Biuletyn Informacji Publicznej
STAROSTWA POWIATOWEGO W TORUNIU

Wyszukiwarka

Odnośniki

Kalendarium

« poprzedni miesiąckwiecień 2024» następny miesiąc
PnWtŚrCzwPtSobNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930

Najbliższe wydarzenia

Brak wydarzeń w wybranym okresie

Przejdź do: www.powiattorunski.pl

Treść strony

Zamówienia publiczne

OR.272.9.2015 - przetarg nieograniczony

Status postępowania: zakończony rozstrzygnięty
Przebieg postępowania
Wymiana windy w budynku wysokim przy ul. Szosa Chełmińska 30/32 w Toruniu
data opublikowania zdarzenia: 2015-07-09 08:40
Typ zdarzenia: ogłoszenie
Data wszczęcia postępowania: czwartek 2015-07-09
Data końca składania ofert: piątek 2015-07-24 godz. 10:00
Oznaczenie: OR.272.9.2015
Szczegółowa informacja:
Toruń: Wymiana windy w budynku wysokim
przy ul. Szosa Chełmińska 30/32 w Toruniu

Numer ogłoszenia: 101855 - 2015; data zamieszczenia: 09.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
  zawarcia umowy ramowej
  ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Toruńskiego , ul. Towarowa 4-6, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 662 88 88, faks 0-56 662 88 89.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiattorunski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana windy w budynku wysokim przy ul. Szosa Chełmińska 30/32 w Toruniu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wymiana dźwigu osobowego w trybie zaprojektuj i wybuduj. Zamawiający oczekuje kompletnej wymiany dźwigu osobowego (rok budowy 1979, udźwig 1000 kg) funkcjonującego w budynku przy ul. Szosa Chełmińska 30/32 w Toruniu w zakresie: 1) opracowanie koncepcji wymiany dźwigu z zatwierdzeniem jej w Urzędzie Dozoru Technicznej (dalej UDT), uzyskaniem ewentualnych odstępstw, wykonanie paszportu technicznego oraz DTR, 2) Wykonanie niezbędnej dokumentacji projektowej i uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na roboty budowlane/pozwolenia na budowę wymiany dźwigu osobowego w Wydziale Architektury i Budownictwa UM Torunia, 3) dostawa i wymiana wszystkich potrzebnych części i zespołów dźwigowych, 4) uzyskanie w imieniu Zamawiającego wszystkich dokumentów odbiorowych tj. odbiór przez UDT i ewentualnym pozwoleniem na użytkowanie z PINB w Toruniu Szczegółowy opis wymagań technicznych dźwigu - wg Załącznika nr 7..

II.1.5)

 

przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających


  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  •  

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.00.00-6, 42.41.61.00-6, 45.00.00.00-7, 45.31.31.00-5, 45.31.12.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 4 500 zł (słownie: cztery tysiące pięćset złotych). Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Kujawsko - Dobrzyński Bank Spółdzielczy Nr rachunku: 22 9550 0003 2024 0201 1255 0004 W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego w kancelarii pok. 100, I piętro, a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty. Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykonawca zrealizował w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2. roboty budowlane, odpowiadające swoim rodzajem i wartością robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia, tj. robotę polegającą na wymianie dźwigu osobowego w systemie zaprojektuj i wybuduj o wartości nie mniejszej niż 150 000 zł brutto każda.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • osoby, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia musi posiadać co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe i uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń, określone przepisami prawa budowlanego, w specjalności: konstrukcyjno - budowlanej - kierownik robót budowlanych bez ograniczeń, wydane na podstawie Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dn. 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r., poz. 1278) lub inne odpowiednie, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz przynależeć do właściwej Izby samorządu zawodowego.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- wypełniony formularz OFERTA (zał. nr 1 do niniejszej specyfikacji) wraz z oświadczeniem wykonawcy, jaką część zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców); - oświadczenie o spełnianiu warunków złożone na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (zał. nr 2 do siwz); - pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 26 ust. 2b, odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - termin realizacji zamówienia - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

|IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszczalne jest dokonanie zmian umowy: 1) jeżeli zmiana umowy będzie korzystna dla zamawiającego i w szczególności dotyczyć będzie: a) zmiany technologii wykonawstwa w stosunku do przewidzianej w dokumentacji przetargowej, b) zamiany materiałów przewidzianych do wykonania robót w stosunku do materiałów przewidzianych w dokumentacji przetargowej, c) możliwości powierzenia wykonania części robót podwykonawcy robót, których zakres nie został wskazany w ofercie przez wykonawcę jako przeznaczony do wykonania przez podwykonawców; d) innych nie wymienionych zmian korzystnych dla zamawiającego, 2) jeżeli zmiana umowy dotyczyć będzie zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia z przyczyn niezależnych od obu stron, które w szczególności dotyczyć będą: a) działania siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie robót w określonym pierwotnie terminie, o czas działania siły wyższej oraz potrzebny od usunięcia skutków tego działania, b) konieczności uzyskania decyzji lub uzgodnień, mogących spowodować wstrzymanie robót, c) konieczności zmiany zakresu robót i finansowania, d) konieczności wykonania dodatkowych badań i ekspertyz, e) realizacji w drodze odrębnej umowy prac powiązanych z przedmiotem niniejszej umowy, wymuszającej konieczność skoordynowania prac i uwzględnienia wzajemnych powiązań, w tym udzielenie w trakcie realizacji umowy zamówień dodatkowych i/lub uzupełniających, związanych z realizacją zamówienia podstawowego, mających wpływ na uzgodniony termin zakończenia jej realizacji (powodujących konieczność jego wydłużenia), f) jakiegokolwiek opóźnienia, utrudnienia lub przeszkody spowodowane przez lub dające się przypisać zamawiającemu, personelowi zamawiającego lub innemu wykonawcy zatrudnionemu przez zamawiającego na terenie budowy, - w przypadku zaistnienia okoliczności wymienionych w pkt 2 lit. b) do f) - o czas niezbędny do usunięcia przeszkody w prowadzeniu robót objętych przedmiotem umowy, lub o czas niezbędny do uzyskania wymaganych decyzji bądź uzgodnień lub do wykonania dodatkowych ekspertyz, badań. 3) jeżeli zmiana umowy dotyczyć będzie konieczności wprowadzenia do zakresu przedmiotu umowy ewentualnych robót dodatkowych nie objętych zamówieniem podstawowym w ramach zamówień dodatkowych (w tym dotyczących zmiany technologii wykonawstwa w stosunku do przewidzianej w dokumentacji projektowej lub zamiany materiałów przewidzianych do wykonania robót w stosunku do materiałów przewidzianych w dokumentacji projektowej), których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy i dla których ustalenie wysokości i sposobu zapłaty wynagrodzenia, 4) jeżeli zmiana umowy dotyczyć będzie wyrażenia przez zamawiającego zgody na zawarcie przez wykonawcę umowy ze wskazanym podwykonawcą w trybie zapisów § 10, która w szczególności dotyczyć będzie uwarunkowania dokonania odbioru końcowego i podpisania protokołu odbioru końcowego przez zamawiającego zapłaceniem przez wykonawcę (i udokumentowaniem powyższego na podstawie stosownego oświadczenia przekazanego zamawiającemu) całości wynagrodzenia należnego podwykonawcy, 5) jeżeli zmiana umowy dotyczyć będzie zmiany inspektora nadzoru inwestorskiego lub kierownika budowy, z przyczyn niezależnych od obu stron.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.powiattorunski.pl/redir:przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację można otrzymywać w siedzibie Starostwa Powiatowego w Toruniu, ul. Towarowa 4-6, pok. nr 107, nieodpłatnie.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.07.2015 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w kancelarii Starostwa Powiatowego, ul. Towarowa 4-6, pok. 100.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Metryka

  • zdarzenie opublikował: Anna Stanula
    data dodania: 2015-07-09 08:23
Załączniki:
Wymiana windy w budynku wysokim przy ul. Szosa Chełmińska 30/32 w Toruniu
data opublikowania zdarzenia: 2015-07-21 15:00
Typ zdarzenia: wyjaśnienie treści SIWZ
Oznaczenie: OR.272.9.2015
Szczegółowa informacja:

Zamawiający, działając zgodnie z art. 38 ust. 1, 2 i 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (t. j.: Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.), wyjaśnia treść specyfikacji istotnych warunków zamówienia sporządzonej w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.

Wykonawca zwrócił się o podanie informacji odnośnie wielkości istniejącego szybu, nadszybia i podszybia?

Odpowiedź zamawiającego:

Wymiary (szer/dł/wys):
- podszybie wym. ok: 1,9m x 1,9m x 1,40m
- nadszybie wym. ok: 1,9m x 1,9m x 1,40m
- szyb wym. ok: 1,9m x 1,9m x 30,0m
- maszynownia wym. ok: 3,9m x 2,8m x 2,0m.

Istnieje możliwość dokonania wizji lokalnej, celem sprawdzenia miejsca ewentualnych robót, wykonania niezbędnych pomiarów, warunków związanych z wykonaniem robót będących przedmiotem zamówienia. Wizja lokalna możliwa jest w dni powszednie od 7.30-15.00, po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym pod nr 56 662 88 23 lub 56 662 89 35.

Metryka

  • zdarzenie opublikował: Anna Stanula
    data dodania: 2015-07-21 14:04
Wymiana windy w budynku wysokim przy ul. Szosa Chełmińska 30/32 w Toruniu
data opublikowania zdarzenia: 2015-07-23 14:00
Typ zdarzenia: wyjaśnienie treści SIWZ
Oznaczenie: OR.272.9.2015
Szczegółowa informacja:

WYJAŚNIENIE

treści SIWZ

             Zamawiający, działając zgodnie z art. 38 ust. 1, 2 i 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (t. j.: Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.), wyjaśnia treść specyfikacji istotnych warunków zamówienia sporządzonej w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.

Wykonawca zwrócił się o wyjaśnienie:

  1. Czy Zamawiający przewidział, że pozwolenie na budowę grozi przystosowaniem budynku do panujących przepisów?
  2. Wymiary podane przez Zamawiającego nie są poprawne. Nadszybie jest to wymiar od posadzki ostatniego piętra, które jest obsługiwane przez dźwig do sufitu szybu. Proszę o skorygowanie wymiarów.

Odpowiedź zamawiającego:

odp. 1.  Wszystkie roboty budowlane i montażowe należny wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.


odp. 2. Wysokość nadszybia wynosi ok. 3,40 m. Zamawiający ponownie wskazuje możliwość dokonania wizji lokalnej, celem sprawdzenia miejsca ewentualnych robót, wykonania niezbędnych pomiarów, warunków związanych z wykonaniem robót będących przedmiotem zamówienia. Wizja lokalna możliwa jest w dni powszednie od 7.30-15.00, po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym pod nr 56 662 88 23 lub 56 662 89 35

 

Metryka

  • zdarzenie opublikował: Anna Stanula
    data dodania: 2015-07-23 13:46
Wymiana windy w budynku wysokim przy ul. Szosa Chełmińska 30/32 w Toruniu
data opublikowania zdarzenia: 2015-07-31 13:00
Typ zdarzenia: wybór najkorzystniejszej oferty
Oznaczenie: OR.272.9.2015
Szczegółowa informacja:
Zawiadomienie o wyborze oferty
 
 
       Na podstawie art. 92 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.), zwaną dalej ustawą, zamawiający zawiadamia, iż w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na ww. zadanie za najkorzystniejszą została uznana oferta wykonawcy:

 

Fabryka Urządzeń Dźwigowych Spółka z o. o.
Sochocin 09-110, Bolęcin 41

 

Zestawienie ofert, punktacja:

Lp

Wykonawca

Pkt w kryterium Cena

Pkt w kryterium Termin realizacji

Suma pkt

1

LIFT – POL Sebastian Piechociński

ul. Rychlińskiego 26, 05-091 Ząbki

79,88

0

79,88

2

Eugeniusz Pilawa P. U. H PILAWA
78-100, Kołobrzeg ul. Tęczowa 1

---

---

3

RS Technica Ireneusz Rafalik
07-300 Ostrów Mazowiecka ul. Kalinowa 86

---

---

4

Fabryka Urządzeń Dźwigowych Spółka z o. o.
Sochocin 09-110, Bolęcin 41

95

5

100

5

Techwind Jan Rutkowski
Banino 80-297, Dąbrowa Miszewska 6

---

---

6

Zakład Usług Dźwignicowych DŹWIG Sp. z o. o. Sp. k.
87-100 Toruń ul. Wojska Polskiego 49a

92,57

5

97,57

 

Uzasadnienie:

Zamawiający wybrał najkorzystniejszą ofertę wykonawcy Fabryka Urządzeń Dźwigowych Spółka z o. o. zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy - którego oferta spełnia w całości wymogi specyfikacji istotnych warunków zamówienia, nie została odrzucona i jest najkorzystniejsza na podstawie zastosowanych kryteriów oceny ofert, którym były „najniższa cena” i „termin realizacji zamówienia”.

Wybrany wykonawca przedstawił ofertę z najniższą ceną, oferując termin realizacji zamówienia do dn. 20 listopada br. i uzyskał największą ilość punktów, tj. 100.

W związku z powyższym postanowiono jak w sentencji.

Dziękujemy za złożenie oferty i udział w postępowaniu.

Metryka

  • zdarzenie opublikował: Anna Stanula
    data dodania: 2015-07-31 12:37
Załączniki:
Wymiana windy w budynku wysokim przy ul. Szosa Chełmińska 30/32 w Toruniu
data opublikowania zdarzenia: 2015-11-27 09:00
Typ zdarzenia: udzielenie zamówienia (zawarcie umowy)
Oznaczenie: OR.272.9.2015
Szczegółowa informacja:
Toruń: Wymiana windy w budynku wysokim przy ul. Szosa Chełmińska 30/32 w Toruniu
Numer ogłoszenia: 128751 - 2015; data zamieszczenia: 31.08.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

 
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 101855 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Toruńskiego, ul. Towarowa 4-6, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 662 88 88, faks 0-56 662 88 89.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana windy w budynku wysokim przy ul. Szosa Chełmińska 30/32 w Toruniu.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wymiana dźwigu osobowego w trybie zaprojektuj i wybuduj. Zamawiający oczekuje kompletnej wymiany dźwigu osobowego (rok budowy 1979, udźwig 1000 kg) funkcjonującego w budynku przy ul. Szosa Chełmińska 30/32 w Toruniu w zakresie: 1) opracowanie koncepcji wymiany dźwigu z zatwierdzeniem jej w Urzędzie Dozoru Technicznej (dalej UDT), uzyskaniem ewentualnych odstępstw, wykonanie paszportu technicznego oraz DTR, 2) Wykonanie niezbędnej dokumentacji projektowej i uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na roboty budowlane/pozwolenia na budowę wymiany dźwigu osobowego w Wydziale Architektury i Budownictwa UM Torunia, 3) dostawa i wymiana wszystkich potrzebnych części i zespołów dźwigowych, 4) uzyskanie w imieniu Zamawiającego wszystkich dokumentów odbiorowych tj. odbiór przez UDT i ewentualnym pozwoleniem na użytkowanie z PINB w Toruniu Szczegółowy opis wymagań technicznych dźwigu - wg Załącznika nr 7.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.00.00-6, 42.41.61.00-6, 45.00.00.00-7, 45.31.31.00-5, 45.31.12.00-0.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.08.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
  • Fabryka Urządzeń Dźwigowych Sp. z o. o., Bolęcin 41, 09-110 Sochocin, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 154471,55 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
  • Cena wybranej oferty: 167034,00
  • Oferta z najniższą ceną: 160837,00 / Oferta z najwyższą ceną: 325000,00
  • Waluta: PLN.

Metryka

  • zdarzenie opublikował: Anna Stanula
    data dodania: 2015-11-27 08:30
[drukuj]