BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ STAROSTWA POWIATOWEGO W TORUNIU
- STAROSTWO POWIATOWE »
- Jak załatwić sprawę w Urzędzie »
- Wpis do ewidencji uczniowskich klubów sportowych »
Redaguje: Marzena Pietruszyńska, Wydział Organizacyjny i Spraw Obywatelskich, tel. 56 662 88 10, fax 662 88 89, 87-100 Toruń, ul. Towarowa 4-6, p.109
Karta informacyjna SP-056
- Nazwa procedury:
Wpis do ewidencji uczniowskich klubów sportowych
- Nazwa wydziału:
Wydział Edukacji i Spraw Społecznych
- Podstawa prawna:
- Wymagane dokumenty:
Nowy klub sportowy:
- wniosek o wpis do ewidencji uczniowskich klubów sportowych podpisany przez wszystkich członków komitetu założycielskiego/wszystkich członków zarządu,
- protokół z wyboru komitetu założycielskiego na zebraniu założycielskim lub/i z wyboru władz stowarzyszenia,
- informacja o adresie siedziby stowarzyszenia,
- lista co najmniej 7 założycieli obecnych na zebraniu założycielskim zawierająca imiona i nazwiska, datę i miejsce urodzenia, miejsce zamieszkania oraz własnoręczne podpisy członków założycieli,
- statut w 2 egzemplarzach,
Klub sportowy figurujący w ewidencji:
- wniosek o wpis zmian do ewidencji uczniowskich klubów sportowych podpisany przez członków zarządu upoważnionych do składania oświadczeń woli w imieniu Klubu (zgodnie z zapisami w Statucie),
- protokół z zebrania wraz z uchwałami dotyczącymi wprowadzonych zmian,
- lista obecności z zebrania z podpisami członków klubu.
- Opłaty:
Wpis uczniowskiego klubu sportowego lub wpis zmian dotyczących uczniowskiego klubu sportowego do ewidencji prowadzonej przez Starostę Toruńskiego nie podlega opłacie skarbowej (podstawa prawna: art.2 ust.1 pkt 1 lit. g ustawy z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej).
Wydanie zaświadczenia potwierdzającego, że uczniowski klub sportowy figuruje w ewidencji prowadzonej przez Starostę Toruńskiego nie podlega opłacie skarbowej (podstawa prawna: art.2 ust.1 pkt 1 lit. g ustawy z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej).
- Termin załatwienia sprawy:
Wpis do ewidencji wymaga wydania decyzji o wpisie. Termin wydania decyzji do 30 dni.
Wydanie zaświadczenia w terminie do 7 dni od dnia złożenia wniosku.
- Jednostka prowadząca sprawę:
Wydział Edukacji i Spraw Społecznych
II piętro, pokój 206, tel. 56 662-88-42
- Tryb odwoławczy:
Od decyzji przysługuje odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Toruniu za pośrednictwem Starosty Toruńskiego w terminie 14 dni od daty otrzymania decyzji.
- Dodatkowe informacje:
Wszystkie kserokopie dokumentów powinny być poświadczone za zgodność z oryginałem.
- Formularze do pobrania:
Druk Wniosku o wydanie zaświadczenia – do pobrania poniżej.
autor lub odpowiedzialny za treść: Joanna Rybitwa
data wytworzenia: 2016-09-30
opublikował: Marzena Pietruszyńska
data publikacji: 2016-10-24 10:45
zmodyfikował: Marzena Pietruszyńska
ostatnia modyfikacja: 2022-11-10 13:15
Rejestr zmian
- zmieniono 2017-09-25 08:02 przez Marzena Pietruszyńska: Aktualizacja podstaw prawnych.
- zmieniono 2019-03-25 12:41 przez Marzena Pietruszyńska: Aktualizacja treści. Publikacja wniosku.
- zmieniono 2020-07-30 09:11 przez Marzena Pietruszyńska: Zmiana nazwy wydziału.
- zmieniono 2022-01-17 11:56 przez Marzena Pietruszyńska: Zmiana nazwy wydziału zgodnie z Regulaminem Organizacyjnym.
- zmieniono 2022-11-10 13:15 przez Marzena Pietruszyńska: Aktualizacja hiperłączy. Aktualizacja wniosku o wydanie zaświadczenia oraz klauzul informacyjnych.
autor lub odpowiedzialny za treść: Joanna Rybitwa
data wytworzenia: 2022-11-02
opublikował: Marzena Pietruszyńska
data publikacji: 2022-11-10 13:21
Stronę wygenerowano: 2024-04-27 12:28:10
Strona wygenerowana z systemu bip.net