Odnośniki
Banery
Kalendarium
Pn | Wt | Śr | Czw | Pt | Sob | Nd |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
Najbliższe wydarzenia
Przejdź do: www.powiattorunski.pl
Treść strony
PODINSPEKTOR w Wydziale Promocji i Rozwoju
OGŁOSZENIE NR 6/2018
STAROSTA TORUŃSKI
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO
Podinspektora w Wydziale Promocji i Rozwoju
- Wymagania niezbędne:
a) wykształcenie wyższe magisterskie (administracja),
b) minimum półtora roku doświadczenia zawodowego na stanowisku urzędniczym w jednostkach samorządu terytorialnego, co najmniej roczne doświadczenie w pracy w komórce Public Relations (staż absolwencki),
c) znajomość zasad realizacji i rozliczeń projektów unijnych, w tym systemu SL 2014 potwierdzona certyfikatem/zaświadczeniem,
d) minimum pół roku doświadczenia w pracy w zakresie obsługi Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych,
e) znajomość Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020 wraz z jego uszczegółowieniem w zakresie ZIT,
f) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych,
g) nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
h) nieposzlakowana opinia. - Wymagania dodatkowe:
a) biegła obsługa komputera (znajomość programów komputerowych pakietu MS Office oraz Corel Draw, PowerPoint, poczty elektronicznej i Internetu) oraz umiejętność obsługi podstawowego sprzętu biurowego,
b) prawo jazdy kategorii B,
c) posiadanie kluczowych kompetencji i umiejętności pozwalających na optymalne wykonywanie zadań na stanowisku: dyspozycyjność, łatwość pisania i swoboda wypowiedzi, kreatywność, umiejętność nawiązywania kontaktów i współpracy w zespole,
d) znajomość przepisów prawnych związanych z wykonywanymi zadaniami (Ustawa o samorządzie powiatowym, Kodeks postępowania administracyjnego). - Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a) obsługa merytoryczna i administracyjna zadań związanych z realizacją ZIT,
b) organizacja udziału władz powiatu w pracach Komitetu Sterującego oraz Zarządu ZIT,
c) monitorowanie wdrażania Strategii ZIT oraz tworzenie okresowych sprawozdań z wykonania Strategii ZIT,
d) wspieranie obiegu informacji wśród członków Związku w kwestiach związanych z realizacją ZIT,
e) sprawozdawczość i inne zadania wspierające wdrażanie ZIT,
f) organizacja szkoleń, konferencji i spotkań informacyjnych w zakresie realizacji ZIT,
g) dbanie o dobry wizerunek powiatu i Starostwa,
h) redagowanie wydziałowych podstron na stronie internetowej powiatu w szczególności podstrony ZIT,
i) udział i współorganizacja promocyjnych imprez powiatowych oraz tematycznych konferencji,
j) udział w tworzeniu powiatowych publikacji informacyjno-promocyjnych,
k) udział w pracach i zadaniach realizowanych przez Wydział Promocji i Rozwoju. - Warunki pracy na danym stanowisku:
Praca w Urzędzie oraz w terenie, wymagana dyspozycyjność i mobilność. - Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu kwietniu 2018 wyniósł 6%.
- Wymagane dokumenty:
a) życiorys (CV) ze zdjęciem,
b) list motywacyjny,
c) kserokopia dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów),
d) oświadczenie o spełnianiu wymagań określonych w art. 6 ust 1 pkt 1 i 2 oraz ust. 3 pkt. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.2016.902 t.j. z dnia 2016.06.24),
e) kwestionariusz osobowy,
f) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach. - Termin i miejsce składania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne w zamkniętej kopercie należy składać osobiście w siedzibie Starostwa, pocztą elektroniczną w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego lub pocztą na adres: Starostwo Powiatowe w Toruniu, ul. Towarowa 4-6, 87-100 Toruń z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko inspektora WPiR w terminie do dnia 30.05.2018 r. do godziny 12.00. (nie mniej niż 10 dni od dnia opublikowania w BIP).
Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.powiattorunski.pl) oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Towarowej 4-6.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzurą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U.2016.922 t.j. z dnia 2016.06.28) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.2016.902 t.j. z dnia 2016.06.24).
drukuj (PODINSPEKTOR w Wydziale Promocji i Rozwoju)
Metryka
- [treść archiwalna]
- autor lub odpowiedzialny za treść: Mirosława Porzuczekdata wytworzenia: 2018-05-17
- opublikował: Marzena Pietruszyńskadata publikacji: 2018-05-18 12:52
- zmodyfikował: Marzena Pietruszyńskaostatnia modyfikacja: 2018-08-21 09:52
- Ogłoszenie o naborze (PDF)(dodano: 2018-05-18 12:52)
Metryka
- [treść archiwalna]
- autor lub odpowiedzialny za treść: Mirosława Porzuczekdata wytworzenia: 2018-05-17
- opublikował: Marzena Pietruszyńskadata publikacji: 2018-05-18 12:52
Lista kandydatów spełniających wymagania formalne na stanowisko Podinspektora w Wydziale Promocji i Rozwoju
LISTA KANDYDATÓW SPEŁNIAJĄCYCH WYMAGANIA FORMALNE
NA WOLNE STANOWISKO
PODINSPEKTOR
W WYDZIALE PROMOCJI I ROZWOJU
Informujemy, że w wyniku wstępnej selekcji na ww. stanowisko pracy do następnego etapu rekrutacji zakwalifikowali się następujący kandydaci spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu:
- PRUSZYŃSKA DOROTA, zam. w Lubiczu Dolnym
Metryka
- [treść archiwalna]
- autor lub odpowiedzialny za treść: Mirosława Porzuczekdata wytworzenia: 2018-06-05
- opublikował: Marzena Pietruszyńskadata publikacji: 2018-06-05 16:13
- Lista kandydatów spełniających wymagania formalne (PDF)(dodano: 2018-06-05 16:12)
Metryka
- [treść archiwalna]
- autor lub odpowiedzialny za treść: Mirosława Porzuczekdata wytworzenia: 2018-06-05
- opublikował: Marzena Pietruszyńskadata publikacji: 2018-06-05 16:13
INFORMACJA O WYNIKACH NABORU NA WOLNE STANOWISKO
Podinspektor w Wydziale Promocji i Rozwoju
Informujemy, że w wyniku zakończenia procedury naboru na ww. stanowisko została wybrana Pani DOROTA PRUSZYŃSKA zamieszkała w Lubiczu Dolnym.
Uzasadnienie dokonanego wyboru:
Pani DOROTA PRUSZYŃSKA z testu uzyskała 48 punktów na 51 punktów możliwych, a z rozmowy kwalifikacyjnej otrzymała 54 punkty łącznie uzyskując 102 punkty. Wykazała się znajomością przepisów z zakresu ustawy o samorządzie powiatowym, kpa, wiedzą z zakresu zadań realizowanych w Wydziale Promocji i Rozwoju.
Metryka
- [treść archiwalna]
- autor lub odpowiedzialny za treść: Mirosława Porzuczekdata wytworzenia: 2018-06-08
- opublikował: Marzena Pietruszyńskadata publikacji: 2018-06-11 11:18
- Informacja o wyniku naboru (PDF)(dodano: 2018-06-11 11:17)
Metryka
- [treść archiwalna]
- autor lub odpowiedzialny za treść: Mirosława Porzuczekdata wytworzenia: 2018-06-08
- opublikował: Marzena Pietruszyńskadata publikacji: 2018-06-11 11:18