Biuletyn Informacji Publicznej
STAROSTWA POWIATOWEGO W TORUNIU

Wyszukiwarka

Odnośniki

Kalendarium

« poprzedni miesiącmarzec 2024» następny miesiąc
PnWtŚrCzwPtSobNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Najbliższe wydarzenia

Brak wydarzeń w wybranym okresie

Przejdź do: www.powiattorunski.pl

Treść strony

Zamówienia publiczne

OR.272.4.2015 - przetarg nieograniczony

Status postępowania: zakończony rozstrzygnięty
Przebieg postępowania
Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
data opublikowania zdarzenia: 2015-02-26 13:40
Typ zdarzenia: ogłoszenie
Data wszczęcia postępowania: czwartek 2015-02-26
Data końca składania ofert: piątek 2015-03-06 godz. 10:00
Oznaczenie: OR.272.4.2015
Szczegółowa informacja:

Toruń: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
Numer ogłoszenia: 26317 - 2015; data zamieszczenia: 26.02.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Toruńskiego , ul. Towarowa 4-6, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 662 88 88, faks 0-56 662 88 89.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiattorunski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup licencji systemu serwerowego, programowania biurowego, licencji dostępowych CAL, licencji systemów operacyjnych, przedłużenie licencji na oprogramowanie antywirusowe, zakup monitorów komputerowych dla Policji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagane parametry i wymagania ogólne przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 1 dotyczący - OPISU PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA, stanowiący integralną część niniejszej SIWZ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.13.00-0, 48.21.80.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 7.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- opis przedmiotu zamówienia - specyfikacja techniczna (zał. nr 1 do specyfikacji), stanowi integralną część formularza ofertowego, ze względu na zawarte w nim informacje niezbędne do dokonania wyboru oferty, - wypełniony formularz ofertowy (zał. nr 2 do specyfikacji), - oświadczenie o spełnianiu warunków złożone na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (zał. nr 3 do specyfikacji).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.powiattorunski.pl/redir:przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację można otrzymywać w siedzibie Starostwa Powiatowego w Toruniu, ul. Towarowa 4-6, pok. nr 107, nieodpłatnie.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.03.2015 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w kancelarii Starostwa Powiatowego, ul. Towarowa 4-6, pok. 100.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Metryka

  • zdarzenie opublikował: Anna Stanula
    data dodania: 2015-02-26 13:37
Załączniki:
Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
data opublikowania zdarzenia: 2015-03-02 12:00
Typ zdarzenia: ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Oznaczenie: OR.272.4.2015
Szczegółowa informacja:

WYJAŚNIENIE

treści SIWZ

 

                Zamawiający, działając zgodnie z art. 38 ust. 1, 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (t. j.: Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.), wyjaśnia treść specyfikacji istotnych warunków zamówienia sporządzonej w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.

Proszę o odpowiedź na następujące pytanie:

  1. Czy zamawiający uzna zaproponowanie systemu Microsoft Windows 7 prof. w wersji OEM (Microsoft OEM Windows Pro 7 SP1 x 64 Polish 1 pk DVD LCP) jako spełniające wymagania. Należy nadmienić, że obecnie nie jest dostępna wersja Windows 7 Prof. z nośnikiem w wersji „box”, czyli nie wersja OEM.

Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że powyższa licencja Microsoft Windows 7 Prof. w wersji OEM nie spełnia wymagań, to czy zamawiający uzna za równoważny system Microsoft Windows Pro 8.1 Polish DVD (P/N: FQC-07346).

Odpowiedź zamawiającego:

  1. Tak, zamawiający uznaje system Microsoft Windows 7 Professional w wersji OEM jako spełniający wymagania.

Metryka

  • zdarzenie opublikował: Anna Stanula
    data dodania: 2015-03-02 11:49
  • zmodyfikował: Anna Stanula
    ostatnia modyfikacja: 2015-03-02 12:05
Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
data opublikowania zdarzenia: 2015-03-04 15:00
Typ zdarzenia: wyjaśnienie treści SIWZ
Oznaczenie: OR.272.4.2015
Szczegółowa informacja:

WYJAŚNIENIE

treści SIWZ

               Zamawiający, działając zgodnie z art. 38 ust. 1, 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (t. j.: Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.), wyjaśnia treść specyfikacji istotnych warunków zamówienia sporządzonej w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.

 

Proszę o odpowiedź na następujące pytanie:

Uprzejmie proszę o informację, czy Zamawiający posiada otwartą umowę OLP z firmą Microsoft?
Jeśli tak, uprzejmie proszę o podanie jej numeru w celu ustalenia przysługującego poziomu cen.

Odpowiedź zamawiającego:

Tak, Zamawiający posiada otwartą umowę OLP. Nr umowy: OPEN 92792427ZZG1512

Metryka

  • zdarzenie opublikował: Anna Stanula
    data dodania: 2015-03-04 14:04
Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
data opublikowania zdarzenia: 2015-03-10 09:00
Typ zdarzenia: wybór najkorzystniejszej oferty
Oznaczenie: OR.272.4.2015
Szczegółowa informacja:
Zawiadomienie o wyborze oferty
 
              Na podstawie art. 92 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.), zwaną dalej ustawą, zamawiający zawiadamia, iż w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na ww. zadanie za najkorzystniejsze zostały uznane oferty wykonawców:

      

CZĘŚĆ I                     Onex Group ul. Kierbedzia 4, 00 – 728 Warszawa

CZĘŚĆ II                   POINT Sp. z o. o. ul. Gottlieba Daimlera 1, 02 – 460 Warszawa

CZĘŚĆ III                 NetCom Sp. z o. o. ul. Jarzębinowa 22/1, 53 – 120 Wrocław 

 

Zestawienie ofert, punktacja:

Lp

Wykonawca

część I

część II

część III

Punkty w kryterium

1

SANSEC Poland S. A.

ul. Bolesława Prusa 2

00 – 493 Warszawa

adres do korespondencji:

 ul. Porcelanowa 10, 40 – 246 Warszawa

99,39

---

---

2

YAMO Sp. z o. o. Oddział Katowice

ul. Roździeńskiego 4a lok. 7

50 – 541 Katowice

98,63

96,28

95,78

3

JusTech Justyna Maryniowska

Motycz 232a, 21 – 030 Motycz

95,54

---

---

4

NetCom Sp. z o. o.

ul. Jarzębinowa 22/1, 53 – 120 Wrocław

96,96

---

100

5

ATUT CENTRUM Sp. z o. o.

ul. Ks. Prymasa A. Hlonda 10-134

02 – 972 Warszawa

83,67

52,54

78,52

6

EUPOL Paweł Owczarzak

ul. Palinkiewicza 3

63 – 000 Środa Wielkopolska

97,98

---

97,59

7

ITKON Konrad Adamczyk

ul. Mazurska 11/16, 11 – 500 Giżycko

92,82

52,54

97,03

8

F. H. U. KRAWO Wojciech Chanulak

Posądza 64, 32 – 104 Koniusza

96,26

50,84

97,54

9

E-INTEGRA Sp. z o. o.

ul. Zglenickiego 42, 09 – 411 Płock

96,36

52,99

94,50

10

Prime Computers

ul. Kraszewskiego 15 a

50 – 229 Wrocław

nie dotyczy

11

APN Promise S. A.

ul. Kryniczna 2, 03 – 934 Warszawa

98,77

---

---

12

POINT Sp. z o. o.

ul. Gottlieba Daimlera 1

02 – 460 Warszawa

82,29

100

---

13

Virtual Technolgies IT Sp. z o. o.

ul. Damrota 6/301, 40 – 022 Katowice

93,92

98,13

85,95

14

ELEVEN Tomasz Grażul

ul. Pułkowska 9, 18 – 400 Łomża

nie dotyczy

15

Onex Group

ul. Kierbedzia 4, 00 – 728 Warszawa

100

---

---

16

IT Serwis Sp. z o. o.

ul. Żołnierska 5a, 71 – 210 Szczecin

90,28

93,94

65,84

 

Uzasadnienie:

Zamawiający wybrał najkorzystniejsze oferty wykonawców:

CZĘŚĆ I                     Onex Group ul. Kierbedzia 4, 00 – 728 Warszawa

CZĘŚĆ II                   POINT Sp. z o. o. ul. Gottlieba Daimlera 1, 02 – 460 Warszawa

CZĘŚĆ III                 NetCom Sp. z o. o. ul. Jarzębinowa 22/1, 53 – 120 Wrocław 

zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy – których oferty spełniają w całości wymogi specyfikacji istotnych warunków zamówienia, nie zostały odrzucone i są najkorzystniejsze na podstawie zastosowanych kryterium oceny ofert, którymi były „najniższa cena” .

 

Dziękujemy za złożenie oferty i udział w postępowaniu.

Metryka

  • zdarzenie opublikował: Anna Stanula
    data dodania: 2015-03-10 08:35
Załączniki:
Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
data opublikowania zdarzenia: 2015-03-30 09:00
Typ zdarzenia: udzielenie zamówienia (zawarcie umowy)
Oznaczenie: OR.272.4.2015
Szczegółowa informacja:
Toruń: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
Numer ogłoszenia: 43625 - 2015; data zamieszczenia: 27.03.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 26317 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Toruńskiego, ul. Towarowa 4-6, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 662 88 88, faks 0-56 662 88 89.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup licencji systemu serwerowego, programowania biurowego, licencji dostępowych CAL, licencji systemów operacyjnych, przedłużenie licencji na oprogramowanie antywirusowe, zakup monitorów komputerowych dla Policji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagane parametry i wymagania ogólne przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 1 dotyczący - OPISU PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA, stanowiący integralną część niniejszej SIWZ.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.13.00-0, 48.21.80.00-9.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Część I

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.03.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 16.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Onex Group, ul. Kierbedzia 4, 00-728 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12100,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 13419,70

  • Oferta z najniższą ceną: 11610,00 / Oferta z najwyższą ceną: 16307,81

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Część 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.03.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • POINT Sp. z o. o., ul. Gottlieba Daimlrea 1, 02-460 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7582,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 9151,20

  • Oferta z najniższą ceną: 9151,20 / Oferta z najwyższą ceną: 17416,80

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Cżęść 3

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.03.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • NetCom Sp. z o. o., ul. Jarzębinowa 22/1, 53-120 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4225,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5084,82

  • Oferta z najniższą ceną: 5084,82 / Oferta z najwyższą ceną: 7723,17

  • Waluta: PLN.

Metryka

  • zdarzenie opublikował: Anna Stanula
    data dodania: 2015-03-30 08:24
[drukuj]