OR.272.1.8.2019 - przetarg nieograniczony
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Nazwa projektu lub programu
Projekt dofinansowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko – Pomorskiego na lata 2014- 2020, Osi priorytetowej 6. Solidne społeczeństwo i konkurencyjne kadry, Działania 6.4 Rewitalizacja oraz inwestycje w infrastrukturę kształcenia zawodowego w ramach ZIT, Schemat: Poprawa jakości usług edukacyjnych szkół zawodowych poprzez inwestycje w infrastrukturę i wyposażenie, w ramach Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych (ZIT)O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Informacje dodatkowe:
Adres strony internetowej (URL): https://www.powiattorunski.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
https://www.bip.powiattorunski.pl/redir:przetargi
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
https://www.bip.powiattorunski.pl/redir:przetargi
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
adres
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Adres:
ul. Towarowa 4-6, 87-100 Toruń
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu wraz z montażem celem realizacji zadania pn.: Zmiana sposobu użytkowania strychu budynku Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Chełmży na cztery pracownie nauki zawodu oraz dobudowa windy zewnętrznej
Numer referencyjny: OR.272.1.8.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiot zamówienia - dostawa sprzętu wraz z montażem celem realizacji zadania pn.: Zmiana sposobu użytkowania strychu budynku Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Chełmży na cztery pracownie nauki zawodu oraz dobudowa windy zewnętrznej. Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5. Wszystkie wymienione w przedmiocie zamówienia sprzęty muszą posiadać aktualne certyfikaty zgodności z polskimi normami i atesty higieniczne. Zamówienie udzielane w 16 częściach: część I – Pracownia kosmetyczna, część II – Pracownia kosmetyczna, część III – Pracownia kosmetyczna, część IV – Pracownia fryzjerska, część V – Pracownia fryzjerska, część VI – Wyposażenie czterech pracowni w sprzęt, część VII – Wyposażenie czterech pracowni w meble, część VIII – Wyposażenie pracowni – szafki na odzież, część IX – Sprzęt komputerowy, część X – Program komputerowy – grafik komputerowy, część XI – Programy komputerowe – do wytyczania tras transportowych, część XII – Program komputerowy – program magazynowy, część XIII – Program komputerowy – program wspomagający zarządzanie spedycją i transportem, część XIV – Program komputerowy – program do prowadzenia salonów kosmetycznych, część XV – Program komputerowy – do projektowania fryzur, część XVI – Program komputerowy – oprogramowanie biurowe. Zamawiający dopuszcza składanie ofert na poszczególne części, na jedną bądź kilka części.
II.5) Główny kod CPV: 39162100-6
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
|
39712200-8
|
33711600-3
|
39156000-0
|
39113100-8
|
48900000-7
|
30213000-5
|
48931000-3
|
30230000-0
|
33000000-0
|
30195910-4
|
39121100-7
|
39112000-0
|
39134100-1
|
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia:
II.9) Informacje dodatkowe:
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Strony zobowiązują się dokonać zmiany postanowień umowy w zakresie dotyczącym wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT), w takim przypadku wynagrodzenie należne wykonawcy zostanie odpowiednio zmienione w stosunku wynikającym ze zmienionej stawki podatku od towarów i usług (VAT). 2. Zmiana wysokości wynagrodzenia należnego wykonawcy będzie odnosić się wyłącznie do części przedmiotu umowy zrealizowanej po dniu wejścia w życie przepisów zmieniających stawkę podatku od towarów i usług oraz wyłącznie do części przedmiotu umowy, do której zastosowanie znajdzie zmiana stawki podatku od towarów i usług. Wartość wynagrodzenia netto nie zmieni się, a wartość wynagrodzenia brutto zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów. 3. Wszelkie zmiany dotyczące niniejszej umowy wymagają pisemnej formy pod rygorem nieważności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-05-15, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Część nr:
|
1
|
Nazwa:
|
Część 1
|
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33000000-0, 39113100-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium
|
Znaczenie
|
cena
|
60,00
|
gwarancja
|
40,00
|
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr:
|
2
|
Nazwa:
|
Część 2
|
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39113100-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-07-11
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium
|
Znaczenie
|
cena
|
60,00
|
gwarancja
|
40,00
|
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr:
|
3
|
Nazwa:
|
Część 3
|
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33000000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-07-11
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium
|
Znaczenie
|
cena
|
60,00
|
gwarancja
|
40,00
|
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr:
|
4
|
Nazwa:
|
Część 4
|
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39712200-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-07-11
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium
|
Znaczenie
|
cena
|
60,00
|
gwarancja
|
40,00
|
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr:
|
5
|
Nazwa:
|
Część 5
|
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39712200-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-07-11
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium
|
Znaczenie
|
cena
|
60,00
|
gwarancja
|
40,00
|
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr:
|
6
|
Nazwa:
|
Część 6
|
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39112000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-07-11
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium
|
Znaczenie
|
cena
|
60,00
|
gwarancja
|
40,00
|
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr:
|
7
|
Nazwa:
|
Część 7
|
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39121100-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-07-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium
|
Znaczenie
|
cena
|
60,00
|
gwarancja
|
40,00
|
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr:
|
8
|
Nazwa:
|
Część 8
|
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39141300-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-07-11
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium
|
Znaczenie
|
cena
|
60,00
|
gwarancja
|
40,00
|
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr:
|
9
|
Nazwa:
|
Część 9
|
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30213000-5, 30230000-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-07-10
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium
|
Znaczenie
|
cena
|
60,00
|
przedłużenie gwarancji
|
40,00
|
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr:
|
10
|
Nazwa:
|
Część 10
|
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 48931000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-07-10
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium
|
Znaczenie
|
cena
|
60,00
|
termin płatności
|
40,00
|
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr:
|
11
|
Nazwa:
|
Część 11
|
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 48931000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-07-10
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium
|
Znaczenie
|
cena
|
60,00
|
termin płatności
|
40,00
|
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr:
|
12
|
Nazwa:
|
Część 12
|
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 48931000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-07-10
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium
|
Znaczenie
|
cena
|
60,00
|
termin płatności
|
40,00
|
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr:
|
13
|
Nazwa:
|
Część 13
|
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 48931000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-07-10
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium
|
Znaczenie
|
cena
|
60,00
|
termin płatności
|
40,00
|
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr:
|
14
|
Nazwa:
|
Część 14
|
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 48931000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-07-10
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium
|
Znaczenie
|
cena
|
60,00
|
termin płatności
|
40,00
|
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr:
|
15
|
Nazwa:
|
Część 15
|
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 48931000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-07-10
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium
|
Znaczenie
|
cena
|
60,00
|
termin płatności
|
40,00
|
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr:
|
16
|
Nazwa:
|
Część 16
|
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 48900000-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-07-10
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium
|
Znaczenie
|
cena
|
60,00
|
termin płatności
|
40,00
|
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Metryka
- zdarzenie opublikował: Anna Stanuladata dodania: 2019-05-07 21:10
- specyfikacja istotnych warunków zamówienia (DOC)447kB
Metryka
- załącznik opublikował: Anna Stanuladata dodania: 2019-05-07 21:15
- Formularz oferty - część 2. Opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 5. (XLSX)947.94kB
Metryka
- załącznik opublikował: Anna Stanuladata dodania: 2019-05-07 21:15
- test procesora (PDF)62.78kB
Metryka
- załącznik opublikował: Anna Stanuladata dodania: 2019-05-07 21:15
- test procesora (PDF)56.87kB
Metryka
- załącznik opublikował: Anna Stanuladata dodania: 2019-05-07 21:15
- test karty graficznej (PDF)58.68kB
Metryka
- załącznik opublikował: Anna Stanuladata dodania: 2019-05-07 21:15
Zamawiający publikuje prawidłowe wartości procesorów i karty graficznej.
Metryka
- zdarzenie opublikował: Anna Stanuladata dodania: 2019-05-09 10:34
- test procesora (PDF)56.87kB
Metryka
- załącznik opublikował: Anna Stanuladata dodania: 2019-05-09 10:35
- test procesora (PDF)62.78kB
Metryka
- załącznik opublikował: Anna Stanuladata dodania: 2019-05-09 10:35
- test karty graficznej (PDF)58.68kB
Metryka
- załącznik opublikował: Anna Stanuladata dodania: 2019-05-09 10:35
WYJAŚNIENIE
treści SIWZ
Zamawiający, działając zgodnie z art. 38 ust. 1, 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2018, poz. 1986 z późn. zm.) wyjaśnia treść specyfikacji istotnych warunków zamówienia sporządzonej w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
Pytania:
1. W SIWZ dla części nr 1 tj. wyposażenie pracownia kosmetyczna, w pozycji nr 4 – stolik pomocniczy, Zamawiający podaje szereg parametrów, który musi spełniać. Jednym z nich jest regulowana wysokość. Z wnikliwej analizy rynku wynika, że wiodący producenci stolików kosmetycznych nie posiadają w swojej ofercie stolika , który byłby regulowany i spełniał pozostałe parametry,
Czy Zamawiający dopuszcza stolik pomocniczy, kosmetyczny bez regulacji wysokości? Jeśli nie to proszę o wskazanie karty katalogowej producenta, która stanowiła bazę stworzenia SOPZ w tym punkcie.
2. W SIWZ dla części nr 3 tj. wyposażenie pracownia kosmetyczna, w pozycji nr 3 – frezarka do paznokci, Zamawiający podaje szereg parametrów, który musi spełniać. Jednym z nich jest kolor. Z wnikliwej analizy rynku wynika, że frezarka spełniająca wszystkie wymogi występuje jedynie w kolorze czarnym.
Czy Zamawiający dopuszcza urządzenie w kolorze czarnym? Jeśli nie to proszę o wskazanie karty katalogowej producenta, która stanowiła bazę stworzenia SOPZ w tym punkcie.
3. W SIWZ dla części nr 4 tj. wyposażenie pracownia fryzjerska, w pozycji nr 2 – fotel fryzjerski, Zamawiający podaje szereg parametrów, który musi spełniać. Jednym z nich jest podstawa na kółkach. Z wnikliwej analizy rynku wynika, że fotel spełniający parametry Zamawiającego oraz pasujący do myjni z pozycji nr 1 występuje na podstawie pięcioramiennej , na bazie se stopkami .
Czy Zamawiający dopuszcza fotel na bazie ze stopkami? Jeśli nie to proszę o wskazanie karty katalogowej producenta, która stanowiła bazę stworzenia SOPZ w tym punkcie.
Odpowiedzi:
- tak
- tak
- tak
Metryka
- zdarzenie opublikował: Anna Stanuladata dodania: 2019-05-13 10:41
- wyjaśnienie treści specyfikacji (PDF)83.49kB
Metryka
- załącznik opublikował: Anna Stanuladata dodania: 2019-05-13 10:42
Metryka
- zdarzenie opublikował: Anna Stanuladata dodania: 2019-05-13 12:08
- wyjaśnienie treści specyfikacji 2 (PDF)48.2kB
Metryka
- załącznik opublikował: Anna Stanuladata dodania: 2019-05-13 12:09
Informacja z otwarcia ofert w załączeniu
Metryka
- zdarzenie opublikował: Anna Stanuladata dodania: 2019-05-15 12:03
- informacja z otwarcia ofert (PDF)1MB
Metryka
- załącznik opublikował: Anna Stanuladata dodania: 2019-05-15 12:04
Oznaczenie części
|
Wykonawca
|
I
|
13 P Sp. z o. o.
|
II
|
Usługowo – Handlowy ELKOT Krzysztof Kotkowski
|
III
|
13 P Sp. z o. o.
|
IV
|
13 P Sp. z o. o.
|
V
|
13 P Sp. z o. o.
|
VI
|
PHU „BMS” Sp. j. Z. Bielecki
|
VII
|
PHU „BMS” Sp. j. Z. Bielecki
|
VIII
|
PHU „BMS” Sp. j. Z. Bielecki
|
X
|
Paweł Owczarzak EUPOL
|
XI
|
PHU „BMS” Sp. j. Z. Bielecki
|
XII
|
Longint – firma informatyczna Paweł Pelc
|
XIII
|
13 P Sp. z o. o.
|
XV
|
13 P Sp. z o. o.
|
XVI
|
Paweł Owczarzak EUPOL
|
Wykonawca (nazwa, siedziba) |
Nr części
|
Punkty w kryterium Cena oferty
|
Punkty w kryterium Gwarancja
|
Punkty razem
|
TRONUS POLSKA Sp. z o. o.
ul Ordona 2a, 01 – 237 Warszawa
|
I
|
9,13
|
40
|
49,13
|
Usługowo – Handlowy ELKOT Krzysztof Kotkowski
ul. 25 czerwca 71, 26 – 600 Radom
|
I
|
54,64
|
40
|
94,64
|
13 P Sp. z o. o.
ul. Międzyleska 2-4, 50 – 514 Wrocław
|
I
|
60
|
40
|
100
|
NitraMed Nitra Natalia
ul Św. Mikołaja 21-29 lok. 1a, 50 – 128 Wrocław
|
I
|
55,24
|
40
|
95,24
|
PHU „BMS” Sp. j. Z. Bielecki
ul. Staszica 22, 82 – 500 Kwidzyn
|
I
|
52,02
|
40
|
92,02
|
Hurtownia kosmetyczna Vanity Artur Urbaniec
ul. Powstańców Śląskich 125/100, 53 – 332 Wrocław
|
I
|
59,89
|
0
|
59,89
|
TRONUS POLSKA Sp. z o. o.
ul Ordona 2a, 01 – 237 Warszawa
|
II
|
16,31
|
40
|
56,31
|
PH PROGRESS Daniel Więcek
ul. Wrocławska 43, 62 – 300 Września
|
II
|
57,52
|
40
|
97,52
|
Usługowo – Handlowy ELKOT
Krzysztof Kotkowski
ul. 25 czerwca 71, 26 – 600 Radom
|
II
|
60
|
40
|
100
|
13 P Sp. z o. o.
ul. Międzyleska 2-4, 50 – 514 Wrocław
|
II
|
58,89
|
40
|
98,89
|
NitraMed Nitra Natalia
ul Św. Mikołaja 21-29 lok. 1a, 50 – 128 Wrocław
|
II
|
21,34
|
40
|
61,34
|
PHU „BMS” Sp. j. Z. Bielecki
ul. Staszica 22, 82 – 500 Kwidzyn
|
II
|
33,89
|
40
|
73,89
|
Hurtownia kosmetyczna Vanity Artur Urbaniec
ul. Powstańców Śląskich 125/100, 53 – 332 Wrocław
|
II
|
48,92
|
0
|
48,92
|
Usługowo – Handlowy ELKOT Krzysztof Kotkowski
ul. 25 czerwca 71, 26 – 600 Radom
|
III
|
44,75
|
40
|
84,75
|
13 P Sp. z o. o.
ul. Międzyleska 2-4, 50 – 514 Wrocław
|
III
|
47,90
|
40
|
87,90
|
NitraMed Nitra Natalia
ul Św. Mikołaja 21-29 lok. 1a, 50 – 128 Wrocław
|
III
|
40,89
|
40
|
80,89
|
PHU „BMS” Sp. j. Z. Bielecki
ul. Staszica 22, 82 – 500 Kwidzyn
|
III
|
35,46
|
40
|
75,46
|
Hurtownia kosmetyczna Vanity Artur Urbaniec
ul. Powstańców Śląskich 125/100, 53 – 332 Wrocław
|
III
|
60
|
0
|
60
|
TRONUS POLSKA Sp. z o. o.
ul Ordona 2a, 01 – 237 Warszawa
|
IV
|
19,10
|
40
|
59,10
|
PH PROGRESS Daniel Więcek
ul. Wrocławska 43, 62 – 300 Września
|
IV
|
51,57
|
40
|
91,57
|
Usługowo – Handlowy ELKOT Krzysztof Kotkowski
ul. 25 czerwca 71, 26 – 600 Radom
|
IV
|
49,41
|
40
|
89,41
|
13 P Sp. z o. o.
ul. Międzyleska 2-4, 50 – 514 Wrocław
|
IV
|
60
|
40
|
100
|
PHU „BMS” Sp. j. Z. Bielecki
ul. Staszica 22, 82 – 500 Kwidzyn
|
IV
|
28,37
|
40
|
68,37
|
NitraMed Nitra Natalia
ul Św. Mikołaja 21-29 lok. 1a, 50 – 128 Wrocław
|
IV
|
34,75
|
40
|
74,75
|
Hurtownia kosmetyczna Vanity Artur Urbaniec
ul. Powstańców Śląskich 125/100, 53 – 332 Wrocław
|
IV
|
51,23
|
0
|
51,23
|
PH PROGRESS Daniel Więcek
ul. Wrocławska 43, 62 – 300 Września
|
V
|
41,38
|
40
|
81,38
|
13 P Sp. z o. o.
ul. Międzyleska 2-4, 50 – 514 Wrocław
|
V
|
52,45
|
40
|
92,45
|
NitraMed Nitra Natalia
ul Św. Mikołaja 21-29 lok. 1a, 50 – 128 Wrocław
|
V
|
27,54
|
40
|
67,54
|
PHU „BMS” Sp. j. Z. Bielecki
ul. Staszica 22, 82 – 500 Kwidzyn
|
V
|
13,12
|
40
|
53,12
|
Hurtownia kosmetyczna Vanity Artur Urbaniec
ul. Powstańców Śląskich 125/100, 53 – 332 Wrocław
|
V
|
60
|
0
|
60
|
TRONUS POLSKA Sp. z o. o.
ul Ordona 2a, 01 – 237 Warszawa
|
VI
|
59,65
|
40
|
99,65
|
13 P Sp. z o. o.
ul. Międzyleska 2-4, 50 – 514 Wrocław
|
VI
|
51,44
|
40
|
91,44
|
PHU „BMS” Sp. j. Z. Bielecki
ul. Staszica 22, 82 – 500 Kwidzyn
|
VI
|
60
|
40
|
100
|
NitraMed Nitra Natalia
ul Św. Mikołaja 21-29 lok. 1a, 50 – 128 Wrocław
|
VI
|
30,50
|
40
|
70,50
|
TRONUS POLSKA Sp. z o. o.
ul Ordona 2a, 01 – 237 Warszawa
|
VII
|
44,55
|
40
|
84,55
|
PHU „BMS” Sp. j. Z. Bielecki
ul. Staszica 22, 82 – 500 Kwidzyn
|
VII
|
60
|
40
|
100
|
FHUP Meble „BOŻENKA” Bożena Insadowska
Brąchnówko 1, 87 – 140 Chełmża
|
VII
|
48,75
|
40
|
88,75
|
TRONUS POLSKA Sp. z o. o.
ul Ordona 2a, 01 – 237 Warszawa
|
VIII
|
36,67
|
40
|
76,67
|
PHU „BMS” Sp. j. Z. Bielecki
ul. Staszica 22, 82 – 500 Kwidzyn
|
VIII
|
60
|
40
|
100
|
Wykonawca (nazwa, siedziba)
|
Nr części
|
Punkty w kryterium Cena oferty
|
Punkty w kryterium Przedłużenie okresu gwarancji
|
Altbit Sp. z o. o.
ul. Cicha 17, 05 – 500 Nowa Iwiczna
|
IX
|
---
|
---
|
13 P Sp. z o. o.
ul. Międzyleska 2-4, 50 – 514 Wrocław
|
IX
|
---
|
---
|
DESICO Sp. z o. o.
ul. Krakowska 29c, 50 - 424 Wrocław
|
IX
|
---
|
---
|
PHU „BMS” Sp. j. Z. Bielecki
ul. Staszica 22, 82 – 500 Kwidzyn
|
IX
|
---
|
---
|
Infocomp Sp. z o. o.
ul. Szosa Chełmińska 191, 87 - 100 Toruń
|
IX
|
---
|
---
|
Wykonawca (nazwa, siedziba)
|
Nr części
|
Punkty w kryterium Cena oferty
|
Punkty w kryterium Termin płatności
|
Punkty razem
|
Paweł Owczarzak EUPOL
ul. Palinkiewicza 3, 63 – 000 Środa Wlk.
|
X
|
60
|
40
|
100
|
CORTLAND Sp. z o. o.
ul Zgoda 38, 60 - 122 Poznań
|
X
|
59,35
|
40
|
99,35
|
13 P Sp. z o. o.
ul. Międzyleska 2-4, 50 – 514 Wrocław
|
X
|
51,90
|
40
|
91,90
|
PHU „BMS” Sp. j. Z. Bielecki
ul. Staszica 22, 82 – 500 Kwidzyn
|
X
|
50,16
|
40
|
90,16
|
ZOLTAR Marcin Furmański
Silno, ul. Leśna 26, 87 – 125 Osiek n/Wisłą
|
X
|
54,50
|
40
|
94,50
|
BAWRO Barbara Wiśniewska
ul Maczka 2/9, 56 – 400 Oleśnica
|
XI
|
58,50
|
40
|
98,50
|
PHU „BMS” Sp. j. Z. Bielecki
ul. Staszica 22, 82 – 500 Kwidzyn
|
XI
|
60
|
40
|
100
|
Longint – firma informatyczna Paweł Pelc
ul. Wykładowa 17a, 51 – 520 Wrocław
|
XII
|
60
|
40
|
100
|
PHU „BMS” Sp. j. Z. Bielecki
ul. Staszica 22, 82 – 500 Kwidzyn
|
XII
|
40
|
40
|
80
|
13 P Sp. z o. o.
ul. Międzyleska 2-4, 50 – 514 Wrocław
|
XIII
|
54,65
|
40
|
94,65
|
PHU „BMS” Sp. j. Z. Bielecki
ul. Staszica 22, 82 – 500 Kwidzyn
|
XIII
|
50
|
40
|
90
|
MACIOSOFT Maciej Poskrop
ul. Grodziska 23, 96 – 321 Musuły
|
XIII
|
60
|
20
|
80
|
13 P Sp. z o. o.
ul. Międzyleska 2-4, 50 – 514 Wrocław
|
XIV
|
---
|
---
|
---
|
PHU „BMS” Sp. j. Z. Bielecki
ul. Staszica 22, 82 – 500 Kwidzyn
|
XIV
|
---
|
---
|
---
|
13 P Sp. z o. o.
ul. Międzyleska 2-4, 50 – 514 Wrocław
|
XV
|
60
|
40
|
100
|
PHU „BMS” Sp. j. Z. Bielecki
ul. Staszica 22, 82 – 500 Kwidzyn
|
XV
|
49,70
|
40
|
89,70
|
Paweł Owczarzak EUPOL
ul. Palinkiewicza 3, 63 – 000 Środa Wlk.
|
XVI
|
60
|
40
|
100
|
Rynek 13 Dorota Krzysiek, Jacek Piasecki Sp. j.
ul Gen. J. Bema 2/9, 50 - 265 Wrocław
|
XVI
|
59,04
|
40
|
99,04
|
13 P Sp. z o. o.
ul. Międzyleska 2-4, 50 – 514 Wrocław
|
XVI
|
56,35
|
40
|
96,35
|
DESICO Sp. z o. o.
ul. Krakowska 29c, 50 -424 Wrocław
|
XVI
|
54,89
|
40
|
94,89
|
PHU „BMS” Sp. j. Z. Bielecki
ul. Staszica 22, 82 – 500 Kwidzyn
|
XVI
|
53,70
|
40
|
93,70
|
ZOLTAR Marcin Furmański
Silno, ul. Leśna 26, 87 – 125 Osiek n/Wisłą
|
XVI
|
58,58
|
40
|
98,58
|
Metryka
- zdarzenie opublikował: Anna Stanuladata dodania: 2019-05-27 13:03
- informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty (PDF)1.2MB
Metryka
- załącznik opublikował: Anna Stanuladata dodania: 2019-05-27 13:04
Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania –
Metryka
- zdarzenie opublikował: Anna Stanuladata dodania: 2019-05-27 13:05
- Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania (PDF)273.04kB
Metryka
- załącznik opublikował: Anna Stanuladata dodania: 2019-05-27 13:06