Biuletyn Informacji Publicznej
STAROSTWA POWIATOWEGO W TORUNIU

Wyszukiwarka

Odnośniki

Banery

  • Ankieta

Kalendarium

« poprzedni miesiąckwiecień 2024» następny miesiąc
PnWtŚrCzwPtSobNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930

Najbliższe wydarzenia

Brak wydarzeń w wybranym okresie

Przejdź do: www.powiattorunski.pl

Treść strony

Specjalista w Zespole Szkół Ponadpodstawowych w Chełmży

Dyrektor Zespołu Szkół Ponadpodstawowych w Chełmży
ul. gen. J. Hallera 23, 87-140 Chełmża
ogłasza nabór 
na wolne stanowisko urzędnicze – specjalista 

Określenie stanowiska urzędniczego: specjalista 
Rodzaj umowy: umowa o pracę 
Wymiar czasu pracy: pełny etat
Zatrudnienie: od 15.04.2024 r.

  1. Wymagania niezbędne:
    1. wykształcenie wyższe,
    2. obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych
    3. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
    4. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
    5. nieposzlakowana opinia.
  2. Wymagania dodatkowe:
    1. znajomość przepisów z zakresu funkcjonowania oświaty w szczególności: ustawy Prawo oświatowe, ustawy o systemie oświaty, rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 28 sierpnia 2019 r. w sprawie szczegółowego zakresu danych dziedzinowych gromadzonych w systemie informacji oświatowej oraz terminów przekazywania niektórych danych do bazy danych systemu informacji oświatowej; przepisów o ochronie danych osobowych, ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, przepisów dotyczących instrukcji kancelaryjnej i archiwizowania dokumentów, 
    2. co najmniej czteroletni staż pracy w jednostkach samorządowych,
    3. znajomość obsługi bazy danych systemu informacji oświatowej oraz modułu Sekretariat,
    4. znajomość obsługi komputera w zakresie programów użytkowych: Microsoft Office Word, Excel oraz programów do obsługi poczty elektronicznej i Internetu,
    5. preferowane doświadczenie w przygotowywaniu dokumentacji rekrutacyjnej, sprawozdawczej dotyczącej projektów, w tym projektów unijnych prowadzonych przez Zespół,
    6. umiejętność redagowania pism, rejestrowania spraw i obsługi urządzeń biurowych, 
    7. umiejętność sprawnej organizacji pracy, samodzielność, komunikatywność, umiejętność bezkonfliktowej pracy w zespole, 
  3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
    1. sprawne i prawidłowe prowadzenie sekretariatu szkolnego zgodnie z instrukcją kancelaryjną,
    2. prowadzenie dokumentacji uczniów objętych obowiązkiem szkolnym,
    3. sporządzanie sprawozdań dla organu prowadzącego i organu sprawującego nadzór pedagogiczny,
    4. praca w Systemie Informacji Oświatowej w zakresie obsługi platform związanych z organizacją egzaminów maturalnych wg zbioru instrukcji dla użytkowników systemu SIOEO egzamin maturalny oraz egzaminów zawodowych wg instrukcji do SIOEPKZ,
    5. prowadzenie ewidencji korespondencji przychodzącej i wychodzącej, wysyłanie korespondencji,
    6. prowadzenie ewidencji: delegacji służbowych, wycieczek przedmiotowych, zwolnień z zajęć wychowania fizycznego,
    7. rejestrowanie najważniejszych wydarzeń dnia i spraw do załatwienia tj. monitorowanie terminów konferencji, posiedzeń, szkoleń, telefonów w sprawach służbowych, terminów składania sprawozdań, terminów wykonania poleceń, terminów innych spraw, nienależących do regularnie powtarzających się,
    8. przyjmowanie i przekazywanie informacji w mowie, na piśmie i mailowej, dostarczanie informacji do odpowiednich miejsc,
    9. uprzejme i rzetelne obsługiwanie interesantów,
    10. przygotowywanie dokumentacji związanej z projektami, w tym projektami unijnymi,
    11. współpraca z koordynatorami projektów prowadzonych przez szkołę i wykonywanie innych niewymienionych zadań niezbędnych do sprawnego ich realizowania,
    12. redagowanie pism,
    13. archiwizowanie dokumentów związanych ze stanowiskiem pracy oraz pomoc w archiwizowaniu pozostałej dokumentacji szkolnej, 
    14. odbieranie telefonów, łączenie i przeprowadzanie rozmów telefonicznych,
    15. stałe śledzenie zmian w przepisach z zakresu realizowanych zadań,
    16. prowadzenie w zastępstwie sekretariatu uczniowskiego, w tym wprowadzanie danych do Systemu Informacji Oświatowej z zakresu uczniowskiego,
    17. wykonywanie innych czynności oraz poleceń dyrektora wynikających z organizacji pracy i potrzeb Zespołu, w zakresie spraw związanych z zajmowanym stanowiskiem.
  4. Warunki pracy na stanowisku:
    Praca w budynku Zespołu Szkół Ponadpodstawowych w Chełmży przy ul. gen. J. Hallera 23. Pomieszczenie biurowe usytuowane na parterze. Budynek bez podjazdów dla wózków inwalidzkich, posiada windę zewnętrzną. Praca biurowa w pełnym wymiarze czasu pracy, związana z pracą przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. 
    Pierwsza umowa o pracę zawierana będzie na czas do 6 miesięcy, jeżeli kandydata będzie obowiązywało odbycie służby przygotowawczej, o której mowa w art. 19 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych. 
  5. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w szkole, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6 %.
  6. Wymagane dokumenty:
    1. życiorys (CV) oraz list motywacyjny opatrzone klauzulą o treści: „Na podstawie art. 7 ust. 1 RODO oświadczam, iż wyrażam zgodę na przetwarzanie przez administratora, którym jest Zespół Szkół Ponadpodstawowych w Chełmży moich danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie w celu przeprowadzenia bieżącego procesu rekrutacji. Zgoda została wyrażona dobrowolnie zgodnie z art. 4 ust. 11 RODO.”
    2. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
    3. kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe oraz wymagany staż pracy,
    4. kopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
    5. oświadczenie o spełnianiu wymagań określonych w art. 6 ust. 1 pkt 1 i 2 oraz ust. 3 pkt 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych,
    6. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby postępowania rekrutacyjnego o treści: „Na podstawie art. 7 ust. 1 RODO oświadczam, iż wyrażam zgodę na przetwarzanie przez administratora, którym jest Zespół Szkół Ponadpodstawowych w Chełmży, moich danych osobowych przekazanych przeze mnie w dokumentach w celu przeprowadzenia bieżącego procesu rekrutacji. Zgoda została wyrażona dobrowolnie zgodnie z art. 4 ust. 11 RODO”, 
    7. klauzulę informacyjną jako potwierdzenie zapoznania się z obowiązkiem informacyjnym (załącznik do ogłoszenia o naborze),
    8. kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność kandydata, gdy kandydat chce skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych. Kandydat, który zamierza skorzystać z niniejszego uprawnienia obowiązany jest złożyć oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dot. zdrowia, o treści: „Wyrażam zgodę, zgodnie z art. 9 ust. 2 lit. a RODO, na przetwarzanie moich danych osobowych dotyczących zdrowia, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO”.

Wszystkie dokumenty sporządzone przez kandydata powinny być opatrzone jego własnoręcznym podpisem.
Wymagane dokumenty w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko specjalisty” należy składać osobiście w sekretariacie Zespołu Szkół Ponadpodstawowych w Chełmży lub listownie na adres: Zespół Szkół Ponadpodstawowych w Chełmży, ul. gen. J. Hallera 23, 87-140 Chełmża w nieprzekraczalnym terminie do dnia 2 kwietnia 2024 r., do godz. 15.00 (decyduje data i godzina wpływu do siedziby Zespołu).
Osoby, które spełnią wymagania formalne określone w ogłoszeniu i zakwalifikują się do dalszego etapu naboru, zostaną powiadomione telefonicznie o sposobie selekcji końcowej oraz terminie i miejscu jej przeprowadzenia. Osoby, których oferty zostaną odrzucone nie będą powiadamiane.
Oferty, które wpłyną do Zespołu Szkół Ponadpodstawowych w Chełmży po wskazanym wyżej terminie lub niekompletne nie będą rozpatrywane. 
Nie ma możliwości uzupełnienia dokumentów po upływie terminu składania aplikacji.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.powiattorunski.pl) oraz na tablicy informacyjnej Zespołu Szkół Ponadpodstawowych w Chełmży przy ulicy gen. J. Hallera 23.
Oferty można odbierać w sekretariacie Zespołu Szkół Ponadpodstawowych w Chełmży przez trzy miesiące od dnia zakończenia procedury naboru. Po tym okresie, oferty nieodebrane, zostaną komisyjnie zniszczone.

Dyrektor
Zespołu Szkół Ponadpodstawowych w Chełmży
(-) Krystyna Soliwodzka

Załącznik do ogłoszenia
o naborze na wolne stanowisko urzędnicze
Klauzula informacyjna
W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”), informujemy o zasadach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz o przysługujących Pani/Panu prawach z tym związanych:

  1. Administratorem Danych Osobowych jest
    1. Administratorem Pani/a danych osobowych jest: Zespół Szkół Ponadpodstawowych w Chełmży, ul. gen. J. Hallera 23, 87-140 Chełmża a administrujący danymi – Dyrektor. Możesz się z nim kontaktować w następujący sposób: listownie na adres siedziby:, e-mail: sekretariat.dyrektor@zsp-chelmza.pl, tel.:(0-56) 675-24-19.
    2. Do kontaktów w sprawie ochrony Twoich danych osobowych został także powołany inspektor ochrony danych, z którym możesz się kontaktować wysyłając list na powyższy adres lub e-mail: agmarkanc@wp.pl
  2. Cel i podstawy przetwarzania: Państwa dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego.
    Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie tych danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie. ZSP w Chełmży będzie przetwarzał Państwa dane osobowe, także w kolejnych naborach pracowników jeżeli wyrażą Państwo na to zgodę, która może zostać odwołana w dowolnym czasie. Jeżeli w dokumentach zawarte są dane, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO konieczna będzie Państwa zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
  3. Odbiorcy danych osobowych
    Państwa dane osobowe mogą być przekazane wyłącznie podmiotom, które uprawnione są do ich otrzymania przepisami prawa. Ponadto mogą być one ujawnione podmiotom, z którymi ZSP w Chełmży, zawarła umowę na świadczenie usług m.in. serwisowych dla systemów informatycznych wykorzystywanych przy ich przetwarzaniu.
  4. Okres przechowywania danych
    Państwa dane zgromadzone w obecnym procesie rekrutacyjnym będą przechowywane do zakończenia procesu rekrutacji.
    W przypadku wyrażonej przez Państwa zgody na wykorzystywane danych osobowych dla celów przyszłych rekrutacji, Państwa dane będą przechowywane przez 6 miesięcy.
  5. Prawa osób, których dane dotyczą
    Mają Państwo prawo do:
    • dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
    • sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
    • ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
    • usunięcia danych osobowych;
    • wniesienia skargi do Prezesa UODO (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa).
  6. Informacja o wymogu podania danych
    Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 22(1) Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.

[ ] Wyrażam zgodę* na przetwarzanie danych osobowych w celu wykorzystania ich w kolejnych naborach prowadzonych przez ZSP w Chełmży przez okres najbliższych 6 miesięcy.
[ ] Wyrażam zgodę* na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w załączonych dokumentach - wymagane jeśli przekazane dane obejmują szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO.
*- Zaznacz krzyżykiem właściwe pole wyboru
Cofnięcie zgody na przetwarzanie danych osobowych nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
Osoby, których oferty zostaną rozpatrzone negatywnie, nie będą o tym informowane, a oferty zostaną komisyjnie zniszczone po zakończeniu rekrutacji, z wyłączeniem ofert osób, które wyraziły zgodę na ich wykorzystanie, w kolejnych naborach prowadzonych przez ZSP w Chełmży, przez okres najbliższych 6 miesięcy. 

drukuj (Specjalista w Zespole Szkół Ponadpodstawowych w Chełmży)

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Sebastian Marszałkowski
    data wytworzenia: 2024-03-21
  • opublikował: Marzena Pietruszyńska
    data publikacji: 2024-03-21 10:25

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Sebastian Marszałkowski
    data wytworzenia: 2024-03-21
  • opublikował: Marzena Pietruszyńska
    data publikacji: 2024-03-21 10:25

« wstecz

Opis strony

Redaguje: Marzena Pietruszyńska, Wydział Organizacyjny i Spraw Obywatelskich, tel. (56) 662 88 10, fax 662 88 89, 87-100 Toruń, ul. Towarowa 4-6, p.109

Metryka strony

Ilość odwiedzin obecnej strony: 210669
Ostatnia aktualizacja treści obecnej strony: 2024-04-12 09:29:24

Banery

  • Budowa i dostosowanie strony do potrzeb osób niepełnosprawnych współfinansowane ze środków Ministra Cyfryzacji