Biuletyn Informacji Publicznej
STAROSTWA POWIATOWEGO W TORUNIU

Wyszukiwarka

Odnośniki

Kalendarium

« poprzedni miesiącmaj 2024» następny miesiąc
PnWtŚrCzwPtSobNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031

Najbliższe wydarzenia

Brak wydarzeń w wybranym okresie

Przejdź do: www.powiattorunski.pl

Treść strony

Zamówienia publiczne

OR.272.5.2016 - przetarg nieograniczony

Status postępowania: zakończony rozstrzygnięty
Przebieg postępowania (wskazane zdarzenie)
Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
data opublikowania zdarzenia: 2016-05-24 15:00
Typ zdarzenia: udzielenie zamówienia (zawarcie umowy)
Oznaczenie: OR.272.5.2016
Szczegółowa informacja:
Toruń: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
Numer ogłoszenia: 58045 - 2016; data zamieszczenia: 24.05.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

 
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 30843 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Toruńskiego, ul. Towarowa 4-6, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 662 88 88, faks 0-56 662 88 89.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagane parametry i wymagania ogólne przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 - specyfikacja techniczna, stanowiący integralną część niniejszej SIWZ. Przedmiot zamówienia obejmuje również pełną i bezwarunkową gwarancję oraz serwis gwarancyjny, w tym wszelkie koszty związane z naprawami gwarancyjnymi, tj. koszty dojazdu, koszty załatwiania wszelkich formalności celnych związanych z importem części zamiennych, przesyłek kurierskich, koszty robocizny, materiałów etc. Szczegółowy opis i wymagane warunki dotyczące gwarancji i serwisu zawiera załącznik - specyfikacja techniczna. Przedmiot zamówienia będzie fabrycznie nowy, kompletny, po instalacji i uruchomieniu do użycia zgodnie z jego przeznaczeniem, bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajduje się jakikolwiek: znak towarowy, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno-eksploatacyjno-użytkowych nie gorszych niż te, podane pod pojęciem typu (podstawa prawna: art. 29 ust. 3 ustawy). W przypadku złożenia oferty, w której zostanie zaoferowany przedmiot zamówienia o parametrach równoważnych - Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie, że oferta jest równoważna z opisem przedmiotu zamówienia. Wykonawca powinien wskazać (podać) dokumenty potwierdzające równoważność rozwiązań. Zamawiający korzystając ewentualnie z opinii rzeczoznawców dokona oceny zaproponowanych rozwiązań oraz zdecyduje o ich równoważności. W przypadku wątpliwości obowiązek udowodnienia równoważności złożonej oferty spoczywa na Wykonawcy. Przedmiot zamówienia, podział na części: I Zakup zestawów komputerowych, jednostek centralnych oraz laptopów - termin realizacji 21 dni II Zakup drukarek - termin realizacji 14 dni III Zakup urządzenia FortiGate, wraz z instalacją, konfiguracją i szkoleniem - termin realizacji 14 dni IV Zakup przełączników sieci LAN, wraz z instalacją, konfiguracją i szkoleniem - termin realizacji 14 dni V Zakup UPS do serwerowni wraz z instalacją i konfiguracją - termin realizacji 14 dni VI Zakup licencji MS Office i licencji serwerowych - termin realizacji 7 dni VII Zakup drukarek dla Policji - termin realizacji 14 dni.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.90.00.00-7, 30.21.30.00-5, 30.23.00.00-0, 48.00.00.00-8, 30.21.31.00-6.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1   
Nazwa: Zakup zestawów komputerowych, jednostek centralnych oraz laptopów
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.05.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
  • INFOCOMP Sp. z o. o., ul. Szosa Chełmińska 191, 87-100 toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 89637,40 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
  • Cena wybranej oferty: 108404,40
  • Oferta z najniższą ceną: 108404,40 / Oferta z najwyższą ceną: 108404,40
  • Waluta: PLN .
 
Część NR: 2   
Nazwa: Zakup drukarek
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.05.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
  • Marcin Furmański prowadzący działalność pn ZOLTAR Marcin Furmański, ul. Leśna 26, 87-125 Silno, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9024,40 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
  • Cena wybranej oferty: 11629,65
  • Oferta z najniższą ceną: 10660,41 / Oferta z najwyższą ceną: 12448,83
  • Waluta: PLN .
 
Część NR: 3   
Nazwa: Zakup urządzenia FortiGate, wraz z instalacją, konfiguracją i szkoleniem
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.05.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
  • Xcomp Sp. z o. o. Sp. komandytowa, ul. Białowieska 6b, 71-010 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 43902,44 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
  • Cena wybranej oferty: 49458,30
  • Oferta z najniższą ceną: 49458,30 / Oferta z najwyższą ceną: 49458,30
  • Waluta: PLN .
 
Część NR: 4   
Nazwa: Zakup przełączników sieci LAN, wraz z instalacją, konfiguracją i szkoleniem
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.05.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
  • INFOCOMP Sp. z o. o., ul. Szosa Chełmińska 191, 87-100 toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 21545,53 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
  • Cena wybranej oferty: 20000,00
  • Oferta z najniższą ceną: 20000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 25000,00
  • Waluta: PLN .
 
Część NR: 5   
Nazwa: Zakup UPS do serwerowni wraz z instalacją i konfiguracją
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.05.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
  • Xcomp Sp. z o. o. Sp. komandytowa, ul. Białowieska 6b, 71-010 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 21719,51 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
  • Cena wybranej oferty: 19429,51
  • Oferta z najniższą ceną: 12976,50 / Oferta z najwyższą ceną: 24000,00
  • Waluta: PLN .
 
Część NR: 6   
Nazwa: Zakup licencji MS Office i licencji serwerowych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.05.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 11.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
  • Jakub Hryciuk prowadzący działalność pn JAKUB HRYCIUK ONEX GROUP, ul. Kierbedzia 4, 00-728 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 40975,61 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
  • Cena wybranej oferty: 45235,52
  • Oferta z najniższą ceną: 45235,52 / Oferta z najwyższą ceną: 48631,74
  • Waluta: PLN .
 
Część NR: 7   
Nazwa: Zakup drukarek dla Policji
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.05.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
  • CT ALFA Sp. z o. o., ul. Generała Sikorskiego 9, 66-200 Świebodzin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5219,51 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
  • Cena wybranej oferty: 5166,00
  • Oferta z najniższą ceną: 5166,00 / Oferta z najwyższą ceną: 7970,40
  • Waluta: PLN .

Metryka

  • zdarzenie opublikował: Anna Stanula
    data dodania: 2016-05-24 14:40
[drukuj]