Specjalista ds. Informatycznych w Wydziale Organizacyjnym i Spraw Obywatelskich (ogłoszenie nr 6/2023)
Ogłoszenie nr 6/2023
Starostwo Powiatowe w Toruniu
ul. Towarowa 4-6, 87-100 Toruń
ogłasza nabór
na wolne stanowisko urzędnicze w wymiarze 1 etatu
Specjalista ds. Informatycznych w Wydziale Organizacyjnym i Spraw Obywatelskich
Wymagania niezbędne:
a) wykształcenie wyższe lub średnie o profilu informatycznym, min. 3 letni staż pracy, w tym 2 letni na podobnym stanowisku w administracji;
b) znajomość systemów operacyjnych z rodziny Windows;
c) znajomość pakietów biurowych Microsoft Office i OpenOffcie/LibreOffice;,
d) znajomość przepisów oraz regulacji dotyczących prowadzenia Biuletynu Informacji Publicznej;
e) znajomość rozwiązań CMS do zarządzania portalami internetowymi;
f) znajomość oprogramowania do Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją;
g) doświadczenie w administrowaniu platformą ePUAP;
h) znajomość tematyki podpisu elektronicznego;
i) niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie;
j) posiadanie obywatelstwa polskiego, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych;
k) posiadanie pełnej zdolności do czynności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
l) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
ł) nieposzlakowana opinia;
m) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na tym stanowisku.
2. Wymagania dodatkowe:
a) znajomość architektury komputerów klasy PC
b) znajomość obsługi sprzętu biurowego, drukarek sieciowych oraz urządzeń wielkoformatowych,
c) znajomość zagadnień związanych z bezpieczeństwem komputerowym i archiwizacją danych,
d) znajomość języka angielskiego stopniu umożliwiającym czytanie dokumentacji,
e) znajomość technologii zarządzania pocztą elektroniczną, tworzenia skrzynek e-mail, aliasów, zarządzania książką adresową,
f) znajomość pakietów graficznych Corel Draw oraz Adobe Photoshop,
g) samodzielność, dokładność, terminowość,
h) umiejętność dobrej organizacji czasu pracy na stanowisku,
i) umiejętność pracy w zespole.
3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
1) pełnienie funkcji administratora dla strony internetowej powiatu i Biuletynu Informacji Publicznej (BIP), w tym:
a) nadawanie loginu i hasła redaktorom BIP-u i strony internetowej powiatu,
b) nadawanie uprawnień do Intranetu,
2) obsługa strony internetowej powiatu i BIP,
3) zarządzanie pocztą e-mail wewnętrzną i zewnętrzną, w tym tworzenie i uaktualnianie książki adresowej (e-mailowej) pracowników,
4) prowadzenie elektronicznego obiegu dokumentów (EOD) w urzędzie, w tym:
a) szkolenie pracowników w zakresie niezbędnym do samodzielnego korzystania z programu EOD oraz udzielanie pomocy użytkownikom w zakresie jego obsługi,
b) nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem EOD,
c) eliminacja nieprawidłowości w pracy systemu w zakresie posiadanych uprawnień dostępowych, w uzasadnionych przypadkach konsultacje z autorem,
d) czuwanie nad bezpieczeństwem danych osobowych zawartych w systemie,
5) prowadzenie spraw związanych z elektroniczną skrzynką podawczą (ESP),
6) prowadzenie spraw związanych z podpisem elektronicznym,
7) wydawanie materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek itp.,
8) wykonywanie innych czynności, w tym związanych z obsługą informatyczną, zleconych przez bezpośredniego przełożonego, wynikających z bieżących i pilnych potrzeb wydziału lub urzędu.
4. Warunki pracy na danym stanowisku:
Praca o charakterze biurowym, w Starostwie Powiatowym w Toruniu przy ul. Towarowej 4-6, przy monitorze ekranowym, wymagająca wymuszonej pozycji ciała.
Wymiar czasu pracy:
pełny etat, praca świadczona w dniach: poniedziałek, środa, czwartek, w godz. 7.30-15.30, wtorek w godz. 7.30-16.30, piątek w godz. 7.30-14.30.
5. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów
o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu marcu był wyższy niż 6 %.
6. Wymagane dokumenty:
a) życiorys (CV);
b) list motywacyjny;
c) kopie dokumentów poświadczających wykształcenie (np. świadectwo ukończenia szkoły średniej, zaświadczenie o stanie odbytych studiów, dyplom);
d) oświadczenie o spełnianiu wymagań określonych w art. 6 ust. 1 pkt 1 i 2 oraz ust. 3 pkt 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych;
e) kopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach;
f) kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność kandydata, gdy kandydat chce skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych – dot. przypadku, gdy wskaźnik zatrudnienia, o którym mowa w pkt 5, jest niższy niż 6%, wówczas pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych (z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych), przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się w gronie osób przedstawionych kierownikowi jednostki celem zatrudnienia wybranego kandydata*.
*kandydat, który zamierza skorzystać z niniejszego uprawnienia obowiązany jest złożyć oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dot. zdrowia, o treści:
„Wyrażam zgodę, zgodnie z art. 9 ust. 2 lit. a RODO, na przetwarzanie moich danych osobowych dotyczących zdrowia, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO”.
7. Termin i miejsce składania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne w zamkniętej kopercie należy składać osobiście w siedzibie Starostwa w pokoju nr 1 ( Biuro Obsługi Interesanta ) mieszczącym się na parterze budynku lub pocztą elektroniczną w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego lub pocztą na adres: Starostwo Powiatowe w Toruniu, ul. Towarowa 4-6,87-100 Toruń z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko Specjalisty ds. Informatycznych” w terminie do dnia 16 maja 2023 r.
Przy każdej formie dostarczenia ofert tj. wysyłanych: pocztą, drogą elektroniczną lub osobiście decyduje data wpływu do starostwa.
Aplikacje, które wpłyną do starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.powiattorunski.pl) oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Towarowej 4-6.
KLAUZULA INFORMACYJNA!
O OCHRONIE DANYCH OSOBOWYCH
Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/W (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), informuję, iż:
1. Administratorem Twoich danych osobowych jest Starosta Toruński z siedzibą w Toruniu ul. Towarowa 4-6, 87-100 Toruń, dane kontaktowe Administratora danych: tel.: 56 6628800 , e-mail: starostwo@powiattorunski.pl,
2. Do kontaktów w sprawie ochrony Twoich danych osobowych został także powołany Inspektor Ochrony Danych, z którym możesz się kontaktować pod numerem tel.: 56 6628960 lub wysyłając e-mail na adres iod@powiattorunski.pl.
3. Możesz kontaktować z nami w następujący sposób: listownie (na adres Administratora), e-mailowo i telefonicznie (podane w punkcie 1 i 2).
4.Twoje dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Toruniu na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO, w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia rekrutacji zgodnie z wymogami przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku - Kodeks pracy, ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych. W pozostałym zakresie na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO, to jest zgody osoby, której dane dotyczą.
5. Odbiorcami Twoich danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa.
6.Twoje dane osobowe przetwarzane będą przez okres wskazany w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.
7. Posiadasz prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, ich sprostowania oraz ograniczenia przetwarzania.
8. Przysługuje Ci skarga do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznasz, że przetwarzanie Twoich danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
9. Twoje dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.
10.Twoje dane nie będą przekazane do państwa poza Unię Europejską lub do organizacji międzynarodowej.
Metryka
- Treść archiwalnatak
- Autor lub odpowiedzialny za treśćTeresa Gryciuk
- Data wytworzenia2023-05-05
- OpublikowałKrzysztof Zaborowski
- Data publikacji2023-05-05 14:21
- Ostatnio zmodyfikowałKrzysztof Zaborowski
- Ostatnia modyfikacja2023-05-08 08:20
Rejestr zmian
- zmieniono 2023-05-05 13:30 przez Krzysztof Zaborowski
- zmieniono 2023-05-05 13:37 przez Krzysztof Zaborowski
- zmieniono 2023-05-05 13:38 przez Krzysztof Zaborowski
- zmieniono 2023-05-05 13:43 przez Krzysztof Zaborowski
- zmieniono 2023-05-05 14:12 przez Krzysztof Zaborowski
- zmieniono 2023-05-05 14:16 przez Krzysztof Zaborowski
- zmieniono 2023-05-05 14:20 przez Krzysztof Zaborowski
- zmieniono 2023-05-08 08:20 przez Krzysztof Zaborowski: formatowanie tekstu - korekta znaków interpunkcyjnych
Informacja o wynikach naboru - Specjalista ds. informatycznych
Informacja o wynikach naboru na wolne stanowisko
Specjalista ds. informatycznych w Wydziale Organizacyjnym i Spraw Obywatelskich
(ogłoszenie nr 6/2023)
Informuję, że w wyniku przeprowadzonej procedury naboru komisja odstąpiła od wskazania kandydata do zatrudnienia na wolne stanowisko urzędnicze – Specjalista ds. informatycznych w Wydziale Organizacyjnym i Spraw Obywatelskich.
W związku z powyższym nabór nie został rozstrzygnięty.
23.05.2023 r.
Metryka
- Treść archiwalnatak
- Autor lub odpowiedzialny za treśćMaria Makowska
- Data wytworzenia2023-05-24
- OpublikowałMarzena Pietruszyńska
- Data publikacji2023-05-24 14:41