Biuletyn Informacji Publicznej
STAROSTWA POWIATOWEGO W TORUNIU

Wyszukiwarka

Odnośniki

Kalendarium

« poprzedni miesiąckwiecień 2024» następny miesiąc
PnWtŚrCzwPtSobNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930

Najbliższe wydarzenia

Brak wydarzeń w wybranym okresie

Przejdź do: www.powiattorunski.pl

Treść strony

Zamówienia publiczne

OR.342-15/10 - przetarg nieograniczony

Status postępowania: zakończony rozstrzygnięty
Przebieg postępowania
Sporządzenie operatów szacunkowych V
data opublikowania zdarzenia: 2010-07-06 11:15
Typ zdarzenia: ogłoszenie
Data wszczęcia postępowania: wtorek 2010-07-06
Data końca składania ofert: piątek 2010-06-25 godz. 10:00
Oznaczenie: OR.342-15/10
Szczegółowa informacja:

Toruń: SPORZĄDZENIE OPERATÓW SZACUNKOWYCH V
Numer ogłoszenia: 177425 - 2010; data zamieszczenia: 06.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Toruńskiego , ul. Towarowa 4-6, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 662 88 88, faks 0-56 662 88 89.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiattorunski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SPORZĄDZENIE OPERATÓW SZACUNKOWYCH V.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia usługa polegająca na sporządzeniu na piśmie opinii o wartości nieruchomości w formie operatów szacunkowych. Operaty szacunkowe muszą być wykonane zgodnie z: a) ustawą z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (t. j. Dz. U. z 2004 r. Nr 261, poz. 2603 ze zm.); b) rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 21 września 2004 r. w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego (Dz. U. z 2004 r. Nr 207, poz. 2109); c) obowiązującymi standardami zawodowymi rzeczoznawców majątkowych; d) innymi przepisami obowiązującymi w tym zakresie. Przedmiot zamówienia obejmuje: - aktualizację opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego gruntu Skarbu Państwa w miejscowości Nawra gm. Chełmża, ozn. jako:- dz. 10/7 o pow. 0,4306 ha, KW 61606/3, - dz. 10/11 o pow. 0,1295 ha, KW 65012/0, - dz. 4/19 o pow. 0,1495 ha, KW 61608/7, - dz. 4/18 o pow. 0,1340 ha, KW 61604/9, - dz. 4/17 o pow. 0,1433 ha, KW 61612/8, - dz. 10/6 o pow. 0,2774 ha, KW 62608/4, - dz. 4/13 o pow. 0,0991 ha, KW 65010/6, - dz. 48/21 o pow. 0,1201 ha, KW 62586/3, - dz. 48/19 o pow. 0,2072 ha, KW 62591/1, - dz. 48/23 o pow. 0,0357 ha, KW 62599/7, - dz. 48/14 o pow. 0,0880 ha, KW 61610/4, - dz. 48/24 o pow. 0,0286 ha, KW 62594/2, - dz. 48/17 o pow. 0,0864 ha, KW 62586/3, - dz. 48/28 o pow. 0,1307 ha, KW 62595/9, - dz. 48/26 o pow. 0,1145 ha, KW 62581/8, - dz. 94/1 o pow. 0,1927 ha, KW 62611/8, - dz. 48/25 o pow. 0,0296 ha, KW 62592/8, - dz. 48/35 o pow. 0,0602 ha, KW 64193/5. Usługa obejmuje: Uzupełnienie operatu o podanie wartości prawa użytkowania wieczystego, w przypadku złożenia przez użytkownika wieczystego wniosku o przekształcenie prawa użytkowania wieczystego w prawo własności. W przypadku odwołania się od opłaty przez użytkownika wieczystego do SKO złożenia przez rzeczoznawcę odpowiednich wyjaśnień. - zwrot wywłaszczonej nieruchomości miejscowości poł. w Toruń, ul. Wierzbowa 4, 4a ozn. jako: - dz. 163/1 o pow. 0,2116 ha, KW 44422 - dz. 172/1 o pow. 0,4490 ha, KW 44422 - dz. 173/1 o pow. 0,0152 ha, KW 44422 Toruń, ul. Wierzbowa 6, ozn. jako: - dz. 164/1 o pow. 0,6341 ha, KW 44422 - dz. 174 o pow. 0,0278 ha, KW 44422 - dz. 175 o pow. 0,7526 ha, KW 44422 Toruń, ul. Marii Curie - Skłodowskiej 68, ozn. jako: - dz. 162 o pow. 0,9098 ha, KW 44422 - dz. 170 o pow. 0,0283 ha, KW 44422 - dz. 171 o pow. 0,9176 ha, KW 44422 - wywłaszczenie nieruchomości poł. w miejscowości Grębocin, gm. Lubicz ozn. jako: - dz. 466/1 o pow. 0,0138 ha, KW 15407/1.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 1.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, - posiadają uprawnienia zawodowe w zakresie szacowania nieruchomości (nadane zgodnie z art. 192 ustawy o gospodarce nieruchomościami);

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • sytuacji ekonomicznej i finansowej. - ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, wystawionej/ego na podstawie Rozporządzenia Ministra Finansów w sprawie obowiązkowego ubezpieczenia odpowie-dzialności cywilnej rzeczoznawcy majątkowego z dnia 21 września 2004 r. (Dz. U. Nr 207, poz. 2112).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

wypełniony formularz OFERTA (zał. nr 1 do niniejszej specyfikacji); oświadczenie o spełnianiu warunków złożone na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (zał. nr 2 do SIWZ);

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.powiattorunski.pl/redir:przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację można otrzymywać również w siedzibie Starostwa Powiatowego w Toruniu, ul. Towarowa 4-6, pok. nr 109, nieodpłatnie.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.07.2010 godzina 09:00, miejsce: Oferty należy składać w kancelarii Starostwa Powiatowego, ul. Towarowa 4-6, pok. 100.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Ania Stanula-Lewandowska
    data wytworzenia informacji: 2010-07-06
  • zdarzenie opublikował: Anna Stanula
    data dodania: 2010-07-06 11:18
Załączniki:
  • siwz (PDF)147.95kB

    Metryka

    • załącznik opublikował: Anna Stanula
      data dodania: 2010-07-06 11:19
Sporządzenie operatów szacunkowych V
data opublikowania zdarzenia: 2010-07-21 12:00
Typ zdarzenia: ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Oznaczenie: OR.342-15/10
Szczegółowa informacja:

Zawiadomienie o wyborze oferty

Postępowanie pn.:„Sporządzenie operatów szacunkowych V”

 Wykaz Wykonawców, którzy złożyli oferty w postępowaniu

Nr oferty

Nazwa (firma) i adres wykonawcy

Cena * zł

2

Firma „CZERLI” Lidia Czerwińska

ul. Platynowa 1, 85 – 445 Bydgoszcz

10 000

 

OFERTA NAJKORZYSTNIEJSZA

Na podstawie art. 92 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający zawiadamia, iż wybrano ofertę
nr 2 Wykonawcy:

Firma „CZERLI” Lidia Czerwińska

ul. Platynowa 1, 85 – 445 Bydgoszcz

 

Uzasadnienie:Zamawiający wybrał najkorzystniejszą ofertę nr 2 Wykonawcy- Firma „CZERLI” Lidia Czerwińskazgodnie z art. 91 ust. 1 uPzp, - którego oferta spełnia w całości wymogi SIWZ, nie została odrzucona.

Wybrany Wykonawca przedstawił ofertę z najniższą ceną i uzyskał największą ilość punktów, tj. 100 pkt.

Streszczenie oceny i porównanie złożonych ofert:

Nr oferty

Liczba pkt w kryterium
NAJNIŻSZA CENA

Liczba pkt w kryterium ..........

Liczba pkt w kryterium .............

Razem

2

 

100

 

-----------

-----------

 

100

 

 

Umowa w sprawie zamówienia publicznego zostanie zawarta w terminie określonym w art. 94 ust. 2 pkt 3) lit. a) w związku z art. 94 ust. 1 pkt 2) ustawy Prawo zamówień publicznych, czyli po dniu 29 czerwca 2010 r.

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Anna Stanula-Lewandowska
    data wytworzenia informacji: 2010-07-21
  • zdarzenie opublikował: Anna Stanula
    data dodania: 2010-07-21 11:48
Sporządzenie operatów szacunkowych V
data opublikowania zdarzenia: 2010-08-24 11:00
Typ zdarzenia: udzielenie zamówienia (zawarcie umowy)
Oznaczenie: OR.342-15/10
Szczegółowa informacja:

Toruń: Sporządzenie operatów szacunkowych V
Numer ogłoszenia: 228519 - 2010; data zamieszczenia: 24.08.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 177425 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Toruńskiego, ul. Towarowa 4-6, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 662 88 88, faks 0-56 662 88 89.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sporządzenie operatów szacunkowych V.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia usługa polegająca na sporządzeniu na piśmie opinii o wartości nieruchomości w formie operatów szacunkowych. Operaty szacunkowe muszą być wykonane zgodnie z: a) ustawą z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (t. j. Dz. U. z 2004 r. Nr 261, poz. 2603 ze zm.); b) rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 21 września 2004 r. w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego (Dz. U. z 2004 r. Nr 207, poz. 2109); c) obowiązującymi standardami zawodowymi rzeczoznawców majątkowych; d) innymi przepisami obowiązującymi w tym zakresie. Przedmiot zamówienia obejmuje: - aktualizację opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego gruntu Skarbu Państwa w miejscowości Nawra gm. Chełmża, ozn. jako:- dz. 10/7 o pow. 0,4306 ha, KW 61606/3, - dz. 10/11 o pow. 0,1295 ha, KW 65012/0, - dz. 4/19 o pow. 0,1495 ha, KW 61608/7, - dz. 4/18 o pow. 0,1340 ha, KW 61604/9, - dz. 4/17 o pow. 0,1433 ha, KW 61612/8, - dz. 10/6 o pow. 0,2774 ha, KW 62608/4, - dz. 4/13 o pow. 0,0991 ha, KW 65010/6, - dz. 48/21 o pow. 0,1201 ha, KW 62586/3, - dz. 48/19 o pow. 0,2072 ha, KW 62591/1, - dz. 48/23 o pow. 0,0357 ha, KW 62599/7, - dz. 48/14 o pow. 0,0880 ha, KW 61610/4, - dz. 48/24 o pow. 0,0286 ha, KW 62594/2, - dz. 48/17 o pow. 0,0864 ha, KW 62586/3, - dz. 48/28 o pow. 0,1307 ha, KW 62595/9, - dz. 48/26 o pow. 0,1145 ha, KW 62581/8, - dz. 94/1 o pow. 0,1927 ha, KW 62611/8, - dz. 48/25 o pow. 0,0296 ha, KW 62592/8, - dz. 48/35 o pow. 0,0602 ha, KW 64193/5. Usługa obejmuje: Uzupełnienie operatu o podanie wartości prawa użytkowania wieczystego, w przypadku złożenia przez użytkownika wieczystego wniosku o przekształcenie prawa użytkowania wieczystego w prawo własności. W przypadku odwołania się od opłaty przez użytkownika wieczystego do SKO złożenia przez rzeczoznawcę odpowiednich wyjaśnień. - zwrot wywłaszczonej nieruchomości miejscowości poł. w Toruń, ul. Wierzbowa 4, 4a ozn. jako: - dz. 163/1 o pow. 0,2116 ha, KW 44422 - dz. 172/1 o pow. 0,4490 ha, KW 44422 - dz. 173/1 o pow. 0,0152 ha, KW 44422 Toruń, ul. Wierzbowa 6, ozn. jako: - dz. 164/1 o pow. 0,6341 ha, KW 44422 - dz. 174 o pow. 0,0278 ha, KW 44422 - dz. 175 o pow. 0,7526 ha, KW 44422 Toruń, ul. Marii Curie - Skłodowskiej 68, ozn. jako: - dz. 162 o pow. 0,9098 ha, KW 44422 - dz. 170 o pow. 0,0283 ha, KW 44422 - dz. 171 o pow. 0,9176 ha, KW 44422 - wywłaszczenie nieruchomości poł. w miejscowości Grębocin, gm. Lubicz ozn. jako: - dz. 466/1 o pow. 0,0138 ha, KW 15407/1.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.08.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • p. Lidia Czerwińska Firma CZERLI, ul. Platynowa 1, 85-445 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13830,17 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 10000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 10000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 10000,00

  • Waluta: PLN.

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Anna Stanula-Lewandowska
    data wytworzenia informacji: 2010-08-24
  • zdarzenie opublikował: Anna Stanula
    data dodania: 2010-08-24 10:14
[drukuj]