Redaguje: Marzena Pietruszyńska, Wydział Organizacyjny i Spraw Obywatelskich, tel. (056) 662 88 10, fax 662 88 89, 87-100 Toruń, ul. Towarowa 4-6, p.101
Ogłoszenie o zamówieniu nr 159
ZAPYTANIE OFERTOWE W TRYBIE ANALIZY RYNKU nr OR.272.2.24.2019
Powiat Toruński reprezentowany przez Zarząd Powiatu
w siedzibą w Toruniu ul. Towarowa 4-6, 87 – 100 Toruń
zaprasza
do złożenia oferty na wykonanie zamówienia
Dostawy materiałów eksploatacyjnych do
drukarek, ploterów oraz urządzeń wielofunkcyjnych
Informacje o zamówieniu:
- Rodzaj zamówienia: dostawa.
- Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa tonerów do drukarek, ploterów i urządzeń wielofunkcyjnych do siedziby Starostwa Powiatowego w Toruniu.
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w formularzu cenowym (załącznik nr 1a) i we wzorze umowy (załącznik nr 2).
Dostarczone wkłady barwiące nie mogą pochodzić z regeneracji. Wszystkie wyszczególnione w wykazie wkłady oraz ich elementy, w tym: bębny światłoczułe, wałki, listwy, koła zębate, złącza, elementy elektroniczne i inne, winny być wyrobami oryginalnymi (zalecane i dopuszczane przez producenta urządzenia i przez niego firmowane), fabrycznie nowymi, nieużywanymi i nie mogą pochodzić z odzysku. Zamawiający wyklucza zatem możliwość dostaw produktów używanych, zamienników, regenerowanych czy powtórnie napełnianych.
- Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
- Informacja o wagach punktowych lub procentowych przypisanych do poszczególnych kryteriów oceny ofert: cena – 100%.
- Termin realizacji zamówienia ze wskazaniem terminów odbiorów: od dnia zawarcia umowy do 31.12.2020 r.
- Dokumenty, których dostarczenia wymaga zamawiający:
- formularz ofertowy (załącznik nr 1 i załącznik nr 1a).
- Termin składania ofert: 30.12.2019 r. do godz. 10:00.
- Miejsce składania ofert: pokój nr 100, I piętro, ul. Towarowa 4-6, Toruń.
- Osoba odpowiedzialna za udzielanie informacji: Natalia Żochowska n.zochowska@powiattorunski.pl
Zamawiający zawiera umowę w sprawie zamówienia publicznego z wykonawcą, który złożył ofertę najkorzystniejszą.
Postępowanie o udzielenie zamówienia zostaje unieważnione, w przypadku gdy:
- cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę przeznaczoną na realizację zamówienia, chyba że istnieje możliwość zwiększenia tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty,
- nie złożono żadnej ważnej oferty.
Ofertę należy złożyć:
w jednej zamkniętej kopercie, opisanej jako, „Oferta na zamówienie realizowane w trybie analizy rynku na zadanie pn.: „Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, ploterów oraz urządzeń wielofunkcyjnych”.
Ponadto należy wpisać nazwę (firmę) wykonawcy i adres jego siedziby.
Pełna treść zapytania ofertowego i załączniki do pobrania poniżej.
autor lub odpowiedzialny za treść: Natalia Żochowska
data wytworzenia: 2019-12-18
opublikował: Natalia Żochowska
data publikacji: 2019-12-18 14:49
zmodyfikował: Natalia Żochowska
ostatnia modyfikacja: 2019-12-20 08:11
Rejestr zmian
- zmieniono 2019-12-20 08:11 przez Natalia Żochowska: sprostowanie daty (z 2018 na 2019)
autor lub odpowiedzialny za treść: Natalia Żochowska
data wytworzenia: 2019-12-18
opublikował: Natalia Żochowska
data publikacji: 2019-12-18 14:49
Pytanie wykonawcy i odpowiedź zamawiającego
autor lub odpowiedzialny za treść: Natalia Żochowska
data wytworzenia: 2019-12-23
opublikował: Natalia Żochowska
data publikacji: 2019-12-23 14:45
Informacja z otwarcia ofert
autor lub odpowiedzialny za treść: Natalia Żochowska
data wytworzenia: 2019-12-30
opublikował: Natalia Żochowska
data publikacji: 2019-12-30 11:09
Informacja o wyniku postępowania
autor lub odpowiedzialny za treść: Natalia Żochowska
data wytworzenia: 2020-01-02
opublikował: Natalia Żochowska
data publikacji: 2020-01-02 13:50