Biuletyn Informacji Publicznej
STAROSTWA POWIATOWEGO W TORUNIU

Wyszukiwarka

Odnośniki

Kalendarium

« poprzedni miesiąckwiecień 2024» następny miesiąc
PnWtŚrCzwPtSobNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930

Najbliższe wydarzenia

Brak wydarzeń w wybranym okresie

Przejdź do: www.powiattorunski.pl

Treść strony

Zamówienia publiczne

OR.272.4.2016 - przetarg nieograniczony

Status postępowania: zakończony rozstrzygnięty
Przebieg postępowania
Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Toruniu oraz jednostek organizacyjnych Powiatu
data opublikowania zdarzenia: 2016-04-13 15:10
Typ zdarzenia: ogłoszenie
Data wszczęcia postępowania: środa 2016-04-13
Data końca składania ofert: piątek 2016-04-22 godz. 10:00
Oznaczenie: OR.272.4.2016
Szczegółowa informacja:

Toruń: Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Toruniu oraz jednostek organizacyjnych Powiatu
Numer ogłoszenia: 39837 - 2016; data zamieszczenia: 13.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
  zawarcia umowy ramowej
  ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Toruńskiego , ul. Towarowa 4-6, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 662 88 88, faks 0-56 662 88 89.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiattorunski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Toruniu oraz jednostek organizacyjnych Powiatu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Toruniu oraz jednostek organizacyjnych Powiatu. Obiekty wymienione w załączniku nr 1 są jednostkami organizacyjnymi Powiatu Toruńskiego, zgodnie z ustawą z dnia 05 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym (t. jedn. Dz. U. z 2015 r., poz. 1445 z późn. zm.). Mienie jednostek organizacyjnych stanowi własność Powiatu Toruńskiego. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę energii elektrycznej w okresie od 01 czerwca 2016 r. do 31 maja 2016 r. dla potrzeb lokali i pozostałych obiektów..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  •  

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.31.00.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2017.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca posiada aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydaną, przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże spełnienie warunku tzn. potwierdzi, że w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym czasie) wykonał dostawy energii elektrycznej o łącznym wolumenie nie mniejszym niż 1 000 MWh

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

wypełniony formularz ofertowy załącznik nr 2 do specyfikacji

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmiany treści umowy, w tym istotnych postanowień umowy, w zakresie: a. zmiany jednostkowej ceny brutto za 1 MWh o kwotę wynikającą ze zmiany stawki podatku od towarów i usług oraz stawki opodatkowania podatkiem akcyzowym. Warunkiem wprowadzenia zmiany jednostkowej ceny brutto za 1 MWh jest ustawowa zmiana stawki podatku VAT lub ustawowa zmiana opodatkowania energii podatkiem akcyzowym. b. zmiany ilości punktów poboru energii wskazanych w załączniku nr 1 do Umowy. Zmiana ilości punktów poboru energii elektrycznej wynikać może z likwidacji punktu poboru lub włączenia obiektu przez Zamawiającego. Rozliczenie za zużytą energię elektryczną w nowym obiekcie odbywać się będzie na zasadach opisanych w umowie, tj. wg stałej ceny wskazanej w ofercie przez cały okres realizacji umowy. Zwiększenie punktów poboru lub zmiana grupy taryfowej możliwe jest jedynie w obrębie grup taryfowych, które zostały ujęte w SIWZ oraz wycenione w Formularzu Ofertowym Wykonawcy. c. zmiany wielkości poboru energii elektrycznej. Zmiana wielkości poboru energii elektrycznej może wynikać: 1) ze zmiany ilości punktów poboru energii elektrycznej 2) ze zmiany sposobu eksploatacji obiektu 3) ze zmiany terminu rozpoczęcia dostaw d. zmiany wynagrodzenia Wykonawcy. Zmiana wynagrodzenia Wykonawcy może nastąpić: 1 w związku z wprowadzeniem zmiany jednostkowej ceny brutto za 1 MWh w wyniku ustawowej zmiany stawki podatku VAT lub ustawowej zmiany opodatkowania energii podatkiem akcyzowym, 2) w związku ze zmianą wielkości poboru energii elektrycznej. 3) cena ofertowa energii elektrycznej nie ulegnie zmianie w okresie obowiązywania umowy za wyjątkiem zmiany przepisów prawa, a w szczególności zmiany Ustawy Prawo Energetyczne, Ustawy o efektywności energetycznej lub przepisów wykonawczych wprowadzających dodatkowe obowiązki związane z elektrycznej zostają powiększone o kwotę wynikającą z obowiązków nałożonych właściwymi przepisani, od dnia ich wejścia w życie. e. zmiany terminu rozpoczęcia dostaw energii elektrycznej. Warunkiem wprowadzenia zmiany terminu rozpoczęcia dostaw może być okoliczność niezależna od stron w szczególności: 1) przedłużająca się procedura wyboru wykonawcy, 2) przedłużająca się procedura zmiany sprzedawcy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.powiattorunski.pl/redir:przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację można otrzymywać w siedzibie Starostwa Powiatowego w Toruniu, ul. Towarowa 4-6, pok. nr 107, nieodpłatnie.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.04.2016 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w kancelarii Starostwa Powiatowego, ul. Towarowa 4-6, pok. 100.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:nie

 

Metryka

  • zdarzenie opublikował: Anna Stanula
    data dodania: 2016-04-13 15:11
Załączniki:
Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Toruniu oraz jednostek organizacyjnych Powiatu
data opublikowania zdarzenia: 2016-04-15 14:00
Typ zdarzenia: wyjaśnienie treści SIWZ
Oznaczenie: OR.272.4.2016

Metryka

  • zdarzenie opublikował: Anna Stanula
    data dodania: 2016-04-15 13:06
Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Toruniu oraz jednostek organizacyjnych Powiatu
data opublikowania zdarzenia: 2016-04-15 15:00
Typ zdarzenia: ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Oznaczenie: OR.272.4.2016
Szczegółowa informacja:
WYJAŚNIENIE
treści SIWZ
 
Zamawiający, działając zgodnie z art. 38 ust. 1, 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (t. j.: Dz. U. z 2015 r., poz. 2164) wyjaśnia treść specyfikacji istotnych warunków zamówienia sporządzonej w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
Proszę o odpowiedź na następujące pytanie:
  1. Czy zamawiający dopuszcza możliwość podpisania umowy droga korespondencyjną?
  2. Jaki jest okres rozliczeniowy dla poszczególnych PPE (miesięczny, dwumiesięczny)?
  3. Czy zamawiający ma świadomość, że grupy taryfowe stosowane przez lokalnego OSD mogą różnić się od grup taryfowych wykonawcy? Czy dopuszcza się aby dla poszczególnych PPE były prowadzone rozliczenia grupy taryfowej, której strefy czasowe są zbieżne z dotychczasowymi, a różnica polega na nazewnictwie grupy taryfowej ?
Odpowiedź zamawiającego:
  1. Tak, zamawiający dopuszcza możliwość podpisania umowy drogą korespondencyjną.
  2. Okres rozliczeniowy miesięczny.
  3. Zamawiający nie dopuszcza takiego rozliczenia grupy taryfowej.

Metryka

  • zdarzenie opublikował: Anna Stanula
    data dodania: 2016-04-15 14:05
Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Toruniu oraz jednostek organizacyjnych Powiatu
data opublikowania zdarzenia: 2016-04-18 16:00
Typ zdarzenia: wyjaśnienie treści SIWZ
Oznaczenie: OR.272.4.2016
Szczegółowa informacja:
WYJAŚNIENIE
treści SIWZ
 
Zamawiający, działając zgodnie z art. 38 ust. 1, 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (t. j.: Dz. U. z 2015 r., poz. 2164) wyjaśnia treść specyfikacji istotnych warunków zamówienia sporządzonej w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
 
Proszę o odpowiedź na następujące pytanie:
  1. Ogłoszenie pkt II 1.4. oraz w SIWZ pkt III ppkt II – prosimy o poprawienie omyłki pisarskiej dot. realizacji zamówienia zgodnie z pkt IV SIWZ
  2. SIWZ pkt III ppkt 1 – czy zamawiający posiadał będzie właściwe umocowanie prawne do zawarcia umowy w imieniu pozostałych podmiotów oraz czy na żądanie wykonawcy lub OSD przedstawi właściwe umocowanie? Czy pełnomocnictwo do przeprowadzenia procedury zmiany sprzedawcy udzielone będzie przez poszczególne jednostki odrębnie (wraz z wszelkimi niezbędnymi dokumentami rejestrowymi)?
  3. SIWZ pkt III pppkt 9 – Informujemy, iż standardy techniczne i jakościowe energii elektrycznej – zgodnie z przepisami Prawa energetycznego – zapewnia Operator Systemu Dystrybucyjnego. Wykonawca jako sprzedawca energii nie może ponosić odpowiedzialności za zobowiązania innego podmiotu. W związku z powyższym zwracamy się z prośbą o usunięcie przedmiotowego zapisu.
  4. SIWZ z pkt III pppkt „Uwaga dot. grupy taryfowej (…)” – Wykonawca zwraca się z prośbą o wskazanie właściwej grupy taryfowej, zgodnej z zawartą z OSD umową na dystrybucję energii elektrycznej dla punktów poboru energii Zamawiającego. Jednocześnie informujemy, że zawarcie umów o świadczenie usług dystrybucji może nastąpić na obecnych parametrach. Zmiana parametrów dystrybucyjnych nie jest częścią procesu zmiany sprzedawcy. W związku z tym zwracamy się z prośbą o dokonanie ewentualnych zmian grupy taryfowej po dokonaniu procesu zmiany sprzedawcy.
  5. SIWZ pkt XVI ppkt 3 – Wykonawca informuje, że pewne zmiany takie jak np. zmiana ceny z powodu zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa jest niezależna od wykonawcy czy zamawiającego. W związku z powyższym Wykonawca wnosi o zmianę przedmiotowego zapisu poprzez określenie, że inicjatorem istotnych zmian w umowie może być również Wykonawca (np. w przypadku zmiany oznaczenia danych dotyczących  wykonawcy).
  6. Wzór umowy § 11 ust. 4, SIWZ pkt XII ppkt 5, oraz pkt XVI ppkt 3 – prosimy o poprawienie omyłki pisarskiej w przedmiotowym zapisie.
  7. Wzór umowy  12 ust. 9 – Wykonawca informuje, że ewentualna różnica między należnościami zostanie rozliczona w fakturze korygującej. Informujemy jednocześnie, że brak płatności faktury pociąga za sobą naliczenie odsetek za zwłokę przez Wykonawcę. W związku z powyższym, zwracamy się z prośba o usunięcie zapisu „chyba, że wskazane zużycie (…)”
  8. Wzór umowy § 15 – Okres obowiązywania Umowy – Przedmiotowy zapis wskazuje, że rozpoczęcie dostawy energii elektrycznej do poszczególnych punktów poboru energii elektrycznej nastąpi z dniem 01 maja 2015 r. Zgodnie z pkt III SIWZ termin realizacji przedmiotu zamówienia to 01.06.2016 r. Prosimy o poprawienie omyłki pisarskiej do treści „Rozpoczęcie dostawy energii elektrycznej do poszczególnych punktów poboru energii elektrycznej (opisanych w Załączniku nr 1 umowy) nastąpi z dniem 1 czerwca 2016 r., jednak nie wcześniej niż z dniem skutecznego rozwiązania dotychczasowych umów sprzedaży energii elektrycznej i pozytywnie przeor wadzonej procedury zmian sprzedawcy”.
  9. Wzór umowy § 18 – Kary Umowne – Informujemy, iż przedmiotowe zapisy wpływają na wzrost ryzyka związanego z realizacją kontraktu (umowy) po stronie Wykonawcy, co z kolei może negatywnie wpłynąć na kalkulację ceny ofertowej dla Zamawiającego. Z uwagi na powyższe Wykonawca zwraca się z prośbą o wyrażenie zgody na rezygnację z kar umownych i określenie odpowiedzialności stron jako odpowiedzialność ogólną do wysokości poniesionej szkody (straty).
  10. Wykonawca zwraca się z prośbą o udzielenie informacji, czy Zamawiający dopuści możliwość udzielenia wykonawcy pełnomocnictwa wg wzoru stosowanego przez Wykonawcę ?
  11. Dotyczy § 10 pkt 1 i 3 wzoru umowy – Wykonawca zwraca się z prośbą o zaktualizowanie zapisu dotyczącego bonifikat z tytułu niedotrzymania standardów jakościowych obsługi odbiorców poprzez zmianę  odwołania na § 42 obowiązującego Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 18 sierpnia 2011 r. w sprawie szczegółowych zasad kształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeń obrocie energią elektryczną (Dz. U. z 2011 r., Nr 189, poz. 1126).
 
Odpowiedź zamawiającego:
  1. Zamawiający poprawia omyłki pisarskie.
  2. Zamawiający posiadał będzie właściwe umocowanie do zawarcia umowy w imieniu pozostałych podmiotów. Dotychczas zamawiający praktykował przekazanie jednego pełnomocnictwa, które dawało umocowanie do przeprowadzenia procedury zmiany sprzedawcy, udzielonego przez przedstawicieli wszystkich jednostek organizacyjnych.
  3. Zamawiający pozostawia zapis specyfikacji.
  4. Zamawiający w załączniku numer 1 do specyfikacji „Wykaz punktów energii elektrycznej i płatników/odbiorców faktur” wskazał właściwe grupy taryfowe.
  5. Zamawiający modyfikuje zapis pkt XVI ppkt 3 specyfikacji, który otrzymuje brzmienie: „Inicjatorem istotnych zmian w umowie są Zamawiający i Wykonawca”.
  6. Modyfikacja zapisów:
§ 11 ust. 4 wzoru  umowy, pkt XII ppkt 5 i pkt XVI ppkt 3 specyfikacji otrzymuje brzmienie: „Cena ofertowa energii elektrycznej nie ulegnie zmianie w okresie obowiązywania umowy za wyjątkiem zmiany przepisów skutkujących zmianą kwoty podatku VAT, podatku akcyzowego lub zmiany ogólnie obowiązujących przepisów prawa, a w szczególności zmiany Ustawy Prawo Energetyczne, Ustawy o efektywności energetycznej lub przepisów wykonawczych wprowadzających dodatkowe obowiązki związane z zakupem praw majątkowych lub certyfikatów dotyczących efektywności energetycznej, ceny energii elektrycznej zostają powiększone o kwotę wynikającą z obowiązków nałożonych właściwymi przepisani, od dnia ich wejścia w życie”.
  1. Zamawiający usuwa zapis. Paragraf 9 otrzymuje brzmienie „Wniesienie przez Zamawiającego reklamacji do Wykonawcy nie zwalnia go z obowiązku terminowej zapłaty należności w wysokości określonej na fakturze”.
  2. Zamawiający poprawia omyłkę pisarską, zapis otrzymuje brzmienie : „Rozpoczęcie dostawy energii elektrycznej do poszczególnych punktów poboru energii elektrycznej (opisanych w Załączniku numer 1 umowy) nastąpi z dniem 01 czerwca 2016 r., jednak nie wcześniej niż z dniem skutecznego rozwiązania dotychczasowych umów sprzedaży energii elektrycznej i pozytywnie przeprowadzonej procedury zmiany sprzedawcy”.
  3. Zapisy bez zmian.
  4. Zamawiający dopuszcza taką możliwość.
  5. Zapisy pozostają bez zmian.

Metryka

  • zdarzenie opublikował: Anna Stanula
    data dodania: 2016-04-18 15:24
Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Toruniu oraz jednostek organizacyjnych Powiatu
data opublikowania zdarzenia: 2016-04-19 11:00
Typ zdarzenia: ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Oznaczenie: OR.272.4.2016
Szczegółowa informacja:
Numer ogłoszenia: 43539 - 2016; data zamieszczenia: 19.04.2016

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

 
Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 39837 - 2016 data 13.04.2016 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Zarząd Powiatu Toruńskiego, ul. Towarowa 4-6, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 662 88 88, fax. 0-56 662 88 89.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: II.1.4).
  • W ogłoszeniu jest: Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Toruniu oraz jednostek organizacyjnych Powiatu. Obiekty wymienione w załączniku nr 1 są jednostkami organizacyjnymi Powiatu Toruńskiego, zgodnie z ustawą z dnia 05 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym (t. jedn. Dz. U. z 2015 r., poz. 1445 z późn. zm.). Mienie jednostek organizacyjnych stanowi własność Powiatu Toruńskiego. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę energii elektrycznej w okresie od 01 czerwca 2016 r. do 31 maja 2016 r. dla potrzeb lokali i pozostałych obiektów.
  • W ogłoszeniu powinno być: Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Toruniu oraz jednostek organizacyjnych Powiatu. Obiekty wymienione w załączniku nr 1 są jednostkami organizacyjnymi Powiatu Toruńskiego, zgodnie z ustawą z dnia 05 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym (t. jedn. Dz. U. z 2015 r., poz. 1445 z późn. zm.). Mienie jednostek organizacyjnych stanowi własność Powiatu Toruńskiego. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę energii elektrycznej w okresie od 01 czerwca 2016 r. do 31 maja 2017 r. dla potrzeb lokali i pozostałych obiektów.
  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.3).
  • W ogłoszeniu jest: ZMIANA UMOWY przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian Zamawiający dopuszcza zmiany treści umowy, w tym istotnych postanowień umowy, w zakresie: a. zmiany jednostkowej ceny brutto za 1 MWh o kwotę wynikającą ze zmiany stawki podatku od towarów i usług oraz stawki opodatkowania podatkiem akcyzowym. Warunkiem wprowadzenia zmiany jednostkowej ceny brutto za 1 MWh jest ustawowa zmiana stawki podatku VAT lub ustawowa zmiana opodatkowania energii podatkiem akcyzowym. b. zmiany ilości punktów poboru energii wskazanych w załączniku nr 1 do Umowy. Zmiana ilości punktów poboru energii elektrycznej wynikać może z likwidacji punktu poboru lub włączenia obiektu przez Zamawiającego. Rozliczenie za zużytą energię elektryczną w nowym obiekcie odbywać się będzie na zasadach opisanych w umowie, tj. wg stałej ceny wskazanej w ofercie przez cały okres realizacji umowy. Zwiększenie punktów poboru lub zmiana grupy taryfowej możliwe jest jedynie w obrębie grup taryfowych, które zostały ujęte w SIWZ oraz wycenione w Formularzu Ofertowym Wykonawcy. c. zmiany wielkości poboru energii elektrycznej. Zmiana wielkości poboru energii elektrycznej może wynikać: 1) ze zmiany ilości punktów poboru energii elektrycznej 2) ze zmiany sposobu eksploatacji obiektu 3) ze zmiany terminu rozpoczęcia dostaw d. zmiany wynagrodzenia Wykonawcy. Zmiana wynagrodzenia Wykonawcy może nastąpić: 1 w związku z wprowadzeniem zmiany jednostkowej ceny brutto za 1 MWh w wyniku ustawowej zmiany stawki podatku VAT lub ustawowej zmiany opodatkowania energii podatkiem akcyzowym, 2) w związku ze zmianą wielkości poboru energii elektrycznej. 3) cena ofertowa energii elektrycznej nie ulegnie zmianie w okresie obowiązywania umowy za wyjątkiem zmiany przepisów prawa, a w szczególności zmiany Ustawy Prawo Energetyczne, Ustawy o efektywności energetycznej lub przepisów wykonawczych wprowadzających dodatkowe obowiązki związane z elektrycznej zostają powiększone o kwotę wynikającą z obowiązków nałożonych właściwymi przepisani, od dnia ich wejścia w życie. e. zmiany terminu rozpoczęcia dostaw energii elektrycznej. Warunkiem wprowadzenia zmiany terminu rozpoczęcia dostaw może być okoliczność niezależna od stron w szczególności: 1) przedłużająca się procedura wyboru wykonawcy, 2) przedłużająca się procedura zmiany sprzedawcy..
  • W ogłoszeniu powinno być: ZMIANA UMOWY przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian Zamawiający dopuszcza zmiany treści umowy, w tym istotnych postanowień umowy, w zakresie: a. zmiany jednostkowej ceny brutto za 1 MWh o kwotę wynikającą ze zmiany stawki podatku od towarów i usług oraz stawki opodatkowania podatkiem akcyzowym. Warunkiem wprowadzenia zmiany jednostkowej ceny brutto za 1 MWh jest ustawowa zmiana stawki podatku VAT lub ustawowa zmiana opodatkowania energii podatkiem akcyzowym. b. zmiany ilości punktów poboru energii wskazanych w załączniku nr 1 do Umowy. Zmiana ilości punktów poboru energii elektrycznej wynikać może z likwidacji punktu poboru lub włączenia obiektu przez Zamawiającego. Rozliczenie za zużytą energię elektryczną w nowym obiekcie odbywać się będzie na zasadach opisanych w umowie, tj. wg stałej ceny wskazanej w ofercie przez cały okres realizacji umowy. Zwiększenie punktów poboru lub zmiana grupy taryfowej możliwe jest jedynie w obrębie grup taryfowych, które zostały ujęte w SIWZ oraz wycenione w Formularzu Ofertowym Wykonawcy. c. zmiany wielkości poboru energii elektrycznej. Zmiana wielkości poboru energii elektrycznej może wynikać: 1) ze zmiany ilości punktów poboru energii elektrycznej 2) ze zmiany sposobu eksploatacji obiektu 3) ze zmiany terminu rozpoczęcia dostaw d. zmiany wynagrodzenia Wykonawcy. Zmiana wynagrodzenia Wykonawcy może nastąpić: 1 w związku z wprowadzeniem zmiany jednostkowej ceny brutto za 1 MWh w wyniku ustawowej zmiany stawki podatku VAT lub ustawowej zmiany opodatkowania energii podatkiem akcyzowym, 2) w związku ze zmianą wielkości poboru energii elektrycznej. 3) Cena ofertowa energii elektrycznej nie ulegnie zmianie w okresie obowiązywania umowy za wyjątkiem zmiany przepisów skutkujących zmianą kwoty podatku VAT, podatku akcyzowego lub zmiany ogólnie obowiązujących przepisów prawa, a w szczególności zmiany Ustawy Prawo Energetyczne, Ustawy o efektywności energetycznej lub przepisów wykonawczych wprowadzających dodatkowe obowiązki związane z zakupem praw majątkowych lub certyfikatów dotyczących efektywności energetycznej, ceny energii elektrycznej zostają powiększone o kwotę wynikającą z obowiązków nałożonych właściwymi przepisami, od dnia ich wejścia w życie. Warunkiem wprowadzenia zmiany terminu rozpoczęcia dostaw może być okoliczność niezależna od stron w szczególności: 1) przedłużająca się procedura wyboru wykonawcy, 2) przedłużająca się procedura zmiany sprzedawcy.

Metryka

  • zdarzenie opublikował: Anna Stanula
    data dodania: 2016-04-19 10:45
Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Toruniu oraz jednostek organizacyjnych Powiatu
data opublikowania zdarzenia: 2016-04-19 12:00
Typ zdarzenia: zmiana treści SIWZ
Oznaczenie: OR.272.4.2016
Szczegółowa informacja:

Zamawiający zmodyfikował zapisy specyfikacji istotnych warunków zamówienia i załącznika nr 6. 

Metryka

  • zdarzenie opublikował: Anna Stanula
    data dodania: 2016-04-19 10:46
Załączniki:
Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Toruniu oraz jednostek organizacyjnych Powiatu
data opublikowania zdarzenia: 2016-04-19 15:00
Typ zdarzenia: wyjaśnienie treści SIWZ
Oznaczenie: OR.272.4.2016
Szczegółowa informacja:

 

WYJAŚNIENIE

treści SIWZ

 

                Zamawiający, działając zgodnie z art. 38 ust. 1, 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (t. j.: Dz. U. z 2015 r., poz. 2164) wyjaśnia treść specyfikacji istotnych warunków zamówienia sporządzonej w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.

Proszę o odpowiedź na następujące pytanie:

Proszę o potwierdzenie, że cena za 1 MWH jak i również cena oferty ma być podana z dokładnością do 2 miejsc po przecinku.

Odpowiedź zamawiającego:

Zamawiający potwierdza.  

Metryka

  • zdarzenie opublikował: Anna Stanula
    data dodania: 2016-04-19 14:35
Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Toruniu oraz jednostek organizacyjnych Powiatu
data opublikowania zdarzenia: 2016-04-28 09:00
Typ zdarzenia: wybór najkorzystniejszej oferty
Oznaczenie: OR.272.4.2016
Szczegółowa informacja:
Zawiadomienie o wyborze oferty
 
          Na podstawie art. 92 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U z 2015 r., poz. 2164), zwaną dalej ustawą, zamawiający zawiadamia, iż w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na ww. zadanie za najkorzystniejszą została uznana oferta wykonawcy:
 
PGE Obrót S. A.
ul. 8-go Marca 6
35 – 959 Rzeszów
 
Zestawienie ofert, punktacja:
 
 
Lp
 
Wykonawca
 
Punkty
w kryterium
1
Energia Polska Sp. z o. o.
Al. Kasztanowa 5, 53 – 125 Wrocław 
99,64
2
RWE Polska S. A.
ul. Wybrzeże Kościuszkowskie 41, 00 – 347 Warszawa
93,11
3
NOVUM S. A.
ul. Racławicka 146, 02 – 117 Warszawa
93,52
4
CORRENTE Sp. z o. o.
ul. Konotopska 4, 05 – 850 Ożarów Mazowiecki
98,48
5
PGE Obrót S. A.
ul. 8-go Marca 6, 35 – 959 Rzeszów
100
6
Barton Energia Sp. z o. o.
Al. Krakowska 48, 05 – 090 Janki, Raszyn
94,69
7
 Multimedia Polska Energia Sp. z o. o.
ul. T. Wendy 7/9, 81 – 341 Gdynia
93,91
8
Energa Obrót S. A.
Al. Grunwaldzka 472, 80 – 309 Gdańsk
99,72
9
ENEA S. A.
ul. Górecka 1, 60 – 201 Poznań
95,49
10
Tauron Sprzedaż Sp. z o.o.
ul. Łagiewnicka 60, 30 – 417 Kraków
97,72
 
Uzasadnienie:
Zamawiający wybrał najkorzystniejszą ofertę wykonawcy PGE Obrót S. A. zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy – oferta spełnia w całości wymogi specyfikacji istotnych warunków zamówienia, nie została odrzucona i jest najkorzystniejsza na podstawie zastosowanego kryterium oceny ofert, którym była „najniższa cena” .
 
Dziękujemy za złożenie oferty i udział w postępowaniu.

Metryka

  • zdarzenie opublikował: Anna Stanula
    data dodania: 2016-04-28 08:57
Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Toruniu oraz jednostek organizacyjnych Powiatu
data opublikowania zdarzenia: 2016-05-18 10:00
Typ zdarzenia: udzielenie zamówienia (zawarcie umowy)
Oznaczenie: OR.272.5.2016
Szczegółowa informacja:
Toruń: Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Toruniu oraz jednostek organizacyjnych Powiatu
Numer ogłoszenia: 55127 - 2016; data zamieszczenia: 18.05.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

 
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 39837 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Toruńskiego, ul. Towarowa 4-6, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 662 88 88, faks 0-56 662 88 89.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Toruniu oraz jednostek organizacyjnych Powiatu.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Toruniu oraz jednostek organizacyjnych Powiatu. Obiekty wymienione w załączniku nr 1 są jednostkami organizacyjnymi Powiatu Toruńskiego, zgodnie z ustawą z dnia 05 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym (t. jedn. Dz. U. z 2015 r., poz. 1445 z późn. zm.). Mienie jednostek organizacyjnych stanowi własność Powiatu Toruńskiego. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę energii elektrycznej w okresie od 01 czerwca 2016 r. do 31 maja 2016 r. dla potrzeb lokali i pozostałych obiektów.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.31.00.00-5.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.05.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
  • PGE Obrót S. A., 8-go Marca 6, 35-959 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 304192,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
  • Cena wybranej oferty: 357452,76
  • Oferta z najniższą ceną: 357452,76 / Oferta z najwyższą ceną: 383906,60
  • Waluta: PLN .
 

Metryka

  • zdarzenie opublikował: Anna Stanula
    data dodania: 2016-05-18 09:30
[drukuj]