OR.272.11.2017 - przetarg nieograniczony
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Informacje dodatkowe:
Adres strony internetowej (URL): http://www.powiattorunski.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne http://www.bip.powiattorunski.pl/redir:przetargi
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
http://www.bip.powiattorunski.pl/redir:przetargi
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
http://www.bip.powiattorunski.pl/redir:przetargi
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
adres
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Adres:
ul. Towarowa 4-6, 87 - 100 Toruń, pokój nr 100, I piętro
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ubezpieczenie majątku i odpowiedzialności cywilnej Powiatu Toruńskiego wraz z jednostkami organizacyjnymi
Numer referencyjny: OR.272.4.11.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest ubezpieczenie majątku i odpowiedzialności cywilnej Powiatu Toruńskiego wraz z jednostkami organizacyjnymi. Przedmiot zamówienia został podzielony na części: Część I zamówienia: Ubezpieczenia majątkowe 1) ubezpieczenia mienia od wszystkich zdarzeń 2) ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej 3) ubezpieczenia sprzętu elektronicznego Część II zamówienia: Ubezpieczenia komunikacyjne 1) ubezpieczenia komunikacyjne (OC, AC, NNW , Assistance) Szczegółowe informacje na temat przedmiotu zamówienia znajdują się w Załączniku nr 1 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia.
II.5) Główny kod CPV: 66510000-8
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
|
66516000-0
|
66512000-2
|
66515000-3
|
66516100-1
|
66514110-0
|
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,95
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 PZP w wysokości do: a) 25% wartości zamówienia podstawowego - dla części I. b) 25% wartości zamówienia podstawowego - dla części II. Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie podstawowe zobowiązany będzie do zastosowania w zamówieniach polegających na powtórzeniu podobnych usług, stawek nie wyższych niż zastosowanych w zamówieniu podstawowym.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: 36 lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia:
II.9) Informacje dodatkowe:
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności, tj. prowadzi działalność ubezpieczeniową w myśl ustawy z dnia 11.09.2015 roku o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej co najmniej w zakresie ryzyk objętych przedmiotem zamówienia.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
Wykonawca włoży kopię zezwolenia właściwego organu na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej na terenie RP w myśl ustawy z dnia 11.09.2015 roku o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (t. jedn.: Dz. U. 2018 r. poz. 999), co najmniej w zakresie ryzyk objętych przedmiotem zamówienia lub zaświadczenie/oświadczenie właściwego organu nadzoru, że Wykonawca posiada zezwolenie właściwego organu na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej na terenie RP w myśl ustawy z dnia 11.09.2015 roku o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (t. jedn.: Dz. U. z 2018 r. poz. 999), co najmniej w zakresie ryzyk objętych przedmiotem zamówienia.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia niżej wymienionych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w sytuacjach: a. zmiany dotyczące terminów płatności, wysokości i liczby rat składki; w przypadku braku środków na zapłatę składek przez Zamawiającego w terminie przewidzianym w umowie oraz dokumentach ubezpieczenia, bez dodatkowej zwyżki wysokości składki przy rozłożeniu jej na raty, b. zmiana wysokości składki lub raty składki w przypadku zmiany sumy ubezpieczenia; w przypadku zmiany wartości/ilości majątku, doubezpieczenia mienia po szkodzie; z zachowaniem dotychczasowych stawek z wyłączeniem ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej, c. zmiany dotyczące liczby jednostek organizacyjnych Zamawiającego i ich formy prawnej, w przypadku powstania nowych jednostek, przekształcenia, wyodrębniania, połączenia lub likwidacji, d. rozszerzenie zakresu ubezpieczenia na wniosek Zamawiającego i za zgodą Wykonawcy; w przypadku ujawnienia się bądź powstania nowego ryzyka ubezpieczeniowego, nie przewidzianego wcześniej w specyfikacji, e. korzystne dla Zamawiającego zmiany zakresu ubezpieczenia wynikające ze zmian OWU Wykonawcy za zgodą Zamawiającego i Wykonawcy; f. zmiana zakresu ubezpieczenia wynikająca ze zmian przepisów prawnych, Zmiana wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy może nastąpić, w przypadku zmiany: a) stawki podatku od towarów i usług, b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,. c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-10-30, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Część nr:
|
1
|
Nazwa:
|
Ubezpieczenia majątkowe
|
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 66510000-8, 66516000-0, 66512000-2, 66515000-3, 66516100-1, 66514110-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 302028,75
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 36
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium
|
Znaczenie
|
cena
|
80,00
|
klauzule dodatkowe i inne postanowienia szczególne preferowane
|
20,00
|
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr:
|
2
|
Nazwa:
|
Ubezpieczenia komunikacyjne
|
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 66510000-8, 66516000-0, 66512000-2, 66515000-3, 66516100-1, 66514110-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 226157,50
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 36
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium
|
Znaczenie
|
cena
|
80,00
|
postanowienia szczególnie preferowane
|
20,00
|
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Metryka
- zdarzenie opublikował: Anna Stanuladata dodania: 2018-10-17 11:30
- specyfikacja istotnych warunków zamówienia (DOCX)124.22kB
Metryka
- załącznik opublikował: Anna Stanuladata dodania: 2018-10-17 11:48
- opis przedmiotu zamówienia zał. nr 1 (DOC)221kB
Metryka
- załącznik opublikował: Anna Stanuladata dodania: 2018-10-17 11:48
- formularz oferty zał. nr 2 i 2a (DOC)182.5kB
Metryka
- załącznik opublikował: Anna Stanuladata dodania: 2018-10-17 11:48
- oświadczenie - warunki udziału zał. nr 3 (DOC)70.5kB
Metryka
- załącznik opublikował: Anna Stanuladata dodania: 2018-10-17 11:48
- oświadczenie - podstawy wykluczenia zał. nr 3a (DOC)49.5kB
Metryka
- załącznik opublikował: Anna Stanuladata dodania: 2018-10-17 11:48
- warunki obligatoryjne - klauzule zał. nr 4, 4a (DOC)138kB
Metryka
- załącznik opublikował: Anna Stanuladata dodania: 2018-10-17 11:48
- wzór umowy zał. nr 5 i 5a (DOC)134kB
Metryka
- załącznik opublikował: Anna Stanuladata dodania: 2018-10-17 11:48
- wykaz majątku zał. nr 6 (XLS)281.5kB
Metryka
- załącznik opublikował: Anna Stanuladata dodania: 2018-10-17 11:48
- szkodowość zał. nr 7 (DOC)58.5kB
Metryka
- załącznik opublikował: Anna Stanuladata dodania: 2018-10-17 11:48
- oświadczenie - grupa kapitałowa zał. nr 8 (DOC)56kB
Metryka
- załącznik opublikował: Anna Stanuladata dodania: 2018-10-17 11:48
- pytanie 10 - dokumentacja fotograficzna (ZIP)6.5MB
Metryka
- załącznik opublikował: Anna Stanuladata dodania: 2018-10-24 14:53
Toruń, dnia 19 10 2018 r.
Zamawiający: Zarząd Powiatu Toruńskiego
z siedzibą: Starostwo Powiatowe w Toruniu
ul. Towarowa 4-6 87 - 100 Toruń
Znak: OR.272.4.11.2018
Wykonawcy biorący udział postępowaniu
Zmiana treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia
- Zamawiający informuje, iż wystąpiła konieczność dokonania zmian w specyfikacji istotnych warunków zamówienia na zadanie pn.: Ubezpieczenie majątku i odpowiedzialności cywilnej Powiatu Toruńskiego wraz z jednostkami organizacyjnymi
- Ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w Biuletynie zamówień publicznych nr 637238-N-2018 z dnia 2018-10-17 r.
- Na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy z 29.01.2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. 2017, poz. 1579 z późn. zm.)zwanej dalej w skrócie „p.z.p.”, zamawiający wprowadza w specyfikacji istotnych warunków zamówienia w załączniku nr 2 FORMULARZ OFERTY następujące zmiany:
- usunięty został w części pierwszej (str. 4) punkt V. dotyczący ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków. NNW nie stanowi przedmiotu zamówienia.
- w formularzu cenowym dla II części wprowadzone zostały znaki x w tabeli z pojazdami w pozycji 2 w rubryce NNW oraz w pozycji 3 w rubryce ASS rozszerzony. Te zakresy ubezpieczenia nie dotyczą tych pojazdów. W OPZ i wykazie pojazdów nic się nie zmienia.
Zmieniony załącznik nr 2 w załączeniu.
- Zamawiający zamieszcza informację o zmianie specyfikacji istotnych warunków zamówienia na stronie internetowej, na której jest zamieszczona specyfikacja, zgodnie z art. 38 ust. 2 p.z.p.
Zgodnie z art. 180 p.z.p. mają Państwo prawo wnieść odwołanie.
Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej w formie pisemnej lub w postaci elektronicznej, podpisane bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu lub równoważnego środka spełniającego wymagania dla tego rodzaju podpisu zgodnie z art. 180 ust. 4 i 5 p.z.p.
Odwołujący jest obowiązany przesłać kopię odwołania zamawiającemu zgodnie z art. 180 ust. 5 p.z.p
Metryka
- zdarzenie opublikował: Anna Stanuladata dodania: 2018-10-19 13:03
- Formularz oferty - załącznik nr 2, 2a do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (po modyfikacji) (DOC)181kB
Metryka
- załącznik opublikował: Anna Stanuladata dodania: 2018-10-19 13:04
o wyłączenie tej działalności z zakresu wnioskowanej ochrony, w tym odpowiedzialności za treść reklam.
a. szkody powstałe wskutek działania lub zaniechania Ubezpieczonego przy wykonywaniu władzy publicznej,
b. szkody powstałe wskutek wydania aktu normatywnego niezgodnego z obowiązującym stanem prawnym,
c. szkody powstałe wskutek wydania prawomocnych orzeczeń lub ostatecznych decyzji niezgodnych z prawem,
d. szkody powstałe wskutek nie wydania decyzji lub aktu normatywnego pomimo ciążącego z mocy prawa na Ubezpieczonym obowiązku ich wydania w terminie i w trybie określonym przez obowiązujące przepisy prawa
2) Ubezpieczyciel nie odpowiada za szkody:
a. związane z popełnieniem przestępstwa przez funkcjonariusza władzy publicznej,
b. które ubezpieczony jest zobowiązany naprawić, jeżeli przemawiają za tym przewidziane przez prawo cywilne względy słuszności,
c. wyrządzone wskutek ujawnienia wiadomości poufnej,
d. powstałych w wyniku niewypłacalności,
e. wynikłych z decyzji podjętych przez funkcjonariusza władzy publicznej w zakresie sprawowanej przez niego funkcji, za które uzyskał korzyść osobistą lub dążył do jej uzyskania.
-
-
powstałe w wyniku uwolnienia lub wystawienia na działanie substancji toksycznych, chemicznych lub biologicznych
-
wynikające bezpośrednio lub pośrednio z wybuchu jądrowego, reakcji nuklearnej, promieniowania jądrowego, skażenia radioaktywnego
-
spowodowane atakiem elektronicznym, w tym przez włamania komputerowe oraz w wyniku działania wirusów komputerowych
-
powstałe w wyniku strajków, zamieszek, rozruchów, demonstracji, działań chuligańskich, gróźb oraz fałszywych alarmów
-
powstałe w budynkach i budowlach lub znajdującym się w nich mieniu, jeżeli są one puste, niezamieszkałe, nieużytkowane lub nieczynne dłużej niż przez 30 dni
-
spowodowane przez środki zapobiegania, zwalczania lub kontrolowania rzeczywistych lub potencjalnych aktów terrorystycznych, chyba że, zastosowanie takich środków zostało pisemnie uzgodnione z Ubezpieczycielem, zanim środki te zostały podjęte
-
we wszelkiego rodzaju liniach przesyłowych i zasilających oraz rurociągach znajdujących poza lokalizacjami nazwanymi, wskazanymi w umowie z adresem.
-
-
-
powstałe w wyniku uwolnienia lub wystawienia na działanie substancji toksycznych, chemicznych lub biologicznych
-
wynikające bezpośrednio lub pośrednio z wybuchu jądrowego, reakcji nuklearnej, promieniowania jądrowego, skażenia radioaktywnego
-
spowodowane atakiem elektronicznym, w tym przez włamania komputerowe oraz w wyniku działania wirusów komputerowych
-
-
Zmiana sposobu użytkowania strychu budynku Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Chełmży na cztery pracownie nauki zawodu oraz dobudowa windy zewnętrznej, wynagrodzenie wykonawcy w wysokości 1 649 200 zł brutto, termin rozpoczęcia 30 lipca 2018 r., termin zakończenia 10 czerwiec 2019 r.
-
Wykonanie pracowni krawieckiej, pracowni cukiernictwa oraz montera zabudowy oraz montera zabudowy i robót wykończeniowych dla Zespołu Szkół im. Unii Europejskiej w Chełmży przy ul. Wyszyńskiego 7, wynagrodzenie wykonawcy w wysokości 2 583 000 zł brutto, termin rozpoczęcia 11 października 2018 r., termin zakończenia 30 lipca 2019 r.
-
Ukraina
-
Turcja (azjatycka część)
-
Rosja (azjatycka część)
w ryzykach OCppm oraz Auto Casco, poza wymienionymi w załączniku nr 7 do SIWZ, nie wystąpiły inne szkody, ani nie ma założonych rezerw.
w przypadku pokrycia kosztów wymiany zamków w przypadku utraty kluczyków będzie miała zastosowanie wyłącznie w przypadku, gdy koszty te zostały poniesione w związku z zaistniałą szkodą kradzieżową, za którą Wykonawca ponosi odpowiedzialność.
-
Klauzula odtworzenia po stratach całkowitych
-
Klauzula reprezentantów
-
Klauzula kosztów dodatkowych
-
Klauzula włączenia szkód w wyniku strajków, zamieszek, rozruchów
-
-
Ubezpieczycie nie odpowiada za szkody wyrządzone z winy umyślnej wyłącznie przez Ubezpieczającego i/lub Ubezpieczonego, przy czym za Ubezpieczającego i/lub Ubezpieczonego uważa się:
-
w przedsiębiorstwach państwowych i komunalnych: dyrektora, jego zastępców, zarządców oraz pełnomocników,
-
w spółkach z ograniczoną odpowiedzialnością i akcyjnych: członków zarządu, prokurentów oraz pełnomocników,
-
w spółkach komandytowo-akcyjnych: komplementariuszy będących osobami fizycznymi, prokurentów oraz pełnomocników,
-
w spółkach jawnych oraz komandytowych: komplementariuszy będących osobami fizycznymi, wspólników, prokurentów oraz pełnomocników,
-
w spółkach partnerskich - partnerów, prokurentów oraz pełnomocników,
-
w spółkach cywilnych: wspólników oraz pełnomocników,
-
w spółdzielniach, fundacjach, stowarzyszeniach i wspólnotach: członków zarządu, prokurentów oraz pełnomocników,
-
w przypadku osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą – te osoby oraz pełnomocników;
-
-
Metryka
- zdarzenie opublikował: Anna Stanuladata dodania: 2018-10-24 11:11
- wyjaśnienie treści specyfikacji (PDF)4.3MB
Metryka
- załącznik opublikował: Anna Stanuladata dodania: 2018-10-24 11:12
-
-
Zespół Szkół Centrum Kształcenia Ustawicznego w Gronowie
-
Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Chełmży
-
-
Czy w budynkach/lokalach podłączone są media?
-
W jakich latach były przeprowadzone remonty w budynkach/lokalach nieużytkowanych/wyłączonych z eksploatacji i jaki jest ich stan techniczny?
-
Czy i jakie szkody w przeszłości były w budynkach/lokalach nieużytkowanych/wyłączonych z eksploatacji?
-
Czy budynki/lokale nieużytkowane/wyłączone z eksploatacji są wpisane do rejestru zabytków?
-
Czy budynki/lokale nieużytkowane/wyłączone z eksploatacji są ogrodzone, dozorowane, jeśli tak w jaki sposób?
-
Jaka jest odległość od budynków/lokali do OSP lub PSP?
-
Czy są na bieżąco konserwowane wszystkie instalacje?
-
Czy w nieużytkowanych budynkach/lokalach znajduje się mienie?
-
Jakie jest przeznaczenie budynków/lokali – jakie Zamawiający ma plany w stosunku do budynków nieużytkowanych?
-
Dokumentacja fotograficzna budynków.
-
DPS Browina - data instalacji 28 08 2018 r. instalacja solarna 153 565 zł i instalacja fotowoltaiczna 91 260 zł, obie instalacje objęte 36 miesięczną gwarancją
-
CKU Gronowo instalacja solarna na budynku warsztatów, po okresie gwarancji, zamawiający nie jest w stanie określić wartości, ubezpieczone w wartości budynku, uruchomione przed 7 laty
-
spowodowane przez niewytłumaczalne niedobory lub niedobory inwentarzowe i braki spowodowane błędami urzędowymi lub księgowymi,
-
wyrządzone wskutek przywłaszczenia, fałszerstwa, nadużycia lub innego działania umyślnego ubezpieczającego,
-
szkody w gotówce i jej substytutach.
-
spowodowane przez niewytłumaczalne niedobory lub niedobory inwentarzowe i braki spowodowane błędami urzędowymi lub księgowymi,
-
wyrządzone wskutek przywłaszczenia, fałszerstwa, nadużycia lub innego działania umyślnego ubezpieczającego,
-
szkody w gotówce i jej substytutach.
Metryka
- zdarzenie opublikował: Anna Stanuladata dodania: 2018-10-24 14:50
- wyjaśnienie treści specyfikacji 2 (PDF)1.7MB
Metryka
- załącznik opublikował: Anna Stanuladata dodania: 2018-10-24 14:52
Dokumentacja fotograficzna do pytania 10.
Metryka
- zdarzenie opublikował: Anna Stanuladata dodania: 2018-10-24 15:02
- pytanie 10 - dokumentacja fotograficzna (ZIP)6.5MB
Metryka
- załącznik opublikował: Anna Stanuladata dodania: 2018-10-24 15:02
Na podstawie otrzymanych zaświadczeń o szkodowości Zamawiający nie jest w stanie udzielić szczegółowych informacji na temat powstałych szkód. Szczególnie dotyczy ubezpieczenia OC.
Metryka
- zdarzenie opublikował: Anna Stanuladata dodania: 2018-10-25 14:28
- wyjaśnienie treści specyfikacji (PDF)155.07kB
Metryka
- załącznik opublikował: Anna Stanuladata dodania: 2018-10-25 14:28
-
-
Ubezpieczycie nie odpowiada za szkody wyrządzone z winy umyślnej wyłącznie przez Ubezpieczającego i/lub Ubezpieczonego, przy czym za Ubezpieczającego i/lub Ubezpieczonego uważa się:
-
w przedsiębiorstwach państwowych i komunalnych: dyrektora, jego zastępców, zarządców oraz pełnomocników,
-
w spółkach z ograniczoną odpowiedzialnością i akcyjnych: członków zarządu, prokurentów oraz pełnomocników,
-
w spółkach komandytowo-akcyjnych: komplementariuszy będących osobami fizycznymi, prokurentów oraz pełnomocników,
-
w spółkach jawnych oraz komandytowych: komplementariuszy będących osobami fizycznymi, wspólników, prokurentów oraz pełnomocników,
-
w spółkach partnerskich - partnerów, prokurentów oraz pełnomocników,
-
w spółkach cywilnych: wspólników oraz pełnomocników,
-
w spółdzielniach, fundacjach, stowarzyszeniach i wspólnotach: członków zarządu, prokurentów oraz pełnomocników,
-
w przypadku osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą – te osoby oraz pełnomocników;
-
-
Metryka
- zdarzenie opublikował: Anna Stanuladata dodania: 2018-10-26 10:13
- wyjaśnienie treści specyfikacji (PDF)335.25kB
Metryka
- załącznik opublikował: Anna Stanuladata dodania: 2018-10-26 10:13
Nr oferty
|
Wykonawca (nazwa, siedziba) |
Cena oferty
|
2
|
InterRisk Towarzystwo Ubezpieczeń S. A.
Vienna Insurance Group
ul. Noakowskiego 22, 00 – 668 Warszawa
|
250 680,27
|
3
|
UNIQA Towarzystwo Ubezpieczeń S. A..
Oddział w Toruniu
ul. Grudziądzka 110-114, 87 – 100 Toruń
|
272 652
|
4
|
Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych TUW
Biuro Regionalne w Toruniu
ul. Rejtana 2-4, 87 – 100 Toruń
|
266 961
|
5
|
Towarzystwo Ubezpieczeń i Reasekuracji WARTA S. A.
ul. Wały Gen. Sikorskiego 22, 87- 100 Toruń
|
224 642
|
Nr oferty
|
Wykonawca (nazwa, siedziba) |
Cena oferty
|
1
|
BALCIA INSURANCE SE
Spółka europejska Oddział w Polsce
Al. Jerozolimskie 136, 02 – 305 Warszawa
|
179 889
|
2
|
InterRisk Towarzystwo Ubezpieczeń S. A.
Vienna Insurance Group
ul. Noakowskiego 22, 00 – 668 Warszawa
|
166 394,32
|
4
|
Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych TUW
Biuro Regionalne w Toruniu
ul. Rejtana 2-4, 87 – 100 Toruń
|
217 728
|
Metryka
- zdarzenie opublikował: Anna Stanuladata dodania: 2018-10-30 10:56
Nr oferty
|
Wykonawca (nazwa, siedziba) |
Punktacja w kryterium Cena oferty
|
Punktacja w kryterium Klauzule dodatkowe i inne postanowienia szczególne preferowane
|
Punktacja razem
|
2
|
InterRisk Towarzystwo Ubezpieczeń S. A.
Vienna Insurance Group
ul. Noakowskiego 22, 00 – 668 Warszawa
|
69,23
|
2,4
|
71,63
|
3
|
UNIQA Towarzystwo Ubezpieczeń S. A.
Oddział w Toruniu
ul. Grudziądzka 110-114, 87 – 100 Toruń
|
65,91
|
8,6
|
74,51
|
4
|
Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych TUW
Biuro Regionalne w Toruniu
ul. Rejtana 2-4, 87 – 100 Toruń
|
67,32
|
7
|
74,32
|
5
|
Towarzystwo Ubezpieczeń i Reasekuracji WARTA S. A.
ul. Wały Gen. Sikorskiego 22, 87- 100 Toruń
|
80
|
11
|
91
|
Nr oferty
|
Wykonawca (nazwa, siedziba) |
Punktacja w kryterium Cena oferty
|
Punktacja w kryterium Klauzule dodatkowe i inne postanowienia szczególne preferowane
|
Punktacja razem
|
1
|
BALCIA INSURANCE SE
Spółka europejska Oddział w Polsce
Al. Jerozolimskie 136, 02 – 305 Warszawa
|
74
|
15
|
89
|
2
|
InterRisk Towarzystwo Ubezpieczeń S. A.
Vienna Insurance Group
ul. Noakowskiego 22, 00 – 668 Warszawa
|
80
|
9
|
89
|
4
|
Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych TUW
Biuro Regionalne w Toruniu
ul. Rejtana 2-4, 87 – 100 Toruń
|
61,14
|
14
|
75,14
|
Metryka
- zdarzenie opublikował: Anna Stanuladata dodania: 2018-11-15 10:02
Metryka
- zdarzenie opublikował: Anna Stanuladata dodania: 2018-11-23 13:32