Odnośniki
Banery
Kalendarium
Pn | Wt | Śr | Czw | Pt | Sob | Nd |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | ||||
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
Najbliższe wydarzenia
Brak wydarzeń w wybranym okresie
Przejdź do: www.powiattorunski.pl
Treść strony
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU Nr 79
Gronowo, dnia 19 września 2017 r.
ZS.KG.334.2.2017.MR
Ogłoszenie o zamówieniu nr 79
Zespół Szkół, Centrum Kształcenia Ustawicznego w Gronowie
Gronowo 128, 87-162 Lubicz
Tel./fax 56/678-41-18, -25, -66
e-mail: m.rycharski@zsgronowo.edu.pl
zaprasza
do złożenia propozycji cenowej na wykonanie przedmiotu zamówienia pn.:
„Remont drogi wewnętrznej prowadzącej od wjazdu z drogi krajowej nr 15
do stacji diagnostycznej Zespołu Szkół, CKU w Gronowie na odcinku 87 mb”,
wartości szacunkowej nie przekraczającej równowartości kwoty 30 000 euro
Informacja o zamówieniu ze wskazaniem:
- Rodzaj zamówienia:
Zamówienie obejmuje wykonanie remontu w formie nakładki z masy mineralno - bitumicznej na drodze wewnętrznej prowadzącej od wjazdu drogi krajowej nr 15 do stacji diagnostycznej na odcinku 87 mb.
Rodzaj zamówienia - roboty budowlane - Miejsce i termin realizacji zamówienia:
Miejsce realizacji zamówienia: Zespół Szkół, Centrum Kształcenia Ustawicznego w Gronowie, Gronowo 128, 87-162 Lubicz, działka Gronowo 67/34
Termin Realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 15.12.2017 r. - Krótki opis przedmiotu zamówienia:
Zakres wykonania drogi dł. 87 mb (łącznie 574 m2):
- przygotowanie podłoża poprzez rozebranie istniejącej nawierzchni,
- frezowanie istniejącej nawierzchni asfaltowej,
- wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym sortowanym zagęszczonym mechanicznie,
- ułożenie nawierzchni z masy mineralno bitumicznej asfaltowej o grubości 3 cm warstwa wiążąca,
- ułożenie nawierzchni z masy mineralno bitumicznej asfaltowej o grubości 3 cm warstwa ścieralna. - Osoba do kontaktu:
Michał Rycharski – tel.56/6784118 wew. 356, kom 600 948 066 - Warunki udziału w postępowaniu:
Wymagania stawiane wykonawcom:
a) Prowadzenie działalności gospodarczej zgodniej z przedmiotem niniejszego zamówienia;
b) Dysponowanie osobami odpowiedzialnymi za realizację przedmiotu zamówienia tj.
- co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności drogowej lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. - Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Oferty będą oceniane wg. kryterium: cena 100%
Liczba punktów uzyskanych w kryterium cena będzie obliczana zgodnie z poniższym wzorem:
Liczba pkt. badanej oferty = (C min./C bad) x 100%; przy czym 1% odpowiada 1 pkt., gdzie: C min –najniższa cena spośród złożonych ofert, C bad – cena oferty badanej . - Termin na zgłoszenie:
Na ofertę złożoną przez Wykonawcę powinny składać się następujące dokumenty:
1. formularz ofertowy (załącznik nr 1 do Ogłoszenia),
2. zaparafowany wzór umowy (załącznik nr 2 do Ogłoszenia).
Ofertę należy przesłać drogą elektroniczną w formie zeskanowanej na adres m.rycharski@zsgronowo.edu.pl do dnia 25.09.2017 r. do godz. 10:00. W tytule wiadomości należy wskazać: Oferta na Ogłoszenie nr ……z dnia …………… pn.: „Remont drogi wewnętrznej prowadzącej od wjazdu z drogi krajowej nr 15 do stacji diagnostycznej Zespołu Szkół, CKU w Gronowie na odcinku 87 mb”
Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający wyśle do wybranego Wykonawcy umowę w sprawie zamówienia publicznego.
W załączeniu:
- Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do Ogłoszenia),
- Wzór Umowy (załącznik nr 2),
- kosztorys ofertowy
- Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót
drukuj (OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU Nr 79)
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Michał Rycharskidata wytworzenia: 2017-09-20
- opublikował: Marzena Pietruszyńskadata publikacji: 2017-09-20 12:26
- Ogłoszenie o zamówieniu nr 79 (PDF)(dodano: 2017-09-20 12:25)
- Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do Ogłoszenia) (DOC)(dodano: 2017-09-20 12:25)
- Wzór Umowy (załącznik nr 2 do Ogłoszenia) (PDF)(dodano: 2017-09-20 12:25)
- Kosztorys ofertowy (PDF)(dodano: 2017-09-20 12:25)
- SST Ogólne (PDF)(dodano: 2017-09-20 12:25)
- SST Nakładki (PDF)(dodano: 2017-09-20 12:25)
- SST Frezowanie (PDF)(dodano: 2017-09-20 12:25)
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Michał Rycharskidata wytworzenia: 2017-09-20
- opublikował: Marzena Pietruszyńskadata publikacji: 2017-09-20 12:26
Protokół z postępowania o zamówienie nr 79
- Protokół z postępowania o zamówienie nr 79 (PDF)(dodano: 2017-09-26 10:41)
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Michał Rycharskidata wytworzenia: 2017-09-26
- opublikował: Marzena Pietruszyńskadata publikacji: 2017-09-26 10:42
Opis strony
Redaguje: Marzena Pietruszyńska, Wydział Organizacyjny i Spraw Obywatelskich, tel. (056) 662 88 10, fax 662 88 89, 87-100 Toruń, ul. Towarowa 4-6, p.101
Metryka strony
Ilość odwiedzin obecnej strony: 884988
Ostatnia aktualizacja treści obecnej strony: 2018-02-02 12:40:40