Biuletyn Informacji Publicznej
STAROSTWA POWIATOWEGO W TORUNIU

Wyszukiwarka

Odnośniki

Kalendarium

« poprzedni miesiąckwiecień 2024» następny miesiąc
PnWtŚrCzwPtSobNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930

Najbliższe wydarzenia

Brak wydarzeń w wybranym okresie

Przejdź do: www.powiattorunski.pl

Treść strony

Zamówienia publiczne

OR.342-6/10 - przetarg nieograniczony

Status postępowania: zakończony rozstrzygnięty
Przebieg postępowania
Termomodernizacja budynku warsztatu Zespołu Szkół CKU w Gronowie
data opublikowania zdarzenia: 2010-05-21 14:15
Typ zdarzenia: ogłoszenie
Data wszczęcia postępowania: piątek 2010-05-21
Data końca składania ofert: wtorek 2010-06-08 godz. 09:00
Oznaczenie: OR.342-6/10
Szczegółowa informacja:

Toruń: Termomodernizacja budynku warsztatu Zespołu Szkół CKU w Gronowie
Numer ogłoszenia: 131257 - 2010; data zamieszczenia: 21.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Toruńskiego , ul. Towarowa 4-6, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 662 88 88, faks 0-56 662 88 89.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiattorunski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja budynku warsztatu Zespołu Szkół CKU w Gronowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia - Termomodernizacja dachu budynku warsztatu obejmująca roboty: - rozbiórkę starych obróbek blacharskich, instalacji odgromowej, rynien z blachy, - wyrównanie, zakitowanie ubytków i przygotowanie starego podłoża z papy do prawidłowego ułożenia płyt z wełny mineralnej, - ułożenie płyt z wełny mineralnej gr. 12 cm do dachów płaskich - mocowanie wełny mineralnej za pomocą klejenia klejem asfaltowo polimerowym i/lub kołkowanie, - wykonanie obróbek blacharskich z blachy stalowej ocynkowanej ogniowo gr. 0,55 mm wraz z ułożeniem krawędziaka drewnianego wzdłuż krawędzi dachu, - montaż instalacji odgromowej, - pokrycie dachu papą podkładową termozgrzewalną - pokrycie dachu papą termozgrzewalną wierzchniego krycia - uzupełnienie ubytków w tynku zewnętrznym przy obróbkach blacharskich, - wykonanie i montaż rynien i rur spustowych z blachy stalowej ocynkowanej ogniowo gr. 0,55 mm, - montaż wywietrzników dachowych grawitacyjnych z laminatu poliestrowo-szklanego 11 szt..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 1.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykonawca zrealizował zgodnie z zasadami sztuki budowlanej w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 roboty budowlane dotyczące termomodernizacji dachów o wartości 150 tys. zł brutto każ-da

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

d) wypełniony formularz OFERTA (zał. nr 1 do niniejszej specyfikacji); e) oświadczenie o spełnianiu warunków złożone na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (zał. nr 2 do siwz); f) pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, jeżeli okres wykonywania zamówienia lub zdolności finansowej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Jeżeli wykonawca wykazując spełnienia warunków, o których mowa w pkt 4, polega na zasobach innych pod-miotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentu wymienionego w pkt 5 c); g) oświadczenie wykonawcy jaką część zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców); h) kosztorys ofertowy opracowany na podstawie załączonych przedmiarów, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót i dokonanej wizji lokalnej. Kosztorys ofertowy należy sporządzić w oparciu o standardy Katalogów Nakładów Rzeczowych

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.powiattorunski.pl/redir:przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację można otrzymywaćw siedzibie Starostwa Powiatowego w Toruniu, ul. Towarowa 4-6, pok. nr 109, nieodpłatnie.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.06.2010 godzina 09:00, miejsce: Oferty należy składać w kancelarii Starostwa Powiatowego, ul. Towarowa 4-6, pok. 100.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Ania Stanula-Lewandowska
    data wytworzenia informacji: 2010-05-21
  • zdarzenie opublikował: Anna Stanula
    data dodania: 2010-05-21 13:58
Załączniki:
  • siwz (PDF)178.74kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Ania Stanula-Lewandowska
      data wytworzenia informacji: 2010-05-21
    • załącznik opublikował: Anna Stanula
      data dodania: 2010-05-21 13:59
  • specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (PDF)223.22kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Ania Stanula-Lewandowska
      data wytworzenia informacji: 2010-05-21
    • załącznik opublikował: Anna Stanula
      data dodania: 2010-05-21 13:59
  • kosztorys ofertowy (PDF)20.04kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Ania Stanula-Lewandowska
      data wytworzenia informacji: 2010-05-21
    • załącznik opublikował: Anna Stanula
      data dodania: 2010-05-21 14:00
Termomodernizacja budynku warsztatu Zespołu Szkół CKU w Gronowie
data opublikowania zdarzenia: 2010-06-01 12:10
Typ zdarzenia: wyjaśnienie treści SIWZ
Oznaczenie: OR.342-6/10
Szczegółowa informacja:

Na prośbę wykonawcy, zamawiajacy udostępnia w załaczeniu  przedmiar robót ze wskazaniem KANR-ÓW.

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Ania Stanula-Lewandowska
    data wytworzenia informacji: 2010-06-01
  • zdarzenie opublikował: Anna Stanula
    data dodania: 2010-06-01 12:08
  • zmodyfikował: Anna Stanula
    ostatnia modyfikacja: 2010-06-01 12:09
Załączniki:
  • przedmiar + KNR (PDF)20.39kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Ania Stanula-Lewandowska
      data wytworzenia informacji: 2010-06-01
    • załącznik opublikował: Anna Stanula
      data dodania: 2010-06-01 12:09
    • zmodyfikował: Anna Stanula
      ostatnia modyfikacja: 2010-06-01 12:09
Termomodernizacja budynku warsztatu Zespołu Szkół CKU w Gronowie
data opublikowania zdarzenia: 2010-06-10 08:00
Typ zdarzenia: wybór najkorzystniejszej oferty
Oznaczenie: OR.342-6/10
Szczegółowa informacja:

Zarząd Powiatu Toruńskiego – zamawiający

Starostwo Powiatowe, ul. Towarowa 4-6, Toruń

 

Zawiadomienie o wyborze oferty

 

Postępowanie pn.: „Termomodernizacja budynku warsztatu Zespołu Szkół CKU w Gronowie”

 

 Wykaz Wykonawców, którzy złożyli oferty w postępowaniu

Nr oferty

Nazwa (firma) i adres wykonawcy

Cena *zł

1

Firma Remontowo – Budowlana „MAŁY”

Roman Kawczyński Józefowo 25a, 87 – 630 Skępe

166 115,79 zł

2

Przedsiębiorstwo Handlowo – usługowe

„DOM – SKALFLEKS”Urszula Zielińska

ul. Niepodległości 2/5, 14 – 200 Iława

182 775,39 zł

3

P. P. H. U. KAMI – BUD

Rętwiny, 87 – 404 Radomin

136 157,51 zł

4

JAWOR Sp. z o.o.

Ul. Chrobrego 121, 87 – 100 Toruń

164 559,97 zł

5

Firma Handlowo – Usługowa Zbigniew Kuciak

ul. Gen. Sikorskiego 47, 87 – 140 Chełmża

149 545,73 zł

 

OFERTA NAJKORZYSTNIEJSZA

Na podstawie art. 92 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający zawiadamia, wybrano ofertę
nr 3 Wykonawcy:

P. P. H. U. KAMI – BUD

Rętwiny, 87 – 404 Radomin

 

Uzasadnienie: Zamawiający wybrał najkorzystniejszą ofertę nr 3 Wykonawcy P. P. H. U. KAMI – BUD zgodnie z art. 91 ust. 1 uPzp, - którego oferta spełnia w całości wymogi SIWZ, nie została odrzucona.

Wybrany Wykonawca przedstawił ofertę z najniższą ceną i uzyskał największą ilość punktów, tj. 100 pkt.

 

Streszczenie oceny i porównanie złożonych ofert:

 

Nr oferty

Liczba pkt w kryterium

NAJNIŻSZA CENA

Liczba pkt w kryterium ....................

Liczba pkt w kryterium ....................

Razem

1

81,97

-----

-----

81,97

2

74,50

-----

-----

74,50

3

100

-----

-----

100

4

82,74

-----

-----

82,74

5

91,05

-----

-----

91,05

 

Umowa w sprawie zamówienia publicznego zostanie zawarta w terminie określonym w art. 94 ust. 2 pkt 3) lit. a) w związku z art. 94 ust. 1 pkt 2) ustawy Prawo zamówień publicznych.

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Ania Stanula-Lewandowska
    data wytworzenia informacji: 2010-06-10
  • zdarzenie opublikował: Anna Stanula
    data dodania: 2010-06-10 07:50
Termomodernizacja budynku warsztatu Zespołu Szkół CKU w Gronowie
data opublikowania zdarzenia: 2010-06-30 11:00
Typ zdarzenia: udzielenie zamówienia (zawarcie umowy)
Oznaczenie: OR.342-6/10
Szczegółowa informacja:

Toruń: Termomodernizacja budynku warsztatu Zespołu Szkół CKU w Gronowie
Numer ogłoszenia: 161873 - 2010; data zamieszczenia: 22.06.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 131257 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Toruńskiego, ul. Towarowa 4-6, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 662 88 88, faks 0-56 662 88 89.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja budynku warsztatu Zespołu Szkół CKU w Gronowie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia - Termomodernizacja dachu budynku warsztatu obejmująca roboty: - rozbiórkę starych obróbek blacharskich, instalacji odgromowej, rynien z blachy, - wyrównanie, zakitowanie ubytków i przygotowanie starego podłoża z papy do prawidłowego ułożenia płyt z wełny mineralnej, - ułożenie płyt z wełny mineralnej gr. 12 cm do dachów płaskich - mocowanie wełny mineralnej za pomocą klejenia klejem asfaltowo polimerowym i/lub kołkowanie, - wykonanie obróbek blacharskich z blachy stalowej ocynkowanej ogniowo gr. 0,55 mm wraz z ułożeniem krawędziaka drewnianego wzdłuż krawędzi dachu, - montaż instalacji odgromowej, - pokrycie dachu papą podkładową termozgrzewalną - pokrycie dachu papą termozgrzewalną wierzchniego krycia - uzupełnienie ubytków w tynku zewnętrznym przy obróbkach blacharskich, - wykonanie i montaż rynien i rur spustowych z blachy stalowej ocynkowanej ogniowo gr. 0,55 mm, - montaż wywietrzników dachowych grawitacyjnych z laminatu poliestrowo-szklanego 11 szt..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.06.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • p. Marleną Szyszkowską prowadzącą działalność gospodarczą pod nazwą Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Handlowo - Usługowe KAMI - BUD, Rętwiny, 87-404 Radomin, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 163730,37 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 136157,51

  • Oferta z najniższą ceną: 136157,51 / Oferta z najwyższą ceną: 182775,39

  • Waluta: PLN.

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Ania Stanula-Lewandowska
    data wytworzenia informacji: 2010-06-30
  • zdarzenie opublikował: Anna Stanula
    data dodania: 2010-06-30 10:01
[drukuj]