Biuletyn Informacji Publicznej
STAROSTWA POWIATOWEGO W TORUNIU

Wyszukiwarka

Odnośniki

Kalendarium

« poprzedni miesiąckwiecień 2024» następny miesiąc
PnWtŚrCzwPtSobNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930

Najbliższe wydarzenia

Brak wydarzeń w wybranym okresie

Przejdź do: www.powiattorunski.pl

Treść strony

Zamówienia publiczne

EK.272.2.2015.AMC - przetarg nieograniczony

Status postępowania: zakończony rozstrzygnięty
Przebieg postępowania
Świadczenie usług edukacyjnych na zajęcia przygotowujące do wejścia na rynek pracy w ramach projektu "Zawodowy paszport do kariery"
data opublikowania zdarzenia: 2015-03-23 15:00
Typ zdarzenia: ogłoszenie
Data wszczęcia postępowania: poniedziałek 2015-03-23
Data końca składania ofert: wtorek 2015-03-31 godz. 08:00
Oznaczenie: EK.272.2.2015.AMC
Szczegółowa informacja:

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia: www.bip.powiattorunski.pl/redir:przetargi


Toruń: Świadczenie usług edukacyjnych na zajęcia przygotowujące do wejścia na rynek pracy w ramach projektu Zawodowy paszport do kariery
Numer ogłoszenia: 40477 - 2015; data zamieszczenia: 23.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Toruńskiego , ul. Towarowa 4-6, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 662 88 88, faks 0-56 662 88 89.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiattorunski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług edukacyjnych na zajęcia przygotowujące do wejścia na rynek pracy w ramach projektu Zawodowy paszport do kariery.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług edukacyjnych polegających na przeprowadzeniu zajęć specjalistycznych - kierowca wózków jezdniowych z napędem silnikowym i bezpieczną wymianą butli gazowych w ramach projektu Zawodowy paszport do kariery, nr WND-POKL.09.02.00-04-013/13 współfinansowanym przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego. 1. Celem zajęć jest przyuczenie do wykonywania zawodu kierowcy wózków jezdniowych oraz przygotowanie do egzaminu. Zajęcia muszą być prowadzone w oparciu o program zatwierdzony przez Ośrodek Doskonalenia Kadr w Mysłowicach i obejmować będą część teoretyczną, w tym m.in. naukę typów stosowanych wózków jezdniowych, budowy wózków, czynności kierowcy przy obsłudze wózka, podstawy ładunkoznawstwa, BHP oraz praktyczną - naukę jazdy wózkami na placu manewrowym. 2. Zajęcia teoretyczne realizowane będą w szkolnych salach dydaktycznych w Zespole Szkół, Centrum Kształcenia Ustawicznego w Gronowie, natomiast praktyczne - na placu manewrowym wykonawcy zaopatrzonym w niezbędne narzędzia i sprzęt w postaci wózków jezdniowych. 3. Ilość uczestników jednej grupy wynosi 24 osoby. Zajęcia obejmują realizację nauki: a) kierowania wózkiem w części teoretycznej dla jednej grupy (w wymiarze 44 godzin/grupę, 24 uczestników) oraz praktycznej w ośmiu podgrupach 3 osobowych (w wymiarze 15 godzin/podgrupę), oraz b) bezpieczną wymianą butli w części teoretycznej dla jednej grupy (w wymiarze 3 godzin/grupę, 24 uczestników) oraz praktycznej w ośmiu podgrupach 3 osobowych (w wymiarze 5 godzin/podgrupę), łącznie 67 godziny na osobę (44 godziny + 3 godziny + 8*15 godzin + 8*5 godzin = 207 godziny na grupę) 4. Harmonogram zajęć ustalany będzie z koordynatorem szkolnym w Zespole Szkół, Centrum Kształcenia Ustawicznego w Gronowie i dostosowany do odbywających się normalnych zajęć lekcyjnych (w dni robocze, w sobotę, niedzielę). Ustalony harmonogram może ulec zmianie w trakcie realizacji projektu zgodnie z potrzebami Zamawiającego. 5. Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia zapewni dla uczestników zajęć badanie lekarskie w przychodni medycyny pracy oraz ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków. 6. Wykonawca zapewni w zakresie części teoretycznej zajęć materiały dydaktyczne niezbędne do realizacji zajęć specjalistycznych, natomiast w zakresie zajęć w części praktycznej - park maszynowy wraz z placem manewrowym niezbędnym do prawidłowego przeprowadzenia zajęć praktycznych. 7. Plac manewrowy musi być zlokalizowany nie dalej niż 35 km od Zespołu Szkół, Centrum Kształcenia Ustawicznego w Gronowie. 8. Wykonawca w ramach realizowanych zajęć ma obowiązek: a) współpracować z koordynatorem projektu b) współdziałać z koordynatorem szkolnym w Zespole Szkół, Centrum Kształcenia Ustawicznego w Gronowie, w tym m.in. w zakresie zatwierdzania harmonogramu zajęć, informowania o wszelkich zmianach i odstępstwach w ich prowadzeniu, informowania o frekwencji na prowadzonych zajęciach; c) prowadzić zajęcia zgodnie z przyjętym harmonogramem; d) dokumentować zajęcia przez prowadzenie dziennika zajęć z listą obecności; e) wspomagać promocję i ewaluację projektu, w tym prawidłowe oznakowanie pomieszczeń zgodnie z obowiązującymi wytycznymi; f) przestrzegać obowiązki, zalecenia i terminy wynikające z realizacji umowy; g) sprawować opiekę nad uczniami podczas zajęć; h) dbać o stan pomieszczeń, sprzętu i urządzeń wykorzystywanych w tracie realizacji projektu; i) przestrzegać zasady BHP i ppoż. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada status placówki kształcenia ustawicznego lub placówki kształcenia praktycznego lub ośrodka dokształcania i doskonalenia zawodowego. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymagane jest spełnienie powyższego warunku od każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w takim zakresie, w jakim będą oni wykonywać usługę stanowiącą przedmiot zamówienia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał co najmniej 2 szkolenia/kursy kierowców wózków jezdniowych z napędem silnikowym i bezpieczną wymianą butli gazowych dla grupy co najmniej 10 osobowej. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do uznania spełniania warunku, wystarczające będzie, jak tylko jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia wykaże się wymaganą wiedzą i doświadczeniem

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) wypełniony formularz oferty - zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ; b) oświadczenia i dokumenty wymagane postanowieniami rozdziału VI SIWZ; c) wykaz usług stanowiący podstawę do przyznania punktów w kryterium oceny oferty - doświadczenie Wykonawcy, sporządzony wg wzoru określonego w załączniku nr 8 do SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - doświadczenie wykonawcy - 30

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy w przypadkach, gdy: a) w razie wystąpienia okoliczności niezależnych od Stron umowy, które spowodują konieczność zmiany terminu realizacji umowy, b) zaistnieje siła wyższa, rozumiana jako zdarzenie, którego wystąpienie jest niezależne od Stron umowy oraz którego Strony nie mogły przewidzieć w chwili zawarcia umowy i któremu nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, c) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, d) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmiany wprowadzonych pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawcą stroną, w szczególności Instytucją Pośredniczącą i Instytucją Zarządzającą, e) wystąpi uzasadniona potrzeba dokonania zmiany w sposobie wykonania przedmiotu umowy, jeżeli ta zmiana jest korzystna dla Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.powiattorunski.pl/redir:przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację można otrzymywać w siedzibie Starostwa Powiatowego w Toruniu, ul. Towarowa 4-6, nieodpłatnie.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.03.2015 godzina 08:00, miejsce: Oferty należy składać w kancelarii Starostwa Powiatowego, ul. Towarowa 4-6, 87-100 Toruń, pok. 100.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: projekt:Zawodowy paszport do kariery, nr WND-POKL.09.02.00-04-013/13 współfinansowanym przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Metryka

  • zdarzenie opublikował: brak informacji
    data dodania: 2015-03-23 14:59
Załączniki:
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty
data opublikowania zdarzenia: 2015-04-17 09:35
Typ zdarzenia: wybór najkorzystniejszej oferty
Oznaczenie: EK.272.2.2015.AMC
Szczegółowa informacja:

Toruń, dnia 16 kwietnia 2015r.

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty

Zarząd Powiatu Toruńskiego, siedziba: ul. Towarowa 4-6, 87-100 Toruń, jako Zamawiającyw postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na świadczenie usług edukacyjnych na  zajęcia przygotowujące do wejścia na rynek pracy w ramach projektu „Zawodowy paszport do kariery”, nr WND-POKL.09.02.00-04-013/13 współfinansowanym przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego, działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. jedn. Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.) zwanej dalej ustawą Pzp,

informuje,

że na świadczenie usług edukacyjnych polegających na przeprowadzeniu zajęć specjalistycznych – „kierowca wózków jezdniowych z napędem silnikowym i bezpieczną wymianą butli gazowych” wybrano ofertę nr 2 złożoną przez: Zakład Doskonalenia Zawodowego, ul. Żółkiewskiego 37/41, 87-100 Toruń.

Uzasadnienie wyboru: wybrany Wykonawca spełnił warunki udziału w postępowaniu i nie podlega wykluczeniu, a jego oferta nie podlega odrzuceniu. Oferta wybranego Wykonawcy uzyskała najwyższą ilość punktów w zakresie kryteriów oceny ofert.

Punktacja przyznana ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączna punktacja:

Numer
oferty

Nazwa i adres
Wykonawcy

cena oferty

Ilość punktów wg
kryterium
cena oferty -
70%

Ilość punktów wg kryterium - doświadczenie wykonawcy
30%

Razem
ilość
punktów

1

Ośrodek Doskonalenia Zawodowego bhp ekspert Bartłomiej Daroszewski
ul.14 Pułku Piechoty 4/36,
 87-800 Włocławek

9 416,00

69,14

30,00

99,14

2

Zakład Doskonalenia Zawodowego
ul. Żółkiewskiego 37/41
87-100 Toruń

9 300,00

70,00

30,00

100,00

Dziękujemy za złożenie ofert i udział w postępowaniu.

 

 

 

 

Metryka

  • zdarzenie opublikował: brak informacji
    data dodania: 2015-04-17 09:31
Załączniki:
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
data opublikowania zdarzenia: 2015-05-19 08:12
Typ zdarzenia: udzielenie zamówienia (zawarcie umowy)
Oznaczenie: EK.272.2.2015.AMC
Szczegółowa informacja:

Ogłoszenie powiązane:

Ogłoszenie nr 40477-2015 z dnia 2015-03-23 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Toruń

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług edukacyjnych polegających na przeprowadzeniu zajęć specjalistycznych - kierowca wózków jezdniowych z napędem silnikowym i bezpieczną wymianą butli gazowych w ramach projektu Zawodowy...
Termin składania ofert: 2015-03-31

Toruń: Świadczenie usług edukacyjnych na zajęcia przygotowujące do wejścia na rynek pracy w ramach projektu Zawodowy paszport do kariery
Numer ogłoszenia: 116870 - 2015; data zamieszczenia: 19.05.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 40477 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Toruńskiego, ul. Towarowa 4-6, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 662 88 88, faks 0-56 662 88 89.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług edukacyjnych na zajęcia przygotowujące do wejścia na rynek pracy w ramach projektu Zawodowy paszport do kariery.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług edukacyjnych polegających na przeprowadzeniu zajęć specjalistycznych - kierowca wózków jezdniowych z napędem silnikowym i bezpieczną wymianą butli gazowych w ramach projektu Zawodowy paszport do kariery, nr WND-POKL.09.02.00-04-013/13 współfinansowanym przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego. 1. Celem zajęć jest przyuczenie do wykonywania zawodu kierowcy wózków jezdniowych oraz przygotowanie do egzaminu. Zajęcia muszą być prowadzone w oparciu o program zatwierdzony przez Ośrodek Doskonalenia Kadr w Mysłowicach i obejmować będą część teoretyczną, w tym m.in. naukę typów stosowanych wózków jezdniowych, budowy wózków, czynności kierowcy przy obsłudze wózka, podstawy ładunkoznawstwa, BHP oraz praktyczną - naukę jazdy wózkami na placu manewrowym. 2. Zajęcia teoretyczne realizowane będą w szkolnych salach dydaktycznych w Zespole Szkół, Centrum Kształcenia Ustawicznego w Gronowie, natomiast praktyczne - na placu manewrowym wykonawcy zaopatrzonym w niezbędne narzędzia i sprzęt w postaci wózków jezdniowych. 3. Ilość uczestników jednej grupy wynosi 24 osoby. Zajęcia obejmują realizację nauki: a) kierowania wózkiem w części teoretycznej dla jednej grupy (w wymiarze 44 godzin/grupę, 24 uczestników) oraz praktycznej w ośmiu podgrupach 3 osobowych (w wymiarze 15 godzin/podgrupę), oraz b) bezpieczną wymianą butli w części teoretycznej dla jednej grupy (w wymiarze 3 godzin/grupę, 24 uczestników) oraz praktycznej w ośmiu podgrupach 3 osobowych (w wymiarze 5 godzin/podgrupę), łącznie 67 godziny na osobę (44 godziny + 3 godziny + 8*15 godzin + 8*5 godzin = 207 godziny na grupę) 4. Harmonogram zajęć ustalany będzie z koordynatorem szkolnym w Zespole Szkół, Centrum Kształcenia Ustawicznego w Gronowie i dostosowany do odbywających się normalnych zajęć lekcyjnych (w dni robocze, w sobotę, niedzielę). Ustalony harmonogram może ulec zmianie w trakcie realizacji projektu zgodnie z potrzebami Zamawiającego. 5. Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia zapewni dla uczestników zajęć badanie lekarskie w przychodni medycyny pracy oraz ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków. 6. Wykonawca zapewni w zakresie części teoretycznej zajęć materiały dydaktyczne niezbędne do realizacji zajęć specjalistycznych, natomiast w zakresie zajęć w części praktycznej - park maszynowy wraz z placem manewrowym niezbędnym do prawidłowego przeprowadzenia zajęć praktycznych. 7. Plac manewrowy musi być zlokalizowany nie dalej niż 35 km od Zespołu Szkół, Centrum Kształcenia Ustawicznego w Gronowie. 8. Wykonawca w ramach realizowanych zajęć ma obowiązek: a) współpracować z koordynatorem projektu; b) współdziałać z koordynatorem szkolnym w Zespole Szkół, Centrum Kształcenia Ustawicznego w Gronowie, w tym m.in. w zakresie zatwierdzania harmonogramu zajęć, informowania o wszelkich zmianach i odstępstwach w ich prowadzeniu, informowania o frekwencji na prowadzonych zajęciach; c) prowadzić zajęcia zgodnie z przyjętym harmonogramem; d) dokumentować zajęcia przez prowadzenie dziennika zajęć z listą obecności; e) wspomagać promocję i ewaluację projektu, w tym prawidłowe oznakowanie pomieszczeń zgodnie z obowiązującymi wytycznymi; f) przestrzegać obowiązki, zalecenia i terminy wynikające z realizacji umowy; g) sprawować opiekę nad uczniami podczas zajęć; h) dbać o stan pomieszczeń, sprzętu i urządzeń wykorzystywanych w tracie realizacji projektu; i) przestrzegać zasady BHP i ppoż. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: projekt Zawodowy paszport do kariery, nr WND-POKL.09.02.00-04-013/13 współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.04.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Doskonalenia Zawodowego, ul. Żółkiewskiego 37/41, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14400,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 9300,00

  • Oferta z najniższą ceną: 9300,00 / Oferta z najwyższą ceną: 9416,00

  • Waluta: PLN.

Metryka

  • zdarzenie opublikował: brak informacji
    data dodania: 2015-05-19 08:07
  • zmodyfikował: brak informacji
    ostatnia modyfikacja: 2015-05-19 08:08
[drukuj]