Biuletyn Informacji Publicznej
STAROSTWA POWIATOWEGO W TORUNIU

Wyszukiwarka

Odnośniki

Kalendarium

« poprzedni miesiąckwiecień 2024» następny miesiąc
PnWtŚrCzwPtSobNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930

Najbliższe wydarzenia

Brak wydarzeń w wybranym okresie

Przejdź do: www.powiattorunski.pl

Treść strony

Zamówienia publiczne

OR.272.15.2015 OR.272.16.2015 OR.272.14.2015 - przetarg nieograniczony

Aktualny okres składania ofert: od wtorek 2015-11-24 godz. 15:10 do środa 2015-12-02 wtorek 2015-12-08 godz. 10:00
Status postępowania: zakończony rozstrzygnięty
Przebieg postępowania
Świadczenie usług pocztowych na rzecz Starostwa Powiatowego w Toruniu
data opublikowania zdarzenia: 2015-11-24 15:10
Typ zdarzenia: ogłoszenie
Data wszczęcia postępowania: wtorek 2015-11-24
Data końca składania ofert: środa 2015-12-02
Oznaczenie: OR.272.15.2015
Szczegółowa informacja:
Toruń: Świadczenie usług pocztowych na rzecz Starostwa Powiatowego w Toruniu
Numer ogłoszenia: 172503 - 2015; data zamieszczenia: 24.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

 
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V
zamówienia publicznego
 
zawarcia umowy ramowej
 
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Toruńskiego , ul. Towarowa 4-6, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 662 88 88, faks 0-56 662 88 89.
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiattorunski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług pocztowych na rzecz Starostwa Powiatowego w Toruniu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Starostwa Powiatowego w Toruniu usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym, w zakresie przyjmowania, przemieszczania, doręczania przesyłek pocztowych, zwrotnych potwierdzeń odbioru oraz ewentualnych zwrotów przesyłek pocztowych nadawanych przez zamawiającego w okresie trwania umowy. Zestawienie przesyłek zawarte w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ (tj. druga strona formularza ofertowego) ma charakter wyłącznie szacunkowy i nie stanowi ze strony Zamawiającego zobowiązania do nadawania przesyłek w podanych ilościach, a po stronie Wykonawcy podstaw do wysuwania roszczeń w przypadku nadawania przesyłek w ilościach mniejszych niż szacunkowe. Określone rodzaje i ilości poszczególnych przesyłek w ramach świadczonych usług mogą ulec zmianie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Zmiany ilości oraz/lub rodzaju przesyłek nie stanowią podstawy do zmiany treści umowy zawartej z Wykonawcą. Zamawiający zapłaci Wykonawcy wyłącznie za usługi faktycznie wykonane..
II.1.5)
 
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  •  
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.11.00.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
 
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.01.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    • warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż posiada uprawnienia do wykonywania działalności pocztowej obejmującej obszar Rzeczpospolitej Polskiej oraz zagranicę, na podstawie wpisu do rejestru operatorów pocztowych, prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej, zgodnie z art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz. U. 2012, poz. 1529). Działalność pocztowa jest działalnością regulowaną w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U. 2010, Nr 220, poz. 1447 z późn. zm.)
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie
    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    • warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w ostatnich trzech latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, co najmniej dwie usługi w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, obejmującym przyjmowanie do obrotu pocztowego przesyłek listowych krajowych i zagranicznych oraz przyjmowanie do obrotu paczek krajowych i zagranicznych o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł brutto każda oraz załączonych dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- wypełniony formularz OFERTA (zał. nr 1 do niniejszej specyfikacji) wraz z oświadczeniem wykonawcy, jaką część zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców); - oświadczenie o spełnianiu warunków złożone na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (zał. nr 2 do siwz); - pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 26 ust. 2b, odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
  • 1 - Cena - 80
  • 2 - opłacenie przesyłek za pomocą frankownicy - 10
  • 3 - liczba osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę - 10
IV.2.2)
 
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszcza się następujące zmiany umowy: - zmiana sposobu wykonywania usługi w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów, - zmiana cen jednostkowych brutto, jeżeli ceny zawarte w standardowym cenniku lub regulaminie wykonawcy będą niższe od cen wskazanych w ofercie, wykonawca ma obowiązek zastosować obniżone opłaty pocztowe wynikające z jego aktualnego cennika lub regulaminu.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.powiattorunski.pl/redir:przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację można otrzymywać w siedzibie Starostwa Powiatowego w Toruniu, ul. Towarowa 4-6, pok. nr 107, nieodpłatnie.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.12.2015 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w kancelarii Starostwa Powiatowego, ul. Towarowa 4-6, pok. 100.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Metryka

  • zdarzenie opublikował: Anna Stanula
    data dodania: 2015-11-24 15:14
Załączniki:
Świadczenie usług pocztowych na rzecz Starostwa Powiatowego w Toruniu
data opublikowania zdarzenia: 2015-12-01 15:00
Typ zdarzenia: ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Data końca składania ofert: wtorek 2015-12-08 godz. 10:00
Oznaczenie: OR.272.16.2015
Szczegółowa informacja:
Numer ogłoszenia: 176733 - 2015; data zamieszczenia: 01.12.2015

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
 
Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 173743 - 2015 data 26.11.2015 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Zarząd Powiatu Toruńskiego, ul. Towarowa 4-6, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 662 88 88, fax. 0-56 662 88 89.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4).
  • W ogłoszeniu jest: IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.12.2015 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w kancelarii Starostwa Powiatowego, ul. Towarowa 4-6, pok. 100
  • W ogłoszeniu powinno być: IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.12.2015 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w kancelarii Starostwa Powiatowego, ul. Towarowa 4-6, pok. 100

Metryka

  • zdarzenie opublikował: Anna Stanula
    data dodania: 2015-12-01 14:05
Świadczenie usług pocztowych na rzecz Starostwa Powiatowego w Toruniu
data opublikowania zdarzenia: 2015-12-02 11:00
Typ zdarzenia: wyjaśnienie treści SIWZ
Oznaczenie: OR.272.14.2015
Szczegółowa informacja:
 
Zamawiający w załączeniu publikuje odowiedzi na zadane przez wykonawów pytania oraz specyfikację itotnych warunków zamówienia po modyfikacji. 

Metryka

  • zdarzenie opublikował: Anna Stanula
    data dodania: 2015-12-02 10:36
  • zmodyfikował: Anna Stanula
    ostatnia modyfikacja: 2015-12-02 10:39
Załączniki:
Świadczenie usług pocztowych na rzecz Starostwa Powiatowego w Toruniu
data opublikowania zdarzenia: 2015-12-04 10:00
Typ zdarzenia: ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Oznaczenie: OR.272.14.2015
Szczegółowa informacja:

Zamawiajacy zmodyfikował treść specyfikacji istotnych warunków zamówienia dot. śledzenia przesyłki w Internecie, zapisy w tym brzmieniu winny znaleźć się także w inenj części dokumentacji niniejszego postępowania, w związku z tym zamawiający publikuje zmodyfikowaną treść załącznika nr 2 do umowy. 

Metryka

  • zdarzenie opublikował: Anna Stanula
    data dodania: 2015-12-04 09:01
Załączniki:
Świadczenie usług pocztowych na rzecz Starostwa Powiatowego w Toruniu
data opublikowania zdarzenia: 2015-12-09 14:00
Typ zdarzenia: wybór najkorzystniejszej oferty
Oznaczenie: OR.272.14.2015
Szczegółowa informacja:

Zawiadomienie o wyborze oferty

 
         Na podstawie art. 92 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.), zwaną dalej ustawą, zamawiający zawiadamia, iż w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na ww. zadanie za najkorzystniejszą została uznana oferta wykonawcy:
 
POCZTA POLSKA S. A.
ul. Rodziny Hiszpańskich 8
00 – 940 Warszawa
 
Zestawienie ofert, punktacja:
 
Nazwa kryterium
Wykonawca
 
PGP S. A.
POCZTA POLSKA S. A.
Cena
68,7
80
Frankownica
10
10
Społeczne
2,65
10
Łącznie:
81,35
100
 
 
 
Uzasadnienie:
Zamawiający wybrał najkorzystniejszą ofertę wykonawcy POCZTA POLSKA S. A. zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy – oferta spełnia w całości wymogi specyfikacji istotnych warunków zamówienia, nie została odrzucona i jest najkorzystniejsza na podstawie zastosowanych kryteriów oceny ofert. Oferta zdobyła największą liczbę punktów.
 
 
Jednocześnie informuję, że termin zawarcia umowy o zamówienia publiczne w przedmiotowym postępowaniu, zgodnie z art. 94 ustawy, nastąpi w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, jeżeli zawiadomienie to zostało przesłane w sposób określony w art. 27 ust. 2 ustawy, albo 10 dni - jeżeli zostało przesłane w inny sposób, z uwzględnieniem zapisów ust. 2 art. 94 ustawy .
 
W związku z powyższym postanowiono jak w sentencji.
 
Dziękujemy za złożenie oferty i udział w postępowaniu.

Metryka

  • zdarzenie opublikował: Anna Stanula
    data dodania: 2015-12-09 13:34
Świadczenie usług pocztowych na rzecz Starostwa Powiatowego w Toruniu
data opublikowania zdarzenia: 2015-12-11 12:00
Typ zdarzenia: wybór najkorzystniejszej oferty
Oznaczenie: OR.272.14.2015
Szczegółowa informacja:
Zawiadomienie o wyborze oferty
 
                    Na podstawie art. 92 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.), zwaną dalej ustawą, zamawiający zawiadamia, iż w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na ww. zadanie za najkorzystniejszą została uznana oferta wykonawcy

POLSKA GRUPA POCZTOWA S. A.

ul. Stanisława Augusta 75

03 – 846 Warszawa

Zestawienie ofert, punktacja:

Nazwa kryterium

Wykonawca

 

PGP S. A.

POCZTA POLSKA S. A.

Cena

68,7

80

Frankownica

10

10

Społeczne

2,65

10

Łącznie:

81,35

100

Uzasadnienie:

Zamawiający wybrał najkorzystniejszą ofertę wykonawcy POLSKA GRUPA POCZTOWA S. A. zgodnie z art. 91 ust. 1, w związku z art. 94 ust. 3 ustawy – oferta spełnia w całości wymogi specyfikacji istotnych warunków zamówienia, nie została odrzucona.

Jednocześnie informuję, że termin zawarcia umowy o zamówienia publiczne w przedmiotowym postępowaniu, zgodnie z art. 94 ustawy, nastąpi w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, jeżeli zawiadomienie to zostało przesłane w sposób określony w art. 27 ust. 2 ustawy, albo 10 dni - jeżeli zostało przesłane w inny sposób, z uwzględnieniem zapisów ust. 2 art. 94 ustawy .

W związku z powyższym postanowiono jak w sentencji.

Dziękujemy za złożenie oferty i udział w postępowaniu.

Metryka

  • zdarzenie opublikował: Anna Stanula
    data dodania: 2015-12-11 11:03
Świadczenie usług pocztowych na rzecz Starostwa Powiatowego w Toruniu
data opublikowania zdarzenia: 2015-12-30 09:00
Typ zdarzenia: udzielenie zamówienia (zawarcie umowy)
Oznaczenie: OR.272.14.2015
Szczegółowa informacja:
Toruń: Świadczenie usług pocztowych na rzecz Starostwa Powiatowego w Toruniu
Numer ogłoszenia: 356424 - 2015; data zamieszczenia: 30.12.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

 
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 172503 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Toruńskiego, ul. Towarowa 4-6, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 662 88 88, faks 0-56 662 88 89.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług pocztowych na rzecz Starostwa Powiatowego w Toruniu.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Starostwa Powiatowego w Toruniu usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym, w zakresie przyjmowania, przemieszczania, doręczania przesyłek pocztowych, zwrotnych potwierdzeń odbioru oraz ewentualnych zwrotów przesyłek pocztowych nadawanych przez zamawiającego w okresie trwania umowy. Zestawienie przesyłek zawarte w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ (tj. druga strona formularza ofertowego) ma charakter wyłącznie szacunkowy i nie stanowi ze strony Zamawiającego zobowiązania do nadawania przesyłek w podanych ilościach, a po stronie Wykonawcy podstaw do wysuwania roszczeń w przypadku nadawania przesyłek w ilościach mniejszych niż szacunkowe. Określone rodzaje i ilości poszczególnych przesyłek w ramach świadczonych usług mogą ulec zmianie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Zmiany ilości oraz/lub rodzaju przesyłek nie stanowią podstawy do zmiany treści umowy zawartej z Wykonawcą. Zamawiający zapłaci Wykonawcy wyłącznie za usługi faktycznie wykonane.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.11.00.00-0.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.12.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
  • Polska Grupa Pocztowa S. A., ul. Stanisława Augusta 75 lok. 45-47, 03-846 Warszawa, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 144058,30 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
  • Cena wybranej oferty: 69934,45
  • Oferta z najniższą ceną: 60063,17 / Oferta z najwyższą ceną: 69934,45
  • Waluta: PLN .

Metryka

  • zdarzenie opublikował: Anna Stanula
    data dodania: 2015-12-30 08:43
[drukuj]