Biuletyn Informacji Publicznej
STAROSTWA POWIATOWEGO W TORUNIU

Wyszukiwarka

Odnośniki

Banery

  • Ankieta

Kalendarium

« poprzedni miesiąckwiecień 2024» następny miesiąc
PnWtŚrCzwPtSobNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930

Najbliższe wydarzenia

Brak wydarzeń w wybranym okresie

Przejdź do: www.powiattorunski.pl

Treść strony

Podinspektor ds. administracyjnych i obsługi inwestora w Wydziale Architektury i Budownictwa

OGŁOSZENIE NR 8/2018

STAROSTA TORUŃSKI
OGŁASZA NABÓR

NA WOLNE STANOWISKO
Podinspektora ds. administracyjnych i obsługi inwestora
w Wydziale Architektury i Budownictwa

  1. Wymagania niezbędne:
    a) Wykształcenie wyższe - specjalność administracyjna bądź studia podyplomowe w zakresie administracji publicznej
    b) Min. 3 letni staż pracy, w tym minimum 1,5 letni staż pracy w administracji publicznej (do stażu zaliczany będzie również przygotowanie zawodowe w ramach umowy zawartej z urzędem pracy) przy wykonywaniu podobnych czynności,
    c) Min. roczne doświadczenie w zakresie wykonywania czynności kancelaryjnych w systemie elektronicznego zarządzania dokumentacją (EZD)
    d) kandydat jest obywatelem Unii Europejskiej lub innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (osoba nieposiadająca obywatelstwa polskiego może zostać zatrudniona na stanowisku, na którym wykonywana praca nie polega na bezpośrednim lub pośrednim udziale w wykonywaniu władzy publicznej i funkcji mających na celu ochronę generalnych interesów państwa, jeżeli posiada znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej),
    e) kandydat posiada pełną zdolność do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych,
    f) kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
    g) nieposzlakowana opinia.
  2. Wymagania dodatkowe:
    a) Obsługa komputera, znajomość programów: do obsługi poczty elektronicznej, pakietu MS OFFICE
    b) Znajomość przepisów w zakresie: Prawa budowlanego, zagospodarowania przestrzennego, KPA, samorządu terytorialnego.
  3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
    a) prowadzenie korespondencji wpływającej oraz wychodzącej w systemach elektronicznych,
    b) przyjmowanie wniosków wpływających do wydziału oraz sprawdzanie ich pod względem formalnym,
    c) wysyłka pism,
    d) wydawanie interesantom dokumentacji oraz instruowanie o dalszym postępowaniu administracyjnym,
    e) przygotowywanie dokumentacji budowlanych dla Organu Nadzoru Budowlanego,
    f) udzielanie odpowiedzi na pisma wpływające do wydziału,
    g) comiesięczne sporządzanie sprawozdań z ilości wydanych pozwoleń na budowę budynków mieszkalnych oraz kwartalne sporządzanie sprawozdań z ilości wydanych pozwoleń na budowę budynków i obiektów budowlanych,
    h) przygotowywanie spisów zdawczo – odbiorczych do archiwum zakładowego,
    i) udzielanie informacji interesantom z zakresu prawa budowlanego oraz KPA,
    j) prowadzenie postępowań administracyjnych w oparciu o przepisy prawa dla spraw załatwianych w Wydziale Architektury i Budownictwa.
  4. Warunki pracy na danym stanowisku:
    a) Praca będzie wykonywana w Wydziale Architektury i Budownictwa, w Starostwie Powiatowym w Toruniu przy ul. Towarowej 4-6.
    b) Praca o charakterze biurowym.
    c) Praca przy monitorze ekranowym, wymagająca wymuszonej pozycji ciała.
    d) Kontakt z klientem, w tym liczne kontakty telefoniczne.
    e) Praca w dniach: poniedziałek, środa, czwartek, w godz. 7.30-15.30, wtorek w godz. 7.30-16.30, piątek w godz. 7.30-14.30.
    f) Wymiar czasu pracy – pełen etat.
  5. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu kwietniu wyniósł powyżej 6%.
  6. Wymagane dokumenty:
    a) życiorys (CV)
    b) list motywacyjny
    c) dokument poświadczający wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów)
    d) oświadczenie o spełnianiu wymagań określonych w art. 6 ust. 1 pkt 1 i 2 oraz ust. 3 pkt 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2016r., poz. 902 z późn. zm.),
    e) kwestionariusz osobowy,
    f) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
  7. Termin i miejsce składania dokumentów:
    Wymagane dokumenty aplikacyjne w zamkniętej kopercie należy składać osobiście w siedzibie Starostwa, pocztą elektroniczną w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego lub pocztą na adres: Starostwo Powiatowe w Toruniu, ul. Towarowa 4-6, 87-100 Toruń z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko Podinspektora w Wydziale Architektury i Budownictwa w terminie do dnia 04 lipca 2018 r.
    Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

    Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.powiattorunski.pl) oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Towarowej 4-6.

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018r., poz. 1000) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2016r., poz. 902 z późn. zm.).

drukuj (Podinspektor ds. administracyjnych i obsługi inwestora w Wydziale Architektury i Budownictwa)

Metryka

  • [treść archiwalna]
  • autor lub odpowiedzialny za treść: Mirosława Porzuczek
    data wytworzenia: 2018-06-20
  • opublikował: Marzena Pietruszyńska
    data publikacji: 2018-06-20 11:57
  • zmodyfikował: Marzena Pietruszyńska
    ostatnia modyfikacja: 2018-09-18 14:06

Metryka

  • [treść archiwalna]
  • autor lub odpowiedzialny za treść: Mirosława Porzuczek
    data wytworzenia: 2018-06-20
  • opublikował: Marzena Pietruszyńska
    data publikacji: 2018-06-20 12:16

LISTA KANDYDATÓW SPEŁNIAJĄCYCH WYMAGANIA FORMALNE
NA WOLNE STANOWISKO
PODINSPEKTOR DS. ADMINISTRACYJNYCH I OBSŁUGI INWESTORA
W WYDZIALE ARCHITEKTURY I BUDOWNICTWA

Informujemy, że w wyniku wstępnej selekcji na ww. stanowisko pracy do następnego etapu rekrutacji zakwalifikowali się następujący kandydaci spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu:

  1. MELERSKA KATARZYNA, zam. w Osieku n/Wisłą
  2. GADECKA KATARZYNA, zam. w Toruniu

Metryka

  • [treść archiwalna]
  • autor lub odpowiedzialny za treść: Mirosława Porzuczek
    data wytworzenia: 2018-07-09
  • opublikował: Marzena Pietruszyńska
    data publikacji: 2018-07-10 15:32

Metryka

  • [treść archiwalna]
  • autor lub odpowiedzialny za treść: Mirosława Porzuczek
    data wytworzenia: 2018-07-09
  • opublikował: Marzena Pietruszyńska
    data publikacji: 2018-07-10 15:32

INFORMACJA O WYNIKACH NABORU NA WOLNE STANOWISKO
Podinspektor ds. administracyjnych i obsługi inwestora
w Wydziale Architektury i Budownictwa

Informujemy, że w wyniku zakończenia procedury naboru na ww. stanowisko została wybrana Pani KATARZYNA MELERSKA zamieszkała w Osieku n/Wisłą.

Uzasadnienie dokonanego wyboru:
Pani KATARZYNA MELERSKA z testu uzyskała 33 punkty na 40 punktów możliwych, a z rozmowy kwalifikacyjnej otrzymała 60 punktów łącznie uzyskując 93 punkty. Wykazała się znajomością przepisów z zakresu ustawy o samorządzie powiatowym, kpa, ustawy Prawo budowlane, wiedzą z zakresu zadań realizowanych w Wydziale Architektury i Budownictwa.

Metryka

  • [treść archiwalna]
  • autor lub odpowiedzialny za treść: Mirosława Porzuczek
    data wytworzenia: 2018-07-19
  • opublikował: Marzena Pietruszyńska
    data publikacji: 2018-07-20 09:34

Metryka

  • [treść archiwalna]
  • autor lub odpowiedzialny za treść: Mirosława Porzuczek
    data wytworzenia: 2018-07-19
  • opublikował: Marzena Pietruszyńska
    data publikacji: 2018-07-20 09:34

« wstecz

Opis strony

Redaguje: Marzena Pietruszyńska, Wydział Organizacyjny i Spraw Obywatelskich, tel. (56) 662 88 10, fax 662 88 89, 87-100 Toruń, ul. Towarowa 4-6, p.109

Metryka strony

Ilość odwiedzin obecnej strony: 355936
Ostatnia aktualizacja treści obecnej strony: 2024-04-25 13:20:13

Banery

  • Budowa i dostosowanie strony do potrzeb osób niepełnosprawnych współfinansowane ze środków Ministra Cyfryzacji