Informatyk w Wydziale Organizacyjnym i Spraw Obywatelskich (Ogłoszenie nr 13/2022)
Ogłoszenie nr 13/2022
Starostwo Powiatowe w Toruniu
ul. Towarowa 4-6, 87-100 Toruń
ogłasza nabór
na wolne stanowisko urzędnicze w wymiarze 1 etatu
Informatyk w Wydziale Organizacyjnym i Spraw Obywatelskich
- Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe lub średnie o profilu informatycznym, trzyletni staż pracy na podobnym stanowisku;
- bardzo dobra znajomość klienckich systemów operacyjnych Windows;
- podstawowa wiedza z zakresu systemów serwerowych Windows i Linux;
- bardzo dobra znajomość architektury komputerów klasy PC;
- znajomość zagadnień związanych z budową i działaniem sieci komputerowych;
- znajomość obsługi sprzętu biurowego, drukarek sieciowych oraz urządzeń wielkoformatowych;
- umiejętność identyfikacji i rozwiązywania problemów związanych ze sprzętem komputerowym, oprogramowaniem oraz usługami sieciowymi;
- znajomość pakietów biurowych Microsoft Office i Open Office;
- znajomość tematyki infrastruktury klucza publicznego oraz podpisu elektronicznego;
- znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym czytanie dokumentacji technicznej;
- obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych;
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- nieposzlakowana opinia;
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na tym stanowisku.
- Wymagania dodatkowe:
- doświadczenie z zakresu zarządzania bezpieczeństwem systemów informatycznych, cyberbezpieczeństwa;
- znajomość zagadnień związanych z bezpieczeństwem komputerowym i archiwizacją danych;
- znajomość rozwiązań CMS;
- staż pracy w administracji;
- znajomość zagadnień wirtualizacji – Vmware;
- samodzielność, dokładność, terminowość;
- umiejętność dobrej organizacji czasu pracy na stanowisku;
- umiejętność pracy w zespole.
- Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
- opieka nad systemami teleinformatycznymi;
- konfiguracja stacji roboczych działających w systemie Windows;
- instalacja i konfiguracja drukarek sieciowych, urządzeń wielofunkcyjnych;
- diagnozowanie i usuwanie usterek sprzętowych i programowych w komputerach i urządzeniach peryferyjnych;
- instalacja programów biurowych oraz użytkowych;
- czuwanie nad bezpieczeństwem danych osobowych zawartych w tych systemach;
- prowadzenie ewidencji sprzętu komputerowego i oprogramowania będącego na wyposażeniu poszczególnych stanowisk pracy w starostwie;
- pomoc w redagowaniu strony internetowej urzędu;
- wydawanie materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek itp.;
- szkolenie pracowników w zakresie właściwego użytkowania sprzętu komputerowego oraz udzielanie użytkownikom pomocy w zakresie jego obsługi;
- koordynowanie spraw związanych z projektami unijnymi w zakresie teleinformatycznym;
- pełnienie funkcji Administratora Systemu Teleinformatycznego do przetwarzania informacji niejawnych.
- Warunki pracy na danym stanowisku:
Praca o charakterze biurowym, w Starostwie Powiatowego w Toruniu przy ul. Towarowej 4-6, przy monitorze ekranowym, wymagająca wymuszonej pozycji ciała.
Wymiar czasu pracy:
pełny etat, praca świadczona w dniach: poniedziałek, środa, czwartek, w godz. 7.30-15.30, wtorek w godz. 7.30-16.30, piątek w godz. 7.30-14.30. - Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu październiku 2022 był wyższy niż 6 %.
- Wymagane dokumenty:
- życiorys (CV);
- list motywacyjny;
- kopie dokumentów poświadczających wykształcenie (np. świadectwo ukończenia szkoły średniej, zaświadczenie o stanie odbytych studiów, dyplom);
- oświadczenie o spełnianiu wymagań określonych w art. 6 ust. 1 pkt 1 i 2 oraz ust. 3 pkt 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych;
- kopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach;
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność kandydata, gdy kandydat chce skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych – dot. przypadku, gdy wskaźnik zatrudnienia, o którym mowa w pkt 5, jest niższy niż 6%, wówczas pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych (z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych), przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się w gronie osób przedstawionych kierownikowi jednostki celem zatrudnienia wybranego kandydata*.
*kandydat, który zamierza skorzystać z niniejszego uprawnienia obowiązany jest złożyć oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dot. zdrowia, o treści: „Wyrażam zgodę, zgodnie z art. 9 ust. 2 lit. a RODO, na przetwarzanie moich danych osobowych dotyczących zdrowia, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO”.
- Termin i miejsce składania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne w zamkniętej kopercie należy składać osobiście w siedzibie Starostwa w pokoju nr 1 ( Biuro Obsługi Interesanta ) mieszczącym się na parterze budynku lub pocztą elektroniczną w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego lub pocztą na adres: Starostwo Powiatowe w Toruniu, ul. Towarowa 4-6, 87-100 Toruń z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko Informatyka” w terminie do dnia 14 grudnia 2022 roku.
Przy każdej formie dostarczenia ofert tj. wysyłanych: pocztą, drogą elektroniczną lub osobiście decyduje data wpływu do starostwa.
Aplikacje, które wpłyną do starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.powiattorunski.pl) oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Towarowej 4-6.
Klauzula informacyjna o ochronie danych osobowych
Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/W (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), informuję, iż:
- Administratorem Twoich danych osobowych jest Starosta Toruński z siedzibą w Toruniu ul. Towarowa 4-6, 87-100 Toruń, dane kontaktowe Administratora danych: tel.: 56 6628800 , e-mail: starostwo@powiattorunski.pl
- Do kontaktów w sprawie ochrony Twoich danych osobowych został także powołany Inspektor Ochrony Danych, z którym możesz się kontaktować pod numerem tel.: 56 6628960 lub wysyłając e-mail na adres iod@powiattorunski.pl
- Możesz kontaktować z nami w następujący sposób: listownie (na adres Administratora), e-mailowo i telefonicznie (podane w punkcie 1 i 2).
- Twoje dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Toruniu.
- Podstawą do przetwarzania Twoich danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady(UE) Nr 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
- Odbiorcami Twoich danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa.
- Twoje dane osobowe przetwarzane będą przez okres wskazany w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (t. j. Dz. U. 2011, Nr 14, poz. 67).
- Posiadasz prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, ich sprostowania oraz ograniczenia przetwarzania.
- Przysługuje Ci skarga do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznasz, że przetwarzanie Twoich danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
- Twoje dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.
- Twoje dane nie będą przekazane do państwa poza Unię Europejską lub do organizacji międzynarodowej.
drukuj (Informatyk w Wydziale Organizacyjnym i Spraw Obywatelskich (Ogłoszenie nr 13/2022))
Metryka
- Treść archiwalnatak
- Autor lub odpowiedzialny za treśćMaria Makowska
- Data wytworzenia2022-12-01
- OpublikowałMarzena Pietruszyńska
- Data publikacji2022-12-02 12:27
Lista kandydatów spełniających wymagania formalne - Informatyk w Wydziale Organizacyjnym i Spraw Obywatelskich
Lista kandydatów spełniających wymagania formalne
na wolne stanowisko urzędnicze
Informatyk
w Wydziale Organizacyjnym i Spraw Obywatelskich
(1 etat)
Informujemy, że w wyniku wstępnej selekcji na ww. stanowisko pracy, do następnego etapu rekrutacji zakwalifikował się następujący kandydat spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu:
- Krzysztof Zaborowski, zamieszkały w Chełmży
Metryka
- Treść archiwalnatak
- Autor lub odpowiedzialny za treśćLidia Gajek
- Data wytworzenia2022-12-21
- OpublikowałMarzena Pietruszyńska
- Data publikacji2022-12-21 14:48
Informacja o wynikach naboru - Informatyk w Wydziale Organizacyjnym i Spraw Obywatelskich
Informacja o wynikach naboru na wolne stanowisko
Informatyk w Wydziale Organizacyjnym i Spraw Obywatelskich
(1 etat)
Informujemy, że w wyniku zakończenia procedury naboru na ww. stanowisko został wybrany Pan Krzysztof Zaborowski zamieszkały w Chełmży.
Uzasadnienie dokonanego wyboru:
Pan Krzysztof Zaborowski wykazał się dobrą znajomością przepisów z zakresu ustawy o samorządzie powiatowym, KPA, oraz dobrą znajomością zagadnień potrzebnych na stanowisku, na które ogłoszono konkurs.
Metryka
- Treść archiwalnatak
- Autor lub odpowiedzialny za treśćMaria Makowska
- Data wytworzenia2022-12-28
- OpublikowałMarzena Pietruszyńska
- Data publikacji2022-12-28 14:19