OR.342-6/10 - przetarg nieograniczony
Toruń: Termomodernizacja budynku warsztatu Zespołu Szkół CKU w Gronowie
Numer ogłoszenia: 131257 - 2010; data zamieszczenia: 21.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Toruńskiego , ul. Towarowa 4-6, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 662 88 88, faks 0-56 662 88 89.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiattorunski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja budynku warsztatu Zespołu Szkół CKU w Gronowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia - Termomodernizacja dachu budynku warsztatu obejmująca roboty: - rozbiórkę starych obróbek blacharskich, instalacji odgromowej, rynien z blachy, - wyrównanie, zakitowanie ubytków i przygotowanie starego podłoża z papy do prawidłowego ułożenia płyt z wełny mineralnej, - ułożenie płyt z wełny mineralnej gr. 12 cm do dachów płaskich - mocowanie wełny mineralnej za pomocą klejenia klejem asfaltowo polimerowym i/lub kołkowanie, - wykonanie obróbek blacharskich z blachy stalowej ocynkowanej ogniowo gr. 0,55 mm wraz z ułożeniem krawędziaka drewnianego wzdłuż krawędzi dachu, - montaż instalacji odgromowej, - pokrycie dachu papą podkładową termozgrzewalną - pokrycie dachu papą termozgrzewalną wierzchniego krycia - uzupełnienie ubytków w tynku zewnętrznym przy obróbkach blacharskich, - wykonanie i montaż rynien i rur spustowych z blachy stalowej ocynkowanej ogniowo gr. 0,55 mm, - montaż wywietrzników dachowych grawitacyjnych z laminatu poliestrowo-szklanego 11 szt..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 1.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
wykonawca zrealizował zgodnie z zasadami sztuki budowlanej w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 roboty budowlane dotyczące termomodernizacji dachów o wartości 150 tys. zł brutto każ-da
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
-
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
d) wypełniony formularz OFERTA (zał. nr 1 do niniejszej specyfikacji); e) oświadczenie o spełnianiu warunków złożone na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (zał. nr 2 do siwz); f) pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, jeżeli okres wykonywania zamówienia lub zdolności finansowej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Jeżeli wykonawca wykazując spełnienia warunków, o których mowa w pkt 4, polega na zasobach innych pod-miotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentu wymienionego w pkt 5 c); g) oświadczenie wykonawcy jaką część zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców); h) kosztorys ofertowy opracowany na podstawie załączonych przedmiarów, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót i dokonanej wizji lokalnej. Kosztorys ofertowy należy sporządzić w oparciu o standardy Katalogów Nakładów Rzeczowych
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.powiattorunski.pl/redir:przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację można otrzymywaćw siedzibie Starostwa Powiatowego w Toruniu, ul. Towarowa 4-6, pok. nr 109, nieodpłatnie.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.06.2010 godzina 09:00, miejsce: Oferty należy składać w kancelarii Starostwa Powiatowego, ul. Towarowa 4-6, pok. 100.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Ania Stanula-Lewandowskadata wytworzenia informacji: 2010-05-21
- zdarzenie opublikował: Anna Stanuladata dodania: 2010-05-21 13:58
- siwz (PDF)178.74kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Ania Stanula-Lewandowskadata wytworzenia informacji: 2010-05-21
- załącznik opublikował: Anna Stanuladata dodania: 2010-05-21 13:59
- specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (PDF)223.22kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Ania Stanula-Lewandowskadata wytworzenia informacji: 2010-05-21
- załącznik opublikował: Anna Stanuladata dodania: 2010-05-21 13:59
- kosztorys ofertowy (PDF)20.04kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Ania Stanula-Lewandowskadata wytworzenia informacji: 2010-05-21
- załącznik opublikował: Anna Stanuladata dodania: 2010-05-21 14:00
Na prośbę wykonawcy, zamawiajacy udostępnia w załaczeniu przedmiar robót ze wskazaniem KANR-ÓW.
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Ania Stanula-Lewandowskadata wytworzenia informacji: 2010-06-01
- zdarzenie opublikował: Anna Stanuladata dodania: 2010-06-01 12:08
- zmodyfikował: Anna Stanulaostatnia modyfikacja: 2010-06-01 12:09
- przedmiar + KNR (PDF)20.39kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Ania Stanula-Lewandowskadata wytworzenia informacji: 2010-06-01
- załącznik opublikował: Anna Stanuladata dodania: 2010-06-01 12:09
- zmodyfikował: Anna Stanulaostatnia modyfikacja: 2010-06-01 12:09
Zarząd Powiatu Toruńskiego – zamawiający
Starostwo Powiatowe, ul. Towarowa 4-6, Toruń
Zawiadomienie o wyborze oferty
Postępowanie pn.: „Termomodernizacja budynku warsztatu Zespołu Szkół CKU w Gronowie”
Wykaz Wykonawców, którzy złożyli oferty w postępowaniu
Nr oferty |
Nazwa (firma) i adres wykonawcy |
Cena *zł |
1 |
Firma Remontowo – Budowlana „MAŁY” Roman Kawczyński Józefowo 25a, 87 – 630 Skępe |
166 115,79 zł |
2 |
Przedsiębiorstwo Handlowo – usługowe „DOM – SKALFLEKS”Urszula Zielińska ul. Niepodległości 2/5, 14 – 200 Iława |
182 775,39 zł |
3 |
P. P. H. U. KAMI – BUD Rętwiny, 87 – 404 Radomin |
136 157,51 zł |
4 |
JAWOR Sp. z o.o. Ul. Chrobrego 121, 87 – 100 Toruń |
164 559,97 zł |
5 |
Firma Handlowo – Usługowa Zbigniew Kuciak ul. Gen. Sikorskiego 47, 87 – 140 Chełmża |
149 545,73 zł |
OFERTA NAJKORZYSTNIEJSZA
Na podstawie art. 92 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający zawiadamia, wybrano ofertę
nr 3 Wykonawcy:
P. P. H. U. KAMI – BUD
Rętwiny, 87 – 404 Radomin
Uzasadnienie: Zamawiający wybrał najkorzystniejszą ofertę nr 3 Wykonawcy P. P. H. U. KAMI – BUD zgodnie z art. 91 ust. 1 uPzp, - którego oferta spełnia w całości wymogi SIWZ, nie została odrzucona.
Wybrany Wykonawca przedstawił ofertę z najniższą ceną i uzyskał największą ilość punktów, tj. 100 pkt.
Streszczenie oceny i porównanie złożonych ofert:
Nr oferty |
Liczba pkt w kryterium NAJNIŻSZA CENA |
Liczba pkt w kryterium .................... |
Liczba pkt w kryterium .................... |
Razem |
1
|
81,97
|
-----
|
-----
|
81,97
|
2
|
74,50
|
-----
|
-----
|
74,50
|
3
|
100
|
-----
|
-----
|
100
|
4
|
82,74
|
-----
|
-----
|
82,74
|
5
|
91,05
|
-----
|
-----
|
91,05
|
Umowa w sprawie zamówienia publicznego zostanie zawarta w terminie określonym w art. 94 ust. 2 pkt 3) lit. a) w związku z art. 94 ust. 1 pkt 2) ustawy Prawo zamówień publicznych.
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Ania Stanula-Lewandowskadata wytworzenia informacji: 2010-06-10
- zdarzenie opublikował: Anna Stanuladata dodania: 2010-06-10 07:50
Toruń: Termomodernizacja budynku warsztatu Zespołu Szkół CKU w Gronowie
Numer ogłoszenia: 161873 - 2010; data zamieszczenia: 22.06.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 131257 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Toruńskiego, ul. Towarowa 4-6, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 662 88 88, faks 0-56 662 88 89.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja budynku warsztatu Zespołu Szkół CKU w Gronowie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia - Termomodernizacja dachu budynku warsztatu obejmująca roboty: - rozbiórkę starych obróbek blacharskich, instalacji odgromowej, rynien z blachy, - wyrównanie, zakitowanie ubytków i przygotowanie starego podłoża z papy do prawidłowego ułożenia płyt z wełny mineralnej, - ułożenie płyt z wełny mineralnej gr. 12 cm do dachów płaskich - mocowanie wełny mineralnej za pomocą klejenia klejem asfaltowo polimerowym i/lub kołkowanie, - wykonanie obróbek blacharskich z blachy stalowej ocynkowanej ogniowo gr. 0,55 mm wraz z ułożeniem krawędziaka drewnianego wzdłuż krawędzi dachu, - montaż instalacji odgromowej, - pokrycie dachu papą podkładową termozgrzewalną - pokrycie dachu papą termozgrzewalną wierzchniego krycia - uzupełnienie ubytków w tynku zewnętrznym przy obróbkach blacharskich, - wykonanie i montaż rynien i rur spustowych z blachy stalowej ocynkowanej ogniowo gr. 0,55 mm, - montaż wywietrzników dachowych grawitacyjnych z laminatu poliestrowo-szklanego 11 szt..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.06.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- p. Marleną Szyszkowską prowadzącą działalność gospodarczą pod nazwą Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Handlowo - Usługowe KAMI - BUD, Rętwiny, 87-404 Radomin, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 163730,37 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
-
Cena wybranej oferty: 136157,51
-
Oferta z najniższą ceną: 136157,51 / Oferta z najwyższą ceną: 182775,39
-
Waluta: PLN.
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Ania Stanula-Lewandowskadata wytworzenia informacji: 2010-06-30
- zdarzenie opublikował: Anna Stanuladata dodania: 2010-06-30 10:01