kryterium 100 %

Razem ilość punktów

2

E-DEAL Wodnicki Spółka jawna

ul. Maltańska 12, 92-730 Łódż

5 586,54

Oferta odrzucona

5

ART-MAG Jarosław Kisielewski

ul. Śniadeckich 17, 85-011 Bydgoszcz

6 847,41

Oferta odrzucona

6

PHPU ZUBER, Andrzej Zuber

ul. Krakowska 29c, 50-424 Wrocław

6 765,00

Oferta odrzucona

Dziękujemy za złożenie ofert i udział w postępowaniu.

           

 

Metryka

  • zdarzenie opublikował: brak informacji
    data dodania: 2014-10-17 11:46
Załączniki:
Zawiadomienie o unieważnieniu czynności wyboru najkorzystniejszej oferty i o odrzuceniu ofert oraz o powtórzeniu czynności badania i oceny ofert dla części I zamówienia-dostawa sprzętu komputerowego
data opublikowania zdarzenia: 2014-10-23 12:00
Typ zdarzenia: unieważnienie
Oznaczenie: OR.272.18.2014
Szczegółowa informacja:

Toruń, dnia 22 października  2014r.

                                                                                                                                                   

Zawiadomienie

o unieważnieniu czynności wyboru najkorzystniejszej oferty i o odrzuceniu ofert

oraz o  powtórzeniu czynności badania i oceny ofert

dla części I zamówienia – dostawa sprzętu komputerowego

Zarząd Powiatu Toruńskiego, siedziba: ul. Towarowa 4-6, 87-100 Toruń, jako Zamawiający
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego pn.: „Wyposażenie pracowni eksploatacji pojazdów rolniczych, pracowni diagnostyki, obsługi i kontroli maszyn rolniczych oraz sali wykładowej w budynku warsztatów szkolnych Zespołu Szkół, Centrum Kształcenia Ustawicznego w Gronowie. Dostawa sprzętu komputerowego”, realizowanym w ramach projektu pn.: „Przygotowanie infrastruktury pod szkolnictwo zawodowe - rolnicze. Adaptacja i dostosowanie oraz wyposażenie istniejących pomieszczeń na pracownię eksploatacji pojazdów rolniczych, pracownię diagnostyki obsługi i kontroli maszyn rolniczych  oraz sale wykładową w budynku warsztatów szkolnych Zespołu Szkół - Centrum Kształcenia Ustawicznego w Gronowie.” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2007-2013,

działając na podstawie art. 181 ust. 2  w związku z art. 181 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. jedn. Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.)

zawiadamia,

że dla części I zamówienia – dostawa sprzętu komputerowego

  1. unieważnia czynności wyboru najkorzystniejszej oferty oraz odrzucenia ofert
  2. o ponownym  badaniu i ocenie złożonych ofert.

Uzasadnienie

W dniu 17 października 2014r. Zamawiający  zawiadomił Wykonawców o wyborze najkorzystniejszej oferty w ww. postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego,  jednocześnie  przekazując informacje o ofertach odrzuconych wraz z uzasadnieniem prawnym i faktycznym dokonania odrzucenia.

W dniu 21 października 2014r. Wykonawca: SAMAXON Sp. z o.o. ul. Stolarska 10/7, 43-190 Mikołów, działając na podstawie art. 181 ust.1 ustawy Pzp,  poinformował Zamawiającego o niezgodnej z przepisami ustawy Pzp czynności podjętej w toku badania i oceny ofert złożonych  na część I zamówienia  dostawa sprzętu komputerowego, polegającej na niezgodnym z przepisami ustawy Pzp odrzuceniu oferty Wykonawcy.

W uzasadnieniu ww. Wykonawca wskazał, że zaoferowany przez niego w formularzu cenowym w poz. 4 komputer przenośny marki Lenovo G 710 59-427127 spełnia wszystkie wymagania Zamawiającego, precyzyjnie  opisane w SIWZ.  Jednocześnie Wykonawca  potwierdził, że na stronach internetowych laptop występuje z oprogramowaniem Windows 8.1, jednak przy indywidualnych zamówieniach  kierowanych bezpośrednio do producenta sprzętu (lub jego autoryzowanego przedstawiciela handlowego na rynek Polski) większości Wykonawców świadczących dostawy sprzętu IT dla swoich klientów  nie ma żadnego problemu
z indywidualną konfiguracją  w tym np. z zainstalowanym innym systemem operacyjnym ( w tym przypadku Windows 7 Pro 64 bit PL). 

Wykonawca wskazał także, że w przypadku powzięcia przez Zamawiającego wątpliwości  w zakresie oferowanego  przez Wykonawcę sprzętu, zobowiązany jest on do wezwania na podstawie art. 87 ust.1 ustawy Pzp do wyjaśnienia treści złożonej oferty, a nie automatyczne odrzucanie oferty bazując jednymi  na ofertach sklepów internetowych.

            Zamawiający uznając zasadność przekazanej informacji, działając na podstawie art. 181 ust. 2 ustawy Ppz unieważnia wybór oferty złożonej przez Wykonawcę:   YAMO Sp. z o. o, Al. Armii Krajowej 4A lok.7, 50-541 Wrocław, Oddział Piaseczno, ul. Okulickiego 26,  05-500 Piaseczno jako oferty najkorzystniejszej na część  I zamówienia  - dostawa sprzętu komputerowego oraz unieważnia odrzucenie ofert złożonych przez Wykonawców:

  1. SAMAXON Sp. z o.o, ul. Stolarska 10/7, 43-190 Mikołów,
  2. E-DEAL Wodnicki Spółka jawna, ul. Maltańska 12, 92-730 Łódź,
  3. ART-MAG Jarosław Kisielewski, ul. Śniadeckich 17, 85-011 Bydgoszcz,
  4. PHPU ZUBER, Andrzej Zuber, ul. Krakowska 29c, 50-424 Wrocław,
  5. ARFIS Arleta Hrybko, ul. Olsztyńska 20, 87-100 Toruń.

Jednocześnie Zamawiający informuje o powtórzeniu czynności badania i oceny ofert złożonych ww. postępowaniu. 

          

 

 

 

 

 

 

 

 

Metryka

  • zdarzenie opublikował: brak informacji
    data dodania: 2014-10-23 11:32
  • zmodyfikował: brak informacji
    ostatnia modyfikacja: 2014-10-23 11:35
Załączniki:
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty
data opublikowania zdarzenia: 2014-10-24 15:45
Typ zdarzenia: wybór najkorzystniejszej oferty
Oznaczenie: OR.272.18.2014
Szczegółowa informacja:

Toruń, dnia 24 października 2014r.

                                                                                                                                                      

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty

Zarząd Powiatu Toruńskiego, siedziba: ul. Towarowa 4-6, 87-100 Toruń, jako Zamawiający
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego pn.: „Wyposażenie pracowni eksploatacji pojazdów rolniczych, pracowni diagnostyki, obsługi i kontroli maszyn rolniczych oraz sali wykładowej w budynku warsztatów szkolnych Zespołu Szkół, Centrum Kształcenia Ustawicznego w Gronowie. Dostawa sprzętu komputerowego”, realizowanym w ramach projektu pn.: „Przygotowanie infrastruktury pod szkolnictwo zawodowe - rolnicze. Adaptacja i dostosowanie oraz wyposażenie istniejących pomieszczeń na pracownię eksploatacji pojazdów rolniczych, pracownię diagnostyki obsługi i kontroli maszyn rolniczych  oraz sale wykładową w budynku warsztatów szkolnych Zespołu Szkół - Centrum Kształcenia Ustawicznego w Gronowie.” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2007-2013, działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. jedn. Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.) zwanej dalej ustawą Pzp,    

Informuje,

że po powtórzeniu czynności badania i oceny ofert dla części I zamówienia- dostawa sprzętu komputerowego, wybrano najkorzystniejszą ofertę nr 4 wykonawcy:

YAMO Sp. z o.o., Al. Armii Krajowej 4A lok.7, 50-541 Wrocław,
Oddział Piaseczno, ul. Okulickiego 26, 05-500 Piaseczno,  
za cenę brutto 61 388,07 zł,

Uzasadnienie wyboru: wybrany w części I zamówienia Wykonawca spełnił warunki udziału
w postępowaniu i nie podlega wykluczeniu, a jego oferta nie podlega odrzuceniu. Oferta wybranego Wykonawcy uzyskała najwyższą ilość punktów w zakresie kryteriów oceny ofert.

Punktacja przyznana ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączna punktacja:

  1. w części  I zamówienia: dostawa sprzętu komputerowego

Nr oferty

Nazwa (firma) i adres Wykonawcy

 Cena ofertowa brutto

(zł)

Ilość punktów
w kryterium cena -  waga kryterium 100 %

Razem ilość punktów

1

SAMAXON Sp. z o.o

ul. Stolarska 10/7, 43-190 Mikołów

55 842,00

Oferta odrzucona

2

E-DEAL Wodnicki Spółka jawna

ul. Maltańska 12, 92-730 Łódż

63 258,47

Oferta odrzucona

3

Komputronik S.A.

ul. Wołczyńska 37, 60-003 Poznań

Filia Trójmiasto: Departament Sprzedaży B2B

Al. Grunwaldzka 295, 80-314 Gdańsk

61 758,30

99,40

99,40

4

YAMO Sp. z o.o

Al. Armii Krajowej 4A lok.7, 50-541 Wrocław

Oddział Piaseczno, ul. Okulickiego 26,

05-500 Piaseczno

61 388,07

100

100,00

5

ART-MAG Jarosław Kisielewski

ul. Śniadeckich 17, 85-011 Bydgoszcz

59 488,95

Oferta odrzucona

6

PHPU ZUBER, Andrzej Zuber

ul. Krakowska 29c, 50-424 Wrocław

63 960,00

95,98

95,98

7

ARFIS Arleta Hrybko

87-100 Toruń, ul. Olsztyńska 20

60 827,80

Oferta odrzucona

           

 

Dziękujemy za złożenie oferty i udział w postępowaniu.

 

           

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Metryka

  • zdarzenie opublikował: brak informacji
    data dodania: 2014-10-24 15:43
Załączniki:
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
data opublikowania zdarzenia: 2014-12-02 09:00
Typ zdarzenia: udzielenie zamówienia (zawarcie umowy)
Oznaczenie: OR.272.18.2014
Szczegółowa informacja:

Ogłoszenie powiązane:

Ogłoszenie nr 198315-2014 z dnia 2014-09-17 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Toruń
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego, który stanowić będzie wyposażenie pracowni multimedialnej oraz pracowni eksploatacji pojazdów rolniczych w budynku warsztatów szkolnych Zespołu Szkół, Centrum Kształcenia...
Termin składania ofert: 2014-09-25

Toruń: Wyposażenie pracowni eksploatacji pojazdów rolniczych, pracowni diagnostyki, obsługi i kontroli maszyn rolniczych oraz sali wykładowej w budynku warsztatów szkolnych Zespołu Szkół, Centrum Kształcenia Ustawicznego w Gronowie. Dostawa sprzętu komputerowego
Numer ogłoszenia: 383942 - 2014; data zamieszczenia: 22.11.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 198315 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Toruńskiego, ul. Towarowa 4-6, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 662 88 88, faks 0-56 662 88 89.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wyposażenie pracowni eksploatacji pojazdów rolniczych, pracowni diagnostyki, obsługi i kontroli maszyn rolniczych oraz sali wykładowej w budynku warsztatów szkolnych Zespołu Szkół, Centrum Kształcenia Ustawicznego w Gronowie. Dostawa sprzętu komputerowego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego, który stanowić będzie wyposażenie pracowni multimedialnej oraz pracowni eksploatacji pojazdów rolniczych w budynku warsztatów szkolnych Zespołu Szkół, Centrum Kształcenia Ustawicznego w Gronowie w ramach projektu pn.:Przygotowanie infrastruktury pod szkolnictwo zawodowe - rolnicze. Adaptacja i dostosowanie oraz wyposażenie istniejących pomieszczeń na pracownię eksploatacji pojazdów rolniczych, pracownię diagnostyki, obsługi i kontroli maszyn rolniczych oraz sale wykładową w budynku warsztatów szkolnych Zespołu Szkół - Centrum Kształcenia Ustawicznego w Gronowie.nr RPKP.03.01.00-04-004/13 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2007-2013, dla Działania 3.1. Rozwój infrastruktury edukacyjnej w ramach osi priorytetowej 3. Rozwój infrastruktury społecznej. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę następującego sprzętu: komputery stacjonarne, komputery przenośne, monitory i zestaw interaktywny. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Przedmiot zamówienia podzielony został na 2 części: Część 1 zamówienia: Dostawa sprzętu komputerowego. Część 2 zamówienia: Dostawa zestawu interaktywnego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z podziałem na części zawiera załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz cenowy. Miejscem dostawy przedmiotu zamówienia będzie wskazane przez Zamawiającego pomieszczenia mieszczące się w budynku warsztatów szkolnych Zespołu Szkół, Centrum Kształcenia Ustawicznego w Gronowie, Gronowo 128, 87-162 Lubicz. Zamawiający wymaga, aby dostarczony sprzęt komputerowy stanowiący przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy, nieużywany, posiadał parametry techniczne, określone w załączniku nr 1 do SIWZ, znajdował się w stanie nieuszkodzonym, technicznie sprawnym, kompletny i gotowy do użytkowania oraz spełniał wymagane polskim prawem normy i był wolny od wad prawnych. Zamawiający wyklucza dostawę sprzętu powystawowego. Zaoferowany przez Wykonawcę sprzęt powinien spełniać minimalne wymagania Zamawiającego lub posiadać parametry lepsze od określonych w załączniku nr 1 do SIWZ.Dostarczony sprzęt powinien być wyposażony we wszystkie niezbędne elementy, (np. przewody zasilające, wtyczki, baterie itp.) niezbędne do zainstalowania/zamontowania, uruchomienia i prawidłowej pracy sprzętu, bez konieczności zakupu dodatkowych elementów przez Zamawiającego. Wraz z dostawą sprzętu Wykonawca musi dostarczyć instrukcje i materiały dotyczące użytkowania sprzętu w języku polskim, deklaracje zgodności CE, karty gwarancyjne, licencje oraz nośniki z oprogramowaniem niezbędne do użytkowania sprzętu zgodnie z przeznaczeniem. Wykonawca na dostarczony przedmiot zamówienia udzieli gwarancji oraz zapewni serwis gwarancyjny wg zapisów zawartych w załączniku nr 1 do SIWZ oraz w załączniku nr 6 do SIWZ - Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 30.21.33.00-8, 30.23.13.00-0, 38.65.21.00-1, 32.32.20.00-6, 48.62.00.00-0.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: projekt:Przygotowanie infrastruktury pod szkolnictwo zawodowe-rolnicze.Adaptacja i dostosowanie oraz wyposażenie istniejących pomieszczeń na pracownię eksploatacji pojazdów rolniczych, pracownię diagnostyki, obsługi i kontroli maszyn rolniczych oraz sale wykładową w budynku warsztatów szkolnych Zespołu Szkół-Centrum Kształcenia Ustawicznego w Gronowie nr RPKP.03.01.00-04-004/13 współf.z Eur.Fund.Rozw.Reg.w ramach Reg.Progr.Oper.Wojew.Kuj.Pom.na lata 2007-2013,dla Działania 3.1.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Dostawa sprzętu komputerowego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.11.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • YAMO Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Oddział w Piasecznie, 05-500 Piaseczno, ul. Okulickiego 26, Aleja Armii Krajowej 4A, lok.7, 50-541 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 51564,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 61388,07

  • Oferta z najniższą ceną: 55842,00 / Oferta z najwyższą ceną: 63960,00

  • Waluta: PLN.

 

 

 


 

Metryka

  • zdarzenie opublikował: brak informacji
    data dodania: 2014-12-02 08:29
[drukuj]