Biuletyn Informacji Publicznej
STAROSTWA POWIATOWEGO W TORUNIU

Wyszukiwarka

Odnośniki

Kalendarium

« poprzedni miesiąckwiecień 2024» następny miesiąc
PnWtŚrCzwPtSobNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930

Najbliższe wydarzenia

Brak wydarzeń w wybranym okresie

Przejdź do: www.powiattorunski.pl

Treść strony

Zamówienia publiczne

OR.272.18.2014 - przetarg nieograniczony

Status postępowania: zakończony rozstrzygnięty unieważniony
Przebieg postępowania (wskazane zdarzenie)
Zawiadomienie o unieważnieniu czynności wyboru najkorzystniejszej oferty i o odrzuceniu ofert oraz o powtórzeniu czynności badania i oceny ofert dla części I zamówienia-dostawa sprzętu komputerowego
data opublikowania zdarzenia: 2014-10-23 12:00
Typ zdarzenia: unieważnienie
Oznaczenie: OR.272.18.2014
Szczegółowa informacja:

Toruń, dnia 22 października  2014r.

                                                                                                                                                   

Zawiadomienie

o unieważnieniu czynności wyboru najkorzystniejszej oferty i o odrzuceniu ofert

oraz o  powtórzeniu czynności badania i oceny ofert

dla części I zamówienia – dostawa sprzętu komputerowego

Zarząd Powiatu Toruńskiego, siedziba: ul. Towarowa 4-6, 87-100 Toruń, jako Zamawiający
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego pn.: „Wyposażenie pracowni eksploatacji pojazdów rolniczych, pracowni diagnostyki, obsługi i kontroli maszyn rolniczych oraz sali wykładowej w budynku warsztatów szkolnych Zespołu Szkół, Centrum Kształcenia Ustawicznego w Gronowie. Dostawa sprzętu komputerowego”, realizowanym w ramach projektu pn.: „Przygotowanie infrastruktury pod szkolnictwo zawodowe - rolnicze. Adaptacja i dostosowanie oraz wyposażenie istniejących pomieszczeń na pracownię eksploatacji pojazdów rolniczych, pracownię diagnostyki obsługi i kontroli maszyn rolniczych  oraz sale wykładową w budynku warsztatów szkolnych Zespołu Szkół - Centrum Kształcenia Ustawicznego w Gronowie.” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2007-2013,

działając na podstawie art. 181 ust. 2  w związku z art. 181 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. jedn. Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.)

zawiadamia,

że dla części I zamówienia – dostawa sprzętu komputerowego

  1. unieważnia czynności wyboru najkorzystniejszej oferty oraz odrzucenia ofert
  2. o ponownym  badaniu i ocenie złożonych ofert.

Uzasadnienie

W dniu 17 października 2014r. Zamawiający  zawiadomił Wykonawców o wyborze najkorzystniejszej oferty w ww. postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego,  jednocześnie  przekazując informacje o ofertach odrzuconych wraz z uzasadnieniem prawnym i faktycznym dokonania odrzucenia.

W dniu 21 października 2014r. Wykonawca: SAMAXON Sp. z o.o. ul. Stolarska 10/7, 43-190 Mikołów, działając na podstawie art. 181 ust.1 ustawy Pzp,  poinformował Zamawiającego o niezgodnej z przepisami ustawy Pzp czynności podjętej w toku badania i oceny ofert złożonych  na część I zamówienia  dostawa sprzętu komputerowego, polegającej na niezgodnym z przepisami ustawy Pzp odrzuceniu oferty Wykonawcy.

W uzasadnieniu ww. Wykonawca wskazał, że zaoferowany przez niego w formularzu cenowym w poz. 4 komputer przenośny marki Lenovo G 710 59-427127 spełnia wszystkie wymagania Zamawiającego, precyzyjnie  opisane w SIWZ.  Jednocześnie Wykonawca  potwierdził, że na stronach internetowych laptop występuje z oprogramowaniem Windows 8.1, jednak przy indywidualnych zamówieniach  kierowanych bezpośrednio do producenta sprzętu (lub jego autoryzowanego przedstawiciela handlowego na rynek Polski) większości Wykonawców świadczących dostawy sprzętu IT dla swoich klientów  nie ma żadnego problemu
z indywidualną konfiguracją  w tym np. z zainstalowanym innym systemem operacyjnym ( w tym przypadku Windows 7 Pro 64 bit PL). 

Wykonawca wskazał także, że w przypadku powzięcia przez Zamawiającego wątpliwości  w zakresie oferowanego  przez Wykonawcę sprzętu, zobowiązany jest on do wezwania na podstawie art. 87 ust.1 ustawy Pzp do wyjaśnienia treści złożonej oferty, a nie automatyczne odrzucanie oferty bazując jednymi  na ofertach sklepów internetowych.

            Zamawiający uznając zasadność przekazanej informacji, działając na podstawie art. 181 ust. 2 ustawy Ppz unieważnia wybór oferty złożonej przez Wykonawcę:   YAMO Sp. z o. o, Al. Armii Krajowej 4A lok.7, 50-541 Wrocław, Oddział Piaseczno, ul. Okulickiego 26,  05-500 Piaseczno jako oferty najkorzystniejszej na część  I zamówienia  - dostawa sprzętu komputerowego oraz unieważnia odrzucenie ofert złożonych przez Wykonawców:

  1. SAMAXON Sp. z o.o, ul. Stolarska 10/7, 43-190 Mikołów,
  2. E-DEAL Wodnicki Spółka jawna, ul. Maltańska 12, 92-730 Łódź,
  3. ART-MAG Jarosław Kisielewski, ul. Śniadeckich 17, 85-011 Bydgoszcz,
  4. PHPU ZUBER, Andrzej Zuber, ul. Krakowska 29c, 50-424 Wrocław,
  5. ARFIS Arleta Hrybko, ul. Olsztyńska 20, 87-100 Toruń.

Jednocześnie Zamawiający informuje o powtórzeniu czynności badania i oceny ofert złożonych ww. postępowaniu. 

          

 

 

 

 

 

 

 

 

Metryka

  • zdarzenie opublikował: brak informacji
    data dodania: 2014-10-23 11:32
  • zmodyfikował: brak informacji
    ostatnia modyfikacja: 2014-10-23 11:35
Załączniki:
[drukuj]