Karta informacyjna SP-144
- Nazwa procedury:
 Zawiadomienie o nabyciu jachtu lub innej jednostki pływającej o długości do 24 m
- Nazwa Wydziału:
 Wydział Środowiska
- Podstawa prawna:
- Ustawa z dnia 12 kwietnia 2018 r. o rejestracji jachtów i innych jednostek pływających o długości do 24 m
 
- Wymagane dokumenty:
- wniosek podpisany przez właściciela,
- jeżeli jednostka pływająca jest przedmiotem współwłasności, wniosek może złożyć każdy z współwłaścicieli, przedkładając pełnomocnictwo do działania w imieniu pozostałych współwłaścicieli.
 
- Opłaty:
 Nie dotyczy
- Termin załatwienia sprawy:
 Nie dotyczy
- Jednostka prowadząca sprawę:
 Wydział Środowiska
 parter, pokój 50, tel. 56 662 88 79
- Tryb odwoławczy:
 Nie dotyczy
- Dodatkowe informacje:
- Zawiadomienie może być złożone bezpośrednio przez konto interesanta w Systemie REJA 24.
- Rejestr prowadzony jest w systemie teleinformatycznym.
- Do internetowego złożenia wniosku niezbędne jest posiadanie elektronicznego podpisu kwalifikowanego lub profilu zaufanego.
 
- Formularze do pobrania:
 Druk zawiadomienia do pobrania poniżej.
- Zawiadomienie o nabyciu (PDF)(dodano: 2024-12-16 10:23)
