OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU Nr 44
DAG.241.17.2016.KZ
Ogłoszenie o zamówieniu nr 44
Dom Pomocy Społecznej w Pigży
ul. Szkolna 8,
87-152 Łubianka
zaprasza
do złożenia propozycji cenowej na wykonanie zamówienia
„Dostawy warzyw i owoców
na potrzeby mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Pigży”
Informacja o zamówieniu ze wskazaniem (rodzaj - dostawa):
Dostawy warzyw i owoców na potrzeby mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Pigży.
Miejsce i termin realizacji zamówienia:
Dom Pomocy Społecznej w Pigży, ul. Szkolna 8, 87-152 Łubianka.
Zamówienie realizowane będzie sukcesywnie w okresie od dnia 30.06.2016 r. do 27.07.2016 r.
Krótki opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są dostawy warzyw i owoców na potrzeby mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Pigży. Szacunkowe zapotrzebowanie na dostawy warzyw i owoców, zawiera załącznik nr 2 do ogłoszenia „Formularz asortymentowo – cenowy”, który należy wypełnić i złożyć wraz z ofertą, nie zmieniając jego nazwy. Na sprzedawane warzywa i owoce Wykonawca będzie stosował ceny wyszczególnione w załączniku nr 2 do ogłoszenia, tj. formularzu asortymentowo – cenowym. Dostawy obejmują zapotrzebowanie na okres od 30 czerwca 2016 r. do 27 lipca 2016 r. w asortymencie, ilościach i terminach wskazanych przez Zamawiającego. Poszczególne dostawy będą realizowane sukcesywnie, na podstawie każdorazowego zamówienia złożonego przez Zamawiającego. Dostawa warzyw i owoców odbywać się będzie 2 razy w tygodniu transportem Wykonawcy na jego koszt, dni dostawy w zależności od potrzeb wskaże Zamawiający. Zamawiający zastrzega sobie możliwość ilościowego zmniejszenia bądź zwiększenia wyszczególnionego w załączniku Nr 2 asortymentu. Zapłata należności za poszczególne dostawy dla Wykonawcy nastąpi w terminie do 7 dni od dnia otrzymania faktury VAT lub rachunku przelewem z konta Zamawiającego na konto Wykonawcy.
Wszystkie warzywa i owoce muszą być w klasie I. Produkty musza być całe, zdrowe, czyste, wolne od szkodników i uszkodzeń miąższu spowodowanych przez szkodniki, wolne od zawilgoceń, obcych zapachów i smaków. W przypadku dostarczenia produktów niepełnowartościowych, Wykonawca zobowiązany będzie do wymiany towaru na wolny od wad w tym samym dniu.
Zamawiający zaznacza że, każda modyfikacja „ Formularza asortymentowo – cenowego” przez Wykonawcę, powodująca niezgodność treści z formularzem Zamawiającego skutkuje odrzuceniem oferty.
Osoby do kontaktu:
Marzanna Ott tel. (56) 674 08 00 /01
Termin na zgłoszenie:
28.06.2016 r. do godz. 10:00 pokój 96
Ofertę należy złożyć w jednej zamkniętej kopercie, w siedzibie zamawiającego.
Niezwłocznie po wyborze oferty zamawiający wyśle do wykonawcy zamówienie.
Załączniki:
1. formularz oferty
2. formularz asortymentowo - cenowy
drukuj (OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU Nr 44)
Metryka
- [treść archiwalna]
- autor lub odpowiedzialny za treść: Marzanna Ottdata wytworzenia: 2016-06-22
- opublikował: Marzena Pietruszyńskadata publikacji: 2016-06-22 14:03
- Ogłoszenie o zamówieniu nr 44 (PDF)(dodano: 2016-06-22 14:02)
- Załącznik nr 1 do ogłoszenia (DOC)(dodano: 2016-06-22 14:02)
- Załącznik nr 2 do ogłoszenia (DOC)(dodano: 2016-06-22 14:02)
Metryka
- [treść archiwalna]
- autor lub odpowiedzialny za treść: Marzanna Ottdata wytworzenia: 2016-06-22
- opublikował: Marzena Pietruszyńskadata publikacji: 2016-06-22 14:03