OR.272.15.2015 OR.272.16.2015 OR.272.14.2015 - przetarg nieograniczony
Numer ogłoszenia: 172503 - 2015; data zamieszczenia: 24.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
V
|
zamówienia publicznego
|
|
zawarcia umowy ramowej
|
|
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)
|
-
Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiattorunski.pl
|
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
|
-
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
-
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadaniaOpis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż posiada uprawnienia do wykonywania działalności pocztowej obejmującej obszar Rzeczpospolitej Polskiej oraz zagranicę, na podstawie wpisu do rejestru operatorów pocztowych, prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej, zgodnie z art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz. U. 2012, poz. 1529). Działalność pocztowa jest działalnością regulowaną w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U. 2010, Nr 220, poz. 1447 z późn. zm.)
-
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenieOpis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w ostatnich trzech latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, co najmniej dwie usługi w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, obejmującym przyjmowanie do obrotu pocztowego przesyłek listowych krajowych i zagranicznych oraz przyjmowanie do obrotu paczek krajowych i zagranicznych o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł brutto każda oraz załączonych dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie
-
-
potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
-
wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
-
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
-
aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
-
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
-
lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
-
1 - Cena - 80
-
2 - opłacenie przesyłek za pomocą frankownicy - 10
-
3 - liczba osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę - 10
|
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:
|
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację można otrzymywać w siedzibie Starostwa Powiatowego w Toruniu, ul. Towarowa 4-6, pok. nr 107, nieodpłatnie.
Metryka
- zdarzenie opublikował: Anna Stanuladata dodania: 2015-11-24 15:14
- specyfikacja istotnych warunków zamówienia (PDF)7.2MB
Metryka
- załącznik opublikował: Anna Stanuladata dodania: 2015-11-24 15:15
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
-
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4).
-
W ogłoszeniu jest: IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.12.2015 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w kancelarii Starostwa Powiatowego, ul. Towarowa 4-6, pok. 100
-
W ogłoszeniu powinno być: IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.12.2015 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w kancelarii Starostwa Powiatowego, ul. Towarowa 4-6, pok. 100
Metryka
- zdarzenie opublikował: Anna Stanuladata dodania: 2015-12-01 14:05
Metryka
- zdarzenie opublikował: Anna Stanuladata dodania: 2015-12-02 10:36
- zmodyfikował: Anna Stanulaostatnia modyfikacja: 2015-12-02 10:39
- odpowiedź na pytania (PDF)5.6MB
Metryka
- załącznik opublikował: Anna Stanuladata dodania: 2015-12-02 10:38
- specyfikacja istotnych warunków zamówienia (PDF)7.2MB
Metryka
- załącznik opublikował: Anna Stanuladata dodania: 2015-12-02 10:38
Zamawiajacy zmodyfikował treść specyfikacji istotnych warunków zamówienia dot. śledzenia przesyłki w Internecie, zapisy w tym brzmieniu winny znaleźć się także w inenj części dokumentacji niniejszego postępowania, w związku z tym zamawiający publikuje zmodyfikowaną treść załącznika nr 2 do umowy.
Metryka
- zdarzenie opublikował: Anna Stanuladata dodania: 2015-12-04 09:01
- załącznik nr 2 po modyfikacji (PDF)110.64kB
Metryka
- załącznik opublikował: Anna Stanuladata dodania: 2015-12-04 09:02
Zawiadomienie o wyborze oferty
Nazwa kryterium
|
Wykonawca
|
|
|
PGP S. A.
|
POCZTA POLSKA S. A.
|
Cena
|
68,7
|
80
|
Frankownica
|
10
|
10
|
Społeczne
|
2,65
|
10
|
Łącznie:
|
81,35
|
100
|
Metryka
- zdarzenie opublikował: Anna Stanuladata dodania: 2015-12-09 13:34
POLSKA GRUPA POCZTOWA S. A.
ul. Stanisława Augusta 75
03 – 846 Warszawa
Zestawienie ofert, punktacja:
Nazwa kryterium |
Wykonawca |
|
|
PGP S. A. |
POCZTA POLSKA S. A. |
Cena |
68,7 |
80 |
Frankownica |
10 |
10 |
Społeczne |
2,65 |
10 |
Łącznie: |
81,35 |
100 |
Uzasadnienie:
Zamawiający wybrał najkorzystniejszą ofertę wykonawcy POLSKA GRUPA POCZTOWA S. A. zgodnie z art. 91 ust. 1, w związku z art. 94 ust. 3 ustawy – oferta spełnia w całości wymogi specyfikacji istotnych warunków zamówienia, nie została odrzucona.
Jednocześnie informuję, że termin zawarcia umowy o zamówienia publiczne w przedmiotowym postępowaniu, zgodnie z art. 94 ustawy, nastąpi w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, jeżeli zawiadomienie to zostało przesłane w sposób określony w art. 27 ust. 2 ustawy, albo 10 dni - jeżeli zostało przesłane w inny sposób, z uwzględnieniem zapisów ust. 2 art. 94 ustawy .
W związku z powyższym postanowiono jak w sentencji.
Dziękujemy za złożenie oferty i udział w postępowaniu.
Metryka
- zdarzenie opublikował: Anna Stanuladata dodania: 2015-12-11 11:03
Numer ogłoszenia: 356424 - 2015; data zamieszczenia: 30.12.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
-
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
-
Polska Grupa Pocztowa S. A., ul. Stanisława Augusta 75 lok. 45-47, 03-846 Warszawa, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
-
Cena wybranej oferty: 69934,45
-
Oferta z najniższą ceną: 60063,17 / Oferta z najwyższą ceną: 69934,45
-
Waluta: PLN .
Metryka
- zdarzenie opublikował: Anna Stanuladata dodania: 2015-12-30 08:43