Odnośniki
Banery
Kalendarium
Pn | Wt | Śr | Czw | Pt | Sob | Nd |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | ||||
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
Najbliższe wydarzenia
Przejdź do: www.powiattorunski.pl
Treść strony
Podinspektor ds. ewidencji gruntów i budynków
OGŁOSZENIE NR 6/2019
Starosta Toruński
ogłasza nabór
na jedno wolne stanowisko
w Wydziale Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami
Podinspektor ds. ewidencji gruntów i budynków
Wymiar etatu – 1,0
- Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe geodezyjne lub średnie geodezyjne z wyższym o innej specjalności,
- co najmniej roczny staż pracy w administracji publicznej (do stażu zaliczany będzie również przygotowanie zawodowe w ramach umowy zawartej z urzędem pracy) lub w wykonawstwie geodezyjnym,
- jest obywatelem polskim, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych,
- pełna zdolność do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych,
- nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Wymagania dodatkowe:
Obsługa komputera, znajomość programów: do obsługi poczty elektronicznej, elektronicznego zarządzania dokumentacją, pakietu MS OFFICE, TurboEWID, EZD SIDAS.
Znajomość przepisów w zakresie: KPA, geodezji i kartografii, samorządu terytorialnego. - Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- aktualizacja bazy danych ewidencji gruntów i budynków, rejestru cen i wartości nieruchomości w systemie komputerowym dla gmin powiatu toruńskiego, w szczególności:
- bieżącym wprowadzaniem zmian z urzędu i na wniosek strony,
- sporządzaniem zawiadomień o dokonanych zmianach,
- wystawienie Dokumentów Obliczenia Opłaty za udostępnione materiały znajdujące się w powiatowym zasobie geodezyjnym i kartograficznym, w tym związanych z wydaniem:
- rejestrów, kartotek, skorowidzów, wykazów, zestawień tworzonych na podstawie bazy danych EGiB,
- danych zawartych w rejestrze cen i wartości nieruchomości,
- udzielanie informacji o gruntach, budynkach i lokalach, zawartych w operacie ewidencyjnym,
- udostępnianie materiałów znajdujących się w powiatowym zasobie geodezyjnym i kartograficznym, w tym związanych z wydaniem:
- zbiorów danych bazy danych EGiB,
- rejestrów, kartotek, skorowidzów, wykazów, zestawień tworzonych na podstawie bazy danych EGiB,
- danych zawartych w rejestrze cen i wartości nieruchomości,
- prowadzenie postępowań administracyjnych dotyczących: zakresu udostępnianych materiałów powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, udzielanych informacji o gruntach, budynkach i lokalach, zawartych w operacie ewidencyjnym, w tym odmowy ich udzielenia,
- prowadzenie postępowań administracyjnych dotyczących wysokości należnej opłaty określonej w wystawianych Dokumentach Obliczenia Opłaty.
- prowadzenie postępowań administracyjnych dotyczących: aktualizacji, uzupełniania, weryfikacji oraz modernizacji bazy danych ewidencji gruntów i budynków.
- aktualizacja bazy danych ewidencji gruntów i budynków, rejestru cen i wartości nieruchomości w systemie komputerowym dla gmin powiatu toruńskiego, w szczególności:
- Warunki pracy na danym stanowisku:
- Praca będzie wykonywana w Wydziale Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami, Referacie Geodezji, Ewidencji Gruntów i Budynków w Starostwie Powiatowym w Toruniu przy ul. Towarowej 4-6.
- Praca o charakterze biurowym.
- Praca przy monitorze ekranowym, wymagająca wymuszonej pozycji ciała.
- Kontakt z klientem, w tym liczne kontakty telefoniczne.
- Praca w dniach: poniedziałek, środa, czwartek, w godz. 7.30-15.30, wtorek w godz. 7.30-16.30, piątek w godz. 7.30-14.30.
- Wymiar czasu pracy – pełen etat.
- Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu czerwcu 2019 wyniósł mniej niż 6 %.
- Wymagane dokumenty:
- życiorys (CV),
- list motywacyjny,
- kopie dokumentów poświadczających wykształcenie (np. dyplom, zaświadczenie o stanie odbytych studiów),
- d. oświadczenie o spełnianiu wymagań określonych w art. 6 ust. 1 pkt 1 i 2 oraz ust. 3 pkt 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych,
- kopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność kandydata, gdy kandydat chce skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych – dot. przypadku, gdy wskaźnik zatrudnienia, o którym mowa w pkt 5, jest niższy niż 6%, wówczas pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych (z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych), przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się w gronie osób przedstawionych kierownikowi jednostki celem zatrudnienia wybranego kandydata*.
*kandydat, który zamierza skorzystać z niniejszego uprawnienia obowiązany jest złożyć oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dot. zdrowia, o treści: „Wyrażam zgodę, zgodnie z art. 9 ust. 2 lit. a RODO, na przetwarzanie moich danych osobowych dotyczących zdrowia, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO”.
- Termin i miejsce składania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne w zamkniętej kopercie należy składać osobiście w siedzibie Starostwa, pokój nr 100 – Kancelaria Ogólna na I piętrze, pocztą elektroniczną w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego lub pocztą na adres: Starostwo Powiatowe w Toruniu, ul. Towarowa 4-6, 87-100 Toruń z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko podinspektor ds. ewidencji gruntów i budynków w Wydziale Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami w terminie do dnia 22 lipca 2019 r. do godz. 12.00.
W przypadku ofert wysyłanych pocztą, drogą elektroniczną lub osobistego dostarczenia dokumentów decyduje data wpływu do Starostwa. Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wynikach naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.powiattorunski.pl) oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Towarowej 4-6.
Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych
- Administratorem Państwa danych osobowych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Starosta Toruński z siedzibą w Toruniu ul. Towarowa 4-6, 87-100 Toruń, dane kontaktowe Administratora danych: tel.: 56 6628800, e-mail: starostwo@powiattorunski.pl.
- Inspektorem Ochrony Danych jest Sekretarz Powiatu, Starostwo Powiatowe w Toruniu, ul. Towarowa 4-6, 87-100 Toruń, dane kontaktowe Inspektora: tel. 56 662 88 88, e-mail: iod@powiattorunski.pl.
- Można kontaktować się z nami w następujący sposób: listownie (na adres Administratora), e-mailowo i telefonicznie (podane w punkcie 1 i 2).
- Cel i podstawy przetwarzania
Państwa dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego, natomiast inne dane, w tym dane do kontaktu, na podstawie zgody, która może zostać odwołana w dowolnym czasie. Jeżeli w dokumentach zawarte są dane, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO konieczna będzie Państwa zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie. - Odbiorcą Państwa danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa.
- Państwa dane osobowe przetwarzane będą przez okres wskazany w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U. 2011, Nr 14, poz. 67 z późn. zm.).
- Mają Państwo prawo do:
- prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii,
- prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych,
- prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych,
- prawo do usunięcia danych osobowych,
- prawo do wniesienia skargi do Prezes UODO (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa) gdy uznacie Państwo, że przetwarzanie Waszych danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
- Państwa dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.
- Państwa dane nie będą przekazane do państwa poza Unię Europejską lub do organizacji międzynarodowej.
- Informacja o wymogu podania danych
Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 22 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.
drukuj (Podinspektor ds. ewidencji gruntów i budynków)
Metryka
- [treść archiwalna]
- autor lub odpowiedzialny za treść: Mirosława Porzuczekdata wytworzenia: 2019-07-08
- opublikował: Marzena Pietruszyńskadata publikacji: 2019-07-08 12:37
- zmodyfikował: Marzena Pietruszyńskaostatnia modyfikacja: 2019-08-19 14:51
- Ogłoszenie o naborze - Podinspektor ds. ewidencji gruntów i budynków (PDF)(dodano: 2019-07-08 12:38)
Metryka
- [treść archiwalna]
- autor lub odpowiedzialny za treść: Mirosława Porzuczekdata wytworzenia: 2019-07-08
- opublikował: Marzena Pietruszyńskadata publikacji: 2019-07-08 12:37
Lista kandydatów spełniających wymagania formalne - Podinspektor ds. ewidencji gruntów i budynków
Lista kandydatów spełniających wymagania formalne
na wolne stanowisko
Podinspektor ds. ewidencji gruntów i budynków
w Wydziale Geodezji i gospodarki Nieruchomościami
Informujemy, że w wyniku wstępnej selekcji na ww. stanowisko pracy do następnego etapu rekrutacji zakwalifikowali się następujący kandydaci spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu:
- WRZESIŃSKA AGNIESZKA, zam. w Cierpicach
Metryka
- [treść archiwalna]
- autor lub odpowiedzialny za treść: Mirosława Porzuczekdata wytworzenia: 2019-07-24
- opublikował: Marzena Pietruszyńskadata publikacji: 2019-07-25 12:25
- Lista kandydatów spełniających wymagania formalne (PDF)(dodano: 2019-07-25 12:26)
Metryka
- [treść archiwalna]
- autor lub odpowiedzialny za treść: Mirosława Porzuczekdata wytworzenia: 2019-07-24
- opublikował: Marzena Pietruszyńskadata publikacji: 2019-07-25 12:25
Informacja o wyniku naboru - Podispektor ds. ewidencji gruntów i budynków
INFORMACJA O WYNIKACH NABORU NA WOLNE STANOWISKO
Podinspektor ds. ewidencji gruntów i budynków
w Wydziale Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami
Informujemy, że w wyniku zakończenia procedury naboru na ww. stanowisko została wybrana Pani Agnieszka Wrześniewska zamieszkała w Cierpicach.
Uzasadnienie dokonanego wyboru:
Pani AGNIESZKA WRZEŚNIEWSKA z testu uzyskała 36 punktów na 40 punktów możliwych, natomiast z rozmowy kwalifikacyjnej otrzymała 72 punkty na 80 punktów możliwych. Wykazała się bardzo dużą znajomością przepisów z zakresu ustawy o samorządzie powiatowym, Kpa, prawa geodezyjnego i kartograficznego oraz wykazała się dużą wiedzą z zakresu zadań realizowanych w Wydziale Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami.
Metryka
- [treść archiwalna]
- autor lub odpowiedzialny za treść: Mirosława Porzuczekdata wytworzenia: 2019-07-29
- opublikował: Administrator - Dorota Wróblewskadata publikacji: 2019-07-30 11:17