OR.272.1.7.2019 - przetarg nieograniczony
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Nazwa projektu lub programu
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Informacje dodatkowe:
Adres strony internetowej (URL): http://www.powiattorunski.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne http://www.bip.powiattorunski.pl/redir:przetargi
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
http://www.bip.powiattorunski.pl/redir:przetargi
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
http://www.bip.powiattorunski.pl/redir:przetargi
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
adres
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Adres:
ul. Towarowa 4-6, 87 - 100 Toruń, pokój nr 100, I piętro
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja (założenie) szczegółowej osnowy poziomej i wysokościowej na obszarze powiatu toruńskiego
Numer referencyjny: OR.272.1.7.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest modernizacja (założenie) szczegółowej osnowy poziomej i wysokościowej na obszarze powiatu toruńskiego. Inwentaryzacja, uzupełnienie stabilizacji, pomiar i wyrównanie osnowy wielofunkcyjnej w układzie współrzędnych płaskich prostokątnych PL-2000 oraz w układach wysokościowych PL-EVRF2007-NH i PL-KRON86-NH. Stabilizacja 65 punktów osnowy: poziomej i wysokościowej (wielofunkcyjnej) na obszarze powiatu toruńskiego. Sporządzenie opisów topograficznych, wykonanie dokumentacji fotograficznej, pomiar sytuacyjny każdego nowego punktu po zastabilizowaniu.
II.5) Główny kod CPV: 71355000-1
Dodatkowe kody CPV:
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia: 2019-10-31
II.9) Informacje dodatkowe:
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli: - wykonał co najmniej 2 usługi, polegające na założeniu szczegółowej osnowy poziomej i wysokościowej o łącznej wartości co najmniej 250 000,00 zł brutto, - wykonawca skieruje do realizacji zamówienia tj. świadczenia usługi geodetę (ów), który: posiada wykształcenie średnie lub wyższe geodezyjne, nabył doświadczenie, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, w realizacji co najmniej dwóch usług polegających na założeniu szczegółowej osnowy poziomej i wysokościowej o łącznej wartości co najmniej 250 000,00 zł brutto, posiada uprawnienia geodezyjne określone w art. 43 pkt 3 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (t. j. Dz. U. 2019, poz. 725).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria
|
Znaczenie
|
cena
|
60,00
|
gwarancja
|
20,00
|
kwalifikacje geodety
|
20,00
|
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności. 2. Niedopuszczalna jest zmiana postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wybory wykonawcy, z zastrzeżeniem ust. 3 niniejszego paragrafu. 3. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w zakresie: 1) zmiany zakresu zamówienia spowodowanego zmianą w przepisach prawnych i technicznych zaakceptowanego przez zamawiającego i opisanych w dzienniku prac, 2) wprowadzenia lub zmiany podwykonawcy usług; 3) zmiana obowiązującej stawki VAT, jeżeli zmiana stawki VAT będzie powodować zmianę koszów wykonania umowy po stronie wykonawcy, zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez wykonawcę.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-05-08, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Metryka
- zdarzenie opublikował: Anna Stanuladata dodania: 2019-04-24 14:16
- specyfikacja istotnych warunków zamówienia ver. edytowalna (DOC)317.5kB
Metryka
- załącznik opublikował: Anna Stanuladata dodania: 2019-04-24 14:18
- specyfikacja istotnych warunków zamówienia (PDF)2.8MB
Metryka
- załącznik opublikował: Anna Stanuladata dodania: 2019-04-24 14:18
- Warunki techniczne (DOCX)34.83kB
Metryka
- załącznik opublikował: Anna Stanuladata dodania: 2019-04-24 14:18
- załącznik nr 1 do Warunków technicznych (DOCX)198.46kB
Metryka
- załącznik opublikował: Anna Stanuladata dodania: 2019-04-24 14:18
- załącznik nr 2 do Warunków technicznych (DOCX)15.62kB
Metryka
- załącznik opublikował: Anna Stanuladata dodania: 2019-04-24 14:18
Czy zapis o treści "wykonał co najmniej 2 usługi, polegające na założeniu szczegółowej osnowy poziomej i wysokościowej o łącznej wartości co najmniej 250 000,00 zł brutto" należy rozumieć jako
-
wykonanie co najmniej jednej usługi polegającej na założeniu szczegółowej osnowy poziomej
-
wykonanie co najmniej jednej usługi polegającej na założeniu szczegółowej osnowy wysokościowej"?
Zamawiający uzna obydwie wersje za spełnienie warunku udziału w postępowaniu.
Metryka
- zdarzenie opublikował: Anna Stanuladata dodania: 2019-04-25 14:11
- wyjaśnienie treści specyfikacji (PDF)61.88kB
Metryka
- załącznik opublikował: Anna Stanuladata dodania: 2019-04-25 14:12
Toruń, dnia 08 05 2019 r.
Numer sprawy OR.272.1.7.2019
INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT
Działając na podstawie art. 86 ust. 5 ustawy - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2018, poz. 1986 z późn. zm.) informuje się, że w dniu 08 05 2019 r., o godz. 10:15, po otwarciu ofert w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pn.: Modernizacja (założenie) szczegółowej osnowy poziomej i wysokościowej na obszarze powiatu toruńskiego podano do wiadomości następujące informacje dotyczące otwartych ofert:
Lp. |
|
Cena oferty |
Gwarancja |
Liczba osób posiadająca uprawnienia |
1 |
Geopartner Geomatics Sp. z o. o. ul. Rakoczego 31, 80 – 171 Gdańsk |
572 397 |
84 miesiące |
3 osoby |
2 |
PMG SILESIA Sp. z o. o. ul. Połomińska 16, 40 – 585 Katowice |
329 240 |
84 miesiące |
3 osoby |
3 |
Lider konsorcjum: OPGK Rzeszów S. A. ul. Geodetów 1, 35 – 328 Rzeszów Członek konsorcjum: GEORES Sp. z o. o. ul. Targowa 3, 35 – 064 Rzeszów |
230 230,17 |
84 miesiące |
3 osoby |
4 |
Lider konsorcjum: GEOSYSTEM Jerzy Cieszko ul. Warcisława IV 6/2, 78 – 400 Szczecinek Członek konsorcjum: MAXNET ul. Walecznych 11/1, 03 – 916 Warszawa |
282 900 |
84 miesiące |
2 osoby |
5 |
Szymon Czyża Karol Szuniewicz Bartosz Kucharczyk Michał Ogrodniczak SKB GIS s. c. ul. Złota 14/25, 10 – 698 Olsztyn |
210 330 |
84 miesiące |
3 osoby |
Ponadto zamawiający przed otwarciem ofert poinformował obecnych na otwarciu ofert, że na realizację zamówienia zamierza przeznaczyć: 250 000 zł
Termin wykonania zamówienia i warunki płatności zgodne z zapisami specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Przedstawione po otwarciu ofert informacje zostaną odnotowane w protokole postępowania.
Metryka
- zdarzenie opublikował: Anna Stanuladata dodania: 2019-05-08 12:58
- informacja z otwarcia ofert (PDF)80.09kB
Metryka
- załącznik opublikował: Anna Stanuladata dodania: 2019-05-08 12:59
Lp.
|
Nazwa (firma)
albo imię i nazwisko wykonawcy
Siedziba, adres
lub miejsce zamieszkania |
Punkty w kryterium
cena oferty
|
Punkty w kryterium
okres gwarancji
|
Punkty w kryterium liczba osób posiadających uprawnienia
|
Punkty razem
|
1
|
Geopartner Geomatics Sp. z o. o.
ul. Rakoczego 31, 80 – 171 Gdańsk
|
22,05
|
20
|
20
|
62,05
|
2
|
PMG SILESIA Sp. z o. o.
ul. Połomińska 16, 40 – 585 Katowice
|
38,33
|
20
|
20
|
78,33
|
3
|
Lider konsorcjum:
OPGK Rzeszów S. A.
ul. Geodetów 1, 35 – 328 Rzeszów
Członek konsorcjum: GEORES Sp. z o. o.
ul. Targowa 3, 35 – 064 Rzeszów
|
54,81
|
20
|
20
|
94,81
|
4
|
Lider konsorcjum:
GEOSYSTEM Jerzy Cieszko
ul. Warcisława IV 6/2, 78 – 400 Szczecinek
Członek konsorcjum: MAXNET
ul. Walecznych 11/1, 03 – 916 Warszawa
|
---
|
---
|
---
|
---
|
5
|
Szymon Czyża Karol Szuniewicz Bartosz Kucharczyk Michał Ogrodniczak
SKB GIS s. c.
ul. Złota 14/25, 10 – 698 Olsztyn
|
60
|
20
|
20
|
100
|
Metryka
- zdarzenie opublikował: Anna Stanuladata dodania: 2019-05-24 11:08
- informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty (PDF)280.93kB
Metryka
- załącznik opublikował: Anna Stanuladata dodania: 2019-05-24 11:09
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
Numer ogłoszenia: 541027-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Adres strony internetowej (url): http://www.powiattorunski.pl/
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
http://www.powiattorunski.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
II.2) Rodzaj zamówienia:
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/05/2019 Wartość bez VAT 203252
Waluta pln IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym: liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: nie
Nazwa wykonawcy: Szymon Czyża Karol Szunbiewicz Bartosz Kucharczyk Michał Ogrodniczak SKB GIS S. c. tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 210330
Oferta z najniższą ceną/kosztem 210330 Oferta z najwyższą ceną/kosztem 572397 Waluta: pln IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: |
IV.9.1) Podstawa prawna
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Metryka
- zdarzenie opublikował: Anna Stanuladata dodania: 2019-06-18 13:27