Biuletyn Informacji Publicznej
STAROSTWA POWIATOWEGO W TORUNIU

Wyszukiwarka

Odnośniki

Kalendarium

« poprzedni miesiąckwiecień 2024» następny miesiąc
PnWtŚrCzwPtSobNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930

Najbliższe wydarzenia

Brak wydarzeń w wybranym okresie

Przejdź do: www.powiattorunski.pl

Treść strony

Zamówienia publiczne

OR.272.4.13.2018 - przetarg nieograniczony

Status postępowania: zakończony rozstrzygnięty
Przebieg postępowania
Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania, rozbudowa macierzy dyskowej, przedłużenie wsparcia dla oprogramowania do backupu
data opublikowania zdarzenia: 2018-10-29 12:15
Typ zdarzenia: ogłoszenie
Data wszczęcia postępowania: poniedziałek 2018-10-29
Data końca składania ofert: wtorek 2018-11-06 godz. 10:00
Oznaczenie: OR.272.4.13.2018
Szczegółowa informacja:
Ogłoszenie nr 641991-N-2018 z dnia 2018-10-29 r. 
 
Zarząd Powiatu Toruńskiego: Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania, rozbudowa macierzy dyskowej, przedłużenie wsparcia dla oprogramowania do backupu
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej 
Tak

Nazwa projektu lub programu 
„Powiatowi Zawodowcy” RPKP.10.01.03-04-0002/17 oraz „EU-geniusz w naukowym labiryncie”, nr RPKP.10.01.02-04-0003/17O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych 
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) 
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający 
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania 
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania: 
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających 
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: 

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej 
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych: 
Informacje dodatkowe: 
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Toruńskiego, krajowy numer identyfikacyjny 87112181000000, ul. Towarowa  4-6 , 87-100   Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 56 662 88 88, e-mailprzetargi@powiattorunski.pl, faks 56 662 88 89. 
Adres strony internetowej (URL): http://www.powiattorunski.pl/ 
Adres profilu nabywcy: 
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne http://www.bip.powiattorunski.pl/redir:przetargi
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa 
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): 
I.4) KOMUNIKACJA: 
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak 
http://www.bip.powiattorunski.pl/redir:przetargi

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak 
http://www.bip.powiattorunski.pl/redir:przetargi

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie 

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać: 
Elektronicznie
Nie 
adres 
 
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: 
Nie 
Inny sposób: 

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: 
Nie 
Inny sposób: 

Adres: 
ul. Towarowa 4-6, 87 - 100 Toruń, pokój nr 100, I piętro

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie 
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) 
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania, rozbudowa macierzy dyskowej, przedłużenie wsparcia dla oprogramowania do backupu 
Numer referencyjny: OR.272.4.13.2018 
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny 
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy 
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych 
Zamówienie podzielone jest na części: 
Tak 
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do: 
wszystkich części 
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części: 

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy: 

II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego, dronów oraz oprogramowania na potrzeby organizacji zajęć pozalekcyjnych i jako doposażenie pracowni szkolnych w ramach projektu „Powiatowi Zawodowcy” RPKP.10.01.03-04-0002/17 oraz „EU-geniusz w naukowym labiryncie”, nr RPKP.10.01.02-04-0003/17. Na potrzeby Starostwa Powiatowego w Toruniu przedmiotem zamówienia jest przedłużenie wsparcia technicznego dla oprogramowania do backupu oraz rozbudowa macierzy dyskowej o dodatkową półkę z dyskami. Przedmiot zamówienia obejmuje: 3 zestawy komputerowe, 1 urządzenie wielofunkcyjne, 2 drony, oprogramowanie biurowe (42 szt.), oprogramowanie do edycji wideo (1 szt. ), przedłużenie wsparcia dla oprogramowania do backupu (1 szt.), rozbudowa macierzy dyskowej 

II.5) Główny kod CPV: 30213000-5 
Dodatkowe kody CPV: 
Kod CPV
48900000-7
30213000-5
30230000-0

II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)
Wartość bez VAT: 
Waluta: 

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie 
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: 
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów: 
miesiącach:    lub dniach: 
lub 
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów 
Określenie warunków: 
Informacje dodatkowe 
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna 
Określenie warunków: 
Informacje dodatkowe 
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa 
Określenie warunków: 
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: 
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA 
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp 
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp) 
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp) 
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp) 
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp) 

 
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI 
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu 
Tak 
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji 
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: 
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP 
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: 

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI: 
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP 
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Wypełniony Formularz Oferty wraz z formularzem oferty w pliku Excel, stanowiący załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji. 2. Oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu, stanowiący załącznik nr 1a do niniejszej specyfikacji. 3. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stanowiący załącznik nr 1b do niniejszej specyfikacji. 4. Specyfikacja techniczna 5. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w rozdziale IV specyfikacji powołuje się na zasoby innych podmiotów w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu – zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 4. 6. Pełnomocnictwa – jeżeli oferta nie jest podpisana przez osobę upoważnioną i wykazaną w KRS.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS 
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony 
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie 
Informacja na temat wadium 

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie 
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: 

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie 
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: 
Nie 
Informacje dodatkowe: 

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie 
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej 
Nie 
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: 
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu 
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców   
Przewidywana minimalna liczba wykonawców 
Maksymalna liczba wykonawców   
Kryteria selekcji wykonawców: 

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta: 

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: 

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: 

Informacje dodatkowe: 

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: 

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: 

Informacje dodatkowe: 

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: 

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: 

IV.1.8) Aukcja elektroniczna 
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie 
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: 

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: 
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia: 
Nie 
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: 
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: 
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania: 

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: 
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: 

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT 
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: 
IV.2.2) Kryteria 
Kryteria
Znaczenie
cena
60,00
termin realizacji
40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony) 
Tak 
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne 
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem 
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: 

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji 
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: 
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): 

Informacje dodatkowe 

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego 
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: 

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: 

Wstępny harmonogram postępowania: 

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: 
Należy podać informacje na temat etapów dialogu: 

Informacje dodatkowe: 

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego 
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: 

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: 

Informacje dodatkowe: 

IV.4) Licytacja elektroniczna 
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: 
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: 
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: 
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: 
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania: 

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: 
Data: godzina: 
Termin otwarcia licytacji elektronicznej: 
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: 

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: 

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 

Informacje dodatkowe: 
IV.5) ZMIANA UMOWY 
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie 
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: 

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE 

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy): 

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym 

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 
Data: 2018-11-06, godzina: 10:00, 
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): 
Nie 
Wskazać powody: 

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu 
> polski 
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert) 
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie 
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie 
IV.6.6) Informacje dodatkowe: 
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
 
Część nr:
1
Nazwa:
Część 1
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:część I – zestawy komputerowe i urządzenie wielofunkcyjne;
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 48900000-7, 30213000-5, 30230000-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 7505,05
Waluta: 
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania: 
okres w miesiącach: 
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia: 
data zakończenia: 
5) Kryteria oceny ofert: 
Kryterium
Znaczenie
cena
60,00
termin realizacji
40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:
 
Część nr:
2
Nazwa:
Część 2
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:część II – drony
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 48900000-7, 30213000-5, 30230000-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 1359,89
Waluta: 
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania: 
okres w miesiącach: 
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia: 
data zakończenia: 
5) Kryteria oceny ofert: 
Kryterium
Znaczenie
cena
60,00
termin realizacji
40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:
 
Część nr:
3
Nazwa:
Część 3
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:część III – oprogramowanie biurowe i oprogramowanie do edycji wideo
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 48900000-7, 30213000-5, 30230000-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 8234,47
Waluta: 
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania: 
okres w miesiącach: 
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia: 
data zakończenia: 
5) Kryteria oceny ofert: 
Kryterium
Znaczenie
cena
60,00
termin realizacji
40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:
 
Część nr:
4
Nazwa:
Część 4
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:część IV - oprogramowanie biurowe
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 48900000-7, 

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 3377,45
Waluta: 
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania: 
okres w miesiącach: 
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia: 
data zakończenia: 
5) Kryteria oceny ofert: 
Kryterium
Znaczenie
cena
60,00
termin realizacji
40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:
 
Część nr:
5
Nazwa:
Część 5
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:część V – przedłużenie wsparcia dla oprogramowania do backupu
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 48900000-7, 

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 11350,00
Waluta: 
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania: 
okres w miesiącach: 
okres w dniach: 14
data rozpoczęcia: 
data zakończenia: 
5) Kryteria oceny ofert: 
Kryterium
Znaczenie
cena
60,00
termin realizacji
40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:
 
Część nr:
6
Nazwa:
Część 6
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:część VI – rozbudowa macierzy dyskowej 
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30230000-0, 

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 102300,00
Waluta: 
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania: 
okres w miesiącach: 
okres w dniach: 42
data rozpoczęcia: 
data zakończenia: 
5) Kryteria oceny ofert: 
Kryterium
Znaczenie
cena
60,00
termin realizacji
40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:

Metryka

  • zdarzenie opublikował: Anna Stanula
    data dodania: 2018-10-29 12:15
Załączniki:
Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania, rozbudowa macierzy dyskowej, przedłużenie wsparcia dla oprogramowania do backupu
data opublikowania zdarzenia: 2018-10-29 14:00
Typ zdarzenia: informacja
Oznaczenie: OR.272.4.13.2018
Szczegółowa informacja:

Dotyczy części VI przedmiotu zamówienia – płatność w 2 transzach, I transza – 64 tys. płatna w 2018 r. , II transza – 86 tys. płatna w styczniu 2019 r.

Metryka

  • zdarzenie opublikował: Anna Stanula
    data dodania: 2018-10-29 13:35
Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania, rozbudowa macierzy dyskowej, przedłużenie wsparcia dla oprogramowania do backupu
data opublikowania zdarzenia: 2018-11-06 12:00
Typ zdarzenia: informacja
Oznaczenie: OR.272.4.13.2018
Szczegółowa informacja:
INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT
 
Działając na podstawie art. 86 ust. 5 ustawy - Prawo zamówień publicznych (tekst jedn.: Dz. U. 2017, poz. 1579 z późn. zm.) informuje się, że w dniu 06 11 2018 r., o godz. 10:15, po otwarciu ofert w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pn.: Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania, rozbudowa macierzy dyskowej, przedłużenie wsparcia dla oprogramowania do backupu podano do wiadomości następujące informacje dotyczące otwartych ofert:
 
Wykonawca
część I
część III
część IV
Paweł Owczarzak EUPOL
ul. Palinkiewicza 3
63-000 Środa Wielkopolska  
-
10 640,73
 4 339,44
ASETOR S. j. P. P. Przewięźlikowscy
ul. Szosa Chełmińska 75
87-100 Toruń  
7 651,83
-
-
 
Ponadto zamawiający przed otwarciem ofert poinformował obecnych na otwarciu ofert, że na realizację zamówienia zamierza przeznaczyć kwoty:
 
Część
Kwota zamiaru (zł)
I
9 170
III
12 100
IV
5 600
 
Przedstawione po otwarciu ofert informacje zostały odnotowane w protokole postępowania.
 

Metryka

  • zdarzenie opublikował: Anna Stanula
    data dodania: 2018-11-06 11:21
Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania, rozbudowa macierzy dyskowej, przedłużenie wsparcia dla oprogramowania do backupu
data opublikowania zdarzenia: 2018-11-06 13:00
Typ zdarzenia: informacja
Oznaczenie: OR.272.4.13.2018
Szczegółowa informacja:

 

Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania –
części II, V i VI przedmiotu zamówienia.
 
Na podstawie art. 92 ust. 1 pkt 7 i art. 93 ust. 2 i 3 ustawy z 29.01.2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. 2017, poz. 1579 z późn. zm.), zwanej dalej w skrócie „p.z.p.”, zamawiający zawiadamia o unieważnieniu postępowania na zadanie pn.: Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania, rozbudowa macierzy dyskowej, przedłużenie wsparcia dla oprogramowania do backupu.
Podstawą prawną unieważnienia postępowania jest przepis art. 93 ust. 1 pkt 1) p.z.p.
Zamawiający unieważnił postępowanie, na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) p.z.p., a podstawą faktyczną unieważnienia było - nie złożono żadnej oferty nie podlegającej odrzuceniu dla części II, V i VI przedmiotu zamówienia. 
 
Zgodnie z art. 180 p.z.p. mają Państwo prawo wnieść odwołanie.
Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej w formie pisemnej lub w postaci elektronicznej, podpisane bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu lub równoważnego środka spełniającego wymagania dla tego rodzaju podpisu zgodnie z art. 180 ust. 4 i 5 p.z.p. Odwołujący jest obowiązany przesłać kopię odwołania zamawiającemu zgodnie z art. 180 ust. 5 p.z.p.

Metryka

  • zdarzenie opublikował: Anna Stanula
    data dodania: 2018-11-06 11:46
Załączniki:
Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania, rozbudowa macierzy dyskowej, przedłużenie wsparcia dla oprogramowania do backupu
data opublikowania zdarzenia: 2018-11-07 12:00
Typ zdarzenia: wybór najkorzystniejszej oferty
Oznaczenie: OR.272.4.13.2018
Szczegółowa informacja:

 

                                                                                                                                      Wykonawcy, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia
 
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty
 
Na podstawie art. 92 ust. 1 ustawy z 29.01.2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U.  2017, poz. 1579 z późn. zm.), zwanej dalej w skrócie „p.z.p.”, zamawiający informuje o wyborze najkorzystniejszej oferty w postępowaniu na zadanie pn.: Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania, rozbudowa macierzy dyskowej, przedłużenie wsparcia dla oprogramowania do backupu
 
Lista wykonawców, którzy złożyli oferty, z informacją o wykluczeniu wykonawców, odrzuceniu ofert i liczbie uzyskanych punktów przez poszczególne oferty
 
Wykonawca
część I
część III
część IV
Paweł Owczarzak EUPOL
ul. Palinkiewicza 3
63-000 Środa Wielkopolska  
-
100 pkt
 100 pkt
ASETOR S. j. P. P. Przewięźlikowscy
ul. Szosa Chełmińska 75
87-100 Toruń  
-
-
-
 
Najkorzystniejsze oferty złożyli wykonawcy 
część III i IV – TEST – ASETOR S. j. P. P. Przewięźlikowscy
 
Uzasadnienie wyboru najkorzystniejszej oferty, wykluczenia wykonawców, odrzucenia ofert:
 
Wykonawca, wyżej wymieniony, nie podlega wykluczeniu, jego oferta nie podlega odrzuceniu i została oceniona jako najkorzystniejsza, zgodnie z art. 2 pkt 5 lit. a lub b oraz zgodnie z art. 91 ust. 1 p.z.p.
 
Zgodnie z art. 180 p.z.p. mają Państwo prawo wnieść odwołanie.
Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej w formie pisemnej lub w postaci elektronicznej, podpisane bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu lub równoważnego środka spełniającego wymagania dla tego rodzaju podpisu zgodnie z art. 180 ust. 4 i 5 p.z.p.
Odwołujący jest obowiązany przesłać kopię odwołania zamawiającemu zgodnie z art. 180 ust. 5 p.z.p.
Nieustanowiona dynamicznego systemu zakupów.
 
Dziękujemy za złożenie oferty, udział w postępowaniu.

Metryka

  • zdarzenie opublikował: Anna Stanula
    data dodania: 2018-11-07 11:52
Załączniki:
Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania, rozbudowa macierzy dyskowej, przedłużenie wsparcia dla oprogramowania do backupu
data opublikowania zdarzenia: 2018-11-07 15:00
Typ zdarzenia: wybór najkorzystniejszej oferty
Oznaczenie: OR.272.4.13.2018
Szczegółowa informacja:

 

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty

 

Na podstawie art. 92 ust. 1 ustawy z 29.01.2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U.  2017, poz. 1579 z późn. zm.), zwanej dalej w skrócie „p.z.p.”, zamawiający informuje o wyborze najkorzystniejszej oferty w postępowaniu na zadanie pn.: Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania, rozbudowa macierzy dyskowej, przedłużenie wsparcia dla oprogramowania do backupu

 

Lista wykonawców, którzy złożyli oferty, z informacją o wykluczeniu wykonawców, odrzuceniu ofert i liczbie uzyskanych punktów przez poszczególne oferty

 

Wykonawca

część I

część III

część IV

Paweł Owczarzak EUPOL

ul. Palinkiewicza 3

63-000 Środa Wielkopolska  

-

100 pkt

 100 pkt

ASETOR S. j. P. P. Przewięźlikowscy

ul. Szosa Chełmińska 75

87-100 Toruń  

-

-

-

 

Najkorzystniejsze oferty złożyli wykonawcy:

 

część III i IV – Paweł Owczarzak EUPOL

 

Uzasadnienie wyboru najkorzystniejszej oferty, wykluczenia wykonawców, odrzucenia ofert:

 

Wykonawca, wyżej wymieniony, nie podlega wykluczeniu, jego oferta nie podlega odrzuceniu
i została oceniona jako najkorzystniejsza, zgodnie z art. 2 pkt 5 lit. a lub b oraz zgodnie z art. 91 ust. 1 p.z.p.

 

Zgodnie z art. 180 p.z.p. mają Państwo prawo wnieść odwołanie.

Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej w formie pisemnej lub w postaci elektronicznej, podpisane bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu lub równoważnego środka spełniającego wymagania dla tego rodzaju podpisu zgodnie z art. 180 ust. 4 i 5 p.z.p.

Odwołujący jest obowiązany przesłać kopię odwołania zamawiającemu zgodnie z art. 180 ust. 5 p.z.p.

Nieustanowiona dynamicznego systemu zakupów.

 

Dziękujemy za złożenie oferty, udział w postępowaniu.

Metryka

  • zdarzenie opublikował: Anna Stanula
    data dodania: 2018-11-07 14:27
Załączniki:
Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania, rozbudowa macierzy dyskowej, przedłużenie wsparcia dla oprogramowania do backupu
data opublikowania zdarzenia: 2018-12-11 14:00
Typ zdarzenia: udzielenie zamówienia (zawarcie umowy)
Oznaczenie: OR.272.4.13.2018
Szczegółowa informacja:
Ogłoszenie nr 500296526-N-2018 z dnia 11-12-2018 r.
Zarząd Powiatu Toruńskiego: Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania, rozbudowa macierzy dyskowej, przedłużenie wsparcia dla oprogramowania do backupu

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
„Powiatowi Zawodowcy” RPKP.10.01.03-04-0002/17

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 641991-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
 

I. 1) NAZWA I ADRES:

Zarząd Powiatu Toruńskiego, Krajowy numer identyfikacyjny 87112181000000, ul. Towarowa  4-6, 87-100   Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 56 662 88 88, e-mail przetargi@powiattorunski.pl, faks 56 662 88 89.
Adres strony internetowej (url): http://www.powiattorunski.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania, rozbudowa macierzy dyskowej, przedłużenie wsparcia dla oprogramowania do backupu

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

OR.272.4.13.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego, dronów oraz oprogramowania na potrzeby organizacji zajęć pozalekcyjnych i jako doposażenie pracowni szkolnych w ramach projektu „Powiatowi Zawodowcy” RPKP.10.01.03-04-0002/17 oraz „EU-geniusz w naukowym labiryncie”, nr RPKP.10.01.02-04-0003/17. Na potrzeby Starostwa Powiatowego w Toruniu przedmiotem zamówienia jest przedłużenie wsparcia technicznego dla oprogramowania do backupu oraz rozbudowa macierzy dyskowej o dodatkową półkę z dyskami. Przedmiot zamówienia obejmuje: 3 zestawy komputerowe, 1 urządzenie wielofunkcyjne, 2 drony, oprogramowanie biurowe (42 szt.), oprogramowanie do edycji wideo (1 szt. ), przedłużenie wsparcia dla oprogramowania do backupu (1 szt.), rozbudowa macierzy dyskowej

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak
II.5) Główny Kod CPV: 48900000-7
 
Dodatkowe kody CPV: 30213000-5, 30230000-0
SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

 
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1   
NAZWA: Część nr 1
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnił postępowanie, na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) p.z.p., a podstawą faktyczną unieważnienia było - nie złożono żadnej oferty nie podlegającej odrzuceniu dla części I

 

 

CZĘŚĆ NR: 2   
NAZWA: Część nr 2
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnił postępowanie, na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) p.z.p., a podstawą faktyczną unieważnienia było - nie złożono żadnej oferty nie podlegającej odrzuceniu dla części II

 

 

CZĘŚĆ NR: 3   
NAZWA: Część nr 3
 

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/11/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 8234.47
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert:  1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie

 

Nazwa wykonawcy: Paweł Owczarzak EUPOL
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Lecha Palinkiewicza 3
Kod pocztowy: 63-000
Miejscowość: Środa Wielkopolska
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 10640.73
Oferta z najniższą ceną/kosztem 10640.73
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 10640.73
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

 

 

CZĘŚĆ NR: 4   
NAZWA: Część nr 4
 

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/11/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 3377.45
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert:  1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie

 

Nazwa wykonawcy: Paweł Owczarzak EUPOL
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Lecha Palinkiewicza 3
Kod pocztowy: 63-000
Miejscowość: Środa Wielkopolska
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 4339.44
Oferta z najniższą ceną/kosztem 4339.44
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 4339.44
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

 

 

CZĘŚĆ NR: 5   
NAZWA: Część nr 5
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnił postępowanie, na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) p.z.p., a podstawą faktyczną unieważnienia było - nie złożono żadnej oferty nie podlegającej odrzuceniu dla części V

 

 

CZĘŚĆ NR: 6   
NAZWA: Część nr 6
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnił postępowanie, na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) p.z.p., a podstawą faktyczną unieważnienia było - nie złożono żadnej oferty nie podlegającej odrzuceniu dla części VI

 
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

 

IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Metryka

  • zdarzenie opublikował: Anna Stanula
    data dodania: 2018-12-11 13:45
[drukuj]