Podinspektor ds. ewidencji kierowców i pojazdów (ogłoszenie nr 12/2023)
Ogłoszenie nr 12/2023
Starostwo Powiatowe w Toruniu
ul. Towarowa 4-6, 87-100 Toruń
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
Podinspektor ds. ewidencji kierowców i pojazdów
w Wydziale Komunikacji i Transportu w wymiarze 1 etatu
- Wymagania niezbędne:
- Wykształcenie wyższe, kierunek prawo lub administracja
- 1 rok pracy w administracji – do stażu pracy wliczany jest okres odbytego stażu absolwenckiego
- Wymagania dodatkowe:
obsługa komputera, pakietu MS OFFICE, znajomość: struktury starostwa, ustawy o samorządzie powiatowym, kodeksu postępowania administracyjnego, - Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
- Zadania główne
Obsługa bezpośrednia klientów Wydziału, prowadzenie postępowań dotyczących ewidencji pojazdów - Zadania pomocnicze
Obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej, obsługa poczty elektronicznej, - Zadania okresowe
Archiwizacja akt pojazdów,
- Zadania główne
- Warunki pracy na danym stanowisku:
- praca będzie wykonywana w Starostwie Powiatowym w Toruniu przy ul. Towarowej 4-6,
- praca o charakterze biurowym,
- praca przy monitorze ekranowym, wymagająca wymuszonej pozycji ciała,
- Stały kontakt z klientem, w tym liczne kontakty telefoniczne,
- praca w dniach: poniedziałek, środa, czwartek, w godz. 7.30-15.30, wtorek w godz. 7.30-16.30, piątek w godz. 7.30-14.30.,
- wymiar czasu pracy – cały etat
- Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu czerwcu wyniósł powyżej 6%.
- Wymagane dokumenty:
- życiorys (CV),
- list motywacyjny,
- kopie dokumentów poświadczających wykształcenie (np. dyplom, zaświadczenie o stanie odbytych studiów),
- oświadczenie o spełnianiu wymagań określonych w art. 6 ust. 1 pkt 1 i 2 oraz ust. 3 pkt 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych,
- kopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność kandydata, gdy kandydat chce skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych – dot. przypadku, gdy wskaźnik zatrudnienia, o którym mowa w pkt 5, jest niższy niż 6%, wówczas pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych (z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych), przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się w gronie osób przedstawionych kierownikowi jednostki celem zatrudnienia wybranego kandydata*.
*kandydat, który zamierza skorzystać z niniejszego uprawnienia obowiązany jest złożyć oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dot. zdrowia, o treści: „Wyrażam zgodę, zgodnie z art. 9 ust. 2 lit. a RODO, na przetwarzanie moich danych osobowych dotyczących zdrowia, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO”.
- Termin i miejsce składania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne w zamkniętej kopercie należy składać osobiście w siedzibie Starostwa, punkt informacyjny na parterze budynku, pocztą elektroniczną w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego lub pocztą na adres: Starostwo Powiatowe w Toruniu, ul. Towarowa 4-6, 87-100 Toruń z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko Podinspektor ds. ewidencji kierowców i pojazdów w terminie do dnia 16.08.2023 r.
W przypadku ofert wysyłanych pocztą decyduje data stempla pocztowego, a w przypadku wysyłania drogą elektroniczną lub osobistego dostarczenia dokumentów decyduje data wpływu do Starostwa.
Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.powiattorunski.pl) oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Towarowej 4-6.
Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych
Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/W (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), informuję, iż:
- Administratorem Twoich danych osobowych jest Starosta Toruński z siedzibą w Toruniu ul. Towarowa 4-6, 87-100 Toruń, dane kontaktowe Administratora danych: tel.: 56 6628800, e-mail: starostwo@powiattorunski.pl,
- Do kontaktów w sprawie ochrony Twoich danych osobowych został także powołany Inspektor Ochrony Danych, z którym możesz się kontaktować pod numerem tel.: 56 6628960 lub wysyłając e-mail na adres iod@powiattorunski.pl.
- Możesz kontaktować z nami w następujący sposób: listownie (na adres Administratora), e-mailowo i telefonicznie (podane w punkcie 1 i 2).
- Twoje dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Toruniu.
- Podstawą do przetwarzania Twoich danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady(UE) Nr 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
- Odbiorcami Twoich danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa.
- Twoje dane osobowe przetwarzane będą przez okres wskazany w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (t. j. Dz. U. 2011, Nr 14, poz. 67).
- Posiadasz prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, ich sprostowania oraz ograniczenia przetwarzania.
- Przysługuje Ci skarga do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznasz, że przetwarzanie Twoich danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
- Twoje dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.
- Twoje dane nie będą przekazane do państwa poza Unię Europejską lub do organizacji międzynarodowej.
drukuj (Podinspektor ds. ewidencji kierowców i pojazdów (ogłoszenie nr 12/2023))
Metryka
- Treść archiwalnatak
- Autor lub odpowiedzialny za treśćMaria Makowska
- Data wytworzenia2023-07-21
- OpublikowałMarzena Pietruszyńska
- Data publikacji2023-07-24 10:07
- Ostatnio zmodyfikowałMarzena Pietruszyńska
- Ostatnia modyfikacja2023-07-27 11:58
Lista kandydatów spełniających wymagania formalne - Podinspektor ds. ewidencji kierowców i pojazdów (ogłoszenie nr 12/2023)
Lista kandydatów spełniających wymagania formalne na wolne stanowisko urzędnicze
Podinspektor ds. ewidencji kierowców i pojazdów
w Wydziale Komunikacji i Transportu
(1 etat)
Informujemy, że w wyniku wstępnej selekcji na ww. stanowisko pracy, do następnego etapu rekrutacji zakwalifikowali się następujący kandydaci spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu:
- Aneta Kostyra, zamieszkała w Grębocinie
- Michał Myszkowski, zamieszkały w Głogowie
- Aleksandra Piotrowska, zamieszkała w Moszczonnym
Metryka
- Treść archiwalnatak
- Autor lub odpowiedzialny za treśćMaria Makowska
- Data wytworzenia2023-08-24
- OpublikowałMarzena Pietruszyńska
- Data publikacji2023-08-25 12:06
- Ostatnio zmodyfikowałMarzena Pietruszyńska
- Ostatnia modyfikacja2023-08-25 12:06
Informacja o wynikach naboru - Podinspektor do spraw ewidencji kierowców i pojazdów (ogłoszenie nr 12/2023)
Informacja o wynikach naboru na wolne stanowisko
Podinspektor ds. ewidencji kierowców i pojazdów
w Wydziale Komunikacji i Transportu
Informujemy, że w wyniku zakończenia procedury naboru na ww. stanowisko została wybrana Pani Aneta Kostyra, zamieszkała w Grębocinie
Uzasadnienie dokonanego wyboru:
Pani Aneta Kostyra podczas rozmowy kwalifikacyjnej i testu wykazała się bardzo dobrą wiedzą i doświadczeniem z zakresu zagadnień wymaganych na stanowisku pracy.
Metryka
- Treść archiwalnatak
- Autor lub odpowiedzialny za treśćLidia Gajek
- Data wytworzenia2023-08-29
- OpublikowałMarzena Pietruszyńska
- Data publikacji2023-08-30 07:00