Odnośniki
Banery
Kalendarium
Pn | Wt | Śr | Czw | Pt | Sob | Nd |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 |
Najbliższe wydarzenia
Przejdź do: www.powiattorunski.pl
Treść strony
Specjalista w Zespole Szkół Ponadpodstawowych w Chełmży
Dyrektor Zespołu Szkół Ponadpodstawowych w Chełmży
ul. gen. J. Hallera 23, 87-140 Chełmża
ogłasza nabór
na wolne stanowisko urzędnicze – specjalista
Określenie stanowiska urzędniczego: specjalista
Rodzaj umowy: umowa o pracę
Wymiar czasu pracy: pełny etat
Zatrudnienie: od 15.04.2024 r.
- Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe,
- obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia.
- Wymagania dodatkowe:
- znajomość przepisów z zakresu funkcjonowania oświaty w szczególności: ustawy Prawo oświatowe, ustawy o systemie oświaty, rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 28 sierpnia 2019 r. w sprawie szczegółowego zakresu danych dziedzinowych gromadzonych w systemie informacji oświatowej oraz terminów przekazywania niektórych danych do bazy danych systemu informacji oświatowej; przepisów o ochronie danych osobowych, ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, przepisów dotyczących instrukcji kancelaryjnej i archiwizowania dokumentów,
- co najmniej czteroletni staż pracy w jednostkach samorządowych,
- znajomość obsługi bazy danych systemu informacji oświatowej oraz modułu Sekretariat,
- znajomość obsługi komputera w zakresie programów użytkowych: Microsoft Office Word, Excel oraz programów do obsługi poczty elektronicznej i Internetu,
- preferowane doświadczenie w przygotowywaniu dokumentacji rekrutacyjnej, sprawozdawczej dotyczącej projektów, w tym projektów unijnych prowadzonych przez Zespół,
- umiejętność redagowania pism, rejestrowania spraw i obsługi urządzeń biurowych,
- umiejętność sprawnej organizacji pracy, samodzielność, komunikatywność, umiejętność bezkonfliktowej pracy w zespole,
- Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- sprawne i prawidłowe prowadzenie sekretariatu szkolnego zgodnie z instrukcją kancelaryjną,
- prowadzenie dokumentacji uczniów objętych obowiązkiem szkolnym,
- sporządzanie sprawozdań dla organu prowadzącego i organu sprawującego nadzór pedagogiczny,
- praca w Systemie Informacji Oświatowej w zakresie obsługi platform związanych z organizacją egzaminów maturalnych wg zbioru instrukcji dla użytkowników systemu SIOEO egzamin maturalny oraz egzaminów zawodowych wg instrukcji do SIOEPKZ,
- prowadzenie ewidencji korespondencji przychodzącej i wychodzącej, wysyłanie korespondencji,
- prowadzenie ewidencji: delegacji służbowych, wycieczek przedmiotowych, zwolnień z zajęć wychowania fizycznego,
- rejestrowanie najważniejszych wydarzeń dnia i spraw do załatwienia tj. monitorowanie terminów konferencji, posiedzeń, szkoleń, telefonów w sprawach służbowych, terminów składania sprawozdań, terminów wykonania poleceń, terminów innych spraw, nienależących do regularnie powtarzających się,
- przyjmowanie i przekazywanie informacji w mowie, na piśmie i mailowej, dostarczanie informacji do odpowiednich miejsc,
- uprzejme i rzetelne obsługiwanie interesantów,
- przygotowywanie dokumentacji związanej z projektami, w tym projektami unijnymi,
- współpraca z koordynatorami projektów prowadzonych przez szkołę i wykonywanie innych niewymienionych zadań niezbędnych do sprawnego ich realizowania,
- redagowanie pism,
- archiwizowanie dokumentów związanych ze stanowiskiem pracy oraz pomoc w archiwizowaniu pozostałej dokumentacji szkolnej,
- odbieranie telefonów, łączenie i przeprowadzanie rozmów telefonicznych,
- stałe śledzenie zmian w przepisach z zakresu realizowanych zadań,
- prowadzenie w zastępstwie sekretariatu uczniowskiego, w tym wprowadzanie danych do Systemu Informacji Oświatowej z zakresu uczniowskiego,
- wykonywanie innych czynności oraz poleceń dyrektora wynikających z organizacji pracy i potrzeb Zespołu, w zakresie spraw związanych z zajmowanym stanowiskiem.
- Warunki pracy na stanowisku:
Praca w budynku Zespołu Szkół Ponadpodstawowych w Chełmży przy ul. gen. J. Hallera 23. Pomieszczenie biurowe usytuowane na parterze. Budynek bez podjazdów dla wózków inwalidzkich, posiada windę zewnętrzną. Praca biurowa w pełnym wymiarze czasu pracy, związana z pracą przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie.
Pierwsza umowa o pracę zawierana będzie na czas do 6 miesięcy, jeżeli kandydata będzie obowiązywało odbycie służby przygotowawczej, o której mowa w art. 19 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych. - Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w szkole, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6 %. - Wymagane dokumenty:
- życiorys (CV) oraz list motywacyjny opatrzone klauzulą o treści: „Na podstawie art. 7 ust. 1 RODO oświadczam, iż wyrażam zgodę na przetwarzanie przez administratora, którym jest Zespół Szkół Ponadpodstawowych w Chełmży moich danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie w celu przeprowadzenia bieżącego procesu rekrutacji. Zgoda została wyrażona dobrowolnie zgodnie z art. 4 ust. 11 RODO.”
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe oraz wymagany staż pracy,
- kopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
- oświadczenie o spełnianiu wymagań określonych w art. 6 ust. 1 pkt 1 i 2 oraz ust. 3 pkt 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych,
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby postępowania rekrutacyjnego o treści: „Na podstawie art. 7 ust. 1 RODO oświadczam, iż wyrażam zgodę na przetwarzanie przez administratora, którym jest Zespół Szkół Ponadpodstawowych w Chełmży, moich danych osobowych przekazanych przeze mnie w dokumentach w celu przeprowadzenia bieżącego procesu rekrutacji. Zgoda została wyrażona dobrowolnie zgodnie z art. 4 ust. 11 RODO”,
- klauzulę informacyjną jako potwierdzenie zapoznania się z obowiązkiem informacyjnym (załącznik do ogłoszenia o naborze),
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność kandydata, gdy kandydat chce skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych. Kandydat, który zamierza skorzystać z niniejszego uprawnienia obowiązany jest złożyć oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dot. zdrowia, o treści: „Wyrażam zgodę, zgodnie z art. 9 ust. 2 lit. a RODO, na przetwarzanie moich danych osobowych dotyczących zdrowia, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO”.
Wszystkie dokumenty sporządzone przez kandydata powinny być opatrzone jego własnoręcznym podpisem.
Wymagane dokumenty w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko specjalisty” należy składać osobiście w sekretariacie Zespołu Szkół Ponadpodstawowych w Chełmży lub listownie na adres: Zespół Szkół Ponadpodstawowych w Chełmży, ul. gen. J. Hallera 23, 87-140 Chełmża w nieprzekraczalnym terminie do dnia 2 kwietnia 2024 r., do godz. 15.00 (decyduje data i godzina wpływu do siedziby Zespołu).
Osoby, które spełnią wymagania formalne określone w ogłoszeniu i zakwalifikują się do dalszego etapu naboru, zostaną powiadomione telefonicznie o sposobie selekcji końcowej oraz terminie i miejscu jej przeprowadzenia. Osoby, których oferty zostaną odrzucone nie będą powiadamiane.
Oferty, które wpłyną do Zespołu Szkół Ponadpodstawowych w Chełmży po wskazanym wyżej terminie lub niekompletne nie będą rozpatrywane.
Nie ma możliwości uzupełnienia dokumentów po upływie terminu składania aplikacji.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.powiattorunski.pl) oraz na tablicy informacyjnej Zespołu Szkół Ponadpodstawowych w Chełmży przy ulicy gen. J. Hallera 23.
Oferty można odbierać w sekretariacie Zespołu Szkół Ponadpodstawowych w Chełmży przez trzy miesiące od dnia zakończenia procedury naboru. Po tym okresie, oferty nieodebrane, zostaną komisyjnie zniszczone.
Dyrektor
Zespołu Szkół Ponadpodstawowych w Chełmży
(-) Krystyna Soliwodzka
Załącznik do ogłoszenia
o naborze na wolne stanowisko urzędnicze
Klauzula informacyjna
W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”), informujemy o zasadach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz o przysługujących Pani/Panu prawach z tym związanych:
- Administratorem Danych Osobowych jest:
- Administratorem Pani/a danych osobowych jest: Zespół Szkół Ponadpodstawowych w Chełmży, ul. gen. J. Hallera 23, 87-140 Chełmża a administrujący danymi – Dyrektor. Możesz się z nim kontaktować w następujący sposób: listownie na adres siedziby:, e-mail: sekretariat.dyrektor@zsp-chelmza.pl, tel.:(0-56) 675-24-19.
- Do kontaktów w sprawie ochrony Twoich danych osobowych został także powołany inspektor ochrony danych, z którym możesz się kontaktować wysyłając list na powyższy adres lub e-mail: agmarkanc@wp.pl
- Cel i podstawy przetwarzania: Państwa dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego.
Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie tych danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie. ZSP w Chełmży będzie przetwarzał Państwa dane osobowe, także w kolejnych naborach pracowników jeżeli wyrażą Państwo na to zgodę, która może zostać odwołana w dowolnym czasie. Jeżeli w dokumentach zawarte są dane, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO konieczna będzie Państwa zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie. - Odbiorcy danych osobowych
Państwa dane osobowe mogą być przekazane wyłącznie podmiotom, które uprawnione są do ich otrzymania przepisami prawa. Ponadto mogą być one ujawnione podmiotom, z którymi ZSP w Chełmży, zawarła umowę na świadczenie usług m.in. serwisowych dla systemów informatycznych wykorzystywanych przy ich przetwarzaniu. - Okres przechowywania danych
Państwa dane zgromadzone w obecnym procesie rekrutacyjnym będą przechowywane do zakończenia procesu rekrutacji.
W przypadku wyrażonej przez Państwa zgody na wykorzystywane danych osobowych dla celów przyszłych rekrutacji, Państwa dane będą przechowywane przez 6 miesięcy. - Prawa osób, których dane dotyczą
Mają Państwo prawo do:- dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
- sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
- ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
- usunięcia danych osobowych;
- wniesienia skargi do Prezesa UODO (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa).
- Informacja o wymogu podania danych
Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 22(1) Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.
[ ] Wyrażam zgodę* na przetwarzanie danych osobowych w celu wykorzystania ich w kolejnych naborach prowadzonych przez ZSP w Chełmży przez okres najbliższych 6 miesięcy.
[ ] Wyrażam zgodę* na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w załączonych dokumentach - wymagane jeśli przekazane dane obejmują szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO.
*- Zaznacz krzyżykiem właściwe pole wyboru
Cofnięcie zgody na przetwarzanie danych osobowych nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
Osoby, których oferty zostaną rozpatrzone negatywnie, nie będą o tym informowane, a oferty zostaną komisyjnie zniszczone po zakończeniu rekrutacji, z wyłączeniem ofert osób, które wyraziły zgodę na ich wykorzystanie, w kolejnych naborach prowadzonych przez ZSP w Chełmży, przez okres najbliższych 6 miesięcy.
drukuj (Specjalista w Zespole Szkół Ponadpodstawowych w Chełmży)
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Sebastian Marszałkowskidata wytworzenia: 2024-03-21
- opublikował: Marzena Pietruszyńskadata publikacji: 2024-03-21 10:25
- Ogłoszenie o naborze - Specjalista w Zespole Szkół Ponadpodstawowych w Chełmży (PDF)(dodano: 2024-03-21 10:25)
- Klauzula informacyjna (PDF)(dodano: 2024-03-21 10:25)
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Sebastian Marszałkowskidata wytworzenia: 2024-03-21
- opublikował: Marzena Pietruszyńskadata publikacji: 2024-03-21 10:25