Biuletyn Informacji Publicznej
STAROSTWA POWIATOWEGO W TORUNIU

Wyszukiwarka

Odnośniki

Kalendarium

« poprzedni miesiąckwiecień 2024» następny miesiąc
PnWtŚrCzwPtSobNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930

Najbliższe wydarzenia

Brak wydarzeń w wybranym okresie

Przejdź do: www.powiattorunski.pl

Treść strony

Zamówienia publiczne

przetarg nieograniczony

Aktualny okres składania ofert: od czwartek 2019-10-31 godz. 12:25 do środa 2019-11-13 godz. 10:00 piątek 2019-11-15 godz. 12:00
Status postępowania: zakończony rozstrzygnięty
Przebieg postępowania (wskazane zdarzenie)
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
data opublikowania zdarzenia: 2019-12-24 09:00
Typ zdarzenia: udzielenie zamówienia (zawarcie umowy)
Szczegółowa informacja:
Ogłoszenie nr 510280998-N-2019 z dnia 24-12-2019 r.
Zarząd Powiatu Toruńskiego: Świadczenie usług pocztowych na rzecz Starostwa Powiatowego w Toruniu

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 615626-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540240343-N-2019
 
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
 
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zarząd Powiatu Toruńskiego, Krajowy numer identyfikacyjny 87112181000000, ul. Towarowa  4-6, 87-100  Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 56 662 88 88, e-mail przetargi@powiattorunski.pl, faks 56 662 88 89.
Adres strony internetowej (url): https://www.powiattorunski.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług pocztowych na rzecz Starostwa Powiatowego w Toruniu
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
OR.272.1.12.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Starostwa Powiatowego w Toruniu usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym, w zakresie przyjmowania, przemieszczania, doręczania przesyłek pocztowych, zwrotnych potwierdzeń odbioru oraz ewentualnych zwrotów przesyłek pocztowych nadawanych przez zamawiającego w okresie trwania umowy. Przez przesyłki pocztowe będące przedmiotem zamówienia rozumie się: 1) przesyłki listowe w obrocie krajowym i zagranicznym: a) przesyłki ekonomiczne nierejestrowane, niebędące przesyłkami najszybszej kategorii, o wadze do 2000 g, b) zwykłe priorytetowe – przesyłki nierejestrowane, będące przesyłkami najszybszej kategorii, o wadze do 2000 g c) polecone ekonomiczne – przesyłki rejestrowane, nie będące przesyłkami najszybszej kategorii, o wadze do 2000 g, d) polecone priorytetowe – przesyłki rejestrowane, będące przesyłkami najszybszej kategorii, o wadze do 2000 g, e) polecone ekonomiczne ze zwrotnym poświadczeniem odbioru (ZPO), rejestrowane przyjęte za potwierdzeniem nadania i doręczona za pokwitowaniem odbioru nie będące przesyłkami najszybszej kategorii o wadze do 2000 g, f) polecone priorytetowe ze zwrotnym poświadczeniem odbioru (ZPO), rejestrowane przyjęte za potwierdzeniem nadania i doręczona za pokwitowaniem odbioru, będące przesyłkami najszybszej kategorii o wadze do 2000g, Wymiary przesyłki listowej: - maksymalnie - 900 mm, stanowiących sumę długości, szerokości i wysokości, przy czym największy wymiar nie może przekroczyć 600 mm, – minimalne wymiary strony adresowej – 90 × 140 mm, Wymiary przesyłek przyjmuje się z tolerancją maksymalnie do 2 mm. 2) paczki pocztowe - przesyłka rejestrowana, niebędące przesyłką listową, o masie do 20 000 g. Wymiary paczki pocztowej - żaden z wymiarów nie może przekroczyć 2000 mm, lub wymiary nie mogą przekroczyć 3000 mm dla sumy długości i największego obwodu mierzonego w innym kierunku niż długość.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 64110000-0
 
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
 
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
 
 
 
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/12/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 229001.60
Waluta PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
 
Nazwa wykonawcy: Poczta Polska S.A.
Email wykonawcy: alina.majewska@poczta-polska.pl
Adres pocztowy: ul. Rodziny Hiszpańskich 8
Kod pocztowy: 00-940
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 243552.79
Oferta z najniższą ceną/kosztem 243552.79
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 243552.79
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
W ofercie została poprawiona oczywista omyłka rachunkowa z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek. Treść omyłki w formularzu ofertowym: Pozycja III LISTY POLECONE PRIORYTETOWE, BEZ ZWROTKI 1. Do 500 g min. 90x140 mm, max. wys. 20 mm, dł 230 mm, szer.160 mm, szacunkowa ilość sztuk: 40, cena jednostkowa netto: 8,40 zł, wartość netto: 336, wartość podatku: zw., wartość brutto 33,00, razem: 243 249,79 zł Poprawa: Pozycja III LISTY POLECONE PRIORYTETOWE, BEZ ZWROTKI 1. Do 500 g min. 90x140 mm, max. wys. 20 mm, dł 230 mm, szer.160 mm, szacunkowa ilość sztuk: 40, cena jednostkowa netto: 8,40 zł, wartość netto: 336, wartość podatku: zw., wartość brutto 336,00, razem: 243 552,79 zł
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
 
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Natalia Żochowska
    data wytworzenia informacji: 2019-12-24
  • zdarzenie opublikował: Natalia Żochowska
    data dodania: 2019-12-24 08:47
[drukuj]