Treść strony
1. Rejestr skarg i wniosków
2. Rejestr Zarządzeń Dyrektora
3. Rejestr wydawanych upoważnień i pełnomocnictw
4. Rejestr zawartych umów
5. Rejestr zamówień o wartości szacunkowej wyrażonej w złotych równowartości kwoty powyżej 5 000 euro a nie mniejszej niż 30 000 euro
6. Rejestr delegacji
7. Książka kontroli
8. Ewidencja wyjść prywatnych w godzinach służbowych
9. Rejestr szkoleń bhp
10. Rejestr badań lekarskich pracowników
11. Rejestr umów i porozumień o współpracy wolontariat
12. Rejestr upoważnień do administrowania bip
13. Rejestr upoważnień do przetwarzania danych osobowych
14. Rejestr skarg
15. Ewidencja zaangażowania
16. Rejestr zadań powiatu finansowanych ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w zakresie zaopatrzenia w wyroby medyczne wydawane na zlecenie dzieci/osoby dorosłe
17. Rejestr zadań powiatu finansowanych ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w zakresie zaopatrzenia w sprzęt rehabilitacyjny dzieci/osoby dorosłe
18. Rejestr zadań powiatu finansowanych ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w zakresie zaopatrzenia w sprzęt rehabilitacyjny osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą, osoby prawne i jednostki organizacyjne nie posiadające osobowości prawnej
19. Rejestr zadań powiatu finansowanych ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w zakresie likwidacji barier architektonicznych dzieci/osoby dorosłe
20. Rejestr zadań powiatu finansowanych ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w zakresie likwidacji barier w komunikowaniu się dzieci/osoby dorosłe
21. Rejestr zadań powiatu finansowanych ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w zakresie likwidacji barier technicznych dzieci/osoby dorosłe
22. Rejestr zadań powiatu finansowanych ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w zakresie uczestnictwa osób niepełnosprawnych oraz ich opiekunów w turnusach rehabilitacyjnych osoby dorosłe/ osoby w wieku do 16 roku życia oraz osoby niepełnosprawnej wieku 16-24 lat uczące się i niepracujące
23. Rejestr zadań powiatu finansowanych ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w zakresie Sportu, kultury, rekreacji i turystyki osób niepełnosprawnych
24. Rejestr zaświadczeń
25. Alfabetyczny rejestr wniosków w sprawie DPS
26. Rejestr decyzji o umieszczeniu w DPS w roku kalendarzowym
27. Rejestr odpłatności w DPS w roku kalendarzowym
28. Wykaz mieszkańców przebywających w DPS-ach funkcjonujących w powiecie toruńskim przyjętych wg „starych zasad” (przed 01.01.2004 roku)
29. Lista uczestników ŚDS w Chełmży
30. Odpłatność uczestników ŚDS w Chełmży
31. Lista uczestników ŚDS w Osieku n/Wisłą
32. Odpłatność uczestników w Osieku n/Wisłą
33. Rejestr danych o osobach pełniących funkcję rodziny zastępczej niezawodowej, zawodowej oraz prowadzących rodzinne domy dziecka
- opublikował: Ryszard Bukowskidata publikacji: 2015-08-18 14:08
- zmodyfikował: Karolina Gorczyńskaostatnia modyfikacja: 2015-08-18 14:09
Metryka strony
Baner

Dane kontatkowe
Starostwo Powiatowe w Toruniu
ul. Towarowa 4-6
87-100 Toruń
tel. +48 56 662 88 88
fax +48 56 662 88 89
e-mail: starostwo@powiattorunski.pl
epuap: /lt8ks4a58b/skrytka
Godziny przyjęć
poniedziałek: 7.30 - 15.30
wtorek: 7.30 - 16.30
środa: 7.30 - 15.30
czwartek: 7.30 - 15.30
piątek: 7.30 - 14.30
Konta bankowe
Opłaty za czynności geodezyjne
38 9550 0003 2024 0201 1255 0007
Opłaty komunikacyjne, najem, czynsze itp.
76 9550 0003 2024 0201 1255 0002
Opłaty za wieczyste użytkowanie gruntów oraz
Powiatowy Zespół ds. Orzekania
o Niepełnosprawności
92 9550 0003 2024 0201 1255 0005
Wadium
22 9550 0003 2024 0201 1255 0004
Opłaty skarbowe
37 1160 2202 0000 0000 8344 0799