Odnośniki
Banery
Kalendarium
Pn | Wt | Śr | Czw | Pt | Sob | Nd |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 |
Najbliższe wydarzenia
Przejdź do: www.powiattorunski.pl
Treść strony
Powiatowy Zarząd Dróg w Toruniu - wolne stanowisko urzędnicze ds. gwarancji, organizacji ruchu i kosztorysowania
Powiatowy Zarząd Dróg w Toruniu
ogłasza nabór
na wolne stanowisko urzędnicze
ds. gwarancji, organizacji ruchu i kosztorysowania
- Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe techniczne w specjalności drogowej lub inżynierii ruchu drogowego,
- posiadanie co najmniej 5 lat stażu pracy, w tym co najmniej 3-letni staż pracy w jednostkach budżetowych pełniących rolę zarządcy dróg,
- znajomość przepisów prawa z zakresu:
- ustawy drogach publicznych,
- rozporządzenia w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem,
- ustawy prawo o ruchu drogowym,
- ustawy kodeks postępowania administracyjnego,
- ustawy prawo zamówień publicznych,
- ustawy o finansach publicznych,
- ustawy kodeks pracy.
- obsługa komputera w stopniu bardzo dobrym: Program CAD + MS Office oraz umiejętność zbierania, gromadzenia i wprowadzania danych do systemu komputerowego z zakresu drogownictwa i inżynierii ruchu.
- prawo jazdy kategorii B,
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych oraz brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku,
- obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych.
- Wymagania dodatkowe:
- doświadczenie w opracowywaniu kosztorysów inwestorskich oraz uproszczonych dokumentacji na roboty drogowo-mostowe,
- doświadczenie w wykonywaniu czynności związanych z zarzadzaniem ruchem na drogach m.in. opiniowanie i przygotowywanie projektów organizacji ruchu,
- doświadczenie w udzielaniu zamówień publicznych,
- umiejętność formułowania pism urzędniczych,
- komunikatywność,
- umiejętność współpracy w zespole,
- doświadczenie w bezpośredniej obsłudze klienta.
Dodatkowym atutem będzie znajomość obsługi platformy LP-Portal oraz oprogramowania RoadMan - systemu wspomagającego zarządzanie drogami i obiektami mostowymi zarządców dróg wszystkich kategorii.
- Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- wykonywanie czynności związanych z zarządzaniem ruchem na drogach powiatowych i gminnych m.in. opiniowanie i przygotowanie projektów organizacji ruchu (czasowych i stałych),
- zbieranie danych o ruchu oraz wykonywanie analiz bezpieczeństwa ruchu drogowego,
- opracowywanie wytycznych do organizacji ruchu, inspirowanie i przygotowanie koncepcji i aktualizacja projektów stałej organizacji ruchu,
- współdziałanie ze służbami odpowiedzialnymi za utrzymanie porządku i bezpieczeństwa publicznego,
- prowadzenie całości spraw związanych z utrzymaniem oznakowania oraz nazewnictwem dróg, w tym zlecanie, nadzorowanie i rozliczanie robót w tym zakresie,
- uczestniczenie w komisyjnych odbiorach elementów układu komunikacyjnego, organizacji ruchu i przeglądach przejazdów kolejowych,
- udział w posiedzeniach Komisji ds. Bezpieczeństwa i Organizacji Ruchu Drogowego
- wykonywanie projektów organizacji ruchu związanych z bieżącą eksploatacją i rozbudową infrastruktury,
- uzgadnianie użytkowania przystanków autobusowych,
- udzielanie odpowiedzi na pisma, wnioski, postulaty, petycje i interpelacje zgłoszone przez organ administracji państwowej, samorządowej i obywateli.
- Warunki Pracy na danym stanowisku:
- miejscem pracy jest Powiatowy Zarząd Dróg w Toruniu, ul. Polna 34/38, 87-100 Toruń,
- praca o charakterze biurowym połączona z pracą w terenie,
- praca przy monitorze ekranowym, wymagająca wymuszonej pozycji ciała,
- praca w dniach: poniedziałek - piątek 7.00 -15.00,
- wymiar czasu pracy – pełen etat.
- Wymagane dokumenty:
- życiorys (CV),
- list motywacyjny,
- dokument poświadczający wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów),
- kwestionariusz osobowy,
- kopie innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności
- oświadczenie o spełnianiu wymagań określonych w art. 6 ust. 1 pkt 1 i 2 oraz ust. 3 pkt 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych,
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność kandydata, gdy kandydat chce skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13 a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych.
W miesiącu listopadzie wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Powiatowym Zarządzie Dróg w Toruniu w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosi poniżej 6%
- Termin i miejsce składania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne w zamkniętej kopercie należy składać:- osobiście w siedzibie Powiatowego Zarządu Dróg w Toruniu, ul. Polna 34/38, 87-100 Toruń w Sekretariacie,
- pocztą na adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Toruniu ul Polna 34/38, 87-100 Toruń, z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. gwarancji, organizacji ruchu i kosztorysowania w terminie do dnia: 27.12.2023r. do godziny 14.30.
Aplikacje, które wpłyną do Powiatowego Zarządu Dróg w Toruniu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.powiattoruński.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Powiatowego Zarządu Dróg w Toruniu ul. Polna 34/38, 87-100 Toruń.
Klauzula informacyjna
(dla osób kandydatów do pracy)
W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”), informujemy o zasadach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz o przysługujących Pani/Panu prawach z tym związanych:
- Administrator danych: Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych jest: Powiatowy Zarząd Dróg (PZD) w Toruniu, ul. Polna 34/38, 87 - 100 Toruń. Administrującym danymi osobowymi jest Dyrektor PZD w Toruniu.
- Inspektor Ochrony Danych: Jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych osobowych w zakresie działania PZD w Toruniu, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, może się Pani/Pan skontaktować się Inspektorem Ochrony Danych Osobowych w PZD w Toruniu za pomocą adresu poczty elektronicznej – agmarkanc@wp.pl
- Podstawa przetwarzania Danych: Administrujący danymi osobowymi – Dyrektor PZD w Toruniu - przetwarza Pani/Pana dane osobowe na podstawie obowiązujących przepisów prawa, zawartych umów oraz na podstawie udzielonej zgód.
- Cel i podstawy przetwarzania: Państwa dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego. Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie tych danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie. PZD w Toruniu będzie przetwarzał Państwa dane osobowe, także w kolejnych naborach pracowników jeżeli wyrażą Państwo na to zgodę, która może zostać odwołana w dowolnym czasie. Jeżeli w dokumentach zawarte są dane, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO konieczna będzie Państwa zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
- Odbiorcy danych osobowych: Państwa dane osobowe mogą być przekazane wyłącznie podmiotom, które uprawnione są do ich otrzymania przepisami prawa. Ponadto mogą być one ujawnione podmiotom, z którymi PZD w Toruniu zawarł umowę na świadczenie usług w tym serwisowych dla systemów informatycznych wykorzystywanych przy ich przetwarzaniu.
- Okres przechowywania danych: Państwa dane zgromadzone w obecnym procesie rekrutacyjnym będą przechowywane do zakończenia procesu rekrutacji. W przypadku wyrażonej przez Państwa zgody na wykorzystywane danych osobowych dla celów przyszłych rekrutacji, Państwa dane będą przechowywane przez 6 miesięcy.
- Prawa osób, których dane dotyczą:
Mają Państwo prawo do:- dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
- sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
- ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
- usunięcia danych osobowych;
- wniesienia skargi do Prezesa UODO (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa).
- Informacja o wymogu podania danych: Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.
Zgody do pobrania z treścią ogłoszenia o naborze w załączonym pliku PDF.
Metryka
- [treść archiwalna]
- autor lub odpowiedzialny za treść: Barbara Stachurskadata wytworzenia: 2023-12-12
- opublikował: Marzena Pietruszyńskadata publikacji: 2023-12-13 09:05
- Ogłoszenie o naborze, klauzula informacyjna, zgody (PDF)(dodano: 2023-12-13 09:06)
Metryka
- [treść archiwalna]
- autor lub odpowiedzialny za treść: Barbara Stachurskadata wytworzenia: 2023-12-12
- opublikował: Marzena Pietruszyńskadata publikacji: 2023-12-13 09:05
Lista kanadydatów spełniających wymagania formalne - stanowisko ds. gwarancji, organizacji ruchu i kosztorysowania
Lista kandydatów spełniających wymagania formalne
na wolne stanowisko ds. gwarancji, organizacji ruchu i kosztorysowania
w Powiatowym Zarządzie Dróg w Toruniu
Informujemy, że w wyniku wstępnej selekcji na wyżej wymienione stanowisko pracy do następnego etapu rekrutacji zakwalifikowali się następujący kandydaci spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu.
- Mateusz Kacprowicz, zamieszkały w Toruniu
Metryka
- [treść archiwalna]
- autor lub odpowiedzialny za treść: Barbara Stachurskadata wytworzenia: 2023-12-28
- opublikował: Marzena Pietruszyńskadata publikacji: 2023-12-28 13:48
- Lista kandydatów - stanowisko ds. gwarancji, organizacji ruchu i kosztorysowania (PDF)(dodano: 2023-12-28 13:49)
Metryka
- [treść archiwalna]
- autor lub odpowiedzialny za treść: Barbara Stachurskadata wytworzenia: 2023-12-28
- opublikował: Marzena Pietruszyńskadata publikacji: 2023-12-28 13:48