Biuletyn Informacji Publicznej
STAROSTWA POWIATOWEGO W TORUNIU

Wyszukiwarka

Odnośniki

Banery

  • Ankieta

Kalendarium

« poprzedni miesiącmarzec 2024» następny miesiąc
PnWtŚrCzwPtSobNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Najbliższe wydarzenia

Brak wydarzeń w wybranym okresie

Przejdź do: www.powiattorunski.pl

Treść strony

REJESTRY:

- rejestr skarg i wniosków,
- rejestr zarządzeń Dyrektora Domu Pomocy Społecznej,
- rejestr wydawanych upoważnień i pełnomocnictw,
- rejestr zawartych umów,

EWIDENCJE:

- ewidencja mieszkańców,
- ewidencja środków trwałych,
- ewidencja pozostałych środków trwałych,
- ewidencja kartotek płacowych
- ewidencja kontroli,
- ewidencja wyjść prywatnych w godzinach pracy,
- ewidencja wystawionych delegacji służbowych,
- ewidencja pracowników upoważnionych do przetwarzania danych osobowych

 

ARCHIWUM

 

Dom Pomocy Społecznej w Browinie, prowadzi składnicę akt, która służy potrzebom jednostki. Zasób składnicy akt stanowią materiały niearchiwalne powstające w związku z działalnością jednostki.

W składnicy akt przechowywane są akta powstające w wyniku bieżącej pracy komórek organizacyjnych Domu, dokumenty osobowe i płacowe pracowników Domu.

Osoba starająca się o wystawienie zaświadczenia, odpisu dokumentu itp. może otrzymać dokument po złożeniu podania (za sporządzenie odpisu itp. nie pobiera się opłat) 

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Anna Woźniak - Margol
  • opublikował: Sebastian Słowiński
    data publikacji: 2011-08-11 12:09
  • zmodyfikował: Sebastian Słowiński
    ostatnia modyfikacja: 2012-03-30 13:49

Opis strony

Redaguje: Sebastian Słowiński, Dom Pomocy Społecznej w Browinie, 87-140 Chełmża, tel. (056) 675-71-11, fax. (056) 675-72-77, e-mail: browina@home.pl

Metryka strony

Ilość odwiedzin obecnej strony: 35770
Ostatnia aktualizacja treści obecnej strony: 2012-03-30 13:49:36

Banery

  • Budowa i dostosowanie strony do potrzeb osób niepełnosprawnych współfinansowane ze środków Ministra Cyfryzacji