Koronawirus a usługi, zakupy i ceny - pakiet porad opracowany przez UOKiK
Do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, Europejskiego Centrum Konsumenckiego i na infolinię konsumencką w ostatnim czasie wpływa zwiększona liczba pytań i skarg od konsumentów. Najczęściej dotyczą one odwołanych wyjazdów oraz zawyżonych cen w sklepach.
UOKiK przygotował odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania o prawa konsumenckie w tej nadzwyczajnej sytuacji. Strona uokik.gov.pl i pakiet informacji specjalnie przygotowanych przez ekspertów urzędu to wiarygodne i rzetelne źródło wiedzy.
Odwołane loty i wycieczki, wprowadzające w błąd oferty - porady i odpowiedzi na stronie uokik.gov.pl/koronawirus
Konsumenci mają także możliwość zgłoszenia nieuczciwych cen w sklepach pisząc na adres e-mail: monitoring@uokik.gov.pl
Metryka
- Treść archiwalnatak
- Autor lub odpowiedzialny za treśćMarzena Pietruszyńska
- Data wytworzenia2020-03-27
- OpublikowałMarzena Pietruszyńska
- Data publikacji2020-04-02 12:19
- Ostatnio zmodyfikowałMarzena Pietruszyńska
- Ostatnia modyfikacja2022-03-16 08:55