Rejestry, ewidencje i archiwum
REJESTRY
- rejestr skarg i wniosków,
 - rejestr zarządzeń Dyrektora Domu Pomocy Społecznej,
 - rejestr wydawanych upoważnień i pełnomocnictw,
 - rejestr zawartych umów,
 
EWIDENCJE
- ewidencja mieszkańców,
 - ewidencja środków trwałych,
 - ewidencja pozostałych środków trwałych,
 - ewidencja kartotek płacowych
 - ewidencja kontroli,
 - ewidencja wyjść prywatnych w godzinach pracy,
 - ewidencja wystawionych delegacji służbowych,
 - ewidencja pracowników upoważnionych do przetwarzania danych osobowych
 
ARCHIWUM
Dom Pomocy Społecznej w Browinie, prowadzi składnicę akt, która służy potrzebom jednostki. Zasób składnicy akt stanowią materiały niearchiwalne powstające w związku z działalnością jednostki.
W składnicy akt przechowywane są akta powstające w wyniku bieżącej pracy komórek organizacyjnych Domu, dokumenty osobowe i płacowe pracowników Domu.
Osoba starająca się o wystawienie zaświadczenia, odpisu dokumentu itp. może otrzymać dokument po złożeniu podania (za sporządzenie odpisu itp. nie pobiera się opłat).
