Karta informacyjna SP-146
- Nazwa procedury: 
 Zgłaszanie naruszeń/nieprawidłowości
 Nieprawidłowości może zgłosić każda osoba zatrudniona obecnie bądź kiedykolwiek w Domu Pomocy Społecznej w Browinie, niezależnie od zajmowanego przez nią stanowiska, pełnionej funkcji czy formy zatrudnienia lub współpracy
- Nazwa Wydziału:
 Zespół ds. zgłaszania naruszeń
- Podstawa prawna:
- Zarządzenie nr 71/2021 Starosty Toruńskiego z dnia 16 grudnia 2021 roku
 
- Wymagane dokumenty:
- Wypełniony załącznik do karty informacyjnej w przypadku zgłoszenia w wersji papierowej bądź elektronicznej
 
- Opłaty:
 Brak
- Termin załatwienia sprawy:
- Do 3 miesięcy (do 6. w sprawach szczególnie skomplikowanych)
 
- Jednostka prowadząca sprawę:
 Zespół ds. zgłaszania naruszeń tel. 56 619 46 32 lub 56 675 71 11
 Od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 – 14:30
- Tryb odwoławczy:
 Brak
- Dodatkowe informacje:
 Formy zgłaszania nieprawidłowości- Za pomocą poczty elektronicznej na adres: sygnalista@browina.home.pl w zaszyfrowanym pliku. Szyfr do pliku należy przekazać Zespołowi osobiście lub telefonicznie,
- W formie listownej na adres: Dom Pomocy Społecznej w Browinie, Browina 57, 87-140 Chełmża, z dopiskiem na kopercie, np. „zgłoszenie naruszeń” lub „Zespół ds. zgłaszania naruszeń”,
- Osobiście lub telefonicznie do Zespołu ds. zgłaszania naruszeń w DPS, tel. 56 619 46 32 lub 56 675 71 11. Zespół dokumentuje zgłoszenie w formie karty zgłoszenia, protokołu, nagrania rozmowy,
- Poprzez wypełnienie formularza zgłaszania nieprawidłowości, dostępnego na stronie www.bip.powiattorunski.pl. E-mail nie będzie zawierał danych identyfikujących typu IP i będzie kierowany na dedykowaną skrzynkę
 
- Formularze do pobrania:
- Karta zgłoszenia – druk do pobrania poniżej
 
![otwórz plik w Google Docs - Viewer [Google Docs - Viewer]](png,img/google_docs_viewer_ico.png)
