Odnośniki
Banery
Kalendarium
Pn | Wt | Śr | Czw | Pt | Sob | Nd |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | ||||
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
Najbliższe wydarzenia
Przejdź do: www.powiattorunski.pl
Treść strony
Inspektor ds. zamówień publicznych
OGŁOSZENIE NR 1/2018
STAROSTA TORUŃSKI
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
INSPEKTORA DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
- W WYDZIALE ORGANIZACYJNYM I SPRAW OBYWATELSKICH
Wymiar etatu - 0,5
- Wymagania niezbędne:
a) wykształcenie wyższe (preferowane prawnicze lub administracyjne),
b) co najmniej 3-letni staż pracy ogółem, w tym udokumentowane co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe związane z zamówieniami publicznymi,
c) jest obywatelem polskim, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych,
d) posiada pełna zdolność do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych,
e) nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
f) nieposzlakowana opinia. - Wymagania dodatkowe:
a) ukończone studia podyplomowe z zakresu prawa zamówień publicznych,
b) bardzo dobra w teorii oraz w praktyce znajomość przepisów ustawy - Prawo zamówień publicznych i przepisów wykonawczych do tej ustawy – wymagana jest aktualna wiedza z tego obszaru, ustawy kodeks cywilny oraz finansów publicznych,
c) umiejętność stosowania aplikacji biurowych pakietu MS Office oraz programów do obsługi poczty elektronicznej i Internetu,
d) umiejętność pracy w zespole,
e) umiejętność organizacji czasu pracy,
f) sumienność, odpowiedzialność. - Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) prowadzenie rejestru umów cywilnoprawnych zawieranych w trybie zamówień publicznych;
2) prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych, realizowanych na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych oraz przepisów wewnętrznych;
3) przygotowywanie projektów umów dotyczących udzielanych zamówień publicznych w Starostwie oraz ich archiwizacja;
4) obsługa aplikacji i programów informatycznych wspierających zamówienia publiczne;
5) redagowanie BIP w zakresie prowadzonych w Starostwie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego (zamieszczanie ogłoszeń, wyników itp.);
6) redagowanie BIP w zakresie prowadzonych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego przez jednostki organizacyjne powiatu (zamieszczanie ogłoszeń itp.);
7) wsparcie merytoryczne pracowników Starostwa odpowiedzialnych za przedmiot zamówienia podczas przygotowywania przez nich opisów przedmiotu zamówienia i szacowania wartości zamówienia;
8) zbieranie niezbędnych informacji i czynny udział w opracowywaniu rocznych planów zamówień publicznych;
9) realizacja innych zadań przydzielonych przez przełożonych w zakresie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego. - Warunki pracy na danym stanowisku:
1) praca wykonywana będzie w Wydziale Organizacyjnym i Spraw Obywatelskich w Starostwie Powiatowym w Toruniu przy ul. Towarowej 4-6,
2) praca o charakterze biurowym, przy komputerze, w budynku Urzędu. Bezpieczne warunki pracy na stanowisku;
3) praca przy monitorze ekranowym, wymagająca wymuszonej pozycji ciała, zadania realizowane na stanowisku wymagają podnoszenia i przenoszenia sprzętu;
4) narzędzia i materiały pracy: sprzęt informatyczny;
5) praca w Urzędzie odbywa się w dniach: poniedziałek, środa, czwartek w godz.7.30 - 15.30; wtorek w godz. 7.30 – 16.30; piątek w godz. 7.30 – 14.30;
6) wymiar zatrudnienia: 0,5 etatu, godziny pracy do uzgodnienia. - Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu lutym 2018 roku wyniósł powyżej 6%.
- Wymagane dokumenty:
a) życiorys (CV),
b) list motywacyjny,
c) dokument poświadczający wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów)
d) oświadczenie o spełnianiu wymagań określonych w art. 6 ust. 1 pkt 1 i 2 oraz ust. 3 pkt 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 902 z późn. zm.),
e) kwestionariusz osobowy,
f) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach. - Termin i miejsce składania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne w zamkniętej kopercie należy składać osobiście w siedzibie Starostwa – Kancelaria Ogólna, piętro I, pok. nr 100, pocztą elektroniczną w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego lub pocztą na adres: Starostwo Powiatowe w Toruniu, ul. Towarowa 4-6, 87-100 Toruń, z dopiskiem:
Dotyczy naboru na stanowisko Inspektora ds. zamówień publicznych w Wydziale Organizacyjnym i Spraw Obywatelskich
w terminie do dnia 17 kwietnia 2018 roku do godz. 12:00.
Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.powiattorunski.pl) oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Towarowa 4-6.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t,j. Dz. U. z 2016 r. poz. 922 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t,j, Dz. U. z 2016 r. poz. 902 z późn. zm.).
drukuj (Inspektor ds. zamówień publicznych)
Metryka
- [treść archiwalna]
- autor lub odpowiedzialny za treść: Mirosława Porzuczekdata wytworzenia: 2018-04-05
- opublikował: Marzena Pietruszyńskadata publikacji: 2018-04-05 14:42
- zmodyfikował: Marzena Pietruszyńskaostatnia modyfikacja: 2018-04-25 10:03
- Ogłoszenie o naborze (PDF)(dodano: 2018-04-05 14:42)
Metryka
- [treść archiwalna]
- autor lub odpowiedzialny za treść: Mirosława Porzuczekdata wytworzenia: 2018-04-05
- opublikował: Marzena Pietruszyńskadata publikacji: 2018-04-05 14:42
Informacja o wynikach wstępnej selekcji - Inspektor ds. zamówień publicznych
Informacja o wynikach wstępnej selekcji kandydatów na stanowisko
Inspektor ds. zamówień publicznych
w Wydziale Organizacyjnym i Spraw Obywatelskich
Zgodnie z treścią ogłoszenia o naborze na wolne stanowisko urzędnicze Inspektora ds. zamówień publicznych w Wydziale Organizacyjnym i Spraw Obywatelskich, dokumenty można było składać do dnia 17.04.2018r. godz. 12:00. Wpłynęła 1 oferta p. Sądowskiej Agaty.
W związku z faktem, iż kandydatka nie spełniła wszystkich wymogów niezbędnych określonych w ogłoszeniu drugi etap konkursu nie odbędzie się.
Komisja podjęła decyzję o powtórnym ogłoszeniu konkursu.
Metryka
- [treść archiwalna]
- autor lub odpowiedzialny za treść: Mirosława Porzuczekdata wytworzenia: 2018-04-19
- opublikował: Marzena Pietruszyńskadata publikacji: 2018-04-19 14:17