Karta informacyjna SP-146
- Nazwa procedury: 
Zgłaszanie naruszeń/nieprawidłowości
Nieprawidłowości może zgłosić każda osoba zatrudniona obecnie bądź kiedykolwiek w Domu Pomocy Społecznej w Browinie, niezależnie od zajmowanego przez nią stanowiska, pełnionej funkcji czy formy zatrudnienia lub współpracy - Nazwa Wydziału:
Zespół ds. zgłaszania naruszeń - Podstawa prawna:
- Zarządzenie nr 71/2021 Starosty Toruńskiego z dnia 16 grudnia 2021 roku
 
 - Wymagane dokumenty:
- Wypełniony załącznik do karty informacyjnej w przypadku zgłoszenia w wersji papierowej bądź elektronicznej
 
 - Opłaty:
Brak - Termin załatwienia sprawy:
- Do 3 miesięcy (do 6. w sprawach szczególnie skomplikowanych)
 
 - Jednostka prowadząca sprawę:
Zespół ds. zgłaszania naruszeń tel. 56 619 46 32 lub 56 675 71 11
Od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 – 14:30 - Tryb odwoławczy:
Brak - Dodatkowe informacje:
Formy zgłaszania nieprawidłowości- Za pomocą poczty elektronicznej na adres: sygnalista@browina.home.pl w zaszyfrowanym pliku. Szyfr do pliku należy przekazać Zespołowi osobiście lub telefonicznie,
 - W formie listownej na adres: Dom Pomocy Społecznej w Browinie, Browina 57, 87-140 Chełmża, z dopiskiem na kopercie, np. „zgłoszenie naruszeń” lub „Zespół ds. zgłaszania naruszeń”,
 - Osobiście lub telefonicznie do Zespołu ds. zgłaszania naruszeń w DPS, tel. 56 619 46 32 lub 56 675 71 11. Zespół dokumentuje zgłoszenie w formie karty zgłoszenia, protokołu, nagrania rozmowy,
 - Poprzez wypełnienie formularza zgłaszania nieprawidłowości, dostępnego na stronie www.bip.powiattorunski.pl. E-mail nie będzie zawierał danych identyfikujących typu IP i będzie kierowany na dedykowaną skrzynkę
 
 - Formularze do pobrania:
- Karta zgłoszenia – druk do pobrania poniżej
 
 
