Treść strony
Załatwianie spraw w okresie pandemii COVID19
Obecnie aby załatwić sprawę w Starostwie trzeba wydrukować i wypełnić wniosek z odpowiedniego wydziału (linki poniżej), a następnie zapakować wniosek wraz z wymaganymi załącznikami i wrzucić do skrzynki podawczej w holu Starostwa.
Tylko Wydział Komunikacji i Transportu obsługuje klientów bezpośrednio na Sali obsługi na I piętrze ale po uprzedniej rezerwacji miejsca w systemie rezerwacji.
W razie pytań proszę dzwonić na telefony podane w spisie telefonów do Starostwa.
- WYDZIAŁ ŚRODOWISKA
- WYDZIAŁ ARCHITEKTURY I BUDOWNICTWA
- WYDZIAŁ KOMUNIKACJI I TRANSPORTU
- WYDZIAŁ EDUKACJI, SPRAW SPOŁECZNYCH I PROMOCJI
- WYDZIAŁ ORGANIZACYJNY I SPRAW OBYWATELSKICH
- WYDZIAŁ GEODEZJI I GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI
- POWIATOWY RZECZNIK KONSUMENTÓW
- POWIATOWY ZESPÓŁ DS. ORZEKANIA O NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI
- PEŁNOMOCNICTWO
Metryka
- opublikował: Administrator - Dorota Wróblewskadata publikacji: 2012-12-18 12:52
- zmodyfikował: Marzena Pietruszyńskaostatnia modyfikacja: 2020-07-30 08:41
Opis strony
Redaguje: Marzena Pietruszyńska, Wydział Organizacyjny i Spraw Obywatelskich, tel. 56 662 88 10, 87-100 Toruń, ul. Towarowa 4-6, p.112
Metryka strony
Ilość odwiedzin obecnej strony: 103126
Ostatnia aktualizacja obecnej strony: 2020-10-14 09:22