Biuletyn Informacji Publicznej
STAROSTWA POWIATOWEGO W TORUNIU

Wyszukiwarka

Odnośniki

Banery

  • Ankieta

Kalendarium

« poprzedni miesiąckwiecień 2024» następny miesiąc
PnWtŚrCzwPtSobNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930

Najbliższe wydarzenia

Brak wydarzeń w wybranym okresie

Przejdź do: www.powiattorunski.pl

Treść strony

Dyrektor Środowiskowego Domu Samopomocy w Osieku nad Wisłą

Ogłoszenie Nr 2/2022

Zarząd Powiatu Toruńskiego 
ogłasza nabór 
na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze 
w jednostce organizacyjnej powiatu: 
Dyrektora 
Środowiskowego Domu Samopomocy w Osieku nad Wisłą, gm. Obrowo 

wymiar etatu: 1,0

1. Wymagania niezbędne:

1) obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub obywatelstwo innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
2) wykształcenie wyższe co najmniej pierwszego stopnia na kierunku mającym zastosowanie przy świadczeniu usług w Środowiskowym Domu Samopomocy,
3) ukończona specjalizacja z zakresu organizacji pomocy społecznej, o której mowa 
w art. 122 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej,
4) co najmniej 5-letni staż pracy, w tym co najmniej 3-letni staż pracy w pomocy społecznej i co najmniej półroczne doświadczenie zawodowe polegające na realizacji usług dla osób z zaburzeniami psychicznymi (do doświadczenia zawodowego wlicza się okres zatrudnienia w środowiskowym domu samopomocy),
5) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, 
6) niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz nieposzlakowana opinia,
7) niekaralność karą zakazu pełnienia funkcji kierowniczych związanych 
z dysponowaniem środkami publicznymi, zgodnie z art. 32 ust. 2 pkt 1 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 289 z późn. zm.),
8) znajomość języka polskiego.


2. Wymagania dodatkowe:

1) znajomość obowiązujących przepisów z zakresu pomocy społecznej, w tym ustawy 
o pomocy społecznej, ustawy o ochronie zdrowia psychicznego, rozporządzenia 
w sprawie środowiskowych domów samopomocy oraz ustawy o samorządzie powiatowym, Kodeksu Postępowania Administracyjnego, Kodeksu Pracy, ustawy Prawo zamówień publicznych, ustawy o finansach publicznych, ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy o pracownikach samorządowych,
2) znajomość zagadnień związanych z pozyskiwaniem środków z funduszy Unii Europejskiej oraz z programów krajowych,
3) znajomość zasad planowania, zarządzania i realizacji budżetu jednostki,
4) umiejętność zarządzania zasobami ludzkimi, 
5) umiejętności organizacyjno-menadżerskie, 
6) predyspozycje osobowościowe: komunikatywność, odpowiedzialność,zaangażowanie, kreatywność, umiejętność strategicznego myślenia, umiejętność pracy w sytuacjach stresowych.

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1) kierowanie Środowiskowym Domem Samopomocy, w tym wdrożenie odpowiedniej struktury organizacyjnej oraz nadzorowanie pracy jednostki;
2) realizacja zadań wynikających ze statutu Środowiskowego Domu Samopomocy;
3) przygotowywanie planu finansowego jednostki oraz jego realizacja, zarządzanie  budżetem jednostki oraz przestrzeganie dyscypliny finansowej i budżetowej przy wydatkowaniu środków finansowych zaplanowanych na realizację zadań statutowych Środowiskowego Domu Samopomocy;
4) administrowanie mieniem wchodzącym w skład i będącym na wyposażeniu Środowiskowego Domu Samopomocy oraz ponoszenie odpowiedzialności za to mienie;
5) składanie oświadczeń woli w sprawach majątkowych dotyczących działalności Środowiskowego Domu Samopomocy na podstawie i w granicach udzielonego przez Zarząd Powiatu Toruńskiego upoważnienia; 
6) pozyskiwanie środków pozabudżetowych na działalność Środowiskowego Domu Samopomocy;
7) nawiązywanie i rozwiazywanie stosunku pracy z pracownikami Środowiskowego Domu Samopomocy, decydowanie o warunkach ich pracy i płacy oraz pełnienie w stosunku do nich funkcji przełożonego;
8) dbałość o zapewnienie i utrzymanie odpowiedniego standardu świadczonych usług w Środowiskowym Domu Samopomocy;
9) pozyskiwanie oraz utrzymanie wymaganego stanu uczestników zajęć w Środowiskowym Domu Samopomocy;
10) opracowanie wymaganych przepisami prawa dokumentów dotyczących funkcjonowania Środowiskowego Domu Samopomocy oraz sporządzanie sprawozdań;
11) współpraca ze środowiskiem lokalnym, rodzinami i opiekunami uczestników Środowiskowego Domu Samopomocy;
12) współpraca ze Starostwem Powiatowym w Toruniu, Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Toruniu, Centrum Usług Wspólnych Powiatu Toruńskiego w Browinie oraz innymi jednostkami w zależności od potrzeb w zakresie realizowanych zadań. 

4. Warunki pracy na danym stanowisku:

1) miejscem pracy jest Środowiskowy Dom Samopomocy w Osieku na Wisłą, 
gm. Obrowo,
2) wymiar zatrudnienia: umowa o pracę na pełen etat, 
3) planowane zatrudnienie: nie wcześniej niż od dnia 01.09.2022 roku,
4) praca administracyjno-biurowa,
5) kontakt z klientem zewnętrznym oraz wewnętrznym,
6) budynek przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych,
7) praca wymaga współpracy z jednostkami organizacyjnymi powiatu toruńskiego 
oraz instytucjami, organizacjami i innymi podmiotami zewnętrznymi.

5. Informacje o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
Brak danych – jednostka w fazie organizacji.

6. Wymagane dokumenty:

1) życiorys (CV), 
2) uzasadnienie przystąpienia do konkursu oraz koncepcję funkcjonowania i rozwoju Środowiskowego Domu Samopomocy w Osieku nad Wisłą,
3) poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia,
4) poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem kopie innych dokumentów 
o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
5)  poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem kopie dokumentów potwierdzających dotychczasowe doświadczenia zawodowe i wymagany staż pracy,
6) oświadczenie o spełnieniu wymagań określonych w art. 6 ust. 1 pkt 1 i 2 oraz ust. 3 pkt 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych,
7) oświadczenie, że kandydat nie był karany zakazem pełnienia funkcji kierowniczych związanych z dysponowaniem środkami publicznymi,
8) oświadczenie kandydata o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
9) poświadczoną przez kandydata za zgodność z oryginałem kopię dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego, o którym mowa w ustawie z dnia 7 października 1999 r. o języku polskim (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 672) - w przypadku cudzoziemca.

7. Termin i miejsce składania dokumentów:

1) wymagane dokumenty aplikacyjne w zamkniętej kopercie należy składać osobiście 
w siedzibie Starostwa Powiatowego w Toruniu w biurze podawczym mieszczącym się na parterze – w godzinach pracy urzędu, pocztą elektroniczną w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego lub pocztą na adres: 

Starostwo Powiatowe w Toruniu
ul. Towarowa 4-6, 
87-100 Toruń
z dopiskiem: „Dotyczy naboru na wolne stanowisko urzędnicze dyrektora Środowiskowego Domu Samopomocy w Osieku nad Wisłą” 

w terminie do 23 sierpnia 2022 r. 

2) przy każdej formie dostarczenia ofert tj. wysyłanych pocztą, drogą elektroniczną lub osobiście decyduje data wpływu do Starostwa Powiatowego w Toruniu.
3) oferty, które wpłyną do Starostwa po terminie określonym w pkt. 1 nie będą rozpatrywane.
4) o terminie i miejscu przeprowadzenia postępowania konkursowego kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie.
5) informacja o kandydatach, którzy zakwalifikowali się do II etapu, a także informacja o wyniku naboru – zawierająca m.in. imię i nazwisko oraz miejsce zamieszkania kandydatów – zostanie upubliczniona na stronie internetowej www.bip.powiattorunski.pl oraz na tablicy informacyjnej w Starostwie Powiatowym w Toruniu, ul. Towarowej 4-6 przez okres co najmniej 3 miesięcy. 

Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych
Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), informuję, iż: 
1. Administratorem Twoich danych osobowych jest Starosta Toruński z siedzibą w Toruniu 
ul. Towarowa 4-6, 87-100 Toruń, dane kontaktowe Administratora danych: tel.: 56 6628800, 
e-mail: starostwo@powiattorunski.pl.
2. Do kontaktów w sprawie ochrony Twoich danych osobowych został także powołany Inspektor Ochrony Danych, z którym możesz się kontaktować pod numerem tel.: 56 6628960 lub wysyłając e-mail na adres iod@powiattorunski.pl.
3. Możesz kontaktować z nami w następujący sposób: listownie (na adres Administratora), 
e-mailowo i telefonicznie (podane w punkcie 1 i 2).
4. Twoje dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia naboru na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze w Środowiskowym Domu Samopomocy w Osieku nad Wisłą.
5. Podstawą do przetwarzania Twoich danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady(UE) Nr 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
6. Odbiorcami Twoich danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa.
7. Twoje dane osobowe przetwarzane będą przez okres wskazany w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (t. j. Dz. U. 2011, Nr 14, poz. 67).
8. Posiadasz prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, ich sprostowania oraz ograniczenia przetwarzania.
9. Przysługuje Ci skarga do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznasz, że przetwarzanie Twoich danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
10. Twoje dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.
11. Twoje dane nie będą przekazane do państwa poza Unię Europejską lub do organizacji międzynarodowej.

 

drukuj (Dyrektor Środowiskowego Domu Samopomocy w Osieku nad Wisłą)

Metryka

  • [treść archiwalna]
  • autor lub odpowiedzialny za treść: Jacek Stasiewski
    data wytworzenia: 2022-08-10
  • opublikował: brak informacji
    data publikacji: 2022-08-10 14:41
  • zmodyfikował: Marzena Pietruszyńska
    ostatnia modyfikacja: 2022-08-23 13:13

Lista kandydatów spełniających wymagania formalne - Dyrektor Środowiskowego Domu Samopomocy w Osieku nad Wisłą

Lista kandydatów spełniających wymagania formalne
na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze 
Dyrektora Środowiskowego Domu Samopomocy  
w Osieku nad Wisłą 
(1 etat)

Informujemy, że w wyniku wstępnej selekcji na ww. stanowisko pracy, do następnego etapu rekrutacji zakwalifikowali się następujący kandydaci spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu:

  1. Jarosław Bochenek, zam. Toruń
  2. Malwina Jeżewska, zam. Lipno

Metryka

  • [treść archiwalna]
  • autor lub odpowiedzialny za treść: Maria Makowska
    data wytworzenia: 2022-08-26
  • opublikował: Marzena Pietruszyńska
    data publikacji: 2022-08-26 12:33
  • zmodyfikował: Marzena Pietruszyńska
    ostatnia modyfikacja: 2022-08-26 12:34

Informacja o wyniku naboru - Dyrektor Środowiskowego Domu Samopomocy w Osieku nad Wisłą

Informacja o wynikach naboru 
na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze
Dyrektora Środowiskowego Domu Samopomocy w Osieku nad Wisłą
 
Zarząd Powiatu Toruńskiego Uchwałą Nr 629/2022 z 14 września 2022 roku zatwierdził nierozstrzygnięty konkurs na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze dyrektora Środowiskowego Domu Samopomocy w Osieku nad Wisłą przeprowadzony w dniu 14.09.2022 r. 
Spośród nadesłanych ofert wyłoniono dwie kandydatury spełniające wymagania formalne.
Po przeprowadzeniu II i III etapu konkursu Zarząd Powiatu Toruńskiego odstąpił od wskazania kandydata do zatrudnienia na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze dyrektora Środowiskowego Domu Samopomocy w Osieku nad Wisłą.

Metryka

  • [treść archiwalna]
  • autor lub odpowiedzialny za treść: Maria Makowska
    data wytworzenia: 2022-09-16
  • opublikował: Marzena Pietruszyńska
    data publikacji: 2022-09-16 11:49

Metryka

  • [treść archiwalna]
  • autor lub odpowiedzialny za treść: Maria Makowska
    data wytworzenia: 2022-09-16
  • opublikował: Marzena Pietruszyńska
    data publikacji: 2022-09-16 11:50

« wstecz

Opis strony

Redaguje: Marzena Pietruszyńska, Wydział Organizacyjny i Spraw Obywatelskich, tel. (56) 662 88 10, fax 662 88 89, 87-100 Toruń, ul. Towarowa 4-6, p.109

Metryka strony

Ilość odwiedzin obecnej strony: 210478
Ostatnia aktualizacja treści obecnej strony: 2024-04-12 09:29:24

Banery

  • Budowa i dostosowanie strony do potrzeb osób niepełnosprawnych współfinansowane ze środków Ministra Cyfryzacji