Odnośniki
Banery
Kalendarium
Pn | Wt | Śr | Czw | Pt | Sob | Nd |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | |||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
Najbliższe wydarzenia
Przejdź do: www.powiattorunski.pl
Treść strony
Ogłoszenie o zamówieniu nr 17
ZAPYTANIE OFERTOWE W TRYBIE ROZEZNANIA RYNKU
nr OR.272.2.2.2018
Powiat Toruński reprezentowany przez Zarząd Powiatu
siedziba: ul. Towarowa 4-6, 87 – 100 Toruń
zaprasza
do złożenia oferty na wykonanie zamówienia
Dostawa materiałów spawalniczych na szkolenia z zakresu spawania
w ramach projektu „Powiatowi Zawodowcy”
Informacje o zamówieniu:
- Informacja o współfinansowaniu zamówienia (należy wskazać, czy zamówienie jest finansowane ze środków zagranicznych):
Projekt „Powiatowi Zawodowcy”, nr RPKP.10.01.03-04-002/17, współfinansowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko - Pomorskiego na lata 2014 - 2020, Poddziałanie 10.1.3 Kształcenie zawodowe w ramach ZIT. - Opis przedmiotu zamówienia:
Celem zamówienia jest dostarczenie materiałów spawalniczych na potrzeby organizacji szkoleń ze spawania blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MAG (spawanie łukowe elektrodą topliwą w osłonie gazów aktywnych) oraz metodą MMA (spawanie łukowe elektrodami otulonymi), organizowanych dla uczniów z Zespołu Szkół, Centrum Kształcenia Ustawicznego w Gronowie w ramach projektu „Powiatowi Zawodowcy”, nr RPKP.10.01.03-04-002/17.
Zamówienie udzielane w pięciu częściach:
- gazy techniczne na spawanie metodą MAG;
- akcesoria spawalnicze na spawanie metodą MAG;
- akcesoria szlifierskie na spawanie metodą MMA i metodą MAG;
- akcesoria hutnicze na spawanie metodą MMA i metodą MAG;
- akcesoria spawalnicze na spawanie metodą MMA.
Szczegółowy wykaz materiałów obejmujący wszystkie części opisany został w załączniku.
Dostarczone materiały muszą być fabrycznie nowe zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia.
Wszelkie użyte nazwy handlowe w opisie przedmiotu zamówienia należy traktować jako informację uściślającą, wiążącą dla Wykonawcy. Dopuszcza się zaoferowanie produktów równoważnych, co do ich jakości i docelowego przeznaczenia, wymiarów oraz spełnianych funkcji i walorów użytkowych. Zamawiający za produkty równoważne uzna takie, które spełnią minimalne parametry produktu wskazanego z nazwy handlowej.
W przypadku przyjęcia przez Wykonawcę do wyceny produktów równoważnych to obowiązany jest do oferty załączyć wykaz tych produktów.
Ilości wskazane w załączniku są wielkościami szacunkowymi, przyjętymi dla celów porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Ewentualne zmniejszenie lub zwiększenie ilości nie spowoduje zmiany cen jednostkowych. Wykonawcy, z którym Zamawiający podpisze umowę nie przysługuje roszczenie o realizację dostawy w wielkościach podanych w załączniku. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany zakresu przedmiotu zamówienia w poszczególnych asortymentach, w przypadku zmiany zapotrzebowana zgłoszonej przez Zamawiającego. W takim przypadku należność Wykonawcy zostanie ustalona jako iloczyn określonej w umowie ceny jednostkowej oraz liczby dostarczonych produktów.
Materiały spawalnicze należy dostarczyć i rozładować w Zespole Szkół, Centrum Kształcenia Ustawicznego w Gronowie, Gronowo 128, 87-162 Lubicz; Wykonawca musi zapewnić transport i rozładunek do wskazanych pomieszczeń na koszt własny
- Termin realizacji zamówienia:
- zakładane terminy realizacji dostaw powiązane są z terminami realizacji szkoleń, zgodnie z załącznikiem – w okresie od IV 2018 do VI 2020;
- dostawa materiałów odbywać się będzie sukcesywnie, w terminach odnoszących się do ww. okresów realizacji szkoleń, zgodnie z zapotrzebowaniem zgłoszonym przez ZS, CKU w Gronowie;
- przedmiot dostawy należy dostarczyć w ciągu 5 dni roboczych od daty otrzymania zapotrzebowania z ZS, CKU w Gronowie. - Osoba odpowiedzialna za udzielanie informacji:
Anna Stanula email: przetargi@powiattorunski.pl - Termin składania ofert: 20 kwietnia 2018 r. godz. 10.
Ofertę należy złożyć w jednej zamkniętej kopercie, opisanej jako „Oferta wykonania zamówienia nr OR.272.2.2.2018”, na adres siedziby zamawiającego, Starostwo Powiatowe w Toruniu, ul. Towarowa 4-6, 87-100 Toruń, pokój nr 100, I piętro.
Niezwłocznie po wyborze oferty zamawiający wyśle do wykonawcy zamówienie/ zlecenie/ umowę w sprawie zamówienia publicznego.
Pełna treść zapytania ofertowego wraz z załącznikami do pobrania poniżej.
drukuj (Ogłoszenie o zamówieniu nr 17)
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Anna Stanuladata wytworzenia: 2018-04-12
- opublikował: Marzena Pietruszyńskadata publikacji: 2018-04-12 14:19
- zmodyfikował: Marzena Pietruszyńskaostatnia modyfikacja: 2018-04-16 11:21
- Zapytanie ofertowe (PDF)(dodano: 2018-04-12 14:19)
- Formularz oferty (PDF)(dodano: 2018-04-12 14:19)
- Formularz oferty po modyfikacji (16 kwietnia 2018) (DOCX)(dodano: 2018-04-16 11:19)
- Załącznik do formularza oferty (XLSX)(dodano: 2018-04-12 14:19)
- Załącznik do formularza oferty po modyfikacji (16 kwietnia 2018) (XLSX)(dodano: 2018-04-16 11:20)
- Załącznik do opisu przedmiotu zamówienia (PDF)(dodano: 2018-04-12 14:19)
- Wzór umowy (DOC)(dodano: 2018-04-12 14:19)
- Harmonogram zajęć ze spawania dla ZS CKU w Gronowie - terminy dostaw (PDF)(dodano: 2018-04-13 09:39)
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Anna Stanuladata wytworzenia: 2018-04-12
- opublikował: Marzena Pietruszyńskadata publikacji: 2018-04-12 14:19