Biuletyn Informacji Publicznej
STAROSTWA POWIATOWEGO W TORUNIU

Wyszukiwarka

Odnośniki

Banery

  • Ankieta

Kalendarium

« poprzedni miesiąckwiecień 2024» następny miesiąc
PnWtŚrCzwPtSobNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930

Najbliższe wydarzenia

Brak wydarzeń w wybranym okresie

Przejdź do: www.powiattorunski.pl

Treść strony

Powiatowy Zarząd Dróg w Toruniu - wolne stanowisko urzędnicze ds. gwarancji, organizacji ruchu i kosztorysowania

Powiatowy Zarząd Dróg w Toruniu
ogłasza nabór
na wolne stanowisko urzędnicze
ds. gwarancji, organizacji ruchu i kosztorysowania

  1. Wymagania niezbędne:
    1. wykształcenie wyższe techniczne w specjalności drogowej lub inżynierii ruchu drogowego,
    2. posiadanie co najmniej 5 lat stażu pracy, w tym co najmniej 3-letni staż pracy w jednostkach budżetowych pełniących rolę zarządcy dróg,
    3. znajomość przepisów prawa z zakresu: 
      • ustawy drogach publicznych,
      • rozporządzenia w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem, 
      • ustawy prawo o ruchu drogowym, 
      • ustawy kodeks postępowania administracyjnego, 
      • ustawy prawo zamówień publicznych, 
      • ustawy o finansach publicznych, 
      • ustawy kodeks pracy.
    4. obsługa komputera w stopniu bardzo dobrym: Program CAD + MS Office oraz umiejętność zbierania, gromadzenia i wprowadzania danych do systemu komputerowego z zakresu drogownictwa i inżynierii ruchu. 
    5. prawo jazdy kategorii B,
    6. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych oraz brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
    7. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku,
    8. obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych.
  2. Wymagania dodatkowe:
    1. doświadczenie w opracowywaniu kosztorysów inwestorskich oraz uproszczonych dokumentacji na roboty drogowo-mostowe,
    2. doświadczenie w wykonywaniu czynności związanych z zarzadzaniem ruchem na drogach m.in. opiniowanie i przygotowywanie projektów organizacji ruchu,
    3. doświadczenie w udzielaniu zamówień publicznych,
    4. umiejętność formułowania pism urzędniczych,
    5. komunikatywność,
    6. umiejętność współpracy w zespole,
    7. doświadczenie w bezpośredniej obsłudze klienta.
      Dodatkowym atutem będzie znajomość obsługi platformy LP-Portal oraz oprogramowania RoadMan - systemu wspomagającego zarządzanie drogami i obiektami mostowymi zarządców dróg wszystkich kategorii.
  3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
    1. wykonywanie czynności związanych z zarządzaniem ruchem na drogach powiatowych i gminnych m.in. opiniowanie i przygotowanie projektów organizacji ruchu (czasowych i stałych),
    2. zbieranie danych o ruchu oraz wykonywanie analiz bezpieczeństwa ruchu drogowego,
    3. opracowywanie wytycznych do organizacji ruchu, inspirowanie i przygotowanie koncepcji i aktualizacja projektów stałej organizacji ruchu,
    4. współdziałanie ze służbami odpowiedzialnymi za utrzymanie porządku i bezpieczeństwa publicznego,
    5. prowadzenie całości spraw związanych z utrzymaniem oznakowania oraz nazewnictwem dróg, w tym zlecanie, nadzorowanie i rozliczanie robót w tym zakresie,
    6. uczestniczenie w komisyjnych odbiorach elementów układu komunikacyjnego, organizacji ruchu i przeglądach przejazdów kolejowych,
    7. udział w posiedzeniach Komisji ds. Bezpieczeństwa i Organizacji Ruchu Drogowego
    8. wykonywanie projektów organizacji ruchu związanych z bieżącą eksploatacją i rozbudową infrastruktury,
    9. uzgadnianie użytkowania przystanków autobusowych,
    10. udzielanie odpowiedzi na pisma, wnioski, postulaty, petycje i interpelacje zgłoszone przez organ administracji państwowej, samorządowej i obywateli.
  4. Warunki Pracy na danym stanowisku: 
    1. miejscem pracy jest Powiatowy Zarząd Dróg w Toruniu, ul. Polna 34/38, 87-100 Toruń, 
    2. praca o charakterze biurowym połączona z pracą w terenie, 
    3. praca przy monitorze ekranowym, wymagająca wymuszonej pozycji ciała,
    4. praca w dniach: poniedziałek - piątek 7.00 -15.00, 
    5. wymiar czasu pracy – pełen etat.
  5. Wymagane dokumenty:
    1. życiorys (CV),
    2. list motywacyjny,
    3. dokument poświadczający wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów),
    4. kwestionariusz osobowy,
    5. kopie innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności
    6. oświadczenie o spełnianiu wymagań określonych w art. 6 ust. 1 pkt 1 i 2 oraz ust. 3 pkt 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych,
    7. kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność kandydata, gdy kandydat chce skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13 a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych.
      W miesiącu listopadzie wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Powiatowym Zarządzie Dróg w Toruniu w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosi poniżej 6%
  6. Termin i miejsce składania dokumentów:
    Wymagane dokumenty aplikacyjne w zamkniętej kopercie należy składać:
    • osobiście w siedzibie Powiatowego Zarządu Dróg w Toruniu, ul. Polna 34/38, 87-100 Toruń w Sekretariacie,
    • pocztą na adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Toruniu ul Polna 34/38, 87-100 Toruń, z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. gwarancji, organizacji ruchu i kosztorysowania w terminie do dnia: 27.12.2023r. do godziny 14.30.
      Aplikacje, które wpłyną do Powiatowego Zarządu Dróg w Toruniu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
      Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.powiattoruński.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Powiatowego Zarządu Dróg w Toruniu ul. Polna 34/38, 87-100 Toruń. 

Klauzula informacyjna
(dla osób kandydatów do pracy)

W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”), informujemy o zasadach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz o przysługujących Pani/Panu prawach z tym związanych:

  1. Administrator danych: Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych jest: Powiatowy Zarząd Dróg (PZD) w Toruniu, ul. Polna 34/38, 87 - 100 Toruń. Administrującym danymi osobowymi jest Dyrektor PZD w Toruniu. 
  2. Inspektor Ochrony Danych: Jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych osobowych w zakresie działania PZD w Toruniu, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, może się Pani/Pan skontaktować się Inspektorem Ochrony Danych Osobowych w PZD w Toruniu za pomocą adresu poczty elektronicznej – agmarkanc@wp.pl
  3. Podstawa przetwarzania Danych: Administrujący danymi osobowymi – Dyrektor PZD w Toruniu - przetwarza Pani/Pana dane osobowe na podstawie obowiązujących przepisów prawa, zawartych umów oraz na podstawie udzielonej zgód.
  4. Cel i podstawy przetwarzania: Państwa dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego. Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie tych danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie. PZD w Toruniu będzie przetwarzał Państwa dane osobowe, także w kolejnych naborach pracowników jeżeli wyrażą Państwo na to zgodę, która może zostać odwołana w dowolnym czasie. Jeżeli w dokumentach zawarte są dane, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO konieczna będzie Państwa zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
  5. Odbiorcy danych osobowych: Państwa dane osobowe mogą być przekazane wyłącznie podmiotom, które uprawnione są do ich otrzymania przepisami prawa. Ponadto mogą być one ujawnione podmiotom, z którymi PZD w Toruniu zawarł umowę na świadczenie usług w tym serwisowych dla systemów informatycznych wykorzystywanych przy ich przetwarzaniu.
  6. Okres przechowywania danych: Państwa dane zgromadzone w obecnym procesie rekrutacyjnym będą przechowywane do zakończenia procesu rekrutacji. W przypadku wyrażonej przez Państwa zgody na wykorzystywane danych osobowych dla celów przyszłych rekrutacji, Państwa dane będą przechowywane przez 6 miesięcy.
  7. Prawa osób, których dane dotyczą: 
    Mają Państwo prawo do:
    • dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
    • sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
    • ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
    • usunięcia danych osobowych;
    • wniesienia skargi do Prezesa UODO (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa).
  8. Informacja o wymogu podania danych: Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.

Zgody do pobrania z treścią ogłoszenia o naborze w załączonym pliku PDF.

drukuj (Powiatowy Zarząd Dróg w Toruniu - wolne stanowisko urzędnicze ds. gwarancji, organizacji ruchu i kosztorysowania)

Metryka

  • [treść archiwalna]
  • autor lub odpowiedzialny za treść: Barbara Stachurska
    data wytworzenia: 2023-12-12
  • opublikował: Marzena Pietruszyńska
    data publikacji: 2023-12-13 09:05

Metryka

  • [treść archiwalna]
  • autor lub odpowiedzialny za treść: Barbara Stachurska
    data wytworzenia: 2023-12-12
  • opublikował: Marzena Pietruszyńska
    data publikacji: 2023-12-13 09:05

Lista kanadydatów spełniających wymagania formalne - stanowisko ds. gwarancji, organizacji ruchu i kosztorysowania

Lista kandydatów spełniających wymagania formalne
na wolne stanowisko ds. gwarancji, organizacji ruchu i kosztorysowania
w Powiatowym Zarządzie Dróg w Toruniu 

Informujemy, że w wyniku wstępnej selekcji na wyżej wymienione stanowisko pracy do następnego etapu rekrutacji zakwalifikowali się następujący kandydaci spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu.

  • Mateusz Kacprowicz, zamieszkały w Toruniu

Metryka

  • [treść archiwalna]
  • autor lub odpowiedzialny za treść: Barbara Stachurska
    data wytworzenia: 2023-12-28
  • opublikował: Marzena Pietruszyńska
    data publikacji: 2023-12-28 13:48

Metryka

  • [treść archiwalna]
  • autor lub odpowiedzialny za treść: Barbara Stachurska
    data wytworzenia: 2023-12-28
  • opublikował: Marzena Pietruszyńska
    data publikacji: 2023-12-28 13:48

« wstecz

Opis strony

Redaguje: Marzena Pietruszyńska, Wydział Organizacyjny i Spraw Obywatelskich, tel. (56) 662 88 10, fax 662 88 89, 87-100 Toruń, ul. Towarowa 4-6, p.109

Metryka strony

Ilość odwiedzin obecnej strony: 210717
Ostatnia aktualizacja treści obecnej strony: 2024-04-12 09:29:24

Banery

  • Budowa i dostosowanie strony do potrzeb osób niepełnosprawnych współfinansowane ze środków Ministra Cyfryzacji