Biuletyn Informacji Publicznej
STAROSTWA POWIATOWEGO W TORUNIU

Wyszukiwarka

Odnośniki

Kalendarium

« poprzedni miesiąckwiecień 2024» następny miesiąc
PnWtŚrCzwPtSobNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930

Najbliższe wydarzenia

Brak wydarzeń w wybranym okresie

Przejdź do: www.powiattorunski.pl

Treść strony

Zamówienia publiczne

EK.272.4.2015.AMC - przetarg nieograniczony

Status postępowania: zakończony rozstrzygnięty
Przebieg postępowania
Dostawa wyposażenia pracowni do nauki zawodu - sprzedawcy w ramach projektu „Zawodowy paszport do kariery”
data opublikowania zdarzenia: 2015-04-23 14:10
Typ zdarzenia: ogłoszenie
Data wszczęcia postępowania: czwartek 2015-04-23
Data końca składania ofert: poniedziałek 2015-05-04 godz. 08:00
Oznaczenie: EK.272.4.2015.AMC
Szczegółowa informacja:

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia: www.bip.powiattorunski.pl/redir:przetargi


Toruń: Dostawa wyposażenia pracowni do nauki zawodu- sprzedawcy w ramach projektu Zawodowy paszport do kariery
Numer ogłoszenia: 57603 - 2015; data zamieszczenia: 23.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Toruńskiego , ul. Towarowa 4-6, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 662 88 88, faks 0-56 662 88 89.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiattorunski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia pracowni do nauki zawodu- sprzedawcy w ramach projektu Zawodowy paszport do kariery.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia pracowni do nauki zawodu - sprzedawcy w Zespole Szkół w Chełmży w ramach projektu Zawodowy paszport do kariery. Projekt jest koordynowany przez Powiat Toruński. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Przedmiot zamówienia podzielony został na 2 części: Część 1 Dostawa mebli stanowiących wyposażenie pracowni sprzedawcy w Zespole Szkół w Chełmży. Część 2 Dostawa pozostałych akcesoriów stanowiących wyposażenie pracowni sprzedawcy w Zespole Szkół w Chełmży. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z podziałem na części zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. Zamawiający wymaga, aby dostarczone wyposażenie stanowiące przedmiot zamówienia było fabrycznie nowe, nieużywane, posiadało wymagane parametry techniczne, określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ), znajdowało się w stanie nieuszkodzonym, technicznie sprawnym, kompletne i gotowe do użytkowania oraz spełniało wymagane polskim prawem normy i było wolne od wad prawnych. Zamawiający wyklucza dostawę wyposażenia powystawowego. Miejscem dostawy przedmiotu zamówienia będzie wskazane przez Zamawiającego pomieszczenie mieszczące się w budynku Zespołu Szkół w Chełmży, ul. Hallera 23, 87-140 Chełmża. Na dostarczone wyposażenie, stanowiące przedmiot zamówienia części nr 1 - Dostawa mebli stanowiących wyposażenie pracowni sprzedawcy w Zespole Szkół w Chełmży Wykonawca udzieli gwarancji oraz zapewni serwis gwarancyjny wg zasad określonych w opisie zawartym w załączniku nr 1 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz w załączniku nr 6a do SIWZ - Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego. Na wyposażenie stanowiące przedmiot zamówienia części nr 2 - Dostawa pozostałych akcesoriów stanowiących wyposażenie pracowni sprzedawcy w Zespole Szkół w Chełmży, Zamawiający wymaga, aby okres rękojmi wynosił nie mniej niż 12 miesięcy licząc od dnia odbioru przedmiotu zamówienia, potwierdzonego protokołem odbioru. Zaoferowane przez Wykonawcę wyposażenie powinno spełniać minimalne wymagania Zamawiającego lub posiadać parametry lepsze od określonych w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ). Wskazanie przez Zamawiającego w SIWZ (opisem lub obrazem) marki lub nazwy handlowej określa klasę wyposażenia będącego przedmiotem zamówienia i służy ustaleniu standardu, a nie wskazuje na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. Oryginalne nazewnictwo lub symbolika podana została w celu określenia przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert równoważnych. Przez równoważny należy rozumieć wyposażenie o parametrach technicznych, jakości/technologii wykonania nie gorszych, niż określone w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ)..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.00.00-8, 39.17.00.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) wypełniony formularz ofertowy - zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ, b) wypełniony formularz cenowy - zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Do oferty należy załączyć oświadczenia i dokumenty, jakich Zamawiający żąda w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu - zgodnie z wymaganiami opisanymi w rozdziale VI SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy w przypadkach, gdy: a) w razie wystąpienia okoliczności niezależnych od Stron umowy, które spowodują konieczność zmiany terminu realizacji umowy, b) zaistnieje siła wyższa, rozumiana jako zdarzenie, którego wystąpienie jest niezależne od Stron umowy oraz którego Strony nie mogły przewidzieć w chwili zawarcia umowy i któremu nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, c) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, d) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmiany wprowadzonych pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawcą stroną, w szczególności Instytucją Pośredniczącą i Instytucją Zarządzającą, e) wystąpi uzasadniona potrzeba dokonania zmiany w sposobie wykonania przedmiotu umowy, jeżeli ta zmiana jest korzystna dla Zamawiającego

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.powiattorunski.pl/redir:przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację można otrzymywać w siedzibie Starostwa Powiatowego w Toruniu, ul. Towarowa 4-6, nieodpłatnie.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.05.2015 godzina 08:00, miejsce: Oferty należy składać w kancelarii Starostwa Powiatowego, ul. Towarowa 4-6, 87-100 Toruń, pok. 100..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: projekt:Zawodowy paszport do kariery, nr WND-POKL.09.02.00-04-013/13 współfinansowanym przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa mebli stanowiących wyposażenie pracowni sprzedawcy w Zespole Szkół w Chełmży.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.00.00-8, 39.17.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. okres gwarancji - 30

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa pozostałych akcesoriów stanowiących wyposażenie pracowni sprzedawcy w Zespole Szkół w Chełmży.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.00.00-8, 39.17.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. okres rękojmi - 10

Metryka

  • zdarzenie opublikował: brak informacji
    data dodania: 2015-04-23 14:12
Załączniki:
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty
data opublikowania zdarzenia: 2015-06-15 11:30
Typ zdarzenia: wybór najkorzystniejszej oferty
Oznaczenie: EK.272.4.2015.AMC
Szczegółowa informacja:

Toruń, dnia 12 czerwca 2015r.

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty

Zarząd Powiatu Toruńskiego, siedziba: ul. Towarowa 4-6, 87-100 Toruń, jako Zamawiający w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę wyposażenia pracowni do nauki zawodu - sprzedawcy w ramach projektu „Zawodowy paszport do kariery, nr WND-POKL.09.02.00-04-013/13 współfinansowanym przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego, działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. jedn. Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.) zwanej dalej ustawą Pzp,

informuje,

że dla części nr 1 zamówienia wybrano ofertę nr 2 złożoną przez: AHR Centrum Michał Owczarek, ul. Zielonogórska 19/21, 98-220 Zduńska Wola

natomiast dla części nr 2 zamówienia wybrano ofertę nr 3 złożoną przez: Biuro Inżynieryjne Martex Marcin Puźniak, Gorzeszów 19, 58-405 Krzeszów

Uzasadnienie wyboru: wybrani w poszczególnych częściach zamówienia Wykonawcy spełnili warunki udziału w postępowaniu i nie podlegają wykluczeniu, a ich oferta nie podlega odrzuceniu. Oferty wybranych Wykonawców uzyskały najwyższą ilość punktów w zakresie kryteriów oceny ofert w poszczególnych częściach zamówienia.

Punktacja przyznana ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączna punktacja:

Część 1. Dostawa mebli stanowiących wyposażenie pracowni sprzedawcy w Zespole Szkół w Chełmży

Numer
oferty

Nazwa i adres
Wykonawcy

Wartość brutto

Ilość punktów wg
kryterium
cena oferty - 70%

Ilość punktów wg kryterium – okres gwarancji 30%

Razem
ilość
punktów

1

PHPU Zuber

Andrzej Zuber
ul. Krakowska 29C
50-424 Wrocław

6 150,00

38,84

30,00

68,84

2

AHR Centrum

Michał Owczarek

ul. Zielonogórska 19/21
98-220 Zduńska Wola

3 412,02

70,00

10,00

80,00

Część 2. Dostawa pozostałych akcesoriów stanowiących wyposażenie pracowni sprzedawcy w Zespole Szkół w Chełmży

Numer
oferty

Nazwa i adres
Wykonawcy

Wartość brutto

Ilość punktów wg
kryterium
cena oferty - 90%

Ilość punktów wg kryterium – okres rękojmi 10%

Razem
ilość
punktów

1

PHPU Zuber

Andrzej Zuber
ul. Krakowska 29C
50-424 Wrocław

3 198,00

63,07

10,00

73,07

2

AHR Centrum

Michał Owczarek

ul. Zielonogórska 19/21
98-220 Zduńska Wola

2 265,66

89,02

5,00

94,02

3

Biuro Inżynieryjne Martex
Marcin Puźniak
Gorzeszów 19
58-405 Krzeszów

2 241,06

90,00

10,00

100,00

Dziękujemy za złożenie oferty i udział w postępowaniu.

            

 

Metryka

  • zdarzenie opublikował: brak informacji
    data dodania: 2015-06-15 11:28
Załączniki:
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
data opublikowania zdarzenia: 2015-07-09 08:40
Typ zdarzenia: udzielenie zamówienia (zawarcie umowy)
Oznaczenie: EK.272.4.2015.AMC
Szczegółowa informacja:

Ogłoszenie powiązane: Ogłoszenie nr 57603-2015 z dnia 2015-04-23 r.

Ogłoszenie o zamówieniu - Toruń

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia pracowni do nauki zawodu - sprzedawcy w Zespole Szkół w Chełmży w ramach projektu Zawodowy paszport do kariery. Projekt jest koordynowany przez Powiat Toruński. Zamawiający dopuszcza...
Termin składania ofert: 2015-05-04

 

Toruń: Dostawa wyposażenia pracowni do nauki zawodu- sprzedawcy w ramach projektu Zawodowy paszport do kariery
Numer ogłoszenia: 101865 - 2015; data zamieszczenia: 09.07.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 57603 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Toruńskiego, ul. Towarowa 4-6, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 662 88 88, faks 0-56 662 88 89.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia pracowni do nauki zawodu- sprzedawcy w ramach projektu Zawodowy paszport do kariery.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia pracowni do nauki zawodu - sprzedawcy w Zespole Szkół w Chełmży w ramach projektu Zawodowy paszport do kariery. Projekt jest koordynowany przez Powiat Toruński. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Przedmiot zamówienia podzielony został na 2 części: Część 1 Dostawa mebli stanowiących wyposażenie pracowni sprzedawcy w Zespole Szkół w Chełmży. Część 2 Dostawa pozostałych akcesoriów stanowiących wyposażenie pracowni sprzedawcy w Zespole Szkół w Chełmży. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z podziałem na części zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. Zamawiający wymaga, aby dostarczone wyposażenie stanowiące przedmiot zamówienia było fabrycznie nowe, nieużywane, posiadało wymagane parametry techniczne, określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ), znajdowało się w stanie nieuszkodzonym, technicznie sprawnym, kompletne i gotowe do użytkowania oraz spełniało wymagane polskim prawem normy i było wolne od wad prawnych. Zamawiający wyklucza dostawę wyposażenia powystawowego. Miejscem dostawy przedmiotu zamówienia będzie wskazane przez Zamawiającego pomieszczenie mieszczące się w budynku Zespołu Szkół w Chełmży, ul. Hallera 23, 87-140 Chełmża. Na dostarczone wyposażenie, stanowiące przedmiot zamówienia części nr 1 - Dostawa mebli stanowiących wyposażenie pracowni sprzedawcy w Zespole Szkół w Chełmży Wykonawca udzieli gwarancji oraz zapewni serwis gwarancyjny wg zasad określonych w opisie zawartym w załączniku nr 1 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz w załączniku nr 6a do SIWZ - Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego. Na wyposażenie stanowiące przedmiot zamówienia części nr 2 - Dostawa pozostałych akcesoriów stanowiących wyposażenie pracowni sprzedawcy w Zespole Szkół w Chełmży, Zamawiający wymaga, aby okres rękojmi wynosił nie mniej niż 12 miesięcy licząc od dnia odbioru przedmiotu zamówienia, potwierdzonego protokołem odbioru. Zaoferowane przez Wykonawcę wyposażenie powinno spełniać minimalne wymagania Zamawiającego lub posiadać parametry lepsze od określonych w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ). Wskazanie przez Zamawiającego w SIWZ (opisem lub obrazem) marki lub nazwy handlowej określa klasę wyposażenia będącego przedmiotem zamówienia i służy ustaleniu standardu, a nie wskazuje na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. Oryginalne nazewnictwo lub symbolika podana została w celu określenia przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert równoważnych. Przez równoważny należy rozumieć wyposażenie o parametrach technicznych, jakości/technologii wykonania nie gorszych, niż określone w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.00.00-8, 39.17.00.00-4.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt Zawodowy paszport do kariery, nr WND-POKL.09.02.00-04-013/13 współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Dostawa mebli stanowiących wyposażenie pracowni sprzedawcy w Zespole Szkół w Chełmży

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.06.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AHR Centrum Michał Owczarek, ul. Zielonogórska 19/21, Zduńska Wola, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1867,59 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3412,02

  • Oferta z najniższą ceną: 3412,02 / Oferta z najwyższą ceną: 6150,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Dostawa pozostałych akcesoriów stanowiących wyposażenie pracowni sprzedawcy w Zespole Szkół w Chełmży

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.06.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Biuro Inżynieryjne Martex Marcin Puźniak, Gorzeszów 19, Krzeszów, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1237,39 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2241,06

  • Oferta z najniższą ceną: 2241,06 / Oferta z najwyższą ceną: 3198,00

  • Waluta: PLN.

 

Metryka

  • zdarzenie opublikował: brak informacji
    data dodania: 2015-07-09 08:40
[drukuj]