Odnośniki
Banery
Kalendarium
Pn | Wt | Śr | Czw | Pt | Sob | Nd |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
Najbliższe wydarzenia
Brak wydarzeń w wybranym okresie
Przejdź do: www.powiattorunski.pl
Treść strony
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Zakup i dostawa soli drogowej i pisaku do obsługi zimowego utrzymania dróg na sezon 2017-2018 (12.09.2017r.)
Metryka
- [treść archiwalna]
- autor lub odpowiedzialny za treść: Sebastian Kannenbergdata wytworzenia: 2017-09-12
- opublikował: Marcin Wantowskidata publikacji: 2017-09-12 12:43
- zmodyfikował: Marcin Wantowskiostatnia modyfikacja: 2017-11-14 10:53
Rejestr zmian
- zmieniono 2017-09-27 10:25 przez Marcin Wantowski: zamieszczono plik: Informacja z otwarcia ofert sól i piasek
- zmieniono 2017-10-10 11:35 przez Marcin Wantowski: zamieszczono plik: Informacja o wyborze oferty
- zmieniono 2017-11-14 10:53 przez Marcin Wantowski: zamieszczono plik: Ogloszenie o udzieleniu zamowienia
Opis strony
Redaguje: Marcin Wantowski, Powiatowy Zarząd Dróg w Toruniu tel. 56 66 44 775, fax 56 66 44 775, 87-100 Toruń, ul. Polna 34/ 38
Metryka strony
Ilość odwiedzin obecnej strony: 243404
Ostatnia aktualizacja treści obecnej strony: 2024-03-22 08:38:20