Biuletyn Informacji Publicznej
STAROSTWA POWIATOWEGO W TORUNIU

Wyszukiwarka

Odnośniki

Kalendarium

« poprzedni miesiąckwiecień 2024» następny miesiąc
PnWtŚrCzwPtSobNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930

Najbliższe wydarzenia

Brak wydarzeń w wybranym okresie

Przejdź do: www.powiattorunski.pl

Treść strony

Zamówienia publiczne

OR.272.7.2015 - przetarg nieograniczony

Status postępowania: zakończony rozstrzygnięty
Przebieg postępowania
Dostawa lekkiego oleju opałowego do jednostek organizacyjnych Powiatu Toruńskiego
data opublikowania zdarzenia: 2015-11-13 08:30
Typ zdarzenia: ogłoszenie
Data wszczęcia postępowania: piątek 2015-11-13
Data końca składania ofert: wtorek 2015-11-24 godz. 10:00
Oznaczenie: OR.272.7.2015
Szczegółowa informacja:
Toruń: Dostawa lekkiego oleju opałowego do jednostek organizacyjnych Powiatu Toruńskiego
Numer ogłoszenia: 164825 - 2015; data zamieszczenia: 12.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

 
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V
zamówienia publicznego
 
zawarcia umowy ramowej
 
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Toruńskiego , ul. Towarowa 4-6, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 662 88 88, faks 0-56 662 88 89.
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiattorunski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa lekkiego oleju opałowego do jednostek organizacyjnych Powiatu Toruńskiego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres rzeczowy obejmuje dostawy lekkiego oleju opałowego L-1 spełniającego wymagania normy PN-C-96024:2011 do obiektów powiatowych jednostek organizacyjnych, bezpośrednio do zbiorników w kotłowniach: Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Ustawicznego w Gronowie, Gronowo 128, 87 - 162 Lubicz Domu Pomocy Społecznej w Browinie, Browina, 87 - 140 Chełmża, Domu Pomocy Społecznej Dom Kombatanta w Dobrzejewicach, Dobrzejewice, 87 - 126 Obrowo, Domu Pomocy Społecznej w Pigży, ul. Szkolna 8, Pigża, 87 - 152 Łubianka, realizacja dostaw oleju opałowego będzie się odbywała sukcesywnie do wskazanych powyżej obiektów po uprzednim zgłoszeniu zapotrzebowania przez uprawnionych pracowników. Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju opałowego w ilości do 316 000 litrów przez okres 12 miesięcy od daty podpisania umowy. Przedstawiona ilość jest wielkością szacowaną na podstawie zużycia z lat ubiegłych. Ilość ta może ulec zmianie w trakcie obowiązywania umowy, z tego tytułu wykonawcy nie przysługuje żadne prawo roszczeniowe. Ostateczna ilość będzie wynikała z faktycznych potrzeb zamawiającego w okresie obowiązywania umowy..
II.1.5)
 
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  •  
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.51.00-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 06.01.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 19 500 zł (słownie: dziewiętnaście tysięcy pięćset złotych 00/100) Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Kujawsko - Dobrzyński Bank Spółdzielczy Nr rachunku: 22 9550 0003 2024 0201 1255 0004 W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego w kancelarii pok. 100, I piętro, a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty. Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    • warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż posiada koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia stosownie do przepisów ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (t. jedn. Dz. U. z 2012 r., poz. 1059 z późn. zm.) wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- wypełniony formularz OFERTA (zał. nr 1 do niniejszej specyfikacji) wraz z oświadczeniem wykonawcy, jaką część zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców); -oświadczenie o spełnianiu warunków złożone na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (zał. nr 2 do siwz); - pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 26 ust. 2b, odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2)
 
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy zamawiający przewiduje możliwość dokonania nieistotnych zmian zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.powiattorunski.pl/redir:przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację można otrzymywać w siedzibie Starostwa Powiatowego w Toruniu, ul. Towarowa 4-6, pok. nr 107, nieodpłatnie.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.11.2015 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w kancelarii Starostwa Powiatowego, ul. Towarowa 4-6, pok. 100.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Metryka

  • zdarzenie opublikował: Anna Stanula
    data dodania: 2015-11-13 08:05
Załączniki:
Dostawa lekkiego oleju opałowego do jednostek organizacyjnych Powiatu Toruńskiego
data opublikowania zdarzenia: 2015-11-17 10:00
Typ zdarzenia: wyjaśnienie treści SIWZ
Oznaczenie: OR.272.7.2015
Szczegółowa informacja:
Zamawiający, działając zgodnie z art. 38 ust. 1, 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (t. j.: Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.), wyjaśnia treść specyfikacji istotnych warunków zamówienia sporządzonej w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
 
 
Proszę o określenie jednorazowych dostaw w litrach do poszczególnych obiektów powiatowych jednostek organizacyjnych.
 
Odpowiedź zamawiającego: Jednorazowe dostawy w litrach do poszczególnych jednostek kształtują się w wielkości:
  • Dom Pomocy Społecznej Dom Kombatanta Dobrzejewice i Środowiskowy Dom Samopomocy w Osieku nad Wisłą  500 l,
  • Zespół Szkół CKU w Gronowie 11 000 l,
  • Dom Pomocy Społecznej w Pigży 3 000 – 3 500 l,
  • Dom Pomocy Społecznej w Browinie 20 000 l.

Metryka

  • zdarzenie opublikował: Anna Stanula
    data dodania: 2015-11-17 09:20
Dostawa lekkiego oleju opałowego do jednostek organizacyjnych Powiatu Toruńskiego
data opublikowania zdarzenia: 2015-11-18 11:00
Typ zdarzenia: wyjaśnienie treści SIWZ
Oznaczenie: OR.272.7.2015
Szczegółowa informacja:

Zamawiający, działając zgodnie z art. 38 ust. 1, 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (t. j.: Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.), wyjaśnia treść specyfikacji istotnych warunków zamówienia sporządzonej w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.

 
Treść zapytania wykonawcy:
Proszę o podanie informacji:
  • jaki jest model i moc kotła we wszystkich miejscach dostawy,
  • jaki jest model i moc palnika we wszystkich miejscach dostawy,
  • jaka jest pojemność zbiorników we wszystkich miejscach dostawy.
Powyższe informacje są nam niezbędne w celu określenia czy nasza firma jako producent olejów opałowych może przystąpić do przedmiotowego przetargu.
Ponadto proszę o informację czy wyraża się zgodę na zastosowanie produkowanego przez nas zamiennika oleju opałowego lekkiego.
 
Odpowiedź zamawiającego:
  1. Zespół Szkół CKU w Gronowie
  • kocioł Paromat – Simplex PS022 MOC 225 kW
  • kocioł Paromat – Simplex PS040 MOC 405 kW,
Zbiorniki: 10 000 l
  • kocioł Paromat – Simplex PS034 MOC 345 kW
Zbiorniki: 6 000 l
  • kocioł Paromat – Simplex S034 MOC 345 kW
Zbiorniki: 10 000 l
Kotły z 2001 roku.
 
  1. Dom Pomocy Społecznej w Pigży
  • kocioł VITOPLEX 300 VIESSMANN MOC 115 kW
  • palnik: WEISHAUPT WL 20/2-C MOC 124 kW
Zbiorniki: 5000 l
 
  1. Dom Pomocy Społecznej Dom Kombatanta Dobrzejewice, Środowiskowy Dom Samopomocy w Osieku nad Wisłą
  • kocioł VIESSMANN VITOPLEX 300TX3A MOC 300kW,
  • palnik VIESSMANN VEH III-6TX3A MOC 216/309 kW,
Zbiorniki: 20 000 l
  • kocioł VIESSMANN Paromat Simplex PS022 MOC 225 kW
  • palnik: VIESSMANN VEIII-4 MOC 158/225 kW
Zbiorniki: 6 000 l
 
  1. Dom Pomocy Społecznej w Browinie
  • kocioł VIESSMANN Vitoplex 300 MOC 225 kW
  • palnik WL30Z-C MOC 72-330 kW
  • kocioł VIESSMANN Vitoplex 300 MOC 225 kW
  • palnik WL30Z-C MOC 72-330 kW
  • kocioł VIESSMANN Paromat ER-ND MOC 150-170 kW
  • palnik WL20/2Z-C MOC 70-200 kW
  • kocioł VIESSMANN Paromat ER-ND MOC 250-285 kW
  • palnik WL30Z-C MOC 72-330 kW
Zbiorniki: 2 szt. 20 000 l każdy
 
 
Parametry oleju opałowego stanowiącego przedmiot zamówienia określone zostały przez zamawiającego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zaoferowany przez wykonawcę olej opałowy winien im odpowiadać, jak i pozostałym zapisom specyfikacji odnoszącym się do przedmiotu zamówienia.

Metryka

  • zdarzenie opublikował: Anna Stanula
    data dodania: 2015-11-18 10:58
Dostawa lekkiego oleju opałowego do jednostek organizacyjnych Powiatu Toruńskiego
data opublikowania zdarzenia: 2015-11-25 12:00
Typ zdarzenia: wybór najkorzystniejszej oferty
Oznaczenie: OR.272.7.2015
Szczegółowa informacja:
Zawiadomienie o wyborze oferty
 
        Na podstawie art. 92 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.), zwaną dalej ustawą, zamawiający zawiadamia, iż w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na ww. zadanie za najkorzystniejszą została uznana oferta wykonawcy:
 
PETROPOL Sp. z o. o.
Podole 55B, 87 – 720 Ciechocinek
 
Zestawienie ofert, punktacja:
 
Lp
 
Wykonawca
 
Punkty
1
PETROPOL Sp. z o. o.
Podole 55B, 87 – 720 Ciechocinek
100
2
Przedsiębiorstwo AVIX-OIL
Andrzej Kończalski
ul. Na Zapleczu 20, 87 – 100 Toruń
99,01
 
Uzasadnienie:
Zamawiający wybrał najkorzystniejszą ofertę wykonawcy PETROPOL Sp. z o. o. zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy – oferta spełnia w całości wymogi specyfikacji istotnych warunków zamówienia, nie została odrzucona i jest najkorzystniejsza na podstawie zastosowanego kryterium oceny ofert, którym była „najniższa cena” .
 
Jednocześnie informuję, że termin zawarcia umowy o zamówienia publiczne w przedmiotowym postępowaniu, zgodnie z art. 94 ustawy, nastąpi w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty, jeżeli zawiadomienie to zostało przesłane w sposób określony w art. 27 ust. 2 ustawy, albo 10 dni - jeżeli zostało przesłane w inny sposób.
 
W związku z powyższym postanowiono jak w sentencji.
 
Dziękujemy za złożenie oferty i udział w postępowaniu.

Metryka

  • zdarzenie opublikował: Anna Stanula
    data dodania: 2015-11-25 11:19
Dostawa lekkiego oleju opałowego do jednostek organizacyjnych Powiatu Toruńskiego
data opublikowania zdarzenia: 2015-12-22 16:00
Typ zdarzenia: udzielenie zamówienia (zawarcie umowy)
Oznaczenie: OR.272.7.2015
Szczegółowa informacja:
Toruń: Dostawa lekkiego oleju opałowego do jednostek organizacyjnych Powiatu Toruńskiego
Numer ogłoszenia: 188517 - 2015; data zamieszczenia: 22.12.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

 
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 164825 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Toruńskiego, ul. Towarowa 4-6, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 662 88 88, faks 0-56 662 88 89.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa lekkiego oleju opałowego do jednostek organizacyjnych Powiatu Toruńskiego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres rzeczowy obejmuje dostawy lekkiego oleju opałowego L-1 spełniającego wymagania normy PN-C-96024:2011 do obiektów powiatowych jednostek organizacyjnych, bezpośrednio do zbiorników w kotłowniach: Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Ustawicznego w Gronowie, Gronowo 128, 87 - 162 Lubicz Domu Pomocy Społecznej w Browinie, Browina, 87 - 140 Chełmża, Domu Pomocy Społecznej Dom Kombatanta w Dobrzejewicach, Dobrzejewice, 87 - 126 Obrowo, Domu Pomocy Społecznej w Pigży, ul. Szkolna 8, Pigża, 87 - 152 Łubianka, realizacja dostaw oleju opałowego będzie się odbywała sukcesywnie do wskazanych powyżej obiektów po uprzednim zgłoszeniu zapotrzebowania przez uprawnionych pracowników. Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju opałowego w ilości do 316 000 litrów przez okres 12 miesięcy od daty podpisania umowy. Przedstawiona ilość jest wielkością szacowaną na podstawie zużycia z lat ubiegłych. Ilość ta może ulec zmianie w trakcie obowiązywania umowy, z tego tytułu wykonawcy nie przysługuje żadne prawo roszczeniowe. Ostateczna ilość będzie wynikała z faktycznych potrzeb zamawiającego w okresie obowiązywania umowy.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.51.00-5.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.12.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
  • PETROPOL Sp. z o. o., Podole 55B, 87-720 Ciechocinek, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 676240,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
  • Cena wybranej oferty: 723956,00
  • Oferta z najniższą ceną: 723956,00 / Oferta z najwyższą ceną: 731224,00
  • Waluta: PLN .
 

Metryka

  • zdarzenie opublikował: Anna Stanula
    data dodania: 2015-12-22 15:42
[drukuj]