Ścieżka nawigacyjna

Treść strony

Karta informacyjna SP-132

  1. Nazwa procedury:
    Zaświadczenie w sprawie informacji o objęciu (lub nie) działki (działek) uproszczonym planem urządzenia lasu lub decyzjami, o których mowa w art. 19 ust. 3 ustawy o lasach
  2. Nazwa Wydziału:
    Wydział Środowiska
  3. Podstawa prawna:
  4. Wymagane dokumenty:
    • wniosek podpisany przez właściciela lub współwłaściciela działki
    • dowód uiszczenia opłaty skarbowej,
      - jeżeli wnioskodawca nie jest właścicielem lub współwłaścicielem przedmiotowej działki należy do wniosku dołączyć dokument potwierdzający interes prawny do występowania o przedmiotowe zaświadczenie
  5. Opłaty:
    • skarbowa: 17 zł
    • za pełnomocnictwo: 17 zł
      Obowiązek wniesienia opłaty skarbowej powstaje z chwilą złożenia wniosku. Opłatę skarbową wnosi się gotówką w kasie Starostwa Powiatowego w Toruniu, lub bezgotówkowo na rachunek: Urząd Miasta Torunia Nr konta – 37 1160 2202 0000 0000 8344 0799.
  6. Termin załatwienia sprawy:
    • Bez zbędnej zwłoki, nie później jednak niż w terminie siedmiu dni.
  7. Jednostka prowadząca sprawę:
    Wydział Środowiska
    I piętro, pokój 158, tel. 56 662 88 56
  8. Tryb odwoławczy:
    • Nie dotyczy
  9. Dodatkowe informacje:
    • Podanie wniesione w formie dokumentu elektronicznego powinno być opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym.
    • Zaświadczenia nieodebrane w ciągu miesiąca od daty wystawienia pozostaną w aktach sprawy.
    • Do osobistego odbioru zaświadczenia niezbędne jest okazanie dokumentu tożsamości.
  10. Formularze do pobrania:
    • Druk wniosku do pobrania poniżej

Metryka

  • [treść archiwalna]
  • autor lub odpowiedzialny za treść: Kamil Breński
    data wytworzenia: 2018-09-17
  • opublikował: Marzena Pietruszyńska
    data publikacji: 2018-09-17 15:39
  • zmodyfikował: Marzena Pietruszyńska
    ostatnia modyfikacja: 2020-01-21 16:28

Rejestr zmian

  • zmieniono 2018-10-30 09:18 przez Marzena Pietruszyńska: Opublikowano uaktualnioną wersję wniosku.
  • zmieniono 2019-10-14 13:36 przez Marzena Pietruszyńska: Aktualizacja karty informacyjnej.
  • zmieniono 2020-01-21 16:28 przez Marzena Pietruszyńska: Aktualizacja treści.

Metryka

  • [treść archiwalna]
  • autor lub odpowiedzialny za treść: Kamil Breński
    data wytworzenia: 2018-09-24
  • opublikował: Marzena Pietruszyńska
    data publikacji: 2018-10-30 09:17

« wstecz

Opis strony

Redaguje: Marzena Pietruszyńska, Wydział Organizacyjny i Spraw Obywatelskich, tel. (056) 662 88 10, fax 662 88 89, 87-100 Toruń, ul. Towarowa 4-6, p.112

Metryka strony

Ilość odwiedzin obecnej strony: 5273
Ostatnia aktualizacja obecnej strony: 2020-08-28 09:50

Banery

  • Budowa i dostosowanie strony do potrzeb osób niepełnosprawnych współfinansowane ze środków Ministra Cyfryzacji

Odnośniki

Fotokod z linkiem do niniejszej strony

Fotokod

Wyszukiwarka

Wyszukiwarka
-- miejsce przeszukiwania

Menu

Ważne strony

Dane kontatkowe

Starostwo Powiatowe w Toruniu

ul. Towarowa 4-6

87-100 Toruń

tel. +48 56 662 88 88
fax +48 56 662 88 89

e-mail: starostwo@powiattorunski.pl

epuap: /lt8ks4a58b/skrytka

Godziny przyjęć

poniedziałek: 7.30 - 15.30
wtorek: 7.30 - 16.30
środa: 7.30 - 15.30
czwartek: 7.30 - 15.30
piątek: 7.30 - 14.30

Konta bankowe

Opłaty za czynności geodezyjne
38 9550 0003 2024 0201 1255 0007

Opłaty komunikacyjne, najem, czynsze itp.
76 9550 0003 2024 0201 1255 0002

Opłaty za wieczyste użytkowanie gruntów oraz
Powiatowy Zespół ds. Orzekania
o Niepełnosprawności
92 9550 0003 2024 0201 1255 0005

Wadium
22 9550 0003 2024 0201 1255 0004

Opłaty skarbowe
37 1160 2202 0000 0000 8344 0799

Odnośniki

Metryka strony BIP

Licznik odwiedzin strony BIP: 12299046
Ostatnia aktualizacja strony BIP: 2020-09-17 09:42

Stopka strony